Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu motorja


softi

Priporočene objave

Mi lahko kdo svetuje kak Suzukijev prodajni salon pri naših severnih sosedih (Villach, Klagenfurt, Graz), kjer bi se dalo dobiti Suzuki V-Strom 650 za testno vožnjo (naši prodajalci so me tozadevno "rahlo razočarali") - lahko na PM, da ne bomo reklame delali.

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Slucajno delam na servisu in po mojih izkusnjah je zelo dobro dati na servis saj motorje ki si pripeljejo iz Italikje so do sedaj se vedno imeli kaksno napakico ali napako ni pa nujno da je to na tvojem.

Zdravo

Ta teden dobim Suzukija GSR600, letnik 2006. Motor ima nekaj čez 15000 prevoženih, potrjeno servisno knjigo, zadnji servis na 12000. (Motor je iz Ita) Ali naj motor ob nakupu dam preventivno na servis? Ali so ob teh prevoženih potrebni že kaki večji posegi in menjave? Se opravičujem za "butasto" vprašanje, motorist sem od letos in me zanima, kaj bi naredili tisti z izkušnjami.

Se pravi preventivni servis, ali pač počakam na interval.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zelo bom hvaležen, če mi bo kdo pojasnil eno zadevo pri nakupu rabljenega motorja. Recimo da bi konec avgusta kupil motor, vendar ne bi hotel podaljšati registracije - če se ne motim, gredo po novem registracije z vozilom - ker se mi za dober mesec in pol uporabnega vremena za vožnjo to enostavno ne splača, temveč bi ga samo pripeljal do garaže kjer bi ga hranil čez zimo. Kakšen je postopek z moje strani? Ga moram vseeno zavarovati za to enkratno vožnjo od kraja kjer se nahaja prodajalec do moje garaže in ali je nato potrebna še odjava vozila iz prometa? Se že vnaprej posipam s pepelom, če sem kaj narobe sklepal oz. vprašal, sem pač novinec kar se tiče tega. :blush:

Lp,

Gregor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo bom hvaležen, če mi bo kdo pojasnil eno zadevo pri nakupu rabljenega motorja. Recimo da bi konec avgusta kupil motor, vendar ne bi hotel podaljšati registracije - če se ne motim, gredo po novem registracije z vozilom - ker se mi za dober mesec in pol uporabnega vremena za vožnjo to enostavno ne splača, temveč bi ga samo pripeljal do garaže kjer bi ga hranil čez zimo. Kakšen je postopek z moje strani? Ga moram vseeno zavarovati za to enkratno vožnjo od kraja kjer se nahaja prodajalec do moje garaže in ali je nato potrebna še odjava vozila iz prometa? Se že vnaprej posipam s pepelom, če sem kaj narobe sklepal oz. vprašal, sem pač novinec kar se tiče tega. :blush:

Lp,

Gregor

za 1.5 meseca se ti še kako splača plačati tistih nekaj 10 eurov, kolikor moraš plačati za zavarovanje,ker ti vse ostalo velja (ponavadi prodajalec pač pusti cestnino in vinjeto, zavarovalnino pa vzame nazaj)če boš imel doma motor,se boš slej kot prej tudi peljal z njim (seveda če si ga kupil za vozit in ne za gledat, v nasprotnem primeru ga poslikaj,daj narediti en veelik poster za v dnevno sobo , motor pa prodaj naprej), pa bil registriran ali pa ne. no ,kar se neregistriranih vozil tiče ti pa ni treba spraševati nas, to lahko pogruntaš tudi sam. :D

za samo vožnjo do tebe pa tako - če ti ga je prodal, ni noben problem, če ga pripelje do tebe in potem ti njega nazaj, papirje za prepis pa uredita v tvojem okolišu. po predpisih, oba zadovoljna,motor pa pri tebi.

če se ne boš vozil, boš po preteku registracije (ki ti bo ostala, zavarovalnine pa ne boš plačal) moral vrniti registrske

tablice, pred sezono pa boš povrh vsega moral plačati nove.

sploh pa če imaš zavarovalnega agenta,ti po sedanjih pogojih neodjave motorja pride registracija zaradi odpadlih stroškov odjave - prijave + tablice tukaj nekje skoraj isto(pa ne me lovit na ene 20-30 eurov razlike, ki so vredni tega,da ti odpade letanje okoli birokratov 2 x!).

pepel prihrani za drugič! :OK: lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Sem voznik začetnik (ubistvu še čakam na izpitno vožnjo)

Kupujem motor.

