Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

dej gor rajši večji cilinder pa boš dal enako kot za malo boljši aspuh..pa še bol bo šlo:worship:

Objavljeno

kupi rajsi r1 ker r2 je preodprt za original..:D

ja z r1 pa si skoraj na istem kak pri v6

Objavljeno

ja z r1 pa si skoraj na istem kak pri v6

r1 bi mogu bit mal boljši!!!

Objavljeno

jas če bi še 1x kupoval bi vzel scr ko je za 180e pa na cilindru piše da vleče do 14000rpm:worship:

Objavljeno

jas če bi še 1x kupoval bi vzel scr ko je za 180e pa na cilindru piše da vleče do 14000rpm:worship:

jah piše lahko marsikej :D

sam ni ti ze prevec za org. gred???? :hmm: :hmm:

Objavljeno

jah piše lahko marsikej :D

sam ni ti ze prevec za org. gred???? :hmm: :hmm:

eh čepa je brat od blacka mel tzr-ko z 18hp pa če je treba je šla tudi na 12 000+ pa je mel org. gred pa je zdržala

Objavljeno

eh čepa je brat od blacka mel tzr-ko z 18hp pa če je treba je šla tudi na 12 000+ pa je mel org. gred pa je zdržala

da še te dopolnim da je mela 40000km:naughty:

Objavljeno

ja z r1 pa si skoraj na istem kak pri v6

a.a po lastnih izkušnjah povem da je r1 boljši na org..

za kako sport al pa mid race pa je boljši r2.:D

Objavljeno

a.a po lastnih izkušnjah povem da je r1 boljši na org..

za kako sport al pa mid race pa je boljši r2.:D

na kolko obratih se pa suče??? pride do 12000???

Objavljeno

a.a po lastnih izkušnjah povem da je r1 boljši na org..

za kako sport al pa mid race pa je boljši r2.:D

giannelli bi tudi naj bil za mid race v6 pa za sport oz original pa dela giannelli bolše

Objavljeno

giannelli bi tudi naj bil za mid race v6 pa za sport oz original pa dela giannelli bolše

ja jaz nevem za gianelija pa v6.. mi smo primerjali r1 pa r2 na org pa se je r1 boljše odnesel...

Objavljeno

ja jaz nevem za gianelija pa v6.. mi smo primerjali r1 pa r2 na org pa se je r1 boljše odnesel...

možno je vse:whistle:

Objavljeno

možno je vse:whistle:

ja saj pravim mi smo meli vse org ferg, filter , cilinder.. druga zgodba je če menjaš kaki ferg al pa kaj...:D

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

JST BI VAS PA NEKI UPRAŠU!!!!! KOLIKO GRE ORIGINALNA YAMAHA DT 50 X KO JE PRIPELJEŠ IZ TRGOVINEE????

MI LAHKO SVETUJETE NA KRATKO KAJ NAJ PREDELAM DA BI MI ŠEL MOTOR 70-80 KM/h VEČ NI TREBA !!!!! PA DA MOTOR NEBI CRKOVAL DA VI DELAL NORMALNOO!!!

SPRAŠUJEM ZATO KER NAMERAVAM KUPITI NOVO YAMAHO DT 50 X V ROKU 1 MESECA!!!!

HVALA!!!!!!!!!!

:worship::worship::worship::worship::worship::worship:

  • Ni mi všeč 2
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

na mesto na 10000 ko se pa vozim pa maximalno na 8000

ali bi lahko v motor dal tomosov 38L bat (ni treba kaj brusit) :rolleyes:

Jaa..jes mam pa dobro idejo..zakaj neb dat ti tenis žogce not bi meu večjii izkoristek..aa..

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Jes bi pa neki uprašu:

Sem odstranil blokade iz auspuha in sedaj mi gre po končni manj kot prej pospeški pa si boljši. Zanima me kako bi lahko pridobil na končni. Vem da bom moral menjati dizo ampak koliko velika naj bo? In pa še cdi kaj moram glede tega ukrent.

P.S. koliko bo potem šel?

Hvala in lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

predi daj večji zobnik

Objavljeno

sam poj mi ne bo šel dobr u hrib.

Mislu sm dat večji kolen pr frgazrju pa večjo dizo. Bi to kj pomagal? 

Hvala in LP

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

živjo!
pr men je pa stvar taka.
cilinder k ga mam v motorju mi je nekj ribnu, je tolk popraskan, da nima nč več kompresije tko da ga morm zamenat, me pa zanima, u primeru če bi dau močnejš (70,80 ccm) cilindr not, a bi mogu še druge komponente menat (fergazer itd.)? pa še to, če dam močnejš/večji cilinder, kok bi se to poznal pr porabi?
lp

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

prodam nov agregat kompleten  minarelli AM6 50 HM Derapage competizione cena 1000€ + pš

 

screenhunter205-aug-17-1.jpg

screenhunter206-aug-17-1.jpg

screenhunter207-aug-17-1.jpg

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Joj pizda nehi se obremenjevat iz 50ccm mopedom pa kup 250ccm;-)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

živjo!

pr men je pa stvar taka.

cilinder k ga mam v motorju mi je nekj ribnu, je tolk popraskan, da nima nč več kompresije tko da ga morm zamenat, me pa zanima, u primeru če bi dau močnejš (70,80 ccm) cilindr not, a bi mogu še druge komponente menat (fergazer itd.)?

 

pa še to, če dam močnejš/večji cilinder, kok bi se to poznal pr porabi?

lp

 

Če daš večji cilinder notr, bi mogu menjat še bat, morda večji frgazer (lahko pa probaš v svoj stari frgazer dati večjo dizo). 

  • 2 let pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zivjo fantje.. da ne odpiram nove teme.. gre se za supermoto kolesa od yamahe dt 50 x, namrec zanima me ce bi lahko na njih spravil nekoliko sirso zadnjo gumo, kot original (130). Kolesa namrec potrebujem za projekt in motor na katerega jih bom montiral zgleda naravnost smesno z zadnjo 130 gumo, kupil bi kaksne "prave" sm felge ampak mi to finance zal ne dopuscajo.

Hvala ze v naprej 

L.p.

Popravljeno . Popravil Enduro boy
  • 5 let pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni 

Že ene pol leta imamo pri hiši dt 50 in k doseže top speed na števcu kaže 160km/h

Kaj bi mogu nardit da bi prov kazu.

lep pozdrav

hvala za odgovore

Objavljeno

waaw noro leti :D ....  Verjetno predne kolo ni original? Če ni prednje kolo original ima morda drugačno razmerje v pestu. Če pa je original pa se je morda pokvarila vzmet v števcu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!