Skoči na vsebino

Potrebujemo nov zakon! (skuter/moped)


PeterFortuna

Priporočene objave

tud že 4t motorji dosegajo hitrosti 110 km/h. pa mislite, da se pri 90 vedejo skuterji in ostali mopedi ustavijo tudi kej počasneje od teh pri isti hitrosti? stari tomosi ja, če imajo original bremze. novejši pa ne, včasih še celo prej zaradi nižje teže ter manjše gibalne količine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi mi moped letel 50, danes nebi več pisal po forumu :)

ampak bi mi svečke nosli, ker mi je ena budala babja vzela prednost, v križišču grem po pravilih, pa mi prednost vzame, če nebi takrat resonanca cuknla,... je pa dobla vsaj eno brco po odbijaču in je fajn počlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skuter mestno vozilo... ja, maš prav, res je bilo kakšne 10 let nazaj primarno vozilo v mestu. kar se tiče motorjev. ampk zdj? oprost, ampk js uporablam skuter za ture nad 200 km, tolko pa verjetno ne boš samo po mestu delav? tud ne žvijo vsi v mestu, ki si lastijo skuter. + vsega tega ni govora tukaj samo o skuterjih ampk o ostalih mopedih (yamaha tzr, dt, aprilia rs, mx, sx, rieju spike x, rrx......), malo morje je tega in vedno več je tega. zato je teh 45 takšen problem. ti motorčki pa tud niso primarno mestno vozilo, kolikor jaz poznam svoje prjlatle, ki si jih lastijo! tako da je to tvoje mestno flancanje bučka, pa brez zamere :) seveda se res veliko skuterjev uporablja primarno še res v mestih, vendar se vedno bolj širijo na ceste izven mest (tam pa ni omejitev 50, kajne?). če se ti zdi moje govoričenje mlatenje prazne slame... uredu, vsak ima svoje mnenje :) verjamem pa tud, da nism edini, ki tako misli ...

primarno je skuter 50ccm namenjen mestni vožnji in ne turam od 200km izven mesta...če jih ti toliko delaš, tudi prav. Tudi ostali ki si lastijo skuterje in ne živijo v mestih verjetno živijo v naseljih, kjer je še vedno hitrost omejena na 50km/h, kajne? To da ostali udeleženci ne spoštujejo CPP in vozijo hitreje ne more biti izgovor za nov zakon. Omejitev 50km/h ni najnižja dovoljena hitrost, temveč NAJVIŠJA dovoljena hitrost (čeprav je to slišati butasto in je v marsikaterih primerih tudi neživljensko, pa vendar takšna so pravila igre)...."take it or leave it"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

primarno je skuter 50ccm namenjen mestni vožnji in ne turam od 200km izven mesta...če jih ti toliko delaš, tudi prav. Tudi ostali ki si lastijo skuterje in ne živijo v mestih verjetno živijo v naseljih, kjer je še vedno hitrost omejena na 50km/h, kajne? To da ostali udeleženci ne spoštujejo CPP in vozijo hitreje ne more biti izgovor za nov zakon. Omejitev 50km/h ni najnižja dovoljena hitrost, temveč NAJVIŠJA dovoljena hitrost (čeprav je to slišati butasto in je v marsikaterih primerih tudi neživljensko, pa vendar takšna so pravila igre)...."take it or leave it"

delno maš prou, samo skuter imajo tudi nekateri ki nimajo npr avta, težkih motorjev (15, 16,.. let), pa verjetno skuter uporablajo tud za kam drugam k sam za po mestu, to da je skuter mestno vozilo je iz leta v leto manj, res pa je da jih uporabljajo še vedno največ v mestih, nelogično je to da se lahko voziš po cesti k je 70 omejitev in tm pa že resno oviraš promet,.. tko da bi res mogl mau to temo odpret u parlamentu oz. tm k delajo zakone :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

delno maš prou, samo skuter imajo tudi nekateri ki nimajo npr avta, težkih motorjev (15, 16,.. let), pa verjetno skuter uporablajo tud za kam drugam k sam za po mestu, to da je skuter mestno vozilo je iz leta v leto manj, res pa je da jih uporabljajo še vedno največ v mestih, nelogično je to da se lahko voziš po cesti k je 70 omejitev in tm pa že resno oviraš promet,.. tko da bi res mogl mau to temo odpret u parlamentu oz. tm k delajo zakone :)

so ljudje ki sploh nimajo mopeda pa to še vedno ne pomeni, da ga morajo imeti. 15,16 letniki niti približno niso zmožni doumeti pojma "hitrost" in pojma "nevarnosti v prometu",temveč se zanašajo na klasično zadevo "se bo že umaknil" , zato je tudi OK da je zadeva limitirana na 50km/h. Glede na situacijo kateri sem priča vsakodnevno v prometu s strani skuterjev se čudim, da ni več nesreč in smrtnih žrtev med skuteristi. Pa da ne bo pomote, ne zaradi izkušenosti 15,16 letnikov, temveč zaradi izkušenosti ostalih v prometu.

nelogično je tudi da se s skuterjem (49 ccm) odpravljaš kam dlje kot iz mesta, če je to primarno mestno vozilo....kolikor se spomnim, pa nikjer v Ljubljani (in verjetno tudi v drugih mestih ali naseljih) ni ceste, kjer je dovoljeno 70 km/h (lahko da se motim, se ne spomnim....).

