Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu motorja


softi

Priporočene objave

Sj ne misli metat motorja po tleh, ampak ga vozit :P

Sej si pomoje razumu kaj sem hotu povedat in sicer da tisti motorji ki jih je ona naštela za njo kot začetnico niso pametna izbira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

edini "pameten" nasvet je ta da si najprej želje skrčiš na čim ožji izbor in potem probaj vsakega če bo le možno in na kocu kupi ta pravga... dobri so skoraj vsi, primerni za vsakega pa malo manj.... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz naprimer sem se po dolgem času vrnu na motor in sem si kupil Fazer600 in mislim da se ne bi mogel bolje odločit ampak nasledno pomlad grem pa definitivno na nekaj močnejšega, verjetno Fazer1000.

Ti pa punca računi da se oblečeš za na motor rabiš tud približno 1000€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz naprimer sem se po dolgem času vrnu na motor in sem si kupil Fazer600 in mislim da se ne bi mogel bolje odločit ampak nasledno pomlad grem pa definitivno na nekaj močnejšega, verjetno Fazer1000.

Ti pa punca računi da se oblečeš za na motor rabiš tud približno 1000€.

Js opremo imam že od prej, ker sem imela fanta motorista. Imam vso opremo ki jo rabim, razen motorja, tako da ... :)

Hvala vam zaenkrat za vse nasvete (sem pričakovala nekaj takega :))

Upam, da se kmalu kje tudi sreamo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo.

S Js si želim cestnga - gledam Ninjo 600, kawasaki z 750, cbr 600 ... Nekaj v tem stilu. Že v naprej hvala za pomoč in informacije.

Se srečamo na kakem meetingu takoj, ko ga nabavim ;)

Gsxr 1000 po možnosti K5-rabm zadn amortizer :evilgrin: . Hec hec. Ne morm spat pa tuki mal bedarije pišem :krneki: . Kup tist kar ti je všeč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer bom posegel v dokaj občutjljivo in prežvečeno temo... Kot prvo se odloči za kaj boš motor imela; daljše relacije zahtevajo boljšo kondicijo, športna drža na cestakih je zelo utrujajoča in tudi rit zna trpet na raznih gixerjih, cbr, r6, ninjah... V tem primeru torej bolje naked varianta ala fazer, hornet, z 750, er-6..., ker je motor precej nezahteven in nudi veliko užitkov pri zelo spodobni ciklistiki. Pri teranju skozi ovinke nakedi prikažejo slabosti v mehkem vzmetenju, tresenju belance, drajsanju tačk po tleh. Ampak za to je treba že precej pritisnit na plin in močno nagnit, kar pa je za nekoga na začetku motoristične poti že kar ekstrem in lahko povzroči panične reakcije in posledično neobvladanje motorja sredi ovinka, to pa seveda ni dobro. Skratka za allaround bike, ki bo zadovoljil vse potrebe pri še kar športni vožnji, daljših ali krajših relacijah, majhni porabi, nezahtevnem vzdrževanju, obešanju prtljage, udobnosti voznika in sopotnika, hitrosti, moči, zelo dobrimi zavorami pri nekaterih modelih, itd..., priporočam naked motocikel. V primeru, da je hitrost, vrhunska vodljivost, moč, vožnja po dirkališčih prioriteta nimaš kaj falit s superšportno izvedbo motocikla. Gredo lažje v ovinek, bolj vodljivi pri višjih hitrostih in bolj ekstremnih načinih vožnje, bolj siguren občutek na krmilu, boljše zavore, močni pospeški... Skratka, o vtisih lahko bereš po forumu gor in dol. Je pa tak motor zagotovo ne najbolj udoben, sopotnica te bo tepla, žrejo več, prtljaga izgleda grdo na njih, hitreje je treba menjavati dele, vzvratna ogledala so bedna...

Je tudi precejšnja razlika med dvo in štiri valjniki. Dvovaljniki imajo načeloma več navora, boljše podajanje moči skozi celotno območje vrtljajev in posledično bolj zvezen vlek motorja, bolj sigurno dodajanje plina, stabilnejšo in mirnejšo vožnjo skozi ovinke. Imajo pa tudi močan in sunkovitejši zavorni učinek motorja na zadnje kolo pri zapiranju plina, kar zna biti precej neugodno zlasti v ovinkih, pri močnem pospeševanju lažje dvovaljnike tudi hitreje meče na zadne kolo. Štirivaljniki se vrtijo na višjih obratih, derejo se ko svinje, bolj pojejo kot prdijo, imajo precej lukenj v moči, zahtevajo bolj precizno ravnanje s sklopko in dinamiko pri prestavljanju, tudi bolj natančno doziranje plina, sploh pri izhodih iz ovinkov. Imajo tudi navado da pri določenih vrljajih jamrajo, renčijo ali neobvladljivo popizdijo v vsej svoji skriti brutalnosti. Muhast karakter in zanimiva dinamika.

