Skoči na vsebino

Enoprostorci


mkosir

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Torej zadeva je sledeča. Kupujem enoprostorca. Nekje do 9500€ max (ampak res zgornja vrednost), sedaj me pa zanima katerega vzeti. Zanima me pa prav vse. Cene sevisov ,potrošnega materiala, napak...

Torej z nasveti na plan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nisi napisal kako "velikega" enoprostorca rabiš, pa vendarle je tule moja izkušnja: Opel Meriva, seveda če ti bo avto dovolj velik in "ugleden".

Če te zanima kaj več pa PM.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri hiši imamo dva Chrysler Voyagerja. Starejši je 2.5 bencinar (poraba nikoli nad 10l :trance_27_notworthy: ),naklepanih ima 350000km in še veselo ropota. Novejši je pa letnik 2004, 2.5 CRD (105kW).Ta stari te verjetno ne zanima :rolleyes: Torej...2500 ccm-jev pod pokrovom več kot odlično opravlja svoje delo,prazen avto tehta 2300kg :evilgrin: ,tudi s polno naloženim še vedno dovolj moči za vsa prehitevanja in klance. Brez težav vleče 2 toni težak priklopnik...poraba pa nekje 9l pa ga prav nič ne šparamo.Crknit motor nima kaj, ker je nenavit, je pa italijanski VM.Prostora za 7 oseb, ful oprema...usnje, električna drsna vrata,električni stoli,avtomatska klima, Boston ozvočenje...ni da ni. Pelje se super, tud na ovinkasti cesti dobra lega. Servis zna bit pa kar drag, če ga opraviš na Chrysler servisu. Pri 100000km pride okrog 1100€ :headbang: :headbang: pri kakšnem drugem mehaniku pa okrog 350€ :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy: :naughty: :naughty: Kar se pa drugih enoprostorcih tiče...pri sosedih imeli Peugeot 807..samo sranje, stranska vrata večkrat padla dol, vžgala se je ventilacija, crknila klima....vse to pri manj kot 100000km :headbang: Pri Renault Espacih pa dizli niso najbolj vzdržljivi, sploh turbine rade crknejo že pri 100000km.

Pri američanu je popolnoma drugačna filozofija kot pri ostalih, bolj je izkoriščen prostor,vse je bolj robustno....kakor komu paše :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej moje izkušnje so Ford galaxy 1.9 TDI 115Km( letnik je bil eden 2001 drugi pa 2003) nekih velikih tezav ni bilo glede na to da sem z enim naredil 300.000 km( pa v servisnih intervalih ni bilo druga kot redni servisi+ taveliki z jermeni) praktično neuničljiv avtomobil( edino sklopka na 250.000)

drugi pa je imel 400.000km ( edino zamenjava katalizatorja je bil velik strošek + menjava celotnega sistema brisalcev, ker pač niso hoteli delat) poraba je bila 6,5( realna da se še pa za kakšne 0,5 spustit)

v tem rangu so Sharani, Alhambre preverjena nemška kvaliteta( moje mnenje je da definitivno boljse od kakšnega Espace ker pač smo v podjetju meli 2,2 dci ki pač je imel serijske napake na motorju zato menjava na 90.000km) in kakih 807 .......

Servisi redni so na pooblaščenem servisu nekje 300€. Sklopka je bila 700€ katalizator+ komplet izpuh 1000€........

pač mores pa gledat da takega avtomobila z realnimi km ne boš dobil( ker to so sluzbeni avtomobili. itn.......)

aja 200.000 za tal avtomobil ni nič- jaz bi najvrjetneje izbral sharana 2.0 TDI poišči kakšnega z vebastom.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3274679&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3617973&show=1

pač izbrat bo treba nekaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

citroen xsara picasso 2.0 hdi - nimam pripomb pa sta 2 v družini + dosti kolegov vozi 1.6 bencinarja. za ta denar dosti avtomobila pa jih nisem probal malo. moj ma 140.000 samo na rednih servisih ko si pa enkrat ven iz garancije in najdeš dobrega nepooblaščenega mehanika si pa itak zmagal kar se vzdrževanja tiče.

so boljše variante ampak ne v tem cenovnem rangu ko dobiš za ta denar skoraj novega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas v familji meli Hyundai Trajet,dizel mislim da 2.0, delal bp do nekje 220.000, pol so se pa začele težave, najprej šla turbina, na koncu pa je zaribal motor. Letnika avta se pa ne spomnim več.