Še vedno je opcija da se kupi 125 ccm skuter, se ga registrira (seveda plačajo vse obveznosti ki so bistveno višje,pa ne pozabimo na A kategorijo) in problem je rešen...potem lahko dirkaš tudi 70km/h po naseljih dokler ne "kresneš" položnico....ampak potem je verjetno na vrsti že sprememba zakona o hitrostih v naseljih, saj se res ne spodobi peljati "samo" 50 oziroma 60km/h s 125ccm , ali pač.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor se spomnim, pa nikjer v Ljubljani (in verjetno tudi v drugih mestih ali naseljih) ni ceste, kjer je dovoljeno 70 km/h (lahko da se motim, se ne spomnim....).

Aaa... tudi take ceste premoremo :) če ne drugje je takšna Zasavska cesta med Šentjakobom in Ježo, a pozor! v Šentjakobu, pri Belinki in v Ježi pri mostu so redno radarske kontrole saj so vmes omejitve 50 km/h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bmw, mislim da deluješ na drugačni idejni frekvenci... ni bistvo moje teme lokacija (torej mesto) voženj, ampak varnost vožnje same. drugače pa, kaj pa praviš na tole idejo: da bi se h-kategorija (al kakrkol se že zdj reče po novem) po imetju dveh let prestaula v neko klaso, v kateri lahko voziš odblokirana vozila (še enkrat opozarjam, samo določena, ker vsa res niso zmožna večje hitrosti od 45). torej pač namesto da bi šel delat za 125 ccm, bi enostavno pridobil (s kakšno izpitno vožnjo dodatno) dovoljenje za vožnjo odblokiranega motorja :) prvo kot prvo, bi veliko ceneje prišu skozi za razliko od 125 ccm izpita ter tudi varneje, saj grejo ti motorji manj od 125 ccm motorjev ter ravno dovolj za neko normalno vožnjo. kaj pravte? seveda ne zagovarjam dat mulce na motor k gre 80, ni šans! ampk če loh pr 16 delaš za 125, ki gre skor zihr vsaj 110, bi loh tud vozu odblokiranega skutera, ki pa gre ravno nekje 80 (5 gor dol, odvisno od modela ter teže voznika xD). kaj pravte?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bmw, mislim da deluješ na drugačni idejni frekvenci... ni bistvo moje teme lokacija (torej mesto) voženj, ampak varnost vožnje same. drugače pa, kaj pa praviš na tole idejo: da bi se h-kategorija (al kakrkol se že zdj reče po novem) po imetju dveh let prestaula v neko klaso, v kateri lahko voziš odblokirana vozila (še enkrat opozarjam, samo določena, ker vsa res niso zmožna večje hitrosti od 45). torej pač namesto da bi šel delat za 125 ccm, bi enostavno pridobil (s kakšno izpitno vožnjo dodatno) dovoljenje za vožnjo odblokiranega motorja :) prvo kot prvo, bi veliko ceneje prišu skozi za razliko od 125 ccm izpita ter tudi varneje, saj grejo ti motorji manj od 125 ccm motorjev ter ravno dovolj za neko normalno vožnjo. kaj pravte? seveda ne zagovarjam dat mulce na motor k gre 80, ni šans! ampk če loh pr 16 delaš za 125, ki gre skor zihr vsaj 110, bi loh tud vozu odblokiranega skutera, ki pa gre ravno nekje 80 (5 gor dol, odvisno od modela ter teže voznika xD). kaj pravte?

to bi blo uredu ja  :grim. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bmw, mislim da deluješ na drugačni idejni frekvenci... ni bistvo moje teme lokacija (torej mesto) voženj, ampak varnost vožnje same. drugače pa, kaj pa praviš na tole idejo: da bi se h-kategorija (al kakrkol se že zdj reče po novem) po imetju dveh let prestaula v neko klaso, v kateri lahko voziš odblokirana vozila (še enkrat opozarjam, samo določena, ker vsa res niso zmožna večje hitrosti od 45). torej pač namesto da bi šel delat za 125 ccm, bi enostavno pridobil (s kakšno izpitno vožnjo dodatno) dovoljenje za vožnjo odblokiranega motorja :) prvo kot prvo, bi veliko ceneje prišu skozi za razliko od 125 ccm izpita ter tudi varneje, saj grejo ti motorji manj od 125 ccm motorjev ter ravno dovolj za neko normalno vožnjo. kaj pravte? seveda ne zagovarjam dat mulce na motor k gre 80, ni šans! ampk če loh pr 16 delaš za 125, ki gre skor zihr vsaj 110, bi loh tud vozu odblokiranega skutera, ki pa gre ravno nekje 80 (5 gor dol, odvisno od modela ter teže voznika xD). kaj pravte?

no, sedaj si povedal pravi razlog (glej boldano zgoraj)....