Še to; 100 konjev za eno osebo na motorju je veliko. Precej več kot bi včasih želel. Je pa res da marsikomu to ne zadostuje.

Glede na moje osebno mnenje bi tudi jaz priporočal Kawasakija er-6 F. Pred kratkim sem se imel možnost malo seznaniti z novim modelom in lahko rečem, da je drža nadvse udobna, tla dosegljiva tudi za krajše noge, vetrna zaščita zelo vredu, vlek dvovaljnika odličen, zavore dobre, čuti se tudi njegov športen karakter. Poleg tega je tudi nezahteven za vzdrževanje, nepožrešen pri porabi in izredno lep.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer bom posegel v dokaj občutjljivo in prežvečeno temo... Kot prvo se odloči za kaj boš motor imela; daljše relacije zahtevajo boljšo kondicijo, športna drža na cestakih je zelo utrujajoča in tudi rit zna trpet na raznih gixerjih, cbr, r6, ninjah... V tem primeru torej bolje naked varianta ala fazer, hornet, z 750, er-6..., ker je motor precej nezahteven in nudi veliko užitkov pri zelo spodobni ciklistiki. Pri teranju skozi ovinke nakedi prikažejo slabosti v mehkem vzmetenju, tresenju belance, drajsanju tačk po tleh. Ampak za to je treba že precej pritisnit na plin in močno nagnit, kar pa je za nekoga na začetku motoristične poti že kar ekstrem in lahko povzroči panične reakcije in posledično neobvladanje motorja sredi ovinka, to pa seveda ni dobro. Skratka za allaround bike, ki bo zadovoljil vse potrebe pri še kar športni vožnji, daljših ali krajših relacijah, majhni porabi, nezahtevnem vzdrževanju, obešanju prtljage, udobnosti voznika in sopotnika, hitrosti, moči, zelo dobrimi zavorami pri nekaterih modelih, itd..., priporočam naked motocikel. V primeru, da je hitrost, vrhunska vodljivost, moč, vožnja po dirkališčih prioriteta nimaš kaj falit s superšportno izvedbo motocikla. Gredo lažje v ovinek, bolj vodljivi pri višjih hitrostih in bolj ekstremnih načinih vožnje, bolj siguren občutek na krmilu, boljše zavore, močni pospeški... Skratka, o vtisih lahko bereš po forumu gor in dol. Je pa tak motor zagotovo ne najbolj udoben, sopotnica te bo tepla, žrejo več, prtljaga izgleda grdo na njih, hitreje je treba menjavati dele, vzvratna ogledala so bedna...

Je tudi precejšnja razlika med dvo in štiri valjniki. Dvovaljniki imajo načeloma več navora, boljše podajanje moči skozi celotno območje vrtljajev in posledično bolj zvezen vlek motorja, bolj sigurno dodajanje plina, stabilnejšo in mirnejšo vožnjo skozi ovinke. Imajo pa tudi močan in sunkovitejši zavorni učinek motorja na zadnje kolo pri zapiranju plina, kar zna biti precej neugodno zlasti v ovinkih, pri močnem pospeševanju lažje dvovaljnike tudi hitreje meče na zadne kolo. Štirivaljniki se vrtijo na višjih obratih, derejo se ko svinje, bolj pojejo kot prdijo, imajo precej lukenj v moči, zahtevajo bolj precizno ravnanje s sklopko in dinamiko pri prestavljanju, tudi bolj natančno doziranje plina, sploh pri izhodih iz ovinkov. Imajo tudi navado da pri določenih vrljajih jamrajo, renčijo ali neobvladljivo popizdijo v vsej svoji skriti brutalnosti. Muhast karakter in zanimiva dinamika.

Še to; 100 konjev za eno osebo na motorju je veliko. Precej več kot bi včasih želel. Je pa res da marsikomu to ne zadostuje.

Glede na moje osebno mnenje bi tudi jaz priporočal Kawasakija er-6 F. Pred kratkim sem se imel možnost malo seznaniti z novim modelom in lahko rečem, da je drža nadvse udobna, tla dosegljiva tudi za krajše noge, vetrna zaščita zelo vredu, vlek dvovaljnika odličen, zavore dobre, čuti se tudi njegov športen karakter. Poleg tega je tudi nezahteven za vzdrževanje, nepožrešen pri porabi in izredno lep.

