Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu motorja


softi

Priporočene objave

Lepo prosim, samo ne kupi zzr 250(imel sem ga en teden), ti bi rad navor, zzr pa moraš konstantno držat nad deset, da kam gre, navor ima šele pri 9500,pa še to celih mislim da 22nm, moč pa 35 hp pri 12 000, tako da to dejansko ni motor zate, če bi rad navor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me pa močno čudi, da si napisal, da bi kupil ZZR, ER5 pa izključil, ker je ER5 precej bolj podoben ostalim ( Z750, Fazer) kot pa ZZR250. No vsak ima svoj pogled na zadevo.... Z je namreč mal močnejši in bolj neotesan kar se tiče podajanja moči, vendar se da vsega privadit. Fazer precej univerzalen... Predvidevam, d ati bo to osnovno prevozno sredstvo, zato bi jaz na tvojem mestu dejansko kupil ER5, ker je po mestu veliko bolj uporaben od vseh naštetih motorjev...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem štartal z ER6n, sedaj pa vozim Z750. To je taka razlika v moči kot bi šel sedaj iz Z-ja na R1.

Tako da jez bi dobr premislu s čem bi štartal, to je pa seveda samo moj mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo fant res imel blokado not je popolnoma vseeno kar od naštetega nabavi, če jo bo kaj kmalu vrgu ven (kar jo definitivno bo :) ) pa prav tako(no skoraj), saj bo nad vsemi ene 2 leti zagotovo fejst navdušen.

Denarnici najbolj prijeten? Jah najverjetneje so kar vsi v istem rangu, tako da se na te razlike med servisnimi stroškami gladko požvižgaj - razmisli, kaj dejansko želiš od motorja, če ti je izgled supermota najbolj všeč, verjemi da te bo xt 660 x navdušil, se ga boš pa od naštetil tudi najhitreje naveličal. Med preostalimi (Z 750, Fazer, SV, er 6) pa razmišljaj predvsem iz stališča uporabe, načina vožnje...ker so si sicer kar različni (sploh če gledaš morda Fazerja z masko, ki je bolj naklonjen potovanjem), če pa gledaš vse nakede, potem pa nabavi kar ti je ljubo - Fazerja je treba najbolj priganjati v obrate, da dobiš iz njega željeno, er6 in SV sta dvovaljnika in zaradi tega z mnogimi plusi, predvsem zaradi motorja, saj lepo vleče že od precej nižjih obratov pa vse do konca, definitivno pa je za vsestranska pregajanja po cestah najboljši Z750, saj se mu pribitek 150ccm in močnih 110PS še krepko pozna - kdor tega ne trdi, ga zagotovo še ni uspel vozit!! Če te ga je strah, potem o njem razmišljaj čez 2 leti pa bo :)

Aja še to: Velikih muh ni imel nobeden od naštetih, tako da te naj letnik ne skrbi, če ima veliko kilometrov in redne servise potem tudi načeloma naj ne bi bil problem.

Pa čimprej pozabi na zzr 250!!!! Če ni denarja raje kako leto starejši SV pa bo!

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@suhi

moč na papirju ni vse

predvsem so pomembne vozne lastnosti..

in pri teh se vse začne in konča..

dokler se pogovarjamo o motociklu za na cesto..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@suhi

moč na papirju ni vse

predvsem so pomembne vozne lastnosti..

in pri teh se vse začne in konča..

dokler se pogovarjamo o motociklu za na cesto..

Vozil sem vse, tako da ni zgolj papir v igri. Vem kako se kateri pelje, a odgovor je tak samo zaradi tega, ker je vprašanje postavil začetnik, ki ne želi ne vem kakšne pogljobljene debate, temveč preprost odgovor in to, da se bo z veseljem nekaj časa s tem motorjem vozil. In to kar je želel sem mu tudi dal. Čez 2 leti, ko se bo pa fant naučil vozit motor in bo ugotovil kaj mu manjka in kaj potrebuje, bo pa tako ali tako sam vedel, kaj nabavit - če ne, bomo pa udarili mi eno pošteno debato takrat, a ne? :)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Nekaj o Derbi Gpr 125:

Fantje, motor je lep, kvaliteta je dobra in je velika konkurenca ostalim 125kam, še posebi zdej, ko so ta model prenovil!