In prav imaš, res delujem na drugačni frekvenci...delujem na frekvenci dnevnega uporabnika 1200 ccm in 140kg+jaz težke krave po metropoli in vsakodnevnem "preživljavanju" v tej betonski džungli s minimalno 80 dnevno prevoženimi kilometri (imam interesanten račun za Magno). Preživetje v prometu ni odvisno od tipa in letnika motorja. Srečen motoristični staž brez posledic je odvisen v 99% od tebe in 1% od sreče , ter 0% od motorja.S tistimi 99% je bilo mišljeno na izkušnje, sposobnost predvidevanja, znanje obvladovanja motorja, itd....

Izgovor da bi s odblokado skuterja ter posledično dvigom hitrosti skuterja pripomogel k prometni varnosti je meni osebno smešen, saj s tem ne bi bili skuteristi boljši vozniki temveč le hitrejši in posledično zaradi pomankanja izkušenj bolj nevarni.Če ne verjameš te lahko kakšen dan zapeljem na svojem motorju po mestu (da boš videl stvari tudi iz drugega zornega kota) in boš videl, da ne glede na motor tudi mene izsiljujejo, izrivajo, hočejo tekmovati z mano,itd....In tukaj me rešuje samo tistih zgoraj opisanih 99%.....tisti 1% je po mojem mišljenju precenjen oziroma se ljudje vse prevečkrat zanašajo nanj.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda je eden izmed razlogov cena. js osebno raje dam 200 eur še za kakšno usposabljanje kt pa 1000 eur za kazen pa odvzem motorja. ti (ali naj te/vas vikam? :) ) ne bi na mojem mestu mislil isto? seveda ima moj predlog slabe strani... a zdajšnji zakon jih pa nima? pač predlog sm dal na ta forum tudi zato, da se morda poišče neke kompromise, da bo volk sit in koza cela. in ne, niti niam ravno velikega upanja, da se bo vse skp realiziralo, ampak... poskusit ni greh, kajne?

p.s. se priporočam za kakšno vožnjo, če si že ravno ponudil, hehe :) kakorkoli, sezona se je bolj kot ne že začela, ravno danes smo skoraj imeli enga na gixxerju na havbi avtomobila (po izstrelitvi izza nasproti vozečega vozila predvidevam da je bil najmanj 750), ki mu skoraj ni uspelo izvoziti na svoj pas pri prehitevanju v škarice ter je hvalabogu pustil le prasko na vratih avtomobila, sam sebi pa vzratno ogledalo zviu... pač ka hočm povedat, divjaki so na kakršnem koli motorju, ta danes ni bil izjema... potem tudi bolje, da prepovemo vozila s končno nad 250 ter 0.7 kw/kg razmerja... ne vem no :)

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pisda ste bedni s to temo in komentarji.. :BUA: škoda vsake besede sploh... če je tak zakon je pač tko.. JBG Itak pa če ti gre moped tistih 80 te ne bo noben nč prašu, razn če boš tm po centru mesta naviju pa se delu frajerčka .. pol te bojo pa itak zajebaval kepsi .... drgač ti pa tk noben nč noče če si seveda normaln in veš kje loh mal hitrej peleš kje pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bučke......

skuter je mestno prevozno sredstvo in po naseljih je omejitev na 50km/h, tako da hitrost 45km/h niti ni tako majhna. Pa bodimo realni, vsak skuter dandanes v tovarniški konfiguraciji leti preko 50km/h ko je utečen. Ne vidim razloga, zakaj bi potrebovali nov zakon.

Članek je pa itak taka bučka, da je kaj.....omejitev na 75km/h? In kje naj bi se to vozilo? Po mestih?

Tudi mene je že neštetokrat tako zaprl kamion, avtobus, avto, pa ne jokcam....enostavno sem bolj pozoren na okolico....

Nevem zakaj bi bile to "bučke", medtem, ko v Franciji nikoli niso poznali "zablokiranih koles z motorjem" in je to zgolj Nemška pogruntavščina, ki se je potem kužno razširila na vse ostale EU države (spet, z izjemo Francije). Tudi, če se omejiš samo na naselja, so omejitve od 50-70 in tudi meni se je dogajalo, da so me avtomobilisti prehitevali do ogledala, tovarnjakarji so me pa stiskali v pločnik. Na kaj naj bi bil takrat pozoren? Da bi začel zavirat, ko bi se mi bližalo zadnjih 10 metrov prikolice? Enostavno se strinjam s člankom, da je vožnja pri 45 nevarna. Ker si moteči element med ostalimi vozili. Najdi mi enega, ki se pelje 45km/h :whistle:

Članek sploh ni slabo spisan, le motoristom se zdijo skuteristi manjvredni, ker pač imajo sesalec in niso zmožni treznega razmišljanja. Pozabljamo pa, da nas je veliko začelo prav na tej stopnji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem zakaj bi bile to "bučke", medtem, ko v Franciji nikoli niso poznali "zablokiranih koles z motorjem" in je to zgolj Nemška pogruntavščina, ki se je potem kužno razširila na vse ostale EU države (spet, z izjemo Francije). Tudi, če se omejiš samo na naselja, so omejitve od 50-70 in tudi meni se je dogajalo, da so me avtomobilisti prehitevali do ogledala, tovarnjakarji so me pa stiskali v pločnik. Na kaj naj bi bil takrat pozoren? Da bi začel zavirat, ko bi se mi bližalo zadnjih 10 metrov prikolice? Enostavno se strinjam s člankom, da je vožnja pri 45 nevarna. Ker si moteči element med ostalimi vozili. Najdi mi enega, ki se pelje 45km/h :whistle:

Članek sploh ni slabo spisan, le motoristom se zdijo skuteristi manjvredni, ker pač imajo sesalec in niso zmožni treznega razmišljanja. Pozabljamo pa, da nas je veliko začelo prav na tej stopnji.

kje v Ljubljani je omejitev 70?....90% je 50 ali manj.....

preberi še ostale moje poste....lahko pa tudi tebe povabim na vožnjo da boš videl, da tudi mene stiskajo in izsiljujejo....

Motorist je nasploh moteči element avtomobilistu in višje hitrosti tega zagotovo ne bodo rešile.Drugače pa kateri skuter že tovarniško ko se razlaufa ne gre več kot 50km/h?....kateregakoli sem do sedaj peljal je šel čez to limito, tako da številka 45km/h ne drži ravno.

Zanimivo da je v Franciji tudi omejitev motorja na 74 kW.....le kako da se to ni razširilo kot kuga na ostale države EU ?

Popravljeno . Popravil bmw
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje v Ljubljani je omejitev 70?....90% je 50 ali manj.....

Aaa... tudi take ceste premoremo :) če ne drugje je takšna Zasavska cesta med Šentjakobom in Ježo, a pozor! v Šentjakobu, pri Belinki in v Ježi pri mostu so redno radarske kontrole saj so vmes omejitve 50 km/h