Zelo dobro napisano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko rečem samo, da je Z750 s preko 100PS prebrutalen za začetnico/ka. (spet odvisno od šoferja).

Sicer pa v avtošoli tudi voziš nek motor a ne, sem videl da imajo nekatere prav modele er-6, tako da boš kar tam videla.

Drugače pa je v tem segmentu veliko motorjev, imaš npr. tudi ducati (696), ki je precej "lahek" in tudi primeren za ženske (nizki sedež), vendar seveda kar drag.

Jaz sem se npr. odločil na er-6n, ki ima zanimivo zelo dobro vetrno zaščito za noge, čeprav je naked, ga je lahko za voziti, pa tudi na daljši relaciji se pelje udobno, če nisi divjak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Thor: hvala za izčrpen in iskren odgovor. Mislim da bom poslušala tvoj nasvet in nasvete ostalih, ki mi ves čas stojijo ob strani in bom kupila res naked motorček, verjetno nekaj takega kot si/ste mi svetovali, ker mi je tud zelo všeč.

@trojan69: bom poskusla kupit nekaj, kar mi je všeč :evilgrin:

@Snecer:ja v avtošoli vozim enga čudnga bmwja :rolleyes: , ampak je luštn za vozit :) Ko sem imela 1.uro vožnje zadnjič, me je TAKOJ (morš gledat, da sem imela izkušnje samo kot sopotnica zadaj) peljal na glavno cesto - naj bi šla na poligon, ker je v drugem kraju, in ker je bil zaseden, sva se vozila pol vsepovsod naokrog in že prvi dan naredila preko 40km. Zelo sem bila presenečena sama nad sabo (mislim, da tudi inštruktor, ker če bi mi prejšnji dan povedal, da me bo dal takoj na cesto, me sploh na uro ne bi bilo :rolleyes:

res, uživam na motorju in komaj komaj čakam, da se bom lahko potem sama vozila okrog, nimam mišljenga za nevem kolk dolge fure, če bo pa tko, pa seveda tudi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se boš za Kavlna er6 odločlati kar F verzijo uzem se prav z oklepom ker kar vsak let motor menat mislim da se ne morš prvoščit, F pa zato ker pri 150km/h je veter kar zoprn, sem tud sam mislu naked kupit pa sem hvala bogu prej mel priložnost probat namreč pri večjih brzinah se hitro pokaže prednost vetrobrana(pa še kakšna mušica manj na viziru čelade je tud fajn)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer bom posegel v dokaj občutjljivo in prežvečeno temo... Kot prvo se odloči za kaj boš motor imela; daljše relacije zahtevajo boljšo kondicijo, športna drža na cestakih je zelo utrujajoča in tudi rit zna trpet na raznih gixerjih, cbr, r6, ninjah... V tem primeru torej bolje naked varianta ala fazer, hornet, z 750, er-6..., ker je motor precej nezahteven in nudi veliko užitkov pri zelo spodobni ciklistiki. Pri teranju skozi ovinke nakedi prikažejo slabosti v mehkem vzmetenju, tresenju belance, drajsanju tačk po tleh. Ampak za to je treba že precej pritisnit na plin in močno nagnit, kar pa je za nekoga na začetku motoristične poti že kar ekstrem in lahko povzroči panične reakcije in posledično neobvladanje motorja sredi ovinka, to pa seveda ni dobro. Skratka za allaround bike, ki bo zadovoljil vse potrebe pri še kar športni vožnji, daljših ali krajših relacijah, majhni porabi, nezahtevnem vzdrževanju, obešanju prtljage, udobnosti voznika in sopotnika, hitrosti, moči, zelo dobrimi zavorami pri nekaterih modelih, itd..., priporočam naked motocikel. V primeru, da je hitrost, vrhunska vodljivost, moč, vožnja po dirkališčih prioriteta nimaš kaj falit s superšportno izvedbo motocikla. Gredo lažje v ovinek, bolj vodljivi pri višjih hitrostih in bolj ekstremnih načinih vožnje, bolj siguren občutek na krmilu, boljše zavore, močni pospeški... Skratka, o vtisih lahko bereš po forumu gor in dol. Je pa tak motor zagotovo ne najbolj udoben, sopotnica te bo tepla, žrejo več, prtljaga izgleda grdo na njih, hitreje je treba menjavati dele, vzvratna ogledala so bedna...

