Skoči na vsebino

Kresalova - najhitrejša ministrica


MariborBMW

Priporočene objave

Nihče se nima za bolj sposobnega in ne pojasnjuj mi pravilnosti označb in omejitev na avtocesti, ker potem mi boš najprej pojasnil razliko med ajd-selo omejitev 100km in selo-šempeter 130 km (pa ne mi flancat o širini pasu, ker poznam to teorijo), in ne zaupaj slepo izračunom im simulacijam, ker sem ti lepo pojasnil da kombi pri 130 km/h in 1500 kg tovora ne ustavi tako hitro, kot lahko ustavi avto pri 160km/h. Pa kombi vozi po pravilih. Pa kaj ti delaš na Primorju ali Darsu?

Če misliš da so vsa pravila tako popolna mi pojasni zakaj omejijo hitrost v tunelih na rebrnicah na 40km/h, ko malce zapiha? Pa kaj bi rad, da me šlepar pregazi? Po tvojem so omejitve najboljše za varnost. Prav letošnjo zimo so z zapiranjem avtoceste zaradi burje dokazali (upam da tudi tebi), kako so nesposobni in nelogični, saj smo se po vzporedni navadni cesti vsi vozili 90km/h. Ampak ti povem, veliko varneje je po avtocesti 90 kot po navadni cesti. Vidiš to so tvoje omejitve. OMEJITVE DA, PRAVILA DA, SAMO MALO BOLJ LOGIČNA NAJ BODO.

ps. še sedaj mi ni nihče od tistih, ki so bili nezadovoljni z mojim pisanjem pošteno povedal koliko vozi po ac.

izračuni so edina aplikacija dogodkov v naravi in jim zaupam vzporedno z dobro mero izkušenj in občutkom

konkretno odseka okoli šempetra ne poznam in ti ne morem odgovorit, imaš pa čisto prav v zvezi s kombiji, je pa res, da je tu problem pri kategoriji vozil in kontrolo na cesti, kombi, ki ima sedeže za potnike verjetno lahko vozi lahko vozi 130 tisti ki vozi zelenjavo pa ne...

mogoče se ti zdi čudno zakaj je omejitev v predoru rebrnice, ampak obstajajo standardi in predpisi, ki jih je treba spoštovati pri upravljanju z objekti.za razliko od politike se stroka tega drži.

za konkreten primer, ki mu je vzrok burja, je težava pri upravljanju z ventilacijo in signalizacijo v primeru nesreče in požara.

v predoru imaš manj kot 10min časa za umik v reševalno cev ali na prosto, po tem času je vidljivost 0 in gostota plina zadošča za zadušitev. 10min velja če vse optimalno deluje. z omejitvijo na 40km/h se možnost za take nesreče bistveno zmanjša.ob takih vremenskih razmerah operater ne more upravljati s sistemom prezračevanja tako, da je dogodek pod nadzorom. če si se peljal skozi kašen daljši evropski predor veš, da spuščajo noter točno določeno število vozil na določeni varnostni razdalji, potnikov, strogo pregledujejo tovor, ravno zaradi organizacije in zmožnosti reševanja.

enako velja omejitev 130, varovalne ograje, podlaga, osvetlitve, informacije,... vse deluje in je zgrajeno za te hitrosti z nekim faktorjem varnosti, ki pa ga ni smiselno izkoriščat. če voziš hitreje ogrožaš vse okoli sebe, nesrečo lahko povtzroči nekdo drug ti pa ne boš sposoben reagirat.

upam, da sem ti na primeru predora dovolj jasno prikazal težavo z zagotavljanjem varnostiv razmerju uporabnika in projekta.

zavedaj se da, so omejitve postavljene z nekim razlogom za tvojo varnost, tudi če se ti zdijo nepotrebne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izračuni so edina aplikacija dogodkov v naravi in jim zaupam vzporedno z dobro mero izkušenj in občutkom

konkretno odseka okoli šempetra ne poznam in ti ne morem odgovorit, imaš pa čisto prav v zvezi s kombiji, je pa res, da je tu problem pri kategoriji vozil in kontrolo na cesti, kombi, ki ima sedeže za potnike verjetno lahko vozi lahko vozi 130 tisti ki vozi zelenjavo pa ne...

