Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu motorja


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

kaj zdaj vsi hočete rečt, da se ti KTMi ful kvarjo al kako? pa men se ne gre direkt za supermoto kot supermoto, ampak za motor, ki ni težaven za vozit, je dokaj praktičen, pa še sopotnika lahko nabašeš za kako turco. in ta večja verzija supermota izpolni vse te moje zahteve (vsaj jaz mam tak občutek da jih). pa še cena je zelo ugodna (za tak motor seveda), ampak kot sem rekel, po drugi strani se pa sprašujem zakaj je tolk ugodna? any thoughts?

P.S: na netu je še eden, sicer navadna verzija 950SM, za katerega pa tip hoče 7.500€, kar se meni ob 28.000 prevoženih kilometrih zdi rahlo pretirano. tko da od kje recimo taka razlika v cenitvi vrednosti teh dveh motorjev.

Popravljeno . Popravil Žorž
Objavljeno
kaj zdaj vsi hočete rečt, da se ti KTMi ful kvarjo al kako? pa men se ne gre direkt za supermoto kot supermoto, ampak za motor, ki ni težaven za vozit, je dokaj praktičen, pa še sopotnika lahko nabašeš za kako turco. in ta večja verzija supermota izpolni vse te moje zahteve (vsaj jaz mam tak občutek da jih). pa še cena je zelo ugodna (za tak motor seveda), ampak kot sem rekel, po drugi strani se pa sprašujem zakaj je tolk ugodna? any thoughts?

:lol:

In ne, da se kvarijo - sam kar veliko so na servisu. NEkateri jih po par let vozijo tja ... ampak servis je kar kompetenten. Tako pravijo, jaz ga nimam. ;)

Objavljeno

in kaj je tolk smešnega če smem zvedet :hmm: ? in zakaj bi jih pa vozu na servise, če ne zaradi okvar? če pa to leti na krajše servisne intervale, ki jih imajo pri KTMu - hej, če je to edina "težava" teh motorjev, takoj podpišem.

Objavljeno
in kaj je tolk smešnega če smem zvedet :hmm: ? in zakaj bi jih pa vozu na servise, če ne zaradi okvar? če pa to leti na krajše servisne intervale, ki jih imajo pri KTMu - hej, če je to edina "težava" teh motorjev, takoj podpišem.

Ti kar kupi, noben motor ni brez problema, mashino pa najbolje kr ignoriraj. Samo za sopotnico ni glih najbl udoben motor. Ne vem pa nič iz 1. roke ker ga še vidu nism v živo.

Objavljeno

vidim da je bolj pametnjakoviške narave ja :headbang: . glede sopotnice - saj motor nebi bil primarno namenjen potovanju oz. vožnji v dvoje, je pa vseeno lepo če se dva lahko gor kolkrtolk normalno peljeta, kar se na "navadnih" supermotih ne moreta recimo. 

Objavljeno
kaj zdaj vsi hočete rečt, da se ti KTMi ful kvarjo al kako? pa men se ne gre direkt za supermoto kot supermoto, ampak za motor, ki ni težaven za vozit, je dokaj praktičen, pa še sopotnika lahko nabašeš za kako turco. in ta večja verzija supermota izpolni vse te moje zahteve (vsaj jaz mam tak občutek da jih). pa še cena je zelo ugodna (za tak motor seveda), ampak kot sem rekel, po drugi strani se pa sprašujem zakaj je tolk ugodna? any thoughts?

P.S: na netu je še eden, sicer navadna verzija 950SM, za katerega pa tip hoče 7.500€, kar se meni ob 28.000 prevoženih kilometrih zdi rahlo pretirano. tko da od kje recimo taka razlika v cenitvi vrednosti teh dveh motorjev.

Cena 7500 se mi niti ne zdi ne vem kako pretirana, nekaj bi še itak spustil in je to to, če je lepo ohranjen, je vreden svojega denarja, drugače pa, a ne bi raje pogledal za kakšnim superdukum? :naughty: heheheheheh

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni,

sem motorist začetnik, tale forum sicer prebiram od lani, ko sem naredil izpit, ampak priznati moram, da enostavno nimam pojma. Ker počasi razmišljam o prvem (verjetno rabljenem) motorju, sem se odločil, da za nasvet povprašam tule.

