Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu motorja


Priporočene objave

Objavljeno

pozdravljeni?kupujem cross 80 ali 85.sm mam problem ker imam 110 kg pa me zanima če bi me zdržala hvala za odgovor

Objavljeno
pozdravljeni?kupujem cross 80 ali 85.sm mam problem ker imam 110 kg pa me zanima če bi me zdržala hvala za odgovor

Cross 85 je primeren do 15 leta starosti glede na velikost, zato bi na tvojem mestu glede na težo izbral crossa od 125ccm naprej.

Objavljeno
pozdravljeni?kupujem cross 80 ali 85.sm mam problem ker imam 110 kg pa me zanima če bi me zdržala hvala za odgovor

Najprej bo potrebno mal shujšat,pol pa motor z vsaj 250 ccm +sicer bo potrebno v hrib zraven tečt!!!! :headbang:

Objavljeno
......motor z vsaj 250 ccm +sicer bo potrebno v hrib zraven tečt!!!! :headbang:

:grim

Objavljeno

pozdravljeni!kupujem cross 80ali85.imam110kg pa me zanima če me bo zdržala.nimam iskušenj pa me zanima kaj mi predlagate?hvala za odgovor

Objavljeno (popravljeno)

ja sej maš prou pol bom pa uzeu kr 125

hvala

Popravljeno . Popravil POIIKOO
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni vsi skupaj,posebej tisti, ki si kupujete svoje igračke.

Na mail sem dobil dobro in zelo uporabno povezavo, ki bi prišla prav vsakemu,ki si kupuje motor od lastnika,ki ga ne pozna.Malo sem brskal po forumu in ker tega nisem nikjer zasledil vam tu dodajam povezavo. Pa srečno pri nakupu konjičkov!!!! :worship:

(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)

Objavljeno

Odlična in zelo dobrodošla povezava. :OK:

Preveril avto in motor, pač za vsak primer. O:-)

Objavljeno
Pozdravljeni vsi skupaj,posebej tisti, ki si kupujete svoje igračke.

Na mail sem dobil dobro in zelo uporabno povezavo, ki bi prišla prav vsakemu,ki si kupuje motor od lastnika,ki ga ne pozna.Malo sem brskal po forumu in ker tega nisem nikjer zasledil vam tu dodajam povezavo. Pa srečno pri nakupu konjičkov!!!! :worship:

(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)

Če pa kupuješ uvožen motor potem je pametno pregledat tudi bazo podatkov države iz katere je uvožen. Vem da obstaja ena spletna stran, kjer je noter baza skoraj vseh držav iz EU. Nevem več točno naslova, link sem pa našel na tem forumu.

Res se splača preverit ker te nič ne stane, časa ti pa vzame tudi največ 5 min. Jaz sem kupoval motor uvožen iz italije, sem si na ogledu prepisal VIN številko, doma pregledal vse mogoče baze, evropsko, italijansko, slovensko ... in dobil od vseh, da je motor ok. Tako sem bil vsaj malo bolj pomirjen, pri odločanju za ta motor.

LP

Objavljeno

Tudi sam preveril. Bilo bi dobro če bi lahko na kak način zvedel tudi za prejšne lastnike, ne samo številčno.

Objavljeno

Ne bo šlo... Varovanje osebnih podatkov... :whistle:

Objavljeno
...

če pogledaš samo npr. zadnjo gumo se zlahka ugotovi, da ni bil preveč "gonjen", saj ima še ene 2mm do 3mm frišnega neponucanega mesa!!! ...

Aha, rob na gumi torej pove, da je dec delal lepo z mašino in ne, da se ne upa položit ovinka do konca.

Po mestu serje in vrti v rdeča polja z Akrapotom, to se ne dela, kajne. Oz. bi se poznalo na skrajnem robu gume? Ja no, če je taku pa nej bo taku.

Ergo, kupi again!

Objavljeno

seveda pa ni neumno pozabit dejstvo da veliko ljudi kupuje rabljene dirkalne gume...in jih da na svoje cestne ss...ker dirkalna guma za recimo 10 krogi prevoženimi na dirkališču je za cesto uporabo še vedno ok in seveda poceni nakup :krneki: Tako da tudi gledat gume ni vse...

