pusnik Objavljeno Marec 8, 2010 Opozori Objavljeno Marec 8, 2010 Živjo, ker prvič tukaj odpiram novo temo se vam že v naprej opravičujem za kakršne koli napake, ki sem jih storil. Imam pa sledečo težavo, čez zimo sem mojo Aprilio raztavil ter mašino malo spucal in zamenjal nekaj potrebnih delov, vendar se mi je zataknilo sedaj pri sestavljanju motorja in sicer ko sem nataknil bat v cilinder je šlo vse lepo vendar, ko sem dal nakoncu kapo z valji gor pa imam občutek da ko obrnem bat za krog ali dva se zatakne ker valji niso pravilno nastavljeni.Sam nisem valjev nič raztavljav oz. jih razdiral, so tako kot na začetku. Sedaj pa me zanima če je problem samo v tem, da moram imeti prav položaj bata in pravi položaj valjev, da bo se vse skupaj ujemalo(npr. bat čisto spuščen ter vse 4 valje zaprte, ali bat dvignjen in vse valje zaprte...) Če ima kdo kakšno idejo oz. vrjamem da ste tukaj izkušeni na tem področju bi bil zelo hvaležen za kakšen nasvet ali dva. Pa še podatki o motorju, ki vam bojo v pomoč pri pisanju komentarjev in sicer je to Aprilia leonardo 150cmm 4 takten motor. Že v naprej se vam zahvlajujem za odgovore in nasvete. LP,B :trance_27_notworthy:
trojan69 Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 (popravljeno) Jst ti svetujem da sve skupaj peleš na servis, ker z tem lahko resno poškoduješ mašino!! Z valji misliš verjetno ventile (valj je zadeva po katerise pomika bat, ubistvu cilinder). Skratka na hitro: ventile krmilijo odmične gredi, ki jih pri motociklih ponavad poganja ketnca. Ktnca ma zobnike na odmičnih ter na gredi motorja tako se uskladi odpriranje ventilov z potovanjem bata po valju. Ti si pri razdiranju podru to krmiljenje in posledično ventili niso več usklajeni z gibanjem batov, kar pripelje do tega da bat udari v ventile in ti jih v najboljšem primeru zvije, to pa pa lhko za sabo potegne tudi uničeno glavo ter zariban cilinder. Zrihtaj si service manual mal preglej po forumih kako pa kaj...ampak če nisi 100% procenten kaj delaš se tega nikakor ne lotevaj sam!!!-pa nikakor se ne drž logike, da morjo bit ventili v zgorni legi bata (ZMT) ventili zaprti itd. Že en sam zgrešen člen ketnce lahko povzroči da ti zbije ventile. Poleg tega je pa tud pomembno, da z pravilnim navorom zategneš glavo, itd.. Popravljeno Marec 9, 2010. Popravil trojan69
pusnik Objavljeno Marec 9, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 Jst ti svetujem da sve skupaj peleš na servis, ker z tem lahko resno poškoduješ mašino!! Z valji misliš verjetno ventile (valj je zadeva po katerise pomika bat, ubistvu cilinder). Skratka na hitro: ventile krmilijo odmične gredi, ki jih pri motociklih ponavad poganja ketnca. Ktnca ma zobnike na odmičnih ter na gredi motorja tako se uskladi odpriranje ventilov z potovanjem bata po valju. Ti si pri razdiranju podru to krmiljenje in posledično ventili niso več usklajeni z gibanjem batov, kar pripelje do tega da bat udari v ventile in ti jih v najboljšem primeru zvije, to pa pa lhko za sabo potegne tudi uničeno glavo ter zariban cilinder. Zrihtaj si service manual mal preglej po forumih kako pa kaj...ampak če nisi 100% procenten kaj delaš se tega nikakor ne lotevaj sam!!!-pa nikakor se ne drž logike, da morjo bit ventili v zgorni legi bata (ZMT) ventili zaprti itd. Že en sam zgrešen člen ketnce lahko povzroči da ti zbije ventile. Poleg tega je pa tud pomembno, da z pravilnim navorom zategneš glavo, itd.. Hvala za odgovor in ja mislil sem ventile tako da potem je najbolje da vse skupaj odpeljem mašino serviserju ki bo naštimal zadevo tako kot mora bit.Drugače pa sm pogledal mal manual za ta motor vendar nimam takega orodja tudi tako da je to vse skp en *** :closedeyes: Mogoče veš kam bi blo najbolje peljat motor v Ljubljani ali v njeni okolici? še enrkat hvala
pusnik Objavljeno Marec 13, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 13, 2010 Mašino sem odpeljal na servis pri strelišču na rudniku v ljubljani. Tako da bo kot more bit. Sedaj me pa zanima če se da dobiti še kje kakšne rezervne dele za Leonardota 150 razen na uradnem servisu.Hodi mogoče kakšen serviser v Italijo in tako naprej da bi prišlo ceneje.Za diafragmo v fergazarju hočejo imeti 60€, ni to veliko?? LP,B
trojan69 Objavljeno Marec 13, 2010 Opozori Objavljeno Marec 13, 2010 poglej na ebay. Jst uglavnem vse dele kupujem tam. Drugač je pa ta servis na strelišču baje kr uredu.
pusnik Objavljeno Marec 13, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 13, 2010 sem gledam na ebayu samo je tut 60€ pa še poštnina tako da je potem vseeno če tuki kupm.Ja kokr sm brou in gledu vsi hvaljo tega serviserja. bomo vidl, samo mislm da bo nastavljeno tako kot more bit. jezi me pa to da je tok mal leonardotov v slovniji oz. redko kdo prodaja rezervne dele za njih.Za runner 180 jih je pa kolikor hočeš :trance_33_sleep:
pusnik Objavljeno Marec 17, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 Tako sedaj sm mojo aprilio dal skupi in je nastavljena tako kot mora bit, mi jo je serviser nastavil. Sedaj pa je drug problem, vse lepo nataknu cevke nazaj dou mašino gor in vse, akomulator na novo napolnjen in ko motor hočem vžgat mi začne brenčt v tistem delu ki gre ena žička na njega iz akomulatorja( iz +) in iz te napave gre pa naprej na štarter.Na napravi piše HITACHI 12V. Če ima kdo kakšno idejo oz. ve kaj bi lahko bilo bi bil zelo vesel odgovorou. HVALA :trance_27_notworthy:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se