V igri so:

- Honda Transalp

- Suzuki V-Strom 650

- Kawasaki Versys, sem pa odprt tudi za druge predloge, če so zanje dobri argumenti.

Torej, zanimajo me potovalni enduri (srednjega razreda, če se ne motim), pogoj pa je edino ta, da ima zadevščina vsaj ABS, ostale varnostne opreme pa se tudi ne bi branil. Prevoženi kilometri me ne motijo, kakšna praska tudi ne, motor pa mislim obdržati vsaj nekaj let, servisiranje pa nameravam prepustiti pooblaščenemu servisu. Naj dodam, da sem bolj majhne postave (po višini, ne po težini :whistle: ), ampak recimo, da ni problema s pobiranjem motocikla pred garažo :krneki: .

Torej na kaj moram biti (poleg že znanih zadev glede rabljenih motorjev) pozoren pri vsakem od naštetih modelov. Kaj so plusi/minusi določenega modela, kakšna je kaj ponudba rabljenih motociklov teh modelov (pa ne mislim ravno na najbolj znani slovenski spletni iskalnik "dobrih ponudb" za prevozna sredstva vseh vrst) do tam nekje dobrih 5 tisočakov, itd. Ali naj raje še počakam kako leto in raje nabavim novo zadevo (kar se mi sicer zdi škoda, ker se bi rad najprej naučil dobro voziti z nekoliko bolj "uvoženo" mašino, ki se ji kaka nova praska ne bi tako poznala). Poleg prej naštetega se pa priporočam za tudi kakšne druge pametne predloge in dobrohotne nasvete.

Hvala vsem že vnaprej in varno na cesti.

LP

Popravljeno . Popravil horn3t
Objavljeno
Cena 7500 se mi niti ne zdi ne vem kako pretirana, nekaj bi še itak spustil in je to to, če je lepo ohranjen, je vreden svojega denarja, drugače pa, a ne bi raje pogledal za kakšnim superdukum? :naughty: heheheheheh

superduke je eden izmed mojih dream motorjev, vendar je izven mojega finančnega dosega, izven dosega mojega motorističnega znanja in izkušenj pa sploh. za kolk prodajaš svojega?

Objavljeno
Pozdravljeni,

sem motorist začetnik, tale forum sicer prebiram od lani, ko sem naredil izpit, ampak priznati moram, da enostavno nimam pojma. Ker počasi razmišljam o prvem (verjetno rabljenem) motorju, sem se odločil, da za nasvet povprašam tule.

V igri so:

- Honda Transalp

- Suzuki V-Strom 650

- Kawasaki Versys, sem pa odprt tudi za druge predloge, če so zanje dobri argumenti.

Torej, zanimajo me potovalni enduri (srednjega razreda, če se ne motim), pogoj pa je edino ta, da ima zadevščina vsaj ABS, ostale varnostne opreme pa se tudi ne bi branil. Prevoženi kilometri me ne motijo, kakšna praska tudi ne, motor pa mislim obdržati vsaj nekaj let, servisiranje pa nameravam prepustiti pooblaščenemu servisu. Naj dodam, da sem bolj majhne postave (po višini, ne po težini :whistle: ), ampak recimo, da ni problema s pobiranjem motocikla pred garažo :krneki: .

Torej na kaj moram biti (poleg že znanih zadev glede rabljenih motorjev) pozoren pri vsakem od naštetih modelov. Kaj so plusi/minusi določenega modela, kakšna je kaj ponudba rabljenih motociklov teh modelov (pa ne mislim ravno na najbolj znani slovenski spletni iskalnik "dobrih ponudb" za prevozna sredstva vseh vrst) do tam nekje dobrih 5 tisočakov, itd. Ali naj raje še počakam kako leto in raje nabavim novo zadevo (kar se mi sicer zdi škoda, ker se bi rad najprej naučil dobro voziti z nekoliko bolj "uvoženo" mašino, ki se ji kaka nova praska ne bi tako poznala). Poleg prej naštetega se pa priporočam za tudi kakšne druge pametne predloge in dobrohotne nasvete.