Objavljeno

Ko kupuješ motor ne moreš gledat npr samo gume ali samo ketne. Pogledat moraš najprej lastnika, če mu lahko sploh kaj verjameš, kar ti je povedal o motorju, potem pa se lotiš motorja; gume, ketna, zobniki. številke, bremze, balanca, papirji....skratka vse, kar lahko vidiš. Na podlagi samo ene stvari ne moreš reči ničesar o motorju.

Zame je še najbolj važno, kakšen vtis mi daje lastnik....

Objavljeno (popravljeno)
Ko kupuješ motor ne moreš gledat npr samo gume ali samo ketne. Pogledat moraš najprej lastnika, če mu lahko sploh kaj verjameš, kar ti je povedal o motorju, potem pa se lotiš motorja; gume, ketna, zobniki. številke, bremze, balanca, papirji....skratka vse, kar lahko vidiš. Na podlagi samo ene stvari ne moreš reči ničesar o motorju.

Zame je še najbolj važno, kakšen vtis mi daje lastnik....

Ni rečeno. Nekdo je spreten govorec in bo zlahka prodal razvalino, drugi pa tega ne obvlada tako, pa bo dober motor težje prodal. Jaz sem pač tak, ko prodajam motor, povem vse o motorju, tudi če ima kakšne hibe, potem pa naj se kupec sam odloči.

Sem enkrat kupoval eno Yamaho, lepo ohranjena, mašina čista, vse O.K.. Ko pridem s probne vožnje, pa je bila že kar mastna. Pa mi reče, ''Ja, saj to tako vse Yamahe mastijo..'' Sem se lepo zahvalil in šel. Tudi če bi res imele vse serijsko napako na tesnilih, treba je popraviti. Isto je bilo pred leti z enim Renault 19.

Popravljeno . Popravil motofrik
Objavljeno

rad bi nabavil BMWja,

pa rabim pomoč pri nakupu,

zato je vsak prispevek dobrodošel na moj TR

zaradi prevelikega navala pošljem št. TR na PM :evilgrin:

Objavljeno

kera budala je pisala gornji post :photo:

Objavljeno
Ni rečeno. Nekdo je spreten govorec in bo zlahka prodal razvalino, drugi pa tega ne obvlada tako, pa bo dober motor težje prodal. Jaz sem pač tak, ko prodajam motor, povem vse o motorju, tudi če ima kakšne hibe, potem pa naj se kupec sam odloči.

Sem enkrat kupoval eno Yamaho, lepo ohranjena, mašina čista, vse O.K.. Ko pridem s probne vožnje, pa je bila že kar mastna. Pa mi reče, ''Ja, saj to tako vse Yamahe mastijo..'' Sem se lepo zahvalil in šel. Tudi če bi res imele vse serijsko napako na tesnilih, treba je popraviti. Isto je bilo pred leti z enim Renault 19.

Spreten govorec pa to že, problem je le če ga dobiš, da ti laže o motorju, ki si ga ogleduješ, potem bog ve, kaj je bilo s tistim motorjem, ker tipu ne moreš nič verjet. Ko se nekaj časa pogovarjaš z lastnikom, potem že ugotoviš ali naklada, ali nima pojma, ali laže ali pa mogoče govori nekaj resnice, tudi odnos do tebe kot kupca je recimo važen....

Še pri vsaki stvari, ki sem jo kupoval rabljeno sem se najprej temeljito pogovoril s prodajalcem, ne samo o dotični stvari, tudi malo naokrog, da dobiš nek vtis o človeku, da ga malo spoznaš, vsaj malo....potem lahko vsaj približno oceniš ali je tisto, kar ti govori o motorju res....

Še vedno pa je potrebno temeljito pregledati motor, da ne bo pomote :P

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

V roku pol do enega leta bom kupil svoj prvi motor. Sem še čisti laik kar se tiče motorjev nasploh.