mogoče se ti zdi čudno zakaj je omejitev v predoru rebrnice, ampak obstajajo standardi in predpisi, ki jih je treba spoštovati pri upravljanju z objekti.za razliko od politike se stroka tega drži.

za konkreten primer, ki mu je vzrok burja, je težava pri upravljanju z ventilacijo in signalizacijo v primeru nesreče in požara.

v predoru imaš manj kot 10min časa za umik v reševalno cev ali na prosto, po tem času je vidljivost 0 in gostota plina zadošča za zadušitev. 10min velja če vse optimalno deluje. z omejitvijo na 40km/h se možnost za take nesreče bistveno zmanjša.ob takih vremenskih razmerah operater ne more upravljati s sistemom prezračevanja tako, da je dogodek pod nadzorom. če si se peljal skozi kašen daljši evropski predor veš, da spuščajo noter točno določeno število vozil na določeni varnostni razdalji, potnikov, strogo pregledujejo tovor, ravno zaradi organizacije in zmožnosti reševanja.

enako velja omejitev 130, varovalne ograje, podlaga, osvetlitve, informacije,... vse deluje in je zgrajeno za te hitrosti z nekim faktorjem varnosti, ki pa ga ni smiselno izkoriščat. če voziš hitreje ogrožaš vse okoli sebe, nesrečo lahko povtzroči nekdo drug ti pa ne boš sposoben reagirat.

upam, da sem ti na primeru predora dovolj jasno prikazal težavo z zagotavljanjem varnostiv razmerju uporabnika in projekta.

zavedaj se da, so omejitve postavljene z nekim razlogom za tvojo varnost, tudi če se ti zdijo nepotrebne

Vse lepo in prav, se strinjam, ampak DAMI33 ti je dal konkreten primer - maš šleparja (ali pa kogarkoli, ki je malo prenapet) za sabo. Mislim, da smo to že vsi doživeli. Situacijo moraš pač na mestu reševat in to je to ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

avtocesta je grajena da voziš varno 130 !! v tunelih samo 100 !! dajte to razumet in razmišljat ve tej smeri. simulacije prometa pri projektiranju se delajo za te hitrosti. ti povem da pri nesreči v predoru kjer je cel kup faktorjev za pravilno reakcijo pri reševanju lahko prometni tok 110km/h pomeni tragedijo za vse ki se znajdejo takrat tam.

ne se imet za bolj sposobne ljudi od večine, omejitve obstajajo za splošno varnost. nesreča se lahko zgodi tudi zaradi tehnične napake na vašem super kvalitetnem avtu ali psihofizičnega vpliva na vaše telo, ki je regulator dogajanja in grožnja vsem ostalim v okolici.

Nisem profi in me res zanima...glede na označen tekst, so potem nemške avtoceste smrtno nevarne(tisti del, ki je off limit)?...Kaj znajo nemci bolje, kot mi? A majo drugačne simulacije? Drugačno kvaliteto izdelave(predvsem mislim kvaliteto vgrajenih materialov)?...in je pri nas pač 130 kmh limiting faktor pri zasnovi projekta zaradi življenskega minimuma, da lahko potem SCT in podobni čim več razlike v žep vtaknejo?

S to o 130 kmh v SLO ti čist verjamem...da se, imeč na umu to predpostavko gradijo avtoceste v Sloveniji? Gledajoč na prekmursko avtocesto mi je čist logično, saj je zmanjkal pameti za odstavni pas..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem profi in me res zanima...glede na označen tekst, so potem nemške avtoceste smrtno nevarne(tisti del, ki je off limit)?...Kaj znajo nemci bolje, kot mi? A majo drugačne simulacije? Drugačno kvaliteto izdelave(predvsem mislim kvaliteto vgrajenih materialov)?...in je pri nas pač 130 kmh limiting faktor pri zasnovi projekta zaradi življenskega minimuma, da lahko potem SCT in podobni čim več razlike v žep vtaknejo?