Ker je kar nekaj povpraševanja po Nudu, odgovorov pa malo, sem se odločil da vam bo poisku par stvari o njem O:-) :

Mašino ima isto kot racing verzija, se pravi:

Engine Single cylinder 2 stroke Bore x stroke 56 x 50,68 mm Cylinder capacity 124,76 cc Fuel system Carburettor Ø28 Cooling system Liquid Starting system Electric Compression ratio 12,5:1 Fuel Unleaded Petrol Lubrication system Oil pump Ignition Electronic CDI Primary transmission Gear assembly Clutch Multi-plate Gearbox 6 speed Front suspension Ø40 mm upside-down fork. 110 mm. travel Rear suspension Monoshock. 110 mm travel Front brake Ø300 mm. Disc Rear brake Ø180 mm. Disc Tyres Front: 110/70x17” Rear: 140/70x17” Battery 12V 9Ah Maximum lenght 2.024 mm Maximum height 1.160 mm Maximum width 720 mm Wheelbase 1.355 mm Fuel tank 13 L Oil tank 1,5 L.

Nekaj slik:

derbi.jpg

DSC00734.JPG

9.jpg

03012009152pw8.jpg

03012009160ji7.jpg

03012009150wd8.jpg

2009-01-19_16-05-14_19012009465.jpg

613814_b_d019f2a485742351.jpg

Nekdo je v tej temi dejal, da ni veliko rezervnih delov in materiala da bi ga sfriziru. To se mi je zdelo zelo čudno, zato sm malo googlu in našu VELIK delov: Klik

Ta cela spletna stran je sam za derbi gpr (predlagam da previrite maske :naughty: ).

Še par posnetkov na youtubu:

Evo, upam da sm vam mal pomagu s tem postom .)

Lp, Žiga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

razmišljam o nakupu kawe z750...sedaj imam fazera 600s....zanima me predvsem,kako zgleda vožnja na nakedu..pri večji hitrosti....npr....160..navzgor.....se fejst pozna,da ni šipice spredaj?...sam še namreč nisem vozil nakeda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razmišljam o nakupu kawe z750...sedaj imam fazera 600s....zanima me predvsem,kako zgleda vožnja na nakedu..pri večji hitrosti....npr....160..navzgor.....se fejst pozna,da ni šipice spredaj?...sam še namreč nisem vozil nakeda...

se pozna..od 160 gor..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar pa v bistvu sploh ni važno.. Po navadnih cestah se nimaš kej vozit nad 160, če pa prtisneš kdaj, se pa že potrpi tiste par sekund :)

Na avtocesti pa tudi ne vidim nekega užitka tiščat 200, sam gume gredo, brezveze.. Tko da meni je naked čist kul in veter nič moteč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razmišljam o nakupu kawe z750...sedaj imam fazera 600s....zanima me predvsem,kako zgleda vožnja na nakedu..pri večji hitrosti....npr....160..navzgor.....se fejst pozna,da ni šipice spredaj?...sam še namreč nisem vozil nakeda...

Včasih lahko šipica naredi celo več škode kot koristi. Meni naprimer originalna ves zrak preusmeri na čelado, kar mi povzroča turbulence in hudo bobnenje po ušesih. Prvo sem mislil, da je za to kriva čelada, ker so rekli da nolanove pač niso najtišje ... enkrat sem pa snel šipico dol za probo in je bilo še pri 120km/h čista tišina, samo rahel piš se je slišal in motor ... drugače mi pa že pri 120 bobni po ušesih, da ni za zdržat.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih lahko šipica naredi celo več škode kot koristi. Meni naprimer originalna ves zrak preusmeri na čelado, kar mi povzroča turbulence in hudo bobnenje po ušesih. Prvo sem mislil, da je za to kriva čelada, ker so rekli da nolanove pač niso najtišje ... enkrat sem pa snel šipico dol za probo in je bilo še pri 120km/h čista tišina, samo rahel piš se je slišal in motor ... drugače mi pa že pri 120 bobni po ušesih, da ni za zdržat

Malo sem se zatipkal-moderator delo zate OK!

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih lahko šipica naredi celo več škode kot koristi. Meni naprimer originalna ves zrak preusmeri na čelado, kar mi povzroča turbulence in hudo bobnenje po ušesih. Prvo sem mislil, da je za to kriva čelada, ker so rekli da nolanove pač niso najtišje ... enkrat sem pa snel šipico dol za probo in je bilo še pri 120km/h čista tišina, samo rahel piš se je slišal in motor ... drugače mi pa že pri 120 bobni po ušesih, da ni za zdržat.