Da se ne bom ponavljal... In ja, to je še vedno v Ljubljani :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hjao bmw, nwm zakaj tolkrat to tvojo preljubo ljubljano notri tiščiš. če se bo mulec pelu več kt 50 (kokr je omejitev) bo plaču kazen tko kot vsi ostali avtomobilisti ter motoristi, ki jo prekoračijo! resnično mi ni jasno, zakaj je tko "bedno, bučkasto, neumestno, butasto bla bla bla" predlagati zviševanje hitrosti na vsaj ene 70! ja, seveda nas bodo drugi še vedno prehitevali, vendar bo dohitevalni čas veliko dalši, več časa bom jaz kot mopedist imel, da se mu bom umaknil, tovornjakarji bodo raje dvakrat premislili, kje bodo prehitevali, ne pa da kr iz prve kot metek mimo mene, da me prvo zračni val udari nato pa še u mene rine. se prekleto močno opravičujem vsem, ki jim gre tema u njihov že tako vsega navajen nos ampak mene so kolesa tovornjak-prikolice takrat dvakrat skoraj pojedla!!!! prvič sem pod njimi pustil samo čevelj, drugič pa sem zavil s ceste na travnik! oh in ne boste verjeli da tudi nisem edini! prvo se nej vsak mal zamisli, dam mu peljat zablokiran skuter (še vsak zablokiran, k sm ga pelu, je letu maximum 47 kmh po avtoštevcu (pa še ta malce preveč kaže!), pa naj bo to aerox, speedfight, yamaha dt in pa gilera runner! vse te sem peljal, niti kilometra nisem iz njih izstisnil čeprav sem molzel ročico gasa da bi mogu dobit ven vsaj hektoliter mleka! fak kak se nekterim ne da nič dopovedat. nardiu sm 1500 km z zablokiranim skuterjem, umes dvakrat bil v življenski nevarnosti (k res lohk rečem, da sem po tistem počakal ter se še pol ure cel tresel in ne vedel, ka bi!). z odblokiranim sem pa naredil 17000 km v dveh sezonah in niti enkrat se mi kej takšnega podobnega ni naredilo! tud sam se nisem zabijal avtomobilom v rit, prehiteval za bv (raje pridem na cilj 10 min pozneje kot nikoli!) in lahko vsaj preprosto uživam v vožnji ne pa da gledam vsak prevožen meter v vzratno ogledalo, kdaj me bo kdo napalil u rit, kr bo zard svojih egoističnih podvigov izza ovinka prletu ter mene spregledu! do sedaj še nisem doživel padca (razn zard akrobacij na parkirišču sem ga po tleh postavil pri hitrosti ne vem če 10 kmh). waaa prou na kurac mi gre (se opravičujem izrazu) ko vi "tavelki vsevedni" motoristi pluvate po nas, češ saj smo samo mulci, ki druga kt gas tiščat ne znamo. lepo vas prosim no, kdo vas je kaj uprašal, če niste nikol sprobal se tok peljat po neki izven mestni cesti (oprosti bmw ampak spet ne boš verjel da tudi ne živimo vsi v tvoji Ljubljani in da obstajajo tudi vasi). sicer pa js osebno sm čist za, da bi še mi mel neko tako omejitev v sloveniji. zakaj se to ni razširilo po evropi? ker imajo prodajalci motociklov prevelik monopol na tržišču, prav tako so eni najbolj prodajanih motorjev po evropi SS rakete, ki nimajo niti ene skupne točke z varno vožnjo po cesti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hjao bmw, nwm zakaj tolkrat to tvojo preljubo ljubljano notri tiščiš. če se bo mulec pelu več kt 50 (kokr je omejitev) bo plaču kazen tko kot vsi ostali avtomobilisti ter motoristi, ki jo prekoračijo! resnično mi ni jasno, zakaj je tko "bedno, bučkasto, neumestno, butasto bla bla bla" predlagati zviševanje hitrosti na vsaj ene 70! ja, seveda nas bodo drugi še vedno prehitevali, vendar bo dohitevalni čas veliko dalši, več časa bom jaz kot mopedist imel, da se mu bom umaknil, tovornjakarji bodo raje dvakrat premislili, kje bodo prehitevali, ne pa da kr iz prve kot metek mimo mene, da me prvo zračni val udari nato pa še u mene rine. se prekleto močno opravičujem vsem, ki jim gre tema u njihov že tako vsega navajen nos ampak mene so kolesa tovornjak-prikolice takrat dvakrat skoraj pojedla!!!! prvič sem pod njimi pustil samo čevelj, drugič pa sem zavil s ceste na travnik! oh in ne boste verjeli da tudi nisem edini! prvo se nej vsak mal zamisli, dam mu peljat zablokiran skuter (še vsak zablokiran, k sm ga pelu, je letu maximum 47 kmh po avtoštevcu (pa še ta malce preveč kaže!), pa naj bo to aerox, speedfight, yamaha dt in pa gilera runner! vse te sem peljal, niti kilometra nisem iz njih izstisnil čeprav sem molzel ročico gasa da bi mogu dobit ven vsaj hektoliter mleka! fak kak se nekterim ne da nič dopovedat. nardiu sm 1500 km z zablokiranim skuterjem, umes dvakrat bil v življenski nevarnosti (k res lohk rečem, da sem po tistem počakal ter se še pol ure cel tresel in ne vedel, ka bi!). z odblokiranim sem pa naredil 17000 km v dveh sezonah in niti enkrat se mi kej takšnega podobnega ni naredilo! tud sam se nisem zabijal avtomobilom v rit, prehiteval za bv (raje pridem na cilj 10 min pozneje kot nikoli!) in lahko vsaj preprosto uživam v vožnji ne pa da gledam vsak prevožen meter v vzratno ogledalo, kdaj me bo kdo napalil u rit, kr bo zard svojih egoističnih podvigov izza ovinka prletu ter mene spregledu! do sedaj še nisem doživel padca (razn zard akrobacij na parkirišču sem ga po tleh postavil pri hitrosti ne vem če 10 kmh). waaa prou na kurac mi gre (se opravičujem izrazu) ko vi "tavelki vsevedni" motoristi pluvate po nas, češ saj smo samo mulci, ki druga kt gas tiščat ne znamo. lepo vas prosim no, kdo vas je kaj uprašal, če niste nikol sprobal se tok peljat po neki izven mestni cesti (oprosti bmw ampak spet ne boš verjel da tudi ne živimo vsi v tvoji Ljubljani in da obstajajo tudi vasi). sicer pa js osebno sm čist za, da bi še mi mel neko tako omejitev v sloveniji. zakaj se to ni razširilo po evropi? ker imajo prodajalci motociklov prevelik monopol na tržišču, prav tako so eni najbolj prodajanih motorjev po evropi SS rakete, ki nimajo niti ene skupne točke z varno vožnjo po cesti!

Poglej, bom popolnoma kratek in jasen....

1. nikoli se nimam za "tavelikega vsevednaga" motorista, niti sem kje napisal niti namigoval na to

2. nikoli ne pljuvam po ostalih...sem samo napisal svoja opažanja v vsakodnevnem prometu in žal je skuterjev zaenkrat še vedno največ.Če ne verjameš, pojdi štet pa boš videl.Nikoli tudi nisem napisal da je neumestno,butasto,itd.....sem pač napisal svoje videnje situacije in jo tudi pojasnil in (vsaj zdi se mi) tudi argumentiral.