Zdaj udobjesuper, prostora polno, so pa dokaj dragi rezervni deli in servisi. Poraba je bla mislim da 9-10 litrov.

Imeli tudi Alhambro, letnika 2004, 2.0 dizel s 130 konji, brez večjih problemov spet do nekje 240.000, pač samo potrošni material in redni srevisi, po tem smo pa v roku enega leta morali 2x menjati sklopko, nekje na sredi avtoceste se je avto vžgal, nekaj v zvezi z menjalnikom če se prav spomnim, prodali pri 290.000, kupcu avto crknil na poti domov. je bil pa uvožen iz Nemčije. Z avtom super zadovoljni, udoben, dosti močan, dokaj veliko opreme, poraba povprečno okol 7, servisi in deli relativno poceni.

To je tako iz glave, zdej če te zanima kaj podrobnejšega, vprašaj, pa povem, ako se spomnim:)

Lp peter

post-4739-127058166637_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sestra ima Nisana almera tino, 1.8, 05l.

Avto je za vozit super, udoben, pregleden, relativno veliko placa, bol družinski avto, prtlažnik bi vseeno lahko bil večji. Zelo fejst je za po avtocesti kjer ob (tudi malo hitrejši) vožnji nisi utrujen, se vozi "suvereno". Edino kar je, v primerjavi s kakšno limuzino, ob bol športnem vijuganju, zna malo poplesat(se zaziblje, ne da bi odneslo), pač vrjetno enoprostorec, veliko jih nisem vozil.

Nepomembno pa vseeno, zvok mašine je skoraj primerljiv s kakšno v6 raketo :D, kar daje sestri občutek da vozi f1 bolid :whistle: . Poraba 9-10l, po potovalnem računalniku.

Še ena dobra stvar tega potovalnega računalnika, zelo pregleden, razmeroma velik lcd na armaturi, ki omogoča tudi priklop navigacije in že sam po sebi vsebuje lep grafični prikaz informacij o porabi, kilometrina, opozarja na servise itd..

Klima, gretje, pranje šip itd, vse na nivoju.

Slabost, vsaj sestrin, papca olja, oziroma kar veliko, bi bilo potrebno verjetno se še kdaj k uradnemu serviserju zapeljat da malo pogleda, nekje na 2-3k dolije okoli pol litra olja.

Mašina pač japonska, dela, ni potrebe po menjavi jermenov(ketenca), nasploh kvaliteta avtomobila je na nivoju, razen porabe olja nobenih težav z avtomobilom, lasti si ga 2 sezoni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam že tretjo leto Sharana l 2004 s 130KS. Morm rečt da je avto kot tank-neuničljiv. Do sedaj (230.000km) samo redni servis (okol 120€ odvisn od menjav filtrov)in en ta glavni pri 190.000 (cena 500€). Ko stisneš na gas ni straha, da bi kje ne mogu prehitevat, poraba pa pr men 7,5l/100km, če pa žena voz pa 6,8l/100km. Tud v tretji vrsti mam sedeže, ki se nagibajo in niso fiksni kot pr npr. Grand Scenicu.. Skratka avto je taprav.

post-26070-127058491687_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer z drugimi znamkami nimam izkušenj, vendar lahko o Sharanu povem besedo ali dve. Trenutno imamo že 3. zapovrstjo (Imeli pa smo vse tri Generacije : http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Sharan#Mark_1.2FPhase_1_.281995-2000.29 ). In kar lahko rečem je to, da je to eden najboljših avtomobilov, ki nikoli ni povzročal nikakršnih večjih težav, vsi so delali pošteno mero km in razen rednih servisov ni bilo problemov.

Edino omenil bi sledeče, pri obeh prejšnijih Sharanih je "crknila" klima. Popravilo pa je bilo ranga 1000+ €. Zato tudi zamenjava.

Še glede motorjev : Prvi in drugi sta imela motorje 1.9tdi z 110 in 130 km. Kar je vredu, samo ta z 130km je imel na začetku tako veliko lukno v moči, da je bilo kar moteče če nisi bil navajen. Zdajšnji ima pa 2.0tdi z 140km, tega pa lahko rečem, da je pa špica. Tko da priporočam slednjega.

Seveda je pa vse stvar lastne presoje in denarja.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri hiši imamo dva Chrysler Voyagerja. Starejši je 2.5 bencinar (poraba nikoli nad 10l :trance_27_notworthy: ),naklepanih ima 350000km in še veselo ropota. Novejši je pa letnik 2004, 2.5 CRD (105kW).Ta stari te verjetno ne zanima :rolleyes: Torej...2500 ccm-jev pod pokrovom več kot odlično opravlja svoje delo,prazen avto tehta 2300kg :evilgrin: ,tudi s polno naloženim še vedno dovolj moči za vsa prehitevanja in klance. Brez težav vleče 2 toni težak priklopnik...poraba pa nekje 9l pa ga prav nič ne šparamo.Crknit motor nima kaj, ker je nenavit, je pa italijanski VM.Prostora za 7 oseb, ful oprema...usnje, električna drsna vrata,električni stoli,avtomatska klima, Boston ozvočenje...ni da ni. Pelje se super, tud na ovinkasti cesti dobra lega. Servis zna bit pa kar drag, če ga opraviš na Chrysler servisu. Pri 100000km pride okrog 1100€ :headbang: :headbang: pri kakšnem drugem mehaniku pa okrog 350€ :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy: :naughty: :naughty: Kar se pa drugih enoprostorcih tiče...pri sosedih imeli Peugeot 807..samo sranje, stranska vrata večkrat padla dol, vžgala se je ventilacija, crknila klima....vse to pri manj kot 100000km :headbang: Pri Renault Espacih pa dizli niso najbolj vzdržljivi, sploh turbine rade crknejo že pri 100000km.

Pri američanu je popolnoma drugačna filozofija kot pri ostalih, bolj je izkoriščen prostor,vse je bolj robustno....kakor komu paše :naughty:

Pozabil povedat najpomembnejše....če vržeš ven sedeže, lahko spraviš noter motor (ne previsok, ST ali SS) :whistle: :whistle: Jaz bi zbiral med Voyagerjem in Sharanom, vsekakor pa prste stran od Espaca :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za Sharan-a lahko tudi jaz rečem da je dober avto. Sem prejšnji teden prodal našega, letnik 96. Edina večja napaka je bila odpoved klime pri ~120kkm. Najprej smo menjali uparjalnik, nato pa kmalu še kompresor. Strošek popravila ~1000€, na pooblaščenem servisu bi bilo pa x2. Kakšne manjše okvare so še bile, ampak čisto sprejemljive glede na starost in kilometrino, sicer pa samo redno vzdrževanje. Je pa res, da je bil bencinar (VR6) in z samim motorjem ni bilo nobenih težav. Po 13-tih letih in 240kkm pa je šel od hiše, lahko rečem, da je OK avto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri hiši imamo dva Chrysler Voyagerja.......... Novejši je pa letnik 2004, 2.5 CRD (105kW).

ahem, moje izkusnje...... (pa ni mus da so (m)verodostojne):

opravil dve testni voznji z dvema novima testnima dizel voyegerjema v razdobju ca. 3 let (zadnja ca. 4 leta nazaj); oba crknila po ca. 50 km zaradi elektronike (nekaj blokiralo in aus die maus). voznja dalje njet, zakleniti avto njet, vse spljoh njet. :angry: so prisli iz avtohise po mene in avto. tudi spremljajoci serviser ni mogel dognati napake na licu mesta ali pozneje v delavnici (me je zanimalo).

BTW delali so jih v graz-u, avtohisa v graz-u, servis v graz-u. v glavnem porazno. sorry, pac moje izkusnje. drugace, dokler se pelje je fajn, veliko prostora, dober pregled, tudi nivo izdelave ni slab. samo elektronika..... :grrr ejej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si moral imet pa res smolo :whistle: :whistle: ,naši zaenkrat delajo brez problema. Pri starejšem, ki je letnik 95 in ima 350000km je recimo sklopka zdržala do 320000km, takrat so se tudi menjali tudi sprednji zavorni diski, ki so bili še prvi :naughty: ...sprednji amortizerji so še originalni in po 350k km še vedno super delajo. Nam je pa pri novejšem crknil ABS senzor, 30€ pa imaš novega :trance_27_notworthy:

Se pa teli enoprostorci po snegu bolj slabo peljejo (velika masa), tako da če živiš v kakšnih hribih je dobro razmislit o štirikolesnem pogonu :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastil dobro leto Hondo Stream 1,7 VTEC. Kot vsaka honda B.P.! Zelo poskočen motor. Porabila mi je med 7,5 in 8,5 l/100, letela preko 200 km/h! Prostora za 4 v izobilju; v zadnji vrsti pa bolj "za silo"! So se pa dve tričlanske družine (otroka 6 in 7 let) komot odpeljale v Gardaland, LUisa in še kam! Pa zelo enostaven sistem zlaganja zafnjih sedežev (v dno prtljažnika), tako da ni potrebe po odstranjevanju, srednja vrste je pa itak po dolžini nastavljiva, tako da, ko so zadnji sedeži skriti je v drugi vrsti za kolena res obilo prostora... Zakaj prodal? Ugodna akcija nakupa accorda in za tričlansko familijo je bil stream resnično prevelik... Ga pa priporočam... No in zgolj za primerjavo: Vozil in primerjal samo s touranom. Stream JE BOLJŠI in ima več placa, pa še športno se ga da pelat... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastil dobro leto Hondo Stream 1,7 VTEC. Kot vsaka honda B.P.! Zelo poskočen motor. Porabila mi je med 7,5 in 8,5 l/100, letela preko 200 km/h! Prostora za 4 v izobilju; v zadnji vrsti pa bolj "za silo"! So se pa dve tričlanske družine (otroka 6 in 7 let) komot odpeljale v Gardaland, LUisa in še kam! Pa zelo enostaven sistem zlaganja zafnjih sedežev (v dno prtljažnika), tako da ni potrebe po odstranjevanju, srednja vrste je pa itak po dolžini nastavljiva, tako da, ko so zadnji sedeži skriti je v drugi vrsti za kolena res obilo prostora... Zakaj prodal? Ugodna akcija nakupa accorda in za tričlansko familijo je bil stream resnično prevelik... Ga pa priporočam... No in zgolj za primerjavo: Vozil in primerjal samo s touranom. Stream JE BOLJŠI in ima več placa, pa še športno se ga da pelat... :naughty:

daj ne seri( kira honda se je boljše peljala od Turanaheadbang.gif) aja in tema je enoprostorec ala Sharan, Galaxy.... ne pa nekaj vmes

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

daj ne seri( kira honda se je boljše peljala od Turana:headbang:) aja in tema je enoprostorec ala Sharan, Galaxy.... ne pa nekaj vmes

Kaj pa je Honda Stream ? Športni dvosed :headbang: tema je pa ENOPROSTORCI, tja spadajo vsi večji in manjši, ali se po tvoje manjši enoprostorci imenujejo kako drugače ? :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne..sam človek sprašuje za velikost sharana ali espacea kamor pa zafira in podobni pač ne pašejo..

predlagam da pogleda še za kakim traficom ali transporterjem..

se da poleg vsega še motor s sabo vzet :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Velikostni razred Sharana - pa poglejmo:

V primerjavo vzamem samo dolžine avtov:

1.Espace - 4.861 m

2.Voyager - 4.803 m

3.Grandis - 4.765 m

4.Sharan - 4.620 m

5.Stream - 4.575 m

6.Zafira - 4.467 m

7.Touran - 4.405 m

.

.

.

Za prtljažnik si pa najdite sami. Meni se zdi, da sta Sharan in Stream kar tu nekje ali pač? In zgolj Espace in Voyager odstopata za precej (pa seveda tudi Touran na spodnji strani), tako da Stream je kar ustrezna opcija.

Jz bi pomislil še na Mitsubishi Grandisa, katerega lahko nabaviš z VW dizl motorjem 2.0 in je odličen avto. Kolega ga ima in je navdušen nad njim, prostora ohoho, pije dobrih 6l/100km, lega mu je všečna, pa še za spodoben denar se že dobijo. Ali pa morda Toyota Avensis Verso, tudi 4650mm dolgi in z D-4D motorjem tudi zanesljiv in večen.

Še linki, da se ne bomo kregali, kam kaj spada:

Kompaktni enoprostorci(pod 4,6m)

Gigantski enoprostorci (mini kombiji - nad 4,6m)

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Voyager in Espace sta naprodaj še v različici grand, kar pri voyagerju nanese dolžino čez 5m in skoraj 5 kubičnih metrov prtlažnjika (brez zadnjih 5 sedežev) :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem hotel odpirati nove teme, torej jaz sem že opravil republiške za B kategorijo in ima doma pole, vendar ne vem če so to za republiške ali za obične pri avto šoli, če kdo ve in če komu pomaga baj me kontaktira

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi smo zadnjih 5 let zelo zadovoljni z Espacom. Prevoženih 210000km brez kakšnih večjih servisov. Prostoren, udoben, dovolj hiter in zmerna poraba. Aja 2.2dCi da me ne boste spraševali. In ja, ko pride novi ga bomo spet kupili.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

toyota previa ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!