Skoči na vsebino

Enoprostorci


mkosir

Priporočene objave

Pri tej rajngli me je motilo praktično vse. Od armaturke, števcev -tam nekje pa še slaba osvetlitev podnevi..,plastike,razporeditev stikal ,sedežev(mam rad mehke zice, ampak tud udobne), tistih naslonov za roke :cry:, menjalnik :wallbash:, moč motorja 1.6i :BUA:, poraba :BUA:, pepelnik nekje na tleh (kadim v avtu), lega na cesti :BUA::BUA:, nekdo je omenil ,da stoji v ovinku kot pasat, oziroma nekaj takega :eek:, niti približno,ziba se kot pijanc.

O zadnjih sedežih je škoda besed :BUA:. Hrup :slap:. in še bi lahko....

Dobra lastnost je preglednost ,zaradi višjega položaja (posledično večjega nagibanja) in pa babja oblika (moja se je rada vozla).

Ventile nima hidravlične,pa so se pri obeh mojih fajn čuli :(

Kakih 35 znamk avtov sem že ziher vozil,kolk modelov se pa ne spolnem :hmm:.Citroen je načeloma mehek avto, kar pa še ne pomeni ,da je tud udoben. ( razen xantia activa :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri tej rajngli me je motilo praktično vse. Od armaturke, števcev -tam nekje pa še slaba osvetlitev podnevi..,plastike,razporeditev stikal ,sedežev(mam rad mehke zice, ampak tud udobne), tistih naslonov za roke :cry:, menjalnik :wallbash:, moč motorja 1.6i :BUA:, poraba :BUA:, pepelnik nekje na tleh (kadim v avtu), lega na cesti :BUA::BUA:, nekdo je omenil ,da stoji v ovinku kot pasat, oziroma nekaj takega :eek:, niti približno,ziba se kot pijanc.

O zadnjih sedežih je škoda besed :BUA:. Hrup :slap:. in še bi lahko....

Dobra lastnost je preglednost ,zaradi višjega položaja (posledično večjega nagibanja) in pa babja oblika (moja se je rada vozla).

Ventile nima hidravlične,pa so se pri obeh mojih fajn čuli :(

Kakih 35 znamk avtov sem že ziher vozil,kolk modelov se pa ne spolnem :hmm:.Citroen je načeloma mehek avto, kar pa še ne pomeni ,da je tud udoben. ( razen xantia activa :) )

moja ima baje hidravlične ventile ( 1,6 16v 80kw l.2007 )..vsaj tako so rekli na pooblaščenem servisu ..in ker je na plin , bi po 37,000 km že hudo ropotali , če bi bili drugačni ...če pa res niso hidravlični potem so pa fenomenalno dobri ..

osvetlitev armature se nastavlja... 290km za par centov manj kot 20€ ...

lega je za tak avto in toliko denarja ter minimalne stroške vzdrževanja boljša kot pri parih atih , ki stanejo mnogo več ( zame je mnogo 3000-6000€) .. je pa res , da se lega na cesti drastično poslabša , če so amortizerji zanič.. takrat je tudi nagibanje veliko večje kot pri novi...

kar velik prtljažnik , posamični zadnji sedeži , tempomat ( v 4-ti in 5-ti prestavi) , limiter , avtomatska klima , ogrevana ogledala ... eden redkih avtomobilov pri katerem je v knjižici za uporabo opisan reset servisnega intervala če opraviš servis sam...

če je to hrupen avto potem nisi peljal petvratnega c4 z isto mašino ... tam sem mislil , da mi motor dela v naročju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skratka, če človek ni haklih, je Xara Picasso zlo OK nakup, cenovno ugoden, dovolj prostoren, zelo svetel, estetsko poseben, funkcionalno korekten. :-)

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eden redkih avtomobilov pri katerem je v knjižici za uporabo opisan reset servisnega intervala če opraviš servis sam...

..če se ne motim imajo to vsi citroeni enako....ko je ključ na off pritisneš in držiš zavorni pedal ter en gumb na števcu, nato daš kontakt in po nekaj sekundah skoči interval na začetek, to je 20.000km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri tej rajngli me je motilo praktično vse. Od armaturke, števcev -tam nekje pa še slaba osvetlitev podnevi..,plastike,razporeditev stikal ,sedežev(mam rad mehke zice, ampak tud udobne), tistih naslonov za roke :cry:, menjalnik :wallbash:, moč motorja 1.6i :BUA:, poraba :BUA:, pepelnik nekje na tleh (kadim v avtu), lega na cesti :BUA::BUA:, nekdo je omenil ,da stoji v ovinku kot pasat, oziroma nekaj takega :eek:, niti približno,ziba se kot pijanc.

O zadnjih sedežih je škoda besed :BUA:. Hrup :slap:. in še bi lahko....

Dobra lastnost je preglednost ,zaradi višjega položaja (posledično večjega nagibanja) in pa babja oblika (moja se je rada vozla).

Ventile nima hidravlične,pa so se pri obeh mojih fajn čuli :(

Kakih 35 znamk avtov sem že ziher vozil,kolk modelov se pa ne spolnem :hmm:.Citroen je načeloma mehek avto, kar pa še ne pomeni ,da je tud udoben. ( razen xantia activa :) )

hja kolega oplotnčan (ps: pozdrav iz bisterce :whistle: ) verjetno si zvozil dosti avtov, eno polovico toliko kot jaz. vem tudi da pri vas šteje samo audi, pogojno bmw in mercedes pol pa še kak VW pasat ali golf, ostalo pa ni omembe vredno razen še kak ferarri, porsche ali NSX. kakor ne trdim da je picasso najboljši avto, je pa več kot dober nakup za tak denar. za 1,6 mašino sem že napisal da je prešvoh, 2.0 je prava, pa še to novejša z 115 KM, staro pa lahko za 200€ čipaš na cca 120 KM.

no z 1.6. bodo zadovoljne ženske in nekdo ki dela malo km ker poraba je res velika pri 1.6 če malo tišiš.

naslonjala za roke so zakon ko voziš tam 500+ km, nimajo jih zastonj vsi amreikanci in kar nekaj drugih enoprostorcev, sicer pa ga lahko dvigneš. ja pepelnik je res minimalen, meni gre noter fajn pa kovancev in žetonov za vozičke trgovin, to pa je vse.

lega je odvisna dosti od gum, ne leži kot pasat (kar niti nisem napisal), se pa v pravih rokah kak voznik golfa ali pasata razjoka ko ne more mimo recimo na cesti proti rogaški.

skratka če mi poveš za bolj uporaben družinski avto za tak denar - evo kupim! do takrat pa bom še veselo štepal kilometre na mojem in se z veseljem vozil s službenimi, ki pa vsi po vrsti za katere rečem da so vredu, stanejo 30.000€+. to pa že ni enak rang avta.

če picasso ni vredu, potem tudi scenik in C4 picasso nista, ker sta zelo podobna za več denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od tistih ,ki trdite ,da je treba dizlača ohladit preden ugasneš, bi pa želel čut tud pametn razlog.

recimo, da je pametno masino, preden jo zabrises vroco v kot, ohladiti. potrebno mogoce ni, odvec pa definitino ni. ce nic drugega, se bodo razne fame o "zanic" tem in onem razblinile,ce nisi delal z njo kot z svinjskim mehom in jo malo "ahtal".

Drgač pa jaz osebno, nikoli renault dizel. Če hočeš dizla z redkimi okvarami in poceni popravili je Volkswagen prava znamka.

ce malo pazis na zadeve je tudi 50 let star aston martin cisto ok avto.

glede VW ti pa rade volje predstavim za avtobus poklicanih ljudi, ki to tvojo "tezo" zlahka zavrzejo. edina in res edina prednost VW je, da je v vsaki vasi en nadebudnez, ki misli da jih mehansko obvlada.

to je bilo mnogoce res 20 let nazaj. danes: :nono: :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dizlna ni treba nč bl hladit k bencinarja; če je pa turbo (najsibo dizel ali bencinar) ga je pa po obremenitvi zeloooo zaželjeno pustit laufat par minutk, da turbino oladi, ker se rado dogaja (zaradi fizikalnih lastnosti pač) da ležaj turbine "prime". in to se mi zdi kar konkreten razlog za-to da "ohladiš mašino".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dizlna ni treba nč bl hladit k bencinarja; če je pa turbo (najsibo dizel ali bencinar) ga je pa po obremenitvi zeloooo zaželjeno pustit laufat par minutk, da turbino oladi, ker se rado dogaja (zaradi fizikalnih lastnosti pač) da ležaj turbine "prime". in to se mi zdi kar konkreten razlog za-to da "ohladiš mašino".

Pri hlajenju turbine ne gre za ležaj in njegove fizikalne lastnosti, pač pa se olje, ki ob ugasnjenenm motorju ne teče skozi turbino, lahko 'zapeče', če je turbina npr. še žareča. Sčasoma se zaradi tega močno zmanjša pretok olja skozi turbino, kar privede do okvare ležaja.

Vsekakor je hlajenje turbine smotrno po 30 krogih dirke na kakšnem dirkališču, kjer imaš zato 'ohlajevalni krog'... V normalni uporabi pa se težko predstavljam takšne obremenitve, da bi to prišlo v poštev.

Več ali manj se to uporablja kot 'izgovor', ko turbina crkne.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri hlajenju turbine ne gre za ležaj in njegove fizikalne lastnosti, pač pa se olje, ki ob ugasnjenenm motorju ne teče skozi turbino, lahko 'zapeče', če je turbina npr. še žareča. Sčasoma se zaradi tega močno zmanjša pretok olja skozi turbino, kar privede do okvare ležaja.

Vsekakor je hlajenje turbine smotrno po 30 krogih dirke na kakšnem dirkališču, kjer imaš zato 'ohlajevalni krog'... V normalni uporabi pa se težko predstavljam takšne obremenitve, da bi to prišlo v poštev.

Več ali manj se to uporablja kot 'izgovor', ko turbina crkne.

D.

verjamem da si strokovno podkovan, pa vseeno; olje se nima kam "zapečt", kvečjemu zgori lahko pr taki temperaturi;

smotrno je pri vsakodnevni uporabi, kjer povprečni uporabnik kdaj pa kdaj obremeni tako avto kot turbino do skrajnosti; sam sem živel "na klancu" (ne boš verjel, skupaj še z vsaj 150 vaščani), se pravi 6 km pred domom sem avto vozil dinamično in jasno da je turbina žarela ko sem zapeljal na dvorišče; se pravi teorija o 30 krogih odpade;

toliko o smotrnosti tega ravnanja; sicer pa "svi goli pa ko šta voli".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!