S to o 130 kmh v SLO ti čist verjamem...da se, imeč na umu to predpostavko gradijo avtoceste v Sloveniji? Gledajoč na prekmursko avtocesto mi je čist logično, saj je zmanjkal pameti za odstavni pas..

še tokrat odgovorim pol se mi ne bo dalo več razlagat... :closedeyes:

v nemčiji na odsekih brez omejitve ni nikjer niveleta cestišča več kot 4%

ni ovinkov

so pod video nadzorom v celotni dolžini

imajo širše ali celo več pasov kot pa 2+1

vgrajujejo boljše materiale

...

kljub temu je priporočena hitrost 130

pa ne pozabit na njihovo kulturo in spoštovanje priporočil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa to MORA imeti vpisano v homologacijo...A je to tako težko razumet?????

Če sem čisto odkrit - ja, je težko za razumet.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izračuni so edina aplikacija dogodkov v naravi in jim zaupam vzporedno z dobro mero izkušenj in občutkom

mogoče se ti zdi čudno zakaj je omejitev v predoru rebrnice, ampak obstajajo standardi in predpisi, ki jih je treba spoštovati pri upravljanju z objekti.za razliko od politike se stroka tega drži.

za konkreten primer, ki mu je vzrok burja, je težava pri upravljanju z ventilacijo in signalizacijo v primeru nesreče in požara.

v predoru imaš manj kot 10min časa za umik v reševalno cev ali na prosto, po tem času je vidljivost 0 in gostota plina zadošča za zadušitev. 10min velja če vse optimalno deluje. z omejitvijo na 40km/h se možnost za take nesreče bistveno zmanjša.ob takih vremenskih razmerah operater ne more upravljati s sistemom prezračevanja tako, da je dogodek pod nadzorom. če si se peljal skozi kašen daljši evropski predor veš, da spuščajo noter točno določeno število vozil na določeni varnostni razdalji, potnikov, strogo pregledujejo tovor, ravno zaradi organizacije in zmožnosti reševanja.

enako velja omejitev 130, varovalne ograje, podlaga, osvetlitve, informacije,... vse deluje in je zgrajeno za te hitrosti z nekim faktorjem varnosti, ki pa ga ni smiselno izkoriščat. če voziš hitreje ogrožaš vse okoli sebe, nesrečo lahko povtzroči nekdo drug ti pa ne boš sposoben reagirat.

upam, da sem ti na primeru predora dovolj jasno prikazal težavo z zagotavljanjem varnostiv razmerju uporabnika in projekta.

zavedaj se da, so omejitve postavljene z nekim razlogom za tvojo varnost, tudi če se ti zdijo nepotrebne

tisti ki je tiščal AC po rebrnicah ...navadni šalabajzerji...ma ne, to žalim šalabajzerje...vsi strokovnjaki in domačini ki so kdajkoli kaj vedeli o burji so jih moledovali , da naj ne napravijo usodne napake s postavitvijo AC po tej trasi... ma ne ...oni so naredili točno to... postavili avtocesto , potem videli da preveč piha in so jo dali v predore...pa še zmeraj preveč piha...ccc

41 let je , odkar sem sem videl prvi kamion v grabnu na rebrnicah... če se ji reče avtocesta pa burjo ne zanima čisto nič...:wallbash:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še tokrat odgovorim pol se mi ne bo dalo več razlagat... :closedeyes:

v nemčiji na odsekih brez omejitve ni nikjer niveleta cestišča več kot 4%

ni ovinkov

so pod video nadzorom v celotni dolžini

imajo širše ali celo več pasov kot pa 2+1

vgrajujejo boljše materiale

...

kljub temu je priporočena hitrost 130

pa ne pozabit na njihovo kulturo in spoštovanje priporočil

Oprosti, a lahko pojasniš potem odesk od Salzburga proti Munchenu ?

Tam je profil ozek (dva pasa brez odstavnih).