Najraje bi si ga uvozil iz italije.

Odločam pa se predvsem med 1. Suzuki sv 650 s(l. 2000, 2001) , 2. Suzuki bandit gsf 600 s (l.2002),3. Yamaha fazer 600(l. 2003).

Kateri motor mi priporočate, prosim za različna mnenja, nasvete ipd.

Za vsak nasvet se že vnaprej zahvaljujem.

Popravljeno . Popravil Sorti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem voznik začetnik (ubistvu še čakam na izpitno vožnjo)

Kupujem motor.

Najraje bi si ga uvozil iz italije.

Odločam pa se predvsem med 1. Suzuki sv 600 s(l. 2000, 2001) , 2. Suzuki bandit gsf 600 s (l.2002),3. Yamaha fazer 600(l. 2003).

Kateri motor mi priporočate, prosim za različna mnenja, nasvete ipd.

Za vsak nasvet se že vnaprej zahvaljujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najraje bi si ga uvozil iz italije.

Odločam pa se predvsem med 1. Suzuki sv 600 s(l. 2000, 2001) , 2. Suzuki bandit gsf 600 s (l.2002),3. Yamaha fazer 600(l. 2003).

Kateri motor mi priporočate, prosim za različna mnenja, nasvete ipd.

Za vsak nasvet se že vnaprej zahvaljujem.

Pri ceni teh treh modelov te preveč pridejo stroški z prevozom,čas,homologacija,kot je razlike v ceni!Se pol bolj splača,da ti ga nekdo zate pripelje!

Od vseh treh motorjev imaš teme,kjer velik piše...!Lahko si tudi prebereš v motopuls-u primerjalni test-je tak sigurno na netu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najraje bi si ga uvozil iz italije.

Odločam pa se predvsem med 1. Suzuki sv 600 s(l. 2000, 2001) , 2. Suzuki bandit gsf 600 s (l.2002),3. Yamaha fazer 600(l. 2003).

Kateri motor mi priporočate, prosim za različna mnenja, nasvete ipd.

Vsi trije so primerni zate. Bandit zna biti najcenejši in tudi najbolj trpežen med vsemi temi. Fazer je tako zelo razširjen, da ti zna to iti na živce, ker ga ima že skoraj vsak - po drugi strani pa lahko potem na tisto "hej, mi imamo istem otorje, gremo skupaj na furo" loviš družbo; SV650s je pa tega letnika zelo trpežen in fajn motor, a ti mora biti po obliki res všeč, da ga kupiš.

Še enkrat - zate primerni so vsi trije.

Kar se tiče uvoza iz Italije - ne nasedati le na nizko ceno, tam, in tudi drugod, se pogosto prodajajo motorji, ki so bili v kakšni rent-a-bike službi, ali pa zanje niso skrbeli. Če bi sam iskal, bi morda lahko našel kak lep kos, ti razni tipi, ki jih 'vozijo iz tujine' pa zagotovo ne gledajo na to, da bi kupili najboljšega zate, ampak na to, da ga dobijo najceneje ... in prodajo za čimveč. Motorja spucat ni problem, da zgleda 'kot nov, malo vožen in sploh najboljši nakup".

Dober nakup ti želim!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tam, in tudi drugod, se pogosto prodajajo motorji, ki so bili v kakšni rent-a-bike službi,

To si že vsaj enkrat napisal...In me zanima kje so ti rent a bike?In kater trgovec z motorji v Slo naj bi po tvoje prodajal te motorje?Ker jz kar neki trgovcev v Slo poznam in od teh nobeden ne prodaja motorjev od rent a bike!

Oziroma še drugače povej mi kje gre kupit te motorje,če jih je toliko,da vidim kakšne so sploh cene!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj si v biznisu, malo se pozanimaj, kaj kdo od kod vozi ... Nisem rekel, da so vsi rent-a-bike, ampak ... daj, no, saj poznaš logiko preprodajalcev in 'kšeftarjev' ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem voznik začetnik (ubistvu še čakam na izpitno vožnjo)

Kupujem motor.

Najraje bi si ga uvozil iz italije.