Hvala vsem že vnaprej in varno na cesti.

LP

Vsi modeli imajo samo "ta novi" ABS..

sprobal sem transalpo z abs-cbs sistemom..dobi se nižji sedež zanjo med drugim..

V2 hondin motor zelo lepo brez tresljajev pelje..

če je možno vzemi tako ki ima tudi gretje ročk..

bi ti ga kar priporočal..

če je lepo ulaufan in vzdrževan je čist vseen a kupiš novega ali pa takega z 20.000 prevoženimi..honda pač dela..

tudi versys je zelo zabaven motorček..peljal ga nisem, slišal pa veliko pohval..

v storm? pojma nimam..

je pa transalpa "najmodernejša" čeprav nekaterim ni všeč zaradi prednje maske..

men je čist okej zgledala..

Objavljeno

Ja, gretje ročk je (preverjeno) super zadeva (izpit sem naredil v začetku oktobra, ko so zjutraj že kar prav prišle), ampak nekoč me je nekdo prepričeval, da se da to vgraditi naknadno in da to ni nujno gledati pri "novem" motociklu. Kolikor sem gledal, imajo sicer nekateri od naštetih modelov ABS kot opcijo, ampak to bom že pazil. Bolj me zanima tole: od katerega letnika naprej so tile modeli imeli ABS (in po možnosti CBS), da vem kaj sploh ne gledam. Pa če mi lahko kdo priporoči kake bolj pametne oglase (ali pa nekoga, ki kaj takega prodaja - vse na ZS, da ne bo reklame) od avtoneta, ker o tistem spletišču nimam najboljšega mnenja.

Pa še ena zadeva me zanima: je pametno investirati tudi v (cevno) zaščito za motor, da v primeru padca energiju le-tega "odnese" zaščita, ali je to bolj šminka?

Drugače pa hvala za odgovor in dobre nasvete (tudi sam se trenutno najbolj nagibam k Transalpu, ampak je še vse odprto).

LP

Objavljeno

Vsi trije so fajn motorji in delajo brez problema. Če se boš vozil na daljše relacije tudi po avtocesti potem ima Suzuki prednost zaradi precej boljše vetrne zaščite. Velike razlike znajo biti tudi v ceni saj je naprimer Kawasaki občutno cenejši od Honde in s tem tudi cene rabljenih. Fajn bi bilo, da se na vse tri vsaj vsedeš, da vidiš kako ti paše položaj sploh zaradi višine kot praviš pa všeč je tudi fajn če ti je. Zgrešil pa z nobenim od teh ne boš pa tudi proračun imaš kar v redu tko da mislim, da ti ne bo problem najti enega po svojih željah. Ogrevane ročke lahko montiraš naknadno in dobiš v Louisu zelo poceni. Cevna zaščita pa je fajn zadeva in sploh Stormov dobiš ponavadi kar nekaj rabljenih z že montirano. Drugi ti bodo znali več povedati o konkretnih razlikah med omenjenimi, da se boš lažje odločil. Pa veliko sreče pri nakupu in veliko varnih kilometrov.

Objavljeno

Aha, tole glede veterne zaščite je pa dobrodošel podatek. Pa tudi nisem vedel, da so toliko cenejši Kawasakiji. Drugače pa hvala za lepe želje in odgovor na moje vprašanje.

LP

Objavljeno (popravljeno)
superduke je eden izmed mojih dream motorjev, vendar je izven mojega finančnega dosega, izven dosega mojega motorističnega znanja in izkušenj pa sploh. za kolk prodajaš svojega?

Za 8000, je na avto netu, pod ime Davorin(motor ima sicer minimalno podrsano plastiko, menjava z original je dobrih 200 evrov, sicer pa je motor brezhiben in eden redkih z takšnimi realnimi kilometri/5800, kar se da preverit tudi na pooblaščenem servisu.