Je tudi precejšnja razlika med dvo in štiri valjniki. Dvovaljniki imajo načeloma več navora, boljše podajanje moči skozi celotno območje vrtljajev in posledično bolj zvezen vlek motorja, bolj sigurno dodajanje plina, stabilnejšo in mirnejšo vožnjo skozi ovinke. Imajo pa tudi močan in sunkovitejši zavorni učinek motorja na zadnje kolo pri zapiranju plina, kar zna biti precej neugodno zlasti v ovinkih, pri močnem pospeševanju lažje dvovaljnike tudi hitreje meče na zadne kolo. Štirivaljniki se vrtijo na višjih obratih, derejo se ko svinje, bolj pojejo kot prdijo, imajo precej lukenj v moči, zahtevajo bolj precizno ravnanje s sklopko in dinamiko pri prestavljanju, tudi bolj natančno doziranje plina, sploh pri izhodih iz ovinkov. Imajo tudi navado da pri določenih vrljajih jamrajo, renčijo ali neobvladljivo popizdijo v vsej svoji skriti brutalnosti. Muhast karakter in zanimiva dinamika.

Še to; 100 konjev za eno osebo na motorju je veliko. Precej več kot bi včasih želel. Je pa res da marsikomu to ne zadostuje.

Glede na moje osebno mnenje bi tudi jaz priporočal Kawasakija er-6 F. Pred kratkim sem se imel možnost malo seznaniti z novim modelom in lahko rečem, da je drža nadvse udobna, tla dosegljiva tudi za krajše noge, vetrna zaščita zelo vredu, vlek dvovaljnika odličen, zavore dobre, čuti se tudi njegov športen karakter. Poleg tega je tudi nezahteven za vzdrževanje, nepožrešen pri porabi in izredno lep.

1. zelo spodobna ciklistika in mehko vzmetenje itd grejo skupaj?

2. superšportniki grejo lažje v ovinek? za kerim grmom si to pobral?

3. naked variant z boljšimi zavorami in močnimi pospeški seveda ni..

4. kaj pa če bo gospodična mela sopotnika?

5. cel zadnji sestavek o dvo in štirivaljnikih je pa tako presplošno napisan da se na to niti slučajno ne moreš zanest..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola Pika85,

izkušnje kažejo, da začetnikom precej problemov predstavlja teža motorčka, saj jim pri manevriranju/obračanju na mestu ali pred garažo rad "uide" in se prevrne, dokler se ga ne navadijo... zato ti priporočam da izbiraš med lahkimi nakedi - enostavno za obračat, prijetni in lahki za vozit, poceni za prevrnit :P ) zaradi enostavne zasnove so motorčki zanesljivi in vzdrževanje poceni, odlični (IMHO najboljši) za nabiranje izkušenj za nakup močnejšega motorja v prihodnosti... poceni a dobra izbira sta Suzuki SV 650 in Kawasaki ER-6, ali malo dražja Honda Hornet 600; idelano bi bilo da sprobaš vse tri in si izbereš tistega, ki ti bo najbolj fajn :D

(verjamem da so ti drugi modeli ta hip bolj všeč, a verjemi tudi ti meni da ti bo veliko lažje če se boš učila voziti na dobrem (v smislu primernem) motorčku kot na lepem :naughty: )

pametno izberi, pa veliko lepih, uživaških in varnih kmjčkov ti želim!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola Pika85,

izkušnje kažejo, da začetnikom precej problemov predstavlja teža motorčka, saj jim pri manevriranju/obračanju na mestu ali pred garažo rad "uide" in se prevrne, dokler se ga ne navadijo... zato ti priporočam da izbiraš med lahkimi nakedi - enostavno za obračat, prijetni in lahki za vozit, poceni za prevrnit :P ) zaradi enostavne zasnove so motorčki zanesljivi in vzdrževanje poceni, odlični (IMHO najboljši) za nabiranje izkušenj za nakup močnejšega motorja v prihodnosti... poceni a dobra izbira sta Suzuki SV 650 in Kawasaki ER-6, ali malo dražja Honda Hornet 600; idelano bi bilo da sprobaš vse tri in si izbereš tistega, ki ti bo najbolj fajn :D

(verjamem da so ti drugi modeli ta hip bolj všeč, a verjemi tudi ti meni da ti bo veliko lažje če se boš učila voziti na dobrem (v smislu primernem) motorčku kot na lepem :naughty: )

pametno izberi, pa veliko lepih, uživaških in varnih kmjčkov ti želim!!!

HVALA, Suzuki :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem gledal te tri naslove:

- http://www.motonline.com/cvu/vetrina.do

- http://www.moto.it

- http://www.motosupermarket.it

Pozdrav od Roberta

LP! A bi mi lahka nekdo opisal kakšen je kaj postopek,če kupiš v ITA recimo motor

-kaj use je treba urediti glede papirjev in kuk eur to stane da urediš?