Po temle tvojem postu izgleda, da bi bil rad nategnjen že z tvojim prvim motorjem.Zakaj si nebi raje kupil pri nas npr:kak ER-5 ali ER-6 oba dobiš zelo poceni in to je enkraten motor za začetnika tako ER-5 (če imaš malo manj cvenka)kot tudi ER-6 če ga imaš malo več.Sicer pa tudi ostali motorji so pri nas zadnje čase dokaj ugodni in kupil boš sigurno bolje kot, da te nek Taljan nategne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

600 kubičnih mainstream motorjev se pa res ne splača v tujini kupovat. Jih imaš pri nas kot listja vseh sort, vzemi si čas in izberi najbolj ugodnega cena/ohranjenost.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj si v biznisu, malo se pozanimaj, kaj kdo od kod vozi ... Nisem rekel, da so vsi rent-a-bike, ampak ... daj, no, saj poznaš logiko preprodajalcev in 'kšeftarjev' ...

Pa sej zato...sem se pozanimal in za "večino"vem...od dostih sem papirje v tujini v rokah držal...in nikoli,ampak res nikoli zasledil rent a bike motorja!

Zato pa te prosim,ker tako rad to napišeš,da mi pokažeš vsaj en primer kje gre tak motor kupit.Še manj mi je pa jasno,da bi imeli na rent a bike med 6 in 9 let stare motorje,ki bi lahko za tem,ko jih ščistiš zgledali ko novi!

Seveda poznam logiko preprodajalcev.Vendar se moraš tudi sam zavedat,da je laikov vedno manj oz že vsak zraven pripelje nekoga,ki se "spozna" in slab motor se tudi za nizko ceno težko proda!

Tako,da v osnovi,če se z "resnim-pravim"dogovoriš kolk si pripravljen dati in kakšen mora biti motor lahko zelo zadovoljen kupec!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda poznam logiko preprodajalcev.Vendar se moraš tudi sam zavedat,da je laikov vedno manj oz že vsak zraven pripelje nekoga,ki se "spozna" in slab motor se tudi za nizko ceno težko proda!

Nizka cena povzroči delno slepoto za napake. Zglancat ni problem, pa malenkosti poštimat, da na prvi pogled ni nič narobe. Ne trdim, da so vsi taki, ampak obstaja veliko večja verjetnost, da se človek 'zajebe'. Če kupi od nekoga v Sloveniji, obstaja vsaj psihološka varovalka "če bo kaj narobe ga bom šel pa za uho potegnit".

Zame je te debate konec. Stojiva pač vsak na svojem bregu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nizka cena povzroči delno slepoto za napake. Zglancat ni problem, pa malenkosti poštimat, da na prvi pogled ni nič narobe. Ne trdim, da so vsi taki, ampak obstaja veliko večja verjetnost, da se človek 'zajebe'. Če kupi od nekoga v Sloveniji, obstaja vsaj psihološka varovalka "če bo kaj narobe ga bom šel pa za uho potegnit".

Zame je te debate konec. Stojiva pač vsak na svojem bregu.

Se pravi je po tvoje boljše kupit od privat lastnika v Slo kot od Slovenskega trgovca,ker imaš "boljšo" varovalko pri privat osebi? :yawn:

Očitno zelo slabo poznaš zakone.

O nekih nizkih cenah oziroma o nekem velikem odstopanju pri teh treh modelih sploh ne moremo govoriti.Tle je bolj bistvo ohranjenost!

Sploh pa je "večina"teh motorjev,ki so v Slo naprodaj uvoženih.In pol je sigurno boljše kupit takega privat,kot od trgovca... :slap:

No povej mi-nam kje gre kupit motorje,ki so bili na rent a bike al si vsakič,ko si to trdil klobasal kr neki v tri dni?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Sem voznik začetnik (ubistvu še čakam na izpitno vožnjo)

Kupujem motor.

Najraje bi si ga uvozil iz italije.

Po temle tvojem postu izgleda, da bi bil rad nategnjen že z tvojim prvim motorjem.Zakaj si nebi raje kupil pri nas npr:kak ER-5 ali ER-6 oba dobiš zelo poceni in to je enkraten motor za začetnika tako ER-5 (če imaš malo manj cvenka)kot tudi ER-6 če ga imaš malo več.Sicer pa tudi ostali motorji so pri nas zadnje čase dokaj ugodni in kupil boš sigurno bolje kot, da te nek Taljan nategne.

s tem (ER 5-6) se lahko strinjam, pa tudi kupovati v SLO se mi zdi boljše...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi je po tvoje boljše kupit od privat lastnika v Slo kot od Slovenskega trgovca,ker imaš "boljšo" varovalko pri privat osebi? :yawn:

Očitno zelo slabo poznaš zakone.