3. nikoli nisem nikjer napisal, da je moja Ljubljana in da vsi živijo v Ljubljani....situacija s CPP je povsod ista v vseh mestih po Sloveniji

4. če se ti zdi, da si še vedno ogrožen s svojimi 49ccm in 45km/h še vedno velja povabilo na vožnjo s 1200 ccm in 100 KM , pa se prepričaj o ogroženosti....5. še vedno imaš opcijo odblokade skuterja, ponovne homologacije, polaganje izpita in seveda plačila registracije....sorry, there is no free lunch

5. še vedno imaš opcijo odblokade in zanašanje na svojega angela varuha da te ne ustavi in pošlje na izredni tehnični pregled ter plačaš vse kar lahko....nihče ti ne brani, vendar je treba potem posledice sprejeti "po moško"

6. še najbolj elegantna rešitev je nakup Tomos Flexer-ja ter vožnja po kolesarskih stezah....ne potrebuješ se ozirati čez ramo za tovornjaki

7. Še enkrat .....tvoja varnost v prometu je v 99% odvisna od tebe samega in 1% od sreče ter 0% od motorja.

Mimogrede, pričakujem da tvoje trditve podkrepiš s nekimi dejstvi in ne samo s izjavo kako se ne da nekaterim dopovedat. Moje gledanje na problem dviga hitrosti sem že pojasnil zakaj to ne bo spremenilo prometne varnosti v mestih (zakaj v mestih? ker 49ccm skuter JE mestno vozilo in ne primestno)

Popravljeno . Popravil bmw
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bmw, ni vse letelo nate, za nekatere napisane stvari se opravičujem vendar sem še jaz vedno takšnega mnenja kot je bilo podano v mojem prvem postu v tej temi. mi pa prosim razloži tale del: "5. še vedno imaš opcijo odblokade skuterja, ponovne homologacije, polaganje izpita in seveda plačila registracije."

kolikor je meni jasno in kolikor poznam ljudi, ki so kej takšnega poizkusili, so bili zavrnjeni češ da skuter/moped ni konstrukcijsko zmožen hitrosti nad 45 kmh. drugače pa zakaj sem se obregnil ob tebe in "tvojo ljubljano"; ker je vedno več skuterjev in mopedov (hočem še enkrat ponovit, da bo očitno) in mopedov! izven mest. in ravno to mislim da postaja problem teh 45 kmh! upam da razumeš, kaj mislim. torej spet kakšen flexer odpade, ker pač nimamo mi tukaj kolesarskih stez. oprosti, ampak realnost postaja, da skuter postaja vedno bolj primestno oziroma izven mestno vozilo. zakaj? ker je večina skuterjev zaradi svoje cene (rabljenih) zelo lahko dostopnih, ne izgledajo slabo, poraba zna biti manjša kot na kakšnem mopedu tako da je izbira malodane lahka za vsakega 15 letnika, ki naredi izpit. sei mene osebno res ne moti tvoje mnenje, prav vesel sem, da si ga podal ampak prej sem se ne samo zaradi tvojega mnenja malce "izpovedal"... drugače pa tudi ti vabljen na kakšno turo zraven nas mopedistov in skuteristov, mislim da bi bil presenečen, koliko nas je izven mest ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bmw, ni vse letelo nate, za nekatere napisane stvari se opravičujem vendar sem še jaz vedno takšnega mnenja kot je bilo podano v mojem prvem postu v tej temi. mi pa prosim razloži tale del: "5. še vedno imaš opcijo odblokade skuterja, ponovne homologacije, polaganje izpita in seveda plačila registracije."

kolikor je meni jasno in kolikor poznam ljudi, ki so kej takšnega poizkusili, so bili zavrnjeni češ da skuter/moped ni konstrukcijsko zmožen hitrosti nad 45 kmh. drugače pa zakaj sem se obregnil ob tebe in "tvojo ljubljano"; ker je vedno več skuterjev in mopedov (hočem še enkrat ponovit, da bo očitno) in mopedov! izven mest. in ravno to mislim da postaja problem teh 45 kmh! upam da razumeš, kaj mislim. torej spet kakšen flexer odpade, ker pač nimamo mi tukaj kolesarskih stez. oprosti, ampak realnost postaja, da skuter postaja vedno bolj primestno oziroma izven mestno vozilo. zakaj? ker je večina skuterjev zaradi svoje cene (rabljenih) zelo lahko dostopnih, ne izgledajo slabo, poraba zna biti manjša kot na kakšnem mopedu tako da je izbira malodane lahka za vsakega 15 letnika, ki naredi izpit. sei mene osebno res ne moti tvoje mnenje, prav vesel sem, da si ga podal ampak prej sem se ne samo zaradi tvojega mnenja malce "izpovedal"... drugače pa tudi ti vabljen na kakšno turo zraven nas mopedistov in skuteristov, mislim da bi bil presenečen, koliko nas je izven mest ;)

za turo zraven....anytime and anywhere....vedno za.Nimam nikakršnih težav s tem oziroma predsodkov okoli skuteristov.

ljudje, ki so to poskušali so verjetno vzeli blokado ven in šli na homologacijo ter jo poskušali izvesti brez kakršihkoli papirjev , zato so bili tudi zavrnjeni. Verjetno je potrebno izdelati kakšen načrt oziroma statične in dinamične izračune ter to predložiti, drugače ne vem, kako se lahko homologirajo kakšne predelave...najbolje da povprašaš na tehničnih pregledih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh, najpozneje v začetku poletja gremo skozi ljubljano (če si iz tam) na bled, pol naprej na morje in čez kras ter dolensko nazaj v celje. neka 3-dneva tura z našim skuter/moped motoklubom :) vabljen na kak kilometer poti seveda :) drugače pa... o tem se bom vsekakor pozanimal vendar kot že rekel, kolikor meni do zdaj znano... stvari niso uspele

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res nisem najbolj pogost obiskovalec oz. pisatelj na tej strani, vendar ste me prepričali, da nekaj napišem.

