Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Imam novo (400km) Aprilio RS 125 in dogaja se, da če motor stoji teden dni enostavno ne vžge. Kljub temu da je zaug odprt. Na servisu so rekli, da je to zato, ker ima katalizator, da izpolnjuje Euro3 normo in da ima zaradi tega slabšo pretočnost čez motor in takšne buče. Zanima me, če se še komu z novo RSko to dogaja, da motor enostavno ne vžge in da ni druge kot na vrh ulice, v prvo pa dol po klancu?

Lp, Hudej

Objavljeno

Imam novo (400km) Aprilio RS 125 in dogaja se, da če motor stoji teden dni enostavno ne vžge. Kljub temu da je zaug odprt. Na servisu so rekli, da je to zato, ker ima katalizator, da izpolnjuje Euro3 normo in da ima zaradi tega slabšo pretočnost čez motor in takšne buče. Zanima me, če se še komu z novo RSko to dogaja, da motor enostavno ne vžge in da ni druge kot na vrh ulice, v prvo pa dol po klancu?

Lp, Hudej

Pozdravljen. Ja se je dogajalo na moji RS 125 ( 08 ) tudi EURO3. In ja ... za začetek menjaj svečko ( mislim da je špižek reku da bo najbolša BR-8-ES ). Druga zadeva pa je nastavitev vplinjača za to zelo mrzlo vreme.

Aja ... pa vedno dej v drugo al tretjo brzino ko to delaš.

Objavljeno

Svečko sem tudi že menjal pa je enako.

Zdi pa se mi, da v cilinder enostavno ne gre dovolj bencina, oz. skoraj nič, saj nova svečka ni bila skoraj čist nič mokra, le smrdela je po bencinu, verjetno od hlapov zaradi kompresije. Mogoče je res uplinjač (tok daleč ga še nism raztavu, glede na to, da je uplinjač tako skrit, da komej prideš do njega) vendar je motor tak že prišel iz prodajalne. Sem peljal nazaj, pa so mi rekli, da ne znam motorja vžigat? WFT? Ta tedn jim ga peljem jaz tja, pa da vidim, kdo pol ne zna motorja vžigat.

Lp, Hudej

Objavljeno

Aja pa kakšne so razlike med NGK B10ES in B10EG svečkama.

In pa razlika med tema dvema in B10EG. Je samo na vrhu svečke (BR ima raven vrh, B pa vdolbljenega) ali je še kaj drugega?

Hvala za odgovore.

Lp, Hudej

Objavljeno

Aja pa kakšne so razlike med NGK B10ES in B10EG svečkama.

In pa razlika med tema dvema in B10EG. Je samo na vrhu svečke (BR ima raven vrh, B pa vdolbljenega) ali je še kaj drugega?

Hvala za odgovore.

Lp, Hudej

Kompliciraš. Hehe :D Za odprto rabiš BR-9-EG (to sem imel na 3 motorjih ) ali pa v poletnih temperaturah še bolše BR-10-EG, za zaprto pa BR-8-ES. Številka je oznaka toplotne vrednosti. Črke pa ... nevem. Pogooglaj zarad mene :D

Objavljeno

Aja pa kakšne so razlike med NGK B10ES in B10EG svečkama.

In pa razlika med tema dvema in B10EG. Je samo na vrhu svečke (BR ima raven vrh, B pa vdolbljenega) ali je še kaj drugega?

Hvala za odgovore.

Lp, Hudej

lej ti rabš za zaprt motor br8es pa nč druzga

kar se tiče pa frgazrja pa magar do konca zrk zapri(na desni strani tak šrauf na fedrčku) pol pa odpri 1-3 obrate za 360° tm umes nekje je pravilno k ma usak drgač

Objavljeno

Svečko sem tudi že menjal pa je enako.

Zdi pa se mi, da v cilinder enostavno ne gre dovolj bencina, oz. skoraj nič, saj nova svečka ni bila skoraj čist nič mokra, le smrdela je po bencinu, verjetno od hlapov zaradi kompresije. Mogoče je res uplinjač (tok daleč ga še nism raztavu, glede na to, da je uplinjač tako skrit, da komej prideš do njega) vendar je motor tak že prišel iz prodajalne. Sem peljal nazaj, pa so mi rekli, da ne znam motorja vžigat? WFT? Ta tedn jim ga peljem jaz tja, pa da vidim, kdo pol ne zna motorja vžigat.

Lp, Hudej

svečka ne sme bit mokra mogoče mau k drgač pomen da ti ga zaliva

more bit pa take barve nekje med rjavo pa črno

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!