O nekih nizkih cenah oziroma o nekem velikem odstopanju pri teh treh modelih sploh ne moremo govoriti.Tle je bolj bistvo ohranjenost!

Sploh pa je "večina"teh motorjev,ki so v Slo naprodaj uvoženih.In pol je sigurno boljše kupit takega privat,kot od trgovca... :slap:

No povej mi-nam kje gre kupit motorje,ki so bili na rent a bike al si vsakič,ko si to trdil klobasal kr neki v tri dni?

Tu ti nedam prav, čeprav sem ti dal na ta post + namreč jaz sem prodal že veliko mojih motorjev in dosedaj še NIKOGAR nategnil in tudi naslednjih kupcev nebom.Npr. zdaj bo naprodaj (je že)ženin ER-6-N motor ima garantiranih 12K kil.Servisna knjižica z vsemi servisi, motor ima veliko(vso) dodatno opremo (orig. Kawasaki)+ xenon,nikoli na tleh (gar.)Motor je res kot nov.Ko pride pravi kupec gre od hiše in z motorjem bo 100% zadovoljen.Dam pa mu vse lahko pismeno kar je napisano in tudi za porabo olja porabi na 6K max.1/2l tak motor si vsak lahko samo želi saj bo sigurno za ca 1/3 cenejši od novega sicer pa bo moral veselo služit ženi naprej.Prodal bi ga, pa samo zato ker je navalila na BMW-eja. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodal bi ga, pa samo zato ker je navalila na BMW-eja. :whistle:

Boš mogu ženi F800r nabavit, :naughty:

V mislih sem imel predvsem er5,ki so po večini uvoženi in tle imaš več odprtih opcij,če kupiš pri trgovcu,kot privat

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boš mogu ženi F800r nabavit, :naughty:

Vse tako izgleda samo ni sigurno,če ji bo ratalo zato ker ima zdaj povsem vredu motor in nebi rad nevem koliko izgubil kajti zanjo je ta Kawasaki res povsem zadosti in je lažji in nižji od BMW-eja zato sploh nehitim. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse tako izgleda samo ni sigurno,če ji bo ratalo zato ker ima zdaj povsem vredu motor in nebi rad nevem koliko izgubil kajti zanjo je ta Kawasaki res povsem zadosti in je lažji in nižji od BMW-eja zato sploh nehitim. :whistle:

To je verjetno že res.Vendar kolk sem bral se tudi sam kdaj voziš z njenim.Plus velik privrženec znamke bmw se F800r res dobro pelje.Tako,da jz bi ga kr nabavil...Sicer pa je do pomladi še dolga.

Joj,joj spet bodo letele same hvale na račun bmw :evilgrin: vendar tokrat opravičeno,ker je v svoji klasi res :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je verjetno že res.Vendar kolk sem bral se tudi sam kdaj voziš z njenim.Plus velik privrženec znamke bmw se F800r res dobro pelje.Tako,da jz bi ga kr nabavil...Sicer pa je do pomladi še dolga.

Joj,joj spet bodo letele same hvale na račun bmw :evilgrin: vendar tokrat opravičeno,ker je v svoji klasi res :worship:

Z njenim se veliko ne vozim je pa res, da ga včasih malo peljem.Letos sem napravil dve furi in to eno v Celje na sejem in eno z klubom na Kozjansko, ker ona ni hotele takrat zraven češ zaradi preveč ovinkaste ceste.Vzamem ga rad kadar grem sam še največ zaradi velikega kufra odzadaj tako, da mi gre vse v njega npr.kolenčniki,čelada,jakna, pas,rokavice,da lahko po sejmu neovirano krožiš.Nevem,če mi boš verjel letos se naredil s mojo Hondo 50 ccm Zoomer ca 3,5K kil. z Kawasakijem ca 500 km in z BMW-jem 7K kil. LP.

Ps. kar naj pljujejo tudi mojmu kapo dol, sicer pa si vsak lahko ogleda kak film na Yu-tube!!!!

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!