LP

Pravo šipco kupi in ne na vsem šparat,tako npr. da ima za nastavit,pa nebo nikakršnih problemov tudi pri hitrostih 200 Km/h+ :whistle:

Ps npr. Motehovo!!!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravo šipco kupi in ne na vsem šparat,tako npr. da ima za nastavit,pa nebo nikakršnih problemov tudi pri hitrostih 200 Km/h+ :whistle:

Ps npr. Motehovo!!!! :whistle:

Jaz sem podal samo primer, kakšno sranje ti lahko naredi šipica in da je včasih bolje brez nje, kot pa z napačno. Ko bom pa kupoval novo, se bomo pa že pomenili v za to predvideni temi.

BTW: Motech nima za moj motor šipice. Kolikor sem jaz zapazil zaenkrat ima pametno šipico samo givi in mra.

Pa brez zamere.

LP

Popravljeno . Popravil gusti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem podal samo primer, kakšno sranje ti lahko naredi šipica in da je včasih bolje brez nje, kot pa z napačno. Ko bom pa kupoval novo, se bomo pa že pomenili v za to predvideni temi.

BTW: Motech nima za moj motor šipice. Kolikor sem jaz zapazil zaenkrat ima pametno šipico samo givi in mra.

Pa brez zamere.

LP

Saj sem se "zmotil" ne moteh ampak MRA toje tudi moja z dodatnim špojlerjem za nastavitev,odlična šipca brez problema tudi pri 250+!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj sem se "zmotil" ne moteh ampak MRA toje tudi moja z dodatnim špojlerjem za nastavitev,odlična šipca brez problema tudi pri 250+!

Lepo da si sprobal :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo da si sprobal :krneki:

Probam vsakič,ko sem na AC saj ga je treba malo prepucat,da bolje izgoreva aneda!!!

Ps:tudi konje je potrebno od časa do časa malo preterat (sprostit). :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

živjo :winkiss:

a bi jst lahko legalno pelu Suzukija GSX-R 600 star sem pa 20??

da ne bo offtopic- se bol splača suzukija gixer6 kupt rablenga(2007) al pa novga kawasakija z750? cena cca. pri obeh 6500€ :blush:

lep pozdrav :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Živjo.

Sem nova uporabnica foruma, ne znajdem se še prav dobro :unsure: . Prišla pa sem v bistvu na vaš forum, ker si že kar nekaj časa želim postati motoristka. Končno sem se spravila delat izpit za motor, res mi je zakon, če bi loh, bi vsak dan vozila... Ko sem bila na Grobniku spet zadnjič, sem dam prišla čist zmešana :evilgrin: In itak zdej kupujem motor. Pa me zanima, kaj mi priporočate za nakup 1. motorja? Js si želim cestnga - gledam Ninjo 600, kawasaki z 750, cbr 600 ... Nekaj v tem stilu. Že v naprej hvala za pomoč in informacije.

Se srečamo na kakem meetingu takoj, ko ga nabavim ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo.

Sem nova uporabnica foruma, ne znajdem se še prav dobro :unsure: . Prišla pa sem v bistvu na vaš forum, ker si že kar nekaj časa želim postati motoristka. Končno sem se spravila delat izpit za motor, res mi je zakon, če bi loh, bi vsak dan vozila... Ko sem bila na Grobniku spet zadnjič, sem dam prišla čist zmešana :evilgrin: In itak zdej kupujem motor. Pa me zanima, kaj mi priporočate za nakup 1. motorja? Js si želim cestnga - gledam Ninjo 600, kawasaki z 750, cbr 600 ... Nekaj v tem stilu. Že v naprej hvala za pomoč in informacije.

Se srečamo na kakem meetingu takoj, ko ga nabavim ;)

od vseh pametnih nasvetov k jih boš zdej dobila boš pa res zmešana :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest bi ti kot ženski priporočal er6-n ali f, pogugli pa boš vse zvedla predvsem pa upoštevaj da motor ko (če) pade ga je treba tud pobrat.

Mislim da bo za začetek ta mašinca kar u redu zate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!