Trenutno že nekaj časa brez motorja, vendar sem v mlajših letih ogromno prevozil z skuterji, z blokiranimi in odblokiranimi in tudi z težjimi motorji. Tisti, ki napiše, da je skuter namenjen mestni vožnji, mislim, da ni dosti prevozil z sesalci, drugače ne bi pisal takšnih bedarij. Zavedat se je treba, da nismo vsi v bloku doma in tudi ne v samem mestnem jedru (kjer se je btw, prepovedano voziti z motorji) in vsi takšni moramo nekako pridet do mesta. Sem iz 03 območja in sem se kot najstnik v šolo vozil z skuterjem, v trgovino, k punci in k kolegom,...... kot izredno nevarno lahko označim pot na relaciji Levec - Vransko, kjer je še vedno veliko tovornjakarjev in osebnih vozil (slednji na ravninah vozijo tudi krepko preko 100 kmh) in prav strah me je bilo se tam vozit. Sprva sem se vozil 1m od roba ceste, ko pa me je nekoč prehiteval tovornjakar, nasproti pa drugi tovornjak :eek: , se nisem nikoli več umaknil, ker bi skoraj končal v odbojni ograji v ovinku.

Od takrat sem vedno vozil po sredi voznega pasu, uvidevnost gor/dol, najprej je moja varnost, zatorej me prehitevaj, ko bo nasprotni pas prost in isto priporočam vsem voznikom skuterjev.

Mene s temi 45 kmh ne morejo prepričati, je zelo nevarnih, že v načinu razmišljanja voznikov avtomobilov, kajti ko vidimo kolesarja, vsi "računamo", da je to počasno kolo z hitrostjo 20 kmh, in temu primerno tudi zmanjšamo za njim, ko vidiš skuter, pa vsak pomisli, saj se bo peljal....in zaradi tega že lahko napačno oceniš zaviranje za njim, in potem skuterist samo gleda v ogledala z mislimi "ali se bo ustavil ali ne"....sem bil pogostokrat prislijen v to razmišljanje in tudi bežati na bankino (seveda s padcem, ampak vsaj živ )

PeterFortuna, popolnoma se strinjam s tabo (ali z vami) čeprav resno dvomim, da se bo dalo kaj urediti v vzezi z zakonom, ampak upanje ostaja.

Pa predno me kdo napade, moja mladostniška leta so že mimo, tako da razna natolčevanja v to smer so zaman, še pa nisem tako star, da bi pozabil, kako mučno in ogroženo sem se počutil s tistimi 50kmh, in prehitevanja vozil tik ob meni.

Se mi pa poraja vprašanje..... imam izpit za avto, nimam pa za A, če me ustavi policaj na skuterju, ko se peljem 63 na omejitev 70, mi bo zaplenil motor? :slap: :slap: Banana republika :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje v Ljubljani je omejitev 70?....90% je 50 ali manj.....

preberi še ostale moje poste....lahko pa tudi tebe povabim na vožnjo da boš videl, da tudi mene stiskajo in izsiljujejo....

Motorist je nasploh moteči element avtomobilistu in višje hitrosti tega zagotovo ne bodo rešile.Drugače pa kateri skuter že tovarniško ko se razlaufa ne gre več kot 50km/h?....kateregakoli sem do sedaj peljal je šel čez to limito, tako da številka 45km/h ne drži ravno.

Zanimivo da je v Franciji tudi omejitev motorja na 74 kW.....le kako da se to ni razširilo kot kuga na ostale države EU ?

A Ljubljana je torej edino mesto v Sloveniji? :whistle: Sicer je pa po Tržaški, Šmartinski, Dunajski in še kakšni štiripasovnici omejitev 60, kar spet ni 45. To pomeni, da te verjetno (oziroma sigurno) vsa vozila prehitevajo, če le lahko. In tudi, če ne morejo zaradi pomanjkanja prostora, se radi gužvajo. Sicer pa imamo v Mariboru več daljših cest, kjer je omejitev celo 70 (Ptujska, Proletarske brigade, Koroški most itd.). To je že 25km/h več, ljudje pa načeloma vozijo še vsaj 10 kilometrov hitreje. Če se ne spojiš z ostalim prometom, si ovira, to pa pomeni večje tveganje. Se strinjam, da je po mestih hitrost večinoma predpisana na 50km/h (sicer se je nobeden ne drži), ampak ne smeš pozabiti tudi vozačev, ki prihajajo iz periferije ter dejstva, da ima vsako večje mesto štiripasovnice.