Omejitve ni oziroma je na klancih eksplicitno označena s prometnim znakom.

Priporočena hitrost pa je 150 (če se prav spomnim znaka).

BTW: Zaradi njihove "krasne vozniške kulture" se seveda redkokdaj da pelat kaj več kot 130, ker se obvezno na levi pas zaparkirajo taki, ki vozijo 110 ali manj in se ne umaknejo na prazno desno špuro.

Tak da ne mi v nebo kovat Nemcev in ostalih, ker imajo približno isto vozniško kulturo kot pri nas.

(Imajo pa razumnejše kazni in njihov razpon in policijo, ke je dejansko aktivna, ne samo ob akcijah).

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še tokrat odgovorim pol se mi ne bo dalo več razlagat... :closedeyes:

v nemčiji na odsekih brez omejitve ni nikjer niveleta cestišča več kot 4%

ni ovinkov

so pod video nadzorom v celotni dolžini

imajo širše ali celo več pasov kot pa 2+1

vgrajujejo boljše materiale

...

1. V smeri iz Salzburga v München kmalu po prestopu avstrijsko-nemške meje je avtocesta brez odstavnih pasov - BREZ OMEJITVE, z ovinki in vsem ostalim, kar sodi k avtocestam.

2. Kaj ima videonadzor pri vsem skupaj?

3. Kako vgrajujejo boljše materiale. če pa kilometer naših avtocest stane enako oz. celo malo več kot kilometer nemških?

kljub temu je priporočena hitrost 130

pa ne pozabit na njihovo kulturo in spoštovanje priporočil

4. Lepo prosim, nikar ne lupetaj gluposti o 'njihovi kulturi', ker slabših voznikov jaz v Evropi še nisem videl (je pa res, da na Nizozemskem še nisem bil - ti so baje še slabši).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še tokrat odgovorim pol se mi ne bo dalo več razlagat... :closedeyes:

v nemčiji na odsekih brez omejitve ni nikjer niveleta cestišča več kot 4%

ni ovinkov

so pod video nadzorom v celotni dolžini

imajo širše ali celo več pasov kot pa 2+1

vgrajujejo boljše materiale

...

kljub temu je priporočena hitrost 130

pa ne pozabit na njihovo kulturo in spoštovanje priporočil

Me je res zanimalo(ni bilo mišljeno, kot provokacija). Ampak pri nas se potem projektirajo avtoceste z zadnje strani in sicer prva stvar projekta je zgornja omejitev 130 in potem vse naprej.

Sploh ni moteče, kar se omejevanja tiče(ker se ne vozim več, kot pa 140 kmh)..ne morem se pa sprijaznit s tem, da je predpisana kvaliteta vgrajenih materialov za maksimalno 130 kmh. Še posebej upoštevajoč, da za vsak km avtoceste pri nas mastno plačujemo(in tudi zelo kmalu po izgradnji pridno flikamo in popravljamo)...najbrž bi v primeru boljše kvalitete materialov, tudi pri manjši hitrosti voznost na cestišču bila boljša(trajnost tudi)...torej bi pri zaviranju iz 100 kmh lahko kakšen m hitreje ustavu(kar bi pa lahko pomenilo tudi razliko med življenjem in smrtjo)...in če bi npr nemci razmišljal tako kot mi(max 130) potem bi gradili avtoceste z niveletami nad 4%, delali ovinke, ne imeli video nadzora, se zadovoljili z 2+1 pasovi in vgrajevali slabše materiale....hočem sam povedat, da se da, če se hoče(in če ima stroka tudi prste zraven)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še tokrat odgovorim pol se mi ne bo dalo več razlagat... :closedeyes:

kljub temu je priporočena hitrost 130

pa ne pozabit na njihovo kulturo in spoštovanje priporočil

Nevem če tije povsem jasno kaj pomeni (richt geschwindikajt)ni priporočena ampak priporočljiva,kar pa malo spremeni pomen vsaj zame.Namreč vsak, kdor vozi hitreje kot 130 Km/h odgovarja v primeru nesreče ampak samo ,če je POVZROČITELJ nesreče kar npr.nepomeni, če voziš z 200Km/h + po prehitevalnem pasu in ti budala, kot pri nas zapelje nenadoma z desnega voznega pasu na levi prehitevalni vozni pas in povzroči nesrečo nisi kriv ti ki voziš 200 Km/h + ampak povzročitelj ker ni pogledal v vzvratno ogledalo in se prepričal da nihče neprehiteva.Kulturo kot jo imajo v večini EU pa pri nas na balkanu še dolgo nebomo dosegli neglede na sankcije in višino kazni!!!