Gledam za motorji, kjer je samo vzdrževanje denarnici prijazno (eno- in dvovaljniki ter Yamahe oz Kawasakiji...oz. tak vtis sem dobil po slabem mesecu lurkanja tukaj), kubatura in moč nista pomembni, saj bom zverino ukrotil z blokado (starostna omejitev), mogoče sta bolj pomembni navor in teža - oba naj ne bi bila gromozanska.

Najbolj se oziram za nageci oz. sport/potovalni/tourer motorji, me pa zaradi enovaljne "omejitve" tudi nekako vleče k supermoto modelu.

Do sedaj sem nekako naredil krajši izbor motorjev, za katerimi se oziram

-ER 6

-Fazer

-SV 650

-XT 660 X

-ZZR 250

(Ne, ER 5 ne pride vpoštev).

Motor mislim imeti 3 do 5 let, saj si kot študent, ki redno dela faks in si sam plačuje vse, ne morem ravno luksuza zaenkrat privoščiti, zatorej še posebej velja pogoj, da je servisiranje denarnici prijazno in predvsem da je mašina trpežna. Vem da se s pravilnim negovanjem starost komajda pozna, ampak vsi vemo da je kvaliteta izdelka tudi pomembna (če ne bi na seznam tudi Hyosunga napisal).

Finance za sam motor se gibljejo v rangu 3000 - 4000€. Kaj bi mi vi priporočili oz. na katere modele naj sem sam pozoren?

Hvala, LP

Objavljeno
V roku pol do enega leta bom kupil svoj prvi motor. Sem še čisti laik kar se tiče motorjev nasploh.

Gledam za motorji, kjer je samo vzdrževanje denarnici prijazno (eno- in dvovaljniki ter Yamahe oz Kawasakiji...oz. tak vtis sem dobil po slabem mesecu lurkanja tukaj), kubatura in moč nista pomembni, saj bom zverino ukrotil z blokado (starostna omejitev), mogoče sta bolj pomembni navor in teža - oba naj ne bi bila gromozanska.

Najbolj se oziram za nageci oz. sport/potovalni/tourer motorji, me pa zaradi enovaljne "omejitve" tudi nekako vleče k supermoto modelu.

Do sedaj sem nekako naredil krajši izbor motorjev, za katerimi se oziram

-ER 6

-Fazer

-SV 650

-XT 660 X

-ZZR 250

(Ne, ER 5 ne pride vpoštev).

Motor mislim imeti 3 do 5 let, saj si kot študent, ki redno dela faks in si sam plačuje vse, ne morem ravno luksuza zaenkrat privoščiti, zatorej še posebej velja pogoj, da je servisiranje denarnici prijazno in predvsem da je mašina trpežna. Vem da se s pravilnim negovanjem starost komajda pozna, ampak vsi vemo da je kvaliteta izdelka tudi pomembna (če ne bi na seznam tudi Hyosunga napisal).

Finance za sam motor se gibljejo v rangu 3000 - 4000€. Kaj bi mi vi priporočili oz. na katere modele naj sem sam pozoren?

Hvala, LP

Jaz ti prodam svojga, v prometni ima 24kw, in sicer ktm 660 smc

http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=2396608

Ne, saj se hecam, sem prebral, da čez pol do enga leta, ampak tudi takrat bo po mojem kakšen supermoto kar dobra varjanta(okreten, lahek).

Objavljeno

Od naštetih yamahi.Dodal pa bi še kawla Z 750

Objavljeno

Kar me od zeda odvrača je dejanska moč...pa tudi podatek, da ga imajo tatovi radi, ni preveč navdušujoč :P

Objavljeno

Ni tako močan,da bi te to moralo skrbeti.Ni neke razlike napram fazer.Prej ne glej zzr,ker jih ima premalo.Mogoče se ti zdi zdaj veliko,ko se boš pa malo ampak res malo navadil pa jih boš vesel. Z se lepo pelje je pa res,da se honda hornet,fazer,Z vsi lepo peljejo in ni nekih bistvenih razlik razen vizualno.

To,če se pa kao tatovom dopade pa...če se bo zgodilo se bo karkoli boš mel.Alarm z pagerjom pa tud stane še samo 70eu

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!