Sicer hvala za povabilo, ampak od 50 (oziroma 70) kubičnega skuterja sem zamenjal že 2 motorja tako, da poznam obe plati zgodbe. Sicer ne poznam tvoje zgodovine motociklizma, vendar se mi zdi, da ti ena plat zgodbe manjka (torej ta, o kateri razpravljamo). Vsa našteta problematika mi je znana. Stiskanje ob rob malo manj, ker se verjetno z GS-om ne voziš 45km/h, da bi te ostala vozila neprenehoma prehitevala. To rahlo dvomim. :hmm: Lahko pa, da si imel v mislih mrtvi kot v ogledalu, kar je pa nekaj drugega.

Res je, Francija ima zakonsko omejitev motociklov na 106KM. Vendar tukaj ne govorimo o hitrostih 240km/h, ki je precej nad omejitvijo, pač pa povsem neškodljivih 70-80km/h s čemer ničesar nikogar ne ogrožaš (seveda, če se držiš omejitev), samo omogoča ti, da se pomikaš enakomerno z ostalimi vozili. Tudi agregat zato manj trpi, saj ga ne rabiš neprestano poganjati v rdeče polje samo zato, da bo zmogel 45km/h. Danes se noben skuter več tovarniško ne razlaufa. Včasih so jermenice mehansko skupaj tiščali posebni koluti, da nisi mogel razviti višje hitrosti od 50-55, danes pa je veliko blokad tudi elektronskega tipa (ECU). Sicer pa je nesreč s skuterji malo neglede na to, da so nekateri mladeniči v teh letih še možgansko nezreli. Ampak, nekateri se razlepijo tudi z motorjem, pa je povprečna starost udeležencev v prometnih nesrečah od 30-40 let.

Seveda ti ne bom svetoval, da si kupi skuter in spoznavaj svet ogroženosti samo zato, da se boš nazadnje le spreobrnil, ampak, če ne poznaš problematike, je škoda komentarja. Pa brez zamere, ampak najbolj objektiven si, če poznaš tako eno kot drugo plat medalje. Če bi se ljudje potrudili postaviti tudi v kožo nekoga drugega, bi bilo manj kreganj in več razumevanja. :drunk: Ampak v tej naši mali Sloveniji je homogenost zadnje kar bomo kdaj dosegli, če si je pa tako fajn nagajat in nekoga drugega omejevati pri zadevah, ki se nas neposredno ne tičejo :bum:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je potrebno izdelati kakšen načrt oziroma statične in dinamične izračune ter to predložiti, drugače ne vem, kako se lahko homologirajo kakšne predelave...najbolje da povprašaš na tehničnih pregledih.

Včasih smo to počeli z lažjimi valjčki in originalnim izpuhom, danes pa obstojajo elektronske blokade, ki ti ob pritisku na tipko odvzamejo moč in skuter ne preseže 45km/h. Moj Aerox (zamenjani primarni zobniki, 70cm cilinder) je šel čez realnih 100km/h pa v 4-ih letih nisem imel nobene nesreče z njim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

45 km/h je res smrtno nevarna omejitev hitrosti tudi za vožnjo po mestih. S tako hitrostjo enostavno ne moreš slediti prometnemu toku, ki se po vpadnicah odvija s cca 60 km/h.

To bi bila tudi pametna omejitev hitrosti za kolesa z motorjem, za kar imajo vsa tudi dovolj moči.

Obstoječ zakon so pisali birokrati, ki nikoli niso sedeli na takem vozilu !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

45 km/h je res smrtno nevarna omejitev hitrosti tudi za vožnjo po mestih. S tako hitrostjo enostavno ne moreš slediti prometnemu toku, ki se po vpadnicah odvija s cca 60 km/h.

To bi bila tudi pametna omejitev hitrosti za kolesa z motorjem, za kar imajo vsa tudi dovolj moči.

Obstoječ zakon so pisali birokrati, ki nikoli niso sedeli na takem vozilu !

No torej povejte kdaj gremo pred Pahorja??? :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No torej povejte kdaj gremo pred Pahorja??? :evilgrin:

jst kadarkol, sam zber ene 50 folka pa gremo :) , zakon je pač zakon če se bo spremenu se bo, drgač pa omejevalc, homologacija, pazi da te ne ujame na radar, pa je stvar rešena

pa še za use tiste k govorite, ah ne gledajo hitrost sam maš org. izpuh,... pa je , men je murjak pred 1 tednom zaplenu skuter ker je šou 65, kurac se je nevem iz kje pojavu za mano furu sm po prometu kr naenkrat pa vidm letečka pa me je dobu, sam zard tega ker sm furu po prometu brez kakršnga koli prekrška (sum na preveliko dovoljeno konstrukcisko hitrost), tko da si čim prej montirite omejevalve ker nč ne pomaga ah 5 gor 5 dol če gre 45plus ti ga uzame

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!