Ps:samo za primerjavo kako smo uspešni 1/3 nesreč je še vedno alkohol !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. V smeri iz Salzburga v München kmalu po prestopu avstrijsko-nemške meje je avtocesta brez odstavnih pasov - BREZ OMEJITVE, z ovinki in vsem ostalim, kar sodi k avtocestam.

2. Kaj ima videonadzor pri vsem skupaj?

3. Kako vgrajujejo boljše materiale. če pa kilometer naših avtocest stane enako oz. celo malo več kot kilometer nemških?

4. Lepo prosim, nikar ne lupetaj gluposti o 'njihovi kulturi', ker slabših voznikov jaz v Evropi še nisem videl (je pa res, da na Nizozemskem še nisem bil - ti so baje še slabši).

D.

1. lej, za konkreten primer ne vem zakaj.. sem napisal splošne vzroke za vožnjo brez omejitve, ob tem je tudi bistvena gostota prometa.

2. videonadzor prometa ima pomen... zate ne, za upravljalca pa zelo

3. cena za kilometer... pri tem ni samo strošek dela in materialov... za predstavo predor šentvid je imel faktor cene na 1m 1do100 enot odvisno od zahtevnosti

4. ne bom "lupetal" .. v sloveniji smo po obnašanju in miselnosti lahko zgled celemu svetu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja rebel je očitno študiral projektiranje predorov in avtocest in kot tak je izredno spoštovan, oziroma mu verjamem, vendar politike, financ in lumparije pa očitno ni. Tukaj sem pa jaz doma in jasno vem, da se zakoni in tudi določene omejitve pišejo po meri zakonodajalca. Še pred leti je bila ac omejena na 120. in so se vsi strokovnjaki strinjali, da je ta hitrost najbolj varna...Pa je takrat bila obremenitev naših ac več kot 50% manjša. Zakaj so potem dvignili zgornjo mejo?

In zakaj potem nekateri politiki v Italiji zahtevajo dvig zgornje meje hitrosti na ac ? Verjetno ne zato, ker so sami norci pa bi lahko divjali?

Da tudi pojasnim zakaj ja hc selo šempeter postala avtocesta! Zato, da se je na koncu lahko pobiralo cestnino.

In še odgovor, kolegu od prej ki pravi, da je 130 kar v redu, pa potem nadaljuje +10 tolerance, pa plus 7 laže števc. Ja to znese okrog 150. Torej uzakonimo 150, pa brez toleranc.

p.s.

Pravkar sem prišel iz Vipave v Ajdovščina po avtocesti. Sem vozil 150 km/h, kar je 50 km preko dovoljene hitrosti. Zaradi nekaterih se počutim pravi kriminalec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja rebel je očitno študiral projektiranje predorov in avtocest in kot tak je izredno spoštovan, oziroma mu verjamem, vendar politike, financ in lumparije pa očitno ni. Tukaj sem pa jaz doma in jasno vem, da se zakoni in tudi določene omejitve pišejo po meri zakonodajalca. Še pred leti je bila ac omejena na 120. in so se vsi strokovnjaki strinjali, da je ta hitrost najbolj varna...Pa je takrat bila obremenitev naših ac več kot 50% manjša. Zakaj so potem dvignili zgornjo mejo?

In zakaj potem nekateri politiki v Italiji zahtevajo dvig zgornje meje hitrosti na ac ? Verjetno ne zato, ker so sami norci pa bi lahko divjali?