Popravljeno . Popravil EAST
Objavljeno
Za 8000, je na avto netu, pod ime Davorin(motor ima sicer minimalno podrsano plastiko, menjava z original je dobrih 200 evrov, sicer pa je motor brezhiben in eden redkih z takšnimi realnimi kilometri/5800, kar se da preverit tudi na pooblaščenem servisu.

Kako to da ga že prodajaš, a ga nisi okoli 2-3 mesce nazaj kupil?

Objavljeno
Kako to da ga že prodajaš, a ga nisi okoli 2-3 mesce nazaj kupil?

Jap, ampak me vleče nazaj na cestaka, pa rabim nek denar in bom verjetno kupil nekaj cenejšega. Upam, da mi ne bo žal.

Objavljeno

kaj, te superduke ni prepričal al kako? v čem je boljši oz. slabši od navadnih cestakov? ker da ga tako hitro po nakupo prodajaš je pa malo čudno, tiste par prask nebi smelo igrati neke vloge pri tem.

Objavljeno
kaj, te superduke ni prepričal al kako? v čem je boljši oz. slabši od navadnih cestakov? ker da ga tako hitro po nakupo prodajaš je pa malo čudno, tiste par prask nebi smelo igrati neke vloge pri tem.

Tistih par prask vsekakor ne igra nobene vloge, saj sem omenil da bi zamenjava z original prišla le slabih 300 evrov, tako da nikakor ne menjujem zaradi tega, ampak sem si pač spet zaželel in-line motorja in malce večje stabilnosti v hitrih ovinkih, je pa superduke sigurno na ravni ali celo raven više v kratkih in počasnih-srednje hitrih ovinkih in raven niže v hitrih, morda bom drugo leto celo nabavil R-a, se pa pač žal hitro naveličam stvari(avtov, motorjev,....... .... ) heheh Z motorjem je pa vse tako kot mora biti, kar se da preverit tudi pri vsakem ktm zastopniku, le pove se serijska št. motorja in se vidi vsa zgodovina motorja, moj konkretno pa razen teh prask na plastiki nima niti enega "felerja", o čemer se da prepričati tudi na pooblaščenem servisu. Ne bi pa omenjal drugih superdukov, ki so trenutno na netu, razen belega no, ta je tudi res tip-top.

Objavljeno

ja sam takih ljudi pa na razumem. gre kupovat motor, ki je že sam po sebi zelo drag, potem vrže gor še celotnega akrapota, čez slabih 1000 kilometrov se pa spomni, da bi ga prodal :huh: . pa takih primerkov ni malo.

Objavljeno
Ne bi pa omenjal drugih superdukov, ki so trenutno na netu, razen belega no, ta je tudi res tip-top.

Dej definirej tole mal,a to pomeni,da so ostali slabši kot tvoj, in je tvoj in bel najboljši, ostale pa ni za kupit? :hmm:

Objavljeno
Jap, ampak me vleče nazaj na cestaka, pa rabim nek denar in bom verjetno kupil nekaj cenejšega. Upam, da mi ne bo žal.

sej lahk mirno priznaš da te je strah tako mrcino vozit

Objavljeno
sej lahk mirno priznaš da te je strah tako mrcino vozit

A tebe je tud Multistrade strah da jo prodajaš?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo

Ta teden dobim Suzukija GSR600, letnik 2006. Motor ima nekaj čez 15000 prevoženih, potrjeno servisno knjigo, zadnji servis na 12000. (Motor je iz Ita) Ali naj motor ob nakupu dam preventivno na servis? Ali so ob teh prevoženih potrebni že kaki večji posegi in menjave? Se opravičujem za "butasto" vprašanje, motorist sem od letos in me zanima, kaj bi naredili tisti z izkušnjami.

Se pravi preventivni servis, ali pač počakam na interval.

Hvala

Objavljeno

Najboljš je da nardiš servis olje, filter, mogoče še pregledaš zavorne ploščice pa tekočine potem se pa lahko mirno voziš. Pri 15000 km večji posegi še niso potrebni.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!