Skoči na vsebino

Razlika med 1.6 in 16.i


Priporočene objave

Objavljeno

Zadnje čase ugotavljam, da imajo benciski motorji pri avtih čedalje pogosteje oznako "i". Recimo, včasih je bil atmosfersko polnjeni 1.6 (1600 cc) motor, ki je imel 8 ali 16 ventilov. Danes pa pogosto piše 1.6i 16v. Mi lahko prosim kdo pojasni kaj točno ta i pomeni? Eni trdijo, da i pomeni elektronski vbrizg goriva, kar zelo dvomim, saj je ta v motorjih prisoten že dolgo (vsaj od 1998 naprej, ko avti še niso imeli oznak i, a so vendar že imeli elektronski vbrizg). Osebno mislim, da i pomeni neposredni vbrizg goriva v izgorevalno komoro (direct fuel injection), če ni i-ja pa gre za posredni vbrizg (indirect fuel injection). To bi lahko pojasnilo tudi nekoliko več moči in manjšo porabo v i motorjih. Kakorkoli, se priporočam za pojasnilo.

Lp

Objavljeno

Zadnje čase ugotavljam, da imajo benciski motorji pri avtih čedalje pogosteje oznako "i". Recimo, včasih je bil atmosfersko polnjeni 1.6 (1600 cc) motor, ki je imel 8 ali 16 ventilov. Danes pa pogosto piše 1.6i 16v. Mi lahko prosim kdo pojasni kaj točno ta i pomeni? Eni trdijo, da i pomeni elektronski vbrizg goriva, kar zelo dvomim, saj je ta v motorjih prisoten že dolgo (vsaj od 1998 naprej, ko avti še niso imeli oznak i, a so vendar že imeli elektronski vbrizg). Osebno mislim, da i pomeni neposredni vbrizg goriva v izgorevalno komoro (direct fuel injection), če ni i-ja pa gre za posredni vbrizg (indirect fuel injection). To bi lahko pojasnilo tudi nekoliko več moči in manjšo porabo v i motorjih. Kakorkoli, se priporočam za pojasnilo.

Nekega določenega pomena ni. Vsak proizvajalec se sam odloči za oznako vozila / motorja, je pa to ponavadi posledica marketinga.

D.

Objavljeno
Objavljeno (popravljeno)

tsi je pa spet drugo in samo pri vw.

Drugače je pa svoje cajte i pomenilo injection, torej vbrizg goriva za razliko od fergazerja. Danes se to ne poudarja več, ker so tko že vsi avti na vbrizg.

Popravljeno . Popravil simonsi
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

tsi je pa spet drugo in samo pri vw.

Drugače je pa svoje cajte i pomenilo injection, torej vbrizg goriva za razliko od fergazerja. Danes se to ne poudarja več, ker so tko že vsi avti na vbrizg.

je tako.. tisti "i" pa pomeni isto kot 15 let nazaj ... injection - vbrizg goriva pred sesalnim ventilom... danes se to posebej ne poudarja, je pa še zmeraj prisotno v uradnih oznakah avtomobilov ..

obstaja pa tudi motor z dvojnim- kombiniranim- vbrizgavanjem : indirektnim v sesalni kolektor plus direktni v izgorevalni prostor..

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

I kot injection ali einspritz po domače se v avtomobilih pojavlja že več kot 20 let in ni nič posebnega. Avtomobili z oznako I dajo vedeti, da jih poganja bencin.

Einspritz je imel že moj ford letnik 92, pa honde letnik 88 itd...Včasih je namesto I tudi črka E ali pri alfah I.E.

Za 16 ventilov pride zraven še oznaka 16 ali 16V, včasih tudi črka S.

Direktni vbrizg pa ne mešajte zraven, do nedavnega ga je v bencinarjih imel samo Mitsubishi z oznako GDI, zdaj pa ga uvajajo še nekatere znamke.

Objavljeno

I kot injection ali einspritz po domače se v avtomobilih pojavlja že več kot 20 let in ni nič posebnega. Avtomobili z oznako I dajo vedeti, da jih poganja bencin.

Einspritz je imel že moj ford letnik 92, pa honde letnik 88 itd...Včasih je namesto I tudi črka E ali pri alfah I.E.

Za 16 ventilov pride zraven še oznaka 16 ali 16V, včasih tudi črka S.

Direktni vbrizg pa ne mešajte zraven, do nedavnega ga je v bencinarjih imel samo Mitsubishi z oznako GDI, zdaj pa ga uvajajo še nekatere znamke.

direktni vbrizg je ze prisoten skoraj pri vseh znamkan ze najmaj zadnjih 12 let.... tak da ne zaj ti da je mitsub... do predkratkim edini mel...

Objavljeno

Avtomobili z oznako I dajo vedeti, da jih poganja bencin.

i in ostale oznake so (kot je bilo že napisano) bolj ali manj samo marketing fora. potem pa so oznake kot TDi pa TD(rdeči)i in podobno...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tudi oznake, kot so GT in podobno so pogosto zlorabljene zgolj kot marketinško orodje ... Škoda. :-)

Objavljeno (popravljeno)

Nekega določenega pomena ni. Vsak proizvajalec se sam odloči za oznako vozila / motorja, je pa to ponavadi posledica marketinga.

Ta razlaga je zelo verjetna. Toda zakaj je potem pri enih bencinskih modelih Megana oznaka i, pri drugih pa ne? Tukaj je link do različnih letnikov: http://www.topcarguide.com/index.php?subj=list&app=402

Sem pogledal. To je druga zadeva, twincharged motor, kar še zdaleč ni pri vseh bencinarjih (večina je še vedno atmosfersko polnjenih)

I kot injection ali einspritz po domače se v avtomobilih pojavlja že več kot 20 let in ni nič posebnega. Avtomobili z oznako I dajo vedeti, da jih poganja bencin.

Einspritz je imel že moj ford letnik 92, pa honde letnik 88 itd...Včasih je namesto I tudi črka E ali pri alfah I.E.

Za 16 ventilov pride zraven še oznaka 16 ali 16V, včasih tudi črka S.

Direktni vbrizg pa ne mešajte zraven, do nedavnega ga je v bencinarjih imel samo Mitsubishi z oznako GDI, zdaj pa ga uvajajo še nekatere znamke.

Ja, ampak starejši letniki Meganov nimajo ija (čeprav imajo elektronski vbrizg goriva), novejši pa ta i imajo.

Sicer imaš prav, Mitsubishi GDI je res imel prvi direktni vbrizg goriva, vendar je bilo to že leta 1996, kasneje pa so se zvrstili števili drugi modeli pri drugih firmah

Popravljeno . Popravil Avatar
Objavljeno

Ta razlaga je zelo verjetna. Toda zakaj je potem pri enih bencinskih modelih Megana oznaka i, pri drugih pa ne? Tukaj je link do različnih letnikov: http://www.topcarguide.com/index.php?subj=list&app=402

Po moje zato, ker so leta 2002 imeli kak upad prodaje in so 'prenovili' motorje, jim dodali oznako 'i' in jih potem morda prodali nekaj več (kot bi jih brez 'i'). Spet (samo) marketing.

D.

Objavljeno

Injection is nice, but I´d rather be blown.

:evilgrin:B)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!