Da tudi pojasnim zakaj ja hc selo šempeter postala avtocesta! Zato, da se je na koncu lahko pobiralo cestnino.

In še odgovor, kolegu od prej ki pravi, da je 130 kar v redu, pa potem nadaljuje +10 tolerance, pa plus 7 laže števc. Ja to znese okrog 150. Torej uzakonimo 150, pa brez toleranc.

p.s.

Pravkar sem prišel iz Vipave v Ajdovščina po avtocesti. Sem vozil 150 km/h, kar je 50 km preko dovoljene hitrosti. Zaradi nekaterih se počutim pravi kriminalec.

dejmo vsi skupaj : dobrodošel med nami , dami33.... :P

ko so naredili prvi odsek AC vrhnika - postojna l.1972 se mi zdi - je bila obremenitev z osebnimi vozili 2-3% današnje ...kamionov pa še manj...

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo izvajam anketo: pošteno priznajte koliko vozite ko se vam mudi in ko ste ležerni (se pravi z eno roko)

odgovarjam: 180-200 ko imam silo (osebno vozilo)

150-160 z eno roko (osebno vozilo)

130 polno naložen kombi (in ta je daleč najbolj nevaren, saj če je sila je nemogoče ustaviti), ki vozi v mejah normale, in mu neumna provida in blesavi zakoni prav nič ne morejo.

In še odgovor, kolegu od prej ki pravi, da je 130 kar v redu, pa potem nadaljuje +10 tolerance, pa plus 7 laže števc. Ja to znese okrog 150. Torej uzakonimo 150, pa brez toleranc.

To, da bodo omejili hitrost in kaznovali brez tolerance je žal nemogoče, ker bi vsak odvetnik očetovega sinčka tole izpodbijal, ker nobena stvar ni absolutno točna. Kaj šele merilniki hitrosti, ki imajo toleranco izraženo v % (torej hitreje kot greš, več fore imaš). A misliš, da pa če bi omejili na 150km/h bi se tega tudi držal? Če pa se sedaj pohvališ, da ob sili voziš 180-200?!? Iz tega bi jst le sklepal, da boš še naprej vozil enako, le nižjih kazni si želiš. Potrebno je razumeti, da so tudi manj sposobni vozniki na cestah (ker imajo vso pravico tam biti) in je tudi njih potrebno vzeti v zakup pri določanju neke splošne varnosti oz hitrostne omejitve na cestah.

To s kresalko mi je pa res nek beden primer, resnično samo ena deviacija pozornosti. Kot prvo, mi res ni jasno kako lahko tak posnetek pride v javnost drugače kot pa namerno. Prav je, da se jih kaznuje, ampak glede na to da je to njegov poklic, močno dvomim da bo šlo za kazen iz njegovega žepa, če ta kazen sploh obstaja, ali je vse skupaj malo izmišljeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Debato lahko širimo levo, desno, se zgovarjamo na to, da omejitve so na cesti z nekim pomenom, po drugi strani pa lahko dajemo za primer nemške avtoceste. Pa imamo še boljši primer - Isle Of Man - tam izven naselja ni omejitev, kar pomeni, da lahko dirkaš kolikor hočeš, pa nimajo avtocest.

Srž problema je nekje drugje - odgovornost, da na cesti ne odgovarjaš le za svoje življenje, temveč tudi za življenje drugih. Shumacher je pač bolj sposoben furat 200 na uro kot jaz, pri nas pa 18 letni mulci, ki so na cesti naredili par 1000 km in tisti, ki spijejo malo preveč mislijo, da obvladajo svoj avto v nulo. Pri tem ne pomaga nobena kazen ampak samo in izključno vzgoja in izobraževanje.

A se vam ne zdi smešno, da smo pripravljeni več 10.000 evrov zapravt za avto, za trening varne vožnje se nam pa par 100 evrov zdi preveč? In pri tem je naša država popolnoma zgrešila bistvo - večje varnosti ne dosežeš z višjimi kaznimi, ker človek, ki povzroči nesrečo, malo pred tem sploh ne razmišlja, da se mu lahko kaj zgodi. Še manj pa je pripravljen na to, kar se zgodi.