-ali se kdo prau posebi ukvarja stem da ti gre po motor katerega si si ogledau na eni ITA spletni strani?? :? (problem je u tem da ne znam italjansko in se nebi mogu nikakor dogovoriti z prodajalcem glede motorja) :( mal bol zmedeno sem opisal ampak upam da vete kaj mislim :) hvala...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jeeeeeeeeejjjj :) :)

Dobila novga motorčka, s pomočjo vaših nasvetov sem lastnica svoje prve rakete-kavlna :) ER-6f

Zdej pa sam še izpit do konca nardit pa gasaaaa :)

post-23861-1242330964.jpg

post-23861-1242330976_thumb.jpg

post-23861-1242330992.jpg

post-23861-1242331002.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jeeeeeeeeejjjj :):)

Dobila novga motorčka, s pomočjo vaših nasvetov sem lastnica svoje prve rakete-kavlna :) ER-6f

Zdej pa sam še izpit do konca nardit pa gasaaaa :)

Kaj nej rečem: pohvalno :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola Pika85,

izkušnje kažejo, da začetnikom precej problemov predstavlja teža motorčka, saj jim pri manevriranju/obračanju na mestu ali pred garažo rad "uide" in se prevrne, dokler se ga ne navadijo... zato ti priporočam da izbiraš med lahkimi nakedi - enostavno za obračat, prijetni in lahki za vozit, poceni za prevrnit :P ) zaradi enostavne zasnove so motorčki zanesljivi in vzdrževanje poceni, odlični (IMHO najboljši) za nabiranje izkušenj za nakup močnejšega motorja v prihodnosti... poceni a dobra izbira sta Suzuki SV 650 in Kawasaki ER-6, ali malo dražja Honda Hornet 600; idelano bi bilo da sprobaš vse tri in si izbereš tistega, ki ti bo najbolj fajn :D

(verjamem da so ti drugi modeli ta hip bolj všeč, a verjemi tudi ti meni da ti bo veliko lažje če se boš učila voziti na dobrem (v smislu primernem) motorčku kot na lepem :naughty: )

pametno izberi, pa veliko lepih, uživaških in varnih kmjčkov ti želim!!!

definitivno prispevek, ki se ga splača izpostaviti in ki še kako velja za vse tiste, ki se prvič podajo v svet tazaresnih mopedov.

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupu bi svoj prvi motor, ki bo rabljen in bi ga imel nekaj let. Glede na objave na forumu bi najraje vozil Suzuki GSR 600. Našel in prebral sem nasvete o nakupu na forumu in 10 zapovedi o nakupu rabljenih, ker pa sm laik na tem področju vas prosim, da napišete posebnosti tega modela in na kaj naj bom pozoren.

Na ogled bi šel najraje z nekom, ki se spozna takih pa na žalost ne poznam… Če pa bi si kdo vzel čas - Pivo pade.

Hvala in lep dan, Otto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jeeeeeeeeejjjj :) :)

Dobila novga motorčka, s pomočjo vaših nasvetov sem lastnica svoje prve rakete-kavlna :) ER-6f

Zdej pa sam še izpit do konca nardit pa gasaaaa :)

super dobro, samo kufra se nemudoma znebi... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa nekako muči tale KTM SM 950R -> http://www_avto_net/_MOTO/ad.asp?ID=2798836

vendar me nekaj "muči" in sicer je to cena. zdi se mi, kolkor se bo smešno slišalo, da je prenizka. ponavadi je kak vzrok za to. zdaj tista odrsanost ni neki hudga, vsaj po slikah sodeč ne, zadnja leva plastika zgleda malo podrsana, ampak plastike so itak poceni. še pred dobrim tednom je bil namreč okrog 7400€. kje mislite da je keč, da ga tko poceni prodaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje mislite da je keč, da ga tko poceni prodaja.

Poln kufer ma tega, da je bilo vsak tedn nekaj narobe z njim? :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa nekako muči tale KTM SM 950R -> http://www_avto_net/_MOTO/ad.asp?ID=2798836

vendar me nekaj "muči" in sicer je to cena. zdi se mi, kolkor se bo smešno slišalo, da je prenizka. ponavadi je kak vzrok za to. zdaj tista odrsanost ni neki hudga, vsaj po slikah sodeč ne, zadnja leva plastika zgleda malo podrsana, ampak plastike so itak poceni. še pred dobrim tednom je bil namreč okrog 7400€. kje mislite da je keč, da ga tko poceni prodaja.

Za tak dnar dobiš tud pravo SM racing ala Husqvarna SMR/ Aprilia SXV mašino pa še 1000€ ti ostane za vzdržvanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!