Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Imam Espaca 2.2 dci.Za vozit super, za vzdrževanje katastrofa.V zadnjih dveh letih preko 4.000 eur (intercooler,erg ventil,pokrov ventilov,zglobi,zavore,ojnični ležaji....)Star 6 let - 120.000km.

Oče ima Citroen Evasiona. 2.0T.Nobenih problemov.Razen rednega servisa menjal samo rele za vse 4 žmigavce!Star 15 let -160.000km

Odsvetujem Espaca, čeprav ga imam sam.

post-14431-127107107799_thumb.jpg

Objavljeno

pri nas imamo že 7let Tourana 1.9tdi, prevoženih ima 309.000tam nekje. Zaenkrat je bila edina stvar, ki je odpovedala ročica za brisalce. Vsako leto menjava olja in je to to. Diski so bili do zdaj enkrat menjani. Pravi šparovec ta avto, dokler bo šel ne gre od hiše :trance_27_notworthy:

Objavljeno

Imam Espaca 2.2 dci.Za vozit super, za vzdrževanje katastrofa.V zadnjih dveh letih preko 4.000 eur (intercooler,erg ventil,pokrov ventilov,zglobi,zavore,ojnični ležaji....)Star 6 let - 120.000km.

Oče ima Citroen Evasiona. 2.0T.Nobenih problemov.Razen rednega servisa menjal samo rele za vse 4 žmigavce!Star 15 let -160.000km

Odsvetujem Espaca, čeprav ga imam sam.

Tudi sam imam Renaulta, sicer Scenica l.'98 1.6, 16V, pa tudi naša mati je nora na Renaulte. Glede na izkušnje in stalne probleme z elektroniko in motorjem ter dragimi servisi bom rekel samo eno. Moj naslednji avto bo izdelan v Nemčiji!

Objavljeno

Tudi sam imam Renaulta, sicer Scenica l.'98 1.6, 16V, pa tudi naša mati je nora na Renaulte. Glede na izkušnje in stalne probleme z elektroniko in motorjem ter dragimi servisi bom rekel samo eno. Moj naslednji avto bo izdelan v Nemčiji!

katera firma pa planira naredit novo fabriko v nemčiji ??? honda..mazda...subaru ?? :P

pri vseh - ampak prav res - firmah pride do napak ... je pa težko , če je model avta dobro prodajan , ker potem se prav grdo sliši - poklicali nazaj 1.217.593 avtov zaradi napake na lučki ročne zavore...

bi pa bilo zanimivo ravno pri enoprostorcih videti primerjavo vzdržljivosti in skupnih stroških po modelih med dizli in bencinarji ...

Objavljeno

Torej zadeva je sledeča. pogledat sem šel nekaj Lancia Phedra. Me je avto zelo navdušu. Tudi na Lancia forumu ni nekaj groznih kritik o tem avtu. Bojda je to avto iz PSA koncerna. Sedaj me pa zanimajo dotične izkušnje ali o tem avtu. Ter nasplošno o koncernu PSA.

Objavljeno

Pri sosedih so imeli Peugeot 807 2.2HDI. V dveh letih skoraj ni bilo stvari ki ne bi crknila :evilgrin:

Težave so imeli s klimo, ki ni delovala, enkrat se jim je celo nekaj vžgala ventilacija, da je bil avto v trenutku poln dima :wallbash: , Večkrat so jim dol padla stranska električna vrata, nekaj je bilo tudi težav z elektroniko...po dveh letih so ga prodali z besadami, da imajo dovolj tega sranja :whistle:

Objavljeno

Če kupuješ Lancio ti dam nasvet mojega sorodnika iz Italije. On je sicer zaprisežen italijanskim firmam in pravi, da Alfo ali pa Lancio se splača kupit 5 let staro, ko je že vse popravljeno, oz. cel avto zamenjan in jo v naslednjih treh letih prodati. Sicer pa je z avtomobili tako kot z ženskami. Lahko imaš srečo pa nimaš nobenih problemov pa če lepo redno servisiraš fajn laufa. Lahko pa se že na začetku zajebeš pa se pol še težje znebiš.

Poznam primer, ko je imel sosed, kjer sem prej stanoval, Fiat Ulysses-a (enoprostorec) pa mu avto po cca. 6 letih še vedno dela kot nov. Isti avto pa je imel kolega s katerim smo se skupaj potapljali pa je imel stalno samo sranje in servise. Je ni blo stvari, ki ne bi crknila in kamor je šel je praktično nazaj prišel z avtovleko. Veliko pa je odvisno tudi od letnika izdelave in motorja. Recimo najboljše Renault Lagune so bile okoli l.2000 (tiste z okroglimi meglenkami) in 1.8 16V mašinami. Edina napaka je bila plastika pri lučeh, ki postane "mlečna". Tako, da se splača vprašati, če koga poznaš na servisu dotičnih vozil, katere kupuješ, kateri letnik in motor imajo najmanjkrat v garaži.

Kar se pa izkušenj iz prve roke tiče sem pa sam ugotovil, da je v Sloveniji to več ali manj problem, ker vsak svoje kljuse hvali.

@Thumper: v mislih sem imel Porsche :P (no, vsaj lepo bi bilo, če bi mi ga kdo podaril)

Objavljeno

Torej zadeva je sledeča. pogledat sem šel nekaj Lancia Phedra.

Lej, odločitev bo vsekakor tvoja... ampak če boš malo bral forume in poslušal nasvete, morda pogledal kakšno statistiko zanesljivosti itd., boš hitro "izračunal", ...da glede na to, d kupuješ rabljeno "škatlo" boš najmanj RESKIRAL z nakupom japonske znamke... tudi pri enoprostorcih.

Objavljeno

Torej zadeva je sledeča. pogledat sem šel nekaj Lancia Phedra. Me je avto zelo navdušu. Tudi na Lancia forumu ni nekaj groznih kritik o tem avtu. Bojda je to avto iz PSA koncerna. Sedaj me pa zanimajo dotične izkušnje ali o tem avtu. Ter nasplošno o koncernu PSA.

jez osebno tega avta nisem nikol peljal, in se s Ferekom popolnoma strinjam in bi (bom) tako ravnal. Vendar, tako lancio vsaj trikrat tedensko gledam pred štacuno, vozi ga en od naših dobaviteljev, in je z njim tako srečn, da je kupil že tretjega!!! s prejšnjima dvema je naredu po 350 000, pravi da brez omembe vrednih investicij. definitivno ni imel kakih ogabnih problemov, z bajnimi stroški. Priznam nad njegovim pričevanjem sem precej začuden, ali ipaq, možak ma že tretjo lančo, in je še vedno trgovski potnik. . .

Objavljeno

@Thumper: v mislih sem imel Porsche :P (no, vsaj lepo bi bilo, če bi mi ga kdo podaril)

kaj porsche je začel delat enoprostorce ???????? :eek::slap: ja saj..če so dali v cayenna dizel motor bi ne bilo nič čudnega... :SS

Objavljeno

Tudi sam imam Renaulta, sicer Scenica l.'98 1.6, 16V, pa tudi naša mati je nora na Renaulte. Glede na izkušnje in stalne probleme z elektroniko in motorjem ter dragimi servisi bom rekel samo eno. Moj naslednji avto bo izdelan v Nemčiji!

Pri nas pa smo imeli scenica 1.6e l.97 in zdaj 16v l.01 in avta res ne morem kritizirati. Prvi ima sedaj ca. 350.000km in nima novi lastnik nobenih problemov z njim.

Nasprotno pa recimo VW touran:

-TDI 105konj ne gre nikamor

-stalno se nekaj kvari

-poraba 7l = isto ali malo manj kot bencinar

-take izkušnje ima kolega z njim

Sicer pa je tako da avto se kvari toliko, kolikor naletiš na njega. Je pa res da je ta touran službno vozilo, kupljeno novo...

Objavljeno

Pri nas pa smo imeli scenica 1.6e l.97 in zdaj 16v l.01 in avta res ne morem kritizirati. Prvi ima sedaj ca. 350.000km in nima novi lastnik nobenih problemov z njim.

Nasprotno pa recimo VW touran:

-TDI 105konj ne gre nikamor

-stalno se nekaj kvari

-poraba 7l = isto ali malo manj kot bencinar

-take izkušnje ima kolega z njim

Sicer pa je tako da avto se kvari toliko, kolikor naletiš na njega. Je pa res da je ta touran službno vozilo, kupljeno novo...

Pri nas imamo tudi VW tourana,pa smo menjali že dve turbini.Eno smo menjali pri 50000 ,drugo pa pri 90000 km,še sreča da so nam obe priznali pod garancijo.Na servisu so rekli da je napaka v materjalu.Drugih problemov pa do sedaj ni bilo.

Objavljeno

Pri nas imamo tudi VW tourana,pa smo menjali že dve turbini.Eno smo menjali pri 50000 ,drugo pa pri 90000 km,še sreča da so nam obe priznali pod garancijo.Na servisu so rekli da je napaka v materjalu.Drugih problemov pa do sedaj ni bilo.

Drugih pa ni bilo, le dve turbine v povprečju na 45000km? Mislim, sej si zadnji stavek napisal s sarkazmom, ali pač?

Nikakor mi ni jasno, kako ljudje pravijo, nikakor Renault dizla, turbine non-stop crkujejo - pa se menim potem s serviserji in ljudmi ki imajo Lagune 1.9, Scenice 1.9, Megane 1.9, Espace 2.2 dizle in ne koncu povzamem, da pa res v povprečju na dobrih 150.000km gre turbina po gobe, pa še to marskimomu sploh niti na precej več kot 200kkm ne. Ko pa gre pri VW povprečno na 45.000km pa se napiše, kot da to ni nevem kako hudo - tega ne razumem niti slučajno.

ajd

Objavljeno

Drugih pa ni bilo, le dve turbine v povprečju na 45000km? Mislim, sej si zadnji stavek napisal s sarkazmom, ali pač?

Nikakor mi ni jasno, kako ljudje pravijo, nikakor Renault dizla, turbine non-stop crkujejo - pa se menim potem s serviserji in ljudmi ki imajo Lagune 1.9, Scenice 1.9, Megane 1.9, Espace 2.2 dizle in ne koncu povzamem, da pa res v povprečju na dobrih 150.000km gre turbina po gobe, pa še to marskimomu sploh niti na precej več kot 200kkm ne. Ko pa gre pri VW povprečno na 45.000km pa se napiše, kot da to ni nevem kako hudo - tega ne razumem niti slučajno.

ajd

Razlika je v tem, da je takih, ki jim gre turbina pri Vw bistveno manj kot takih, ki jim gre pri renoju.

Objavljeno

hmmmm.... je to sedaj pokazatelj kakovosti turbin ali "kakovosti" soferjev?!

Objavljeno

hmmmm.... je to sedaj pokazatelj kakovosti turbin ali "kakovosti" soferjev?!

to je le pokazatelj gostilniških debat..

brez konkretnih številk je brezveze debatirat..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

to je le pokazatelj gostilniških debat..

brez konkretnih številk je brezveze debatirat..

evo številke ... firma s službenimi avti in uporabniki , ki se jim nikamor ne mudi... megane 1,5 dci in tudi starejši 1,9 dti...pri vseh zamenjane turbine nekje med 150.000 in 180.000 prevoženimi km ... kangoo 1,5 dci - žlahtnik- 78.000 km dize + turbina , 210.000km cel motor...vgradil grugega iz megana z 6.000km !!! - potrebna zamenjava ene dize....:wallbash: sodelavka od žene - clio 1,5 dci - 93.000km ... dize, pumpa = 1600€ ...brez ostalega materiala in dela... :headbang:

sorry za off topic ... samo renault dela tudi espace ... naš direktor - 2,2 dci - kar ene parkrat ostal na cesti...elektronika , turbina in vsake dva tedna dan-dva pri mehaniku... jajca.... no sedaj z 1,9 dci 177 konjev ima zaenkrat -baje- še mir...

Objavljeno

evo številke ... firma s službenimi avti in uporabniki , ki se jim nikamor ne mudi... megane 1,5 dci in tudi starejši 1,9 dti...pri vseh zamenjane turbine nekje med 150.000 in 180.000 prevoženimi km ... kangoo 1,5 dci - žlahtnik- 78.000 km dize + turbina , 210.000km cel motor...vgradil grugega iz megana z 6.000km !!! - potrebna zamenjava ene dize....:wallbash: sodelavka od žene - clio 1,5 dci - 93.000km ... dize, pumpa = 1600€ ...brez ostalega materiala in dela... :headbang:

sorry za off topic ... samo renault dela tudi espace ... naš direktor - 2,2 dci - kar ene parkrat ostal na cesti...elektronika , turbina in vsake dva tedna dan-dva pri mehaniku... jajca.... no sedaj z 1,9 dci 177 konjev ima zaenkrat -baje- še mir...

govoriš o številkah manj kot 100 avtomobilov???????????

koliko je prodanih???

kakor koli že..jest mam 2.5 dci v masterju..218.000 km..na motorju nič menjano sploh..vžge pri -25 brez problema..

Objavljeno

Drugih pa ni bilo, le dve turbine v povprečju na 45000km? Mislim, sej si zadnji stavek napisal s sarkazmom, ali pač?

Nikakor mi ni jasno, kako ljudje pravijo, nikakor Renault dizla, turbine non-stop crkujejo - pa se menim potem s serviserji in ljudmi ki imajo Lagune 1.9, Scenice 1.9, Megane 1.9, Espace 2.2 dizle in ne koncu povzamem, da pa res v povprečju na dobrih 150.000km gre turbina po gobe, pa še to marskimomu sploh niti na precej več kot 200kkm ne. Ko pa gre pri VW povprečno na 45.000km pa se napiše, kot da to ni nevem kako hudo - tega ne razumem niti slučajno.

ajd

Nikakor da ne bi kdo mislil, da je pohvalno če ti grejo dve turbine na 90000,je pa pohvalno da ti po petih letih še priznajo garancijo.Nasledni avto še ne vem kakšne znamke bo,prav gotovo pa Renault ne bo.Se pa nagibam k Japoncem ali pa h Korejcem,mislim da imajo še najman okvar.

Objavljeno

in kdo od vseh teh silobajnih soferjev _sluzbenih avtomobilov_ vedno preden ugasne masino, vozi ali pusti delovati masino v nizkih rezimih, da olje ohladi turbino? samo vprasam. :whistle:

ali to ni vec potrebno danes, pri vseh naprednih materialih..... ker s casom tudi najmanjsa razpokica rata razpocnica (turbine pa pri 100.000/min niso ravno pocasi rotirajoce).

Objavljeno

in kdo od vseh teh silobajnih soferjev _sluzbenih avtomobilov_ vedno preden ugasne masino, vozi ali pusti delovati masino v nizkih rezimih, da olje ohladi turbino? samo vprasam. :whistle:

ali to ni vec potrebno danes, pri vseh naprednih materialih..... ker s casom tudi najmanjsa razpokica rata razpocnica (turbine pa pri 100.000/min niso ravno pocasi rotirajoce).

ICE jaz sem mojo kolarnco gnal na polno ko je bil mrzel motor pa ko je bil vroč motor. pa nobenih problemov....

tak da

če enopsostorec kdaj privat bo to VW al pa Ford......trance_27_notworthy.gif

Objavljeno

in kdo od vseh teh silobajnih soferjev _sluzbenih avtomobilov_ vedno preden ugasne masino, vozi ali pusti delovati masino v nizkih rezimih, da olje ohladi turbino? samo vprasam. :whistle:

ali to ni vec potrebno danes, pri vseh naprednih materialih..... ker s casom tudi najmanjsa razpokica rata razpocnica (turbine pa pri 100.000/min niso ravno pocasi rotirajoce).

jest. pa mogoče zato, k je avto moj in ne služben. mojstr stepančič je reku odpni pas, ugasni luči, počakej, da vsi odlezejo iz avtomobila po pa ugasn. zaenkrat deluje b.p.

Objavljeno

Ice,bravo.Kdor koli bo reku da danes dizla ni potrebno "ohladiti" se ornk moti.

Dizel motor mora imeti clovek ki dela relacije in pusti da se motor segreje na delovno temparaturo

potem ga "GON".Problem Renaulta ki ga imate vecina za slab avto je da ima iz leta v let ogromno novitet

kar pomeni da temu sledijo okvare"pricakovano" zakaj Japonc nima problemov ker spreminja zunanjost

avta in ne ostalo"stara tehnologija deluje".imel sm 1.9Dci,2.0T,1.5Dci,1.2 nic problemov :worship:

Objavljeno

PS nimam nc proti Japoncem ker vozm hud japonsk motor :yea2:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!