V Top Gear so nekaj časa nazaj izpostavili zanimivo misel - lahko voziš avto tako pijan, kot hočeš. Pogoj je, da voziš 40 km/h ter imaš zeleno mežikajočo lučko (tako kot rešilci). Če prekoračiš omejitev, te lahko ustrelijo :). Malo kruta sicer, ampak hej - to je potem vzgoja - sprejmi odgovornost za svoje stanje, pokaži vsem drugim, kakšna nevarnost na cesti si, ali pa se sooči s posledicami. OK, primer sicer ne upošteva to, da bi kdo hotel na ta način samomor delat, pa to niti ni moj point ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sem čisto odkrit - ja, je težko za razumet.

D.

No, samo da ti je zaradi česar drugega lažje v življenju :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še dokaz več, da je tale tema ena sama politična godlja, ker brišete poste, ki nekaterim (določenim) niso všeč!

Podpiram akcije policije o varnosti na cesti!! Skozi vse leto! Naj pa bodo korektne in pravične za vse, ne pa za rajo ene, za bogove pa drugačne.

Pa ne potem govort' o demokraciji...

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še dokaz več, da je tale tema ena sama politična godlja, ker brišete poste, ki nekaterim (določenim) niso všeč!

Podpiram akcije o varnosti na cesti!! Skozi vse leto! Naj pa bodo korektne in pravične za vse, ne pa za rajo ene, za bogove pa drugačne.

Pa ne potem govort' o demokraciji...

Prijatelj moj dragi, enako mislim tudi jaz !

Na cesti ni demokracije in eni na to kar pozabijo ! :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče policijskih akcij, sem tudi jaz že večkrat zapisal:

-če je akcija namen kasiranje, je zgrešena

-če je namen vzgoja je dobra

v vsakem primeru pa motoristom koristi, ker se zaradi tega veliko več govori in piše, s tem se avtomatsko opozarja voznike vozil, da smo ponovno na cesti, pa tudi motoristi dobimo nekako v podzavest, da moramo bolj paziti

ps. sem pa ponovno razočaran nad policijsko akcijo, ki se dogaja danes: baje (radio hit), pri cestninski postaji krtina merijo z radarjem. Ja ta akcija pa bo veliko prispevala k varnosti prometa. Prihranila bo veliko življenj(zgleda da je tam spet neko kritično mesto). To je samo cash point. Pa prosim ne me spet napadat ker sem kritiziral neumnost zakonov, in kretenske omejitve na cestninskih postajah, ki to niso.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

<br /><br /><br />

tole njeno jokanje in sprenevedanje gre čez vse meje ... lažnjiva političarka..kot njeni kolegi... policijska ministrica ...drek pa ta njen položaj... bi morala kazen fasati ona kot v firmi faše odgovorna oseba...desetkrat tolk kot kaznujejo delavca ...

Ne bi rekel, da je "lažnjiva političarka" - za take obtožbe je pa vendarle treba imeti kak dokaz, veš ...

Je pa moj edini pomislek tukaj - saj se ni mudilo šoferju, pač pa je verjetno njen urnik bil tako natrpan. Pa da smo si na jasnem - VSI SMO LJUDJE. Ampak prometna ministrica enostavno ne bi smela biti tak 'slab zgled'. In ja - verjetno imajo take 'hitre fure' vsi slovenski ministri, ker verjamem, da nimajo enostavnih urnikov. Ampak naj potem vsaj rotacijsko luč prižgejo in si tako izborijo pravico do hitrosti ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

avtocesta je grajena da voziš varno 130 !! v tunelih samo 100 !! dajte to razumet in razmišljat ve tej smeri. simulacije prometa pri projektiranju se delajo za te hitrosti. ti povem da pri nesreči v predoru kjer je cel kup faktorjev za pravilno reakcijo pri reševanju lahko prometni tok 110km/h pomeni tragedijo za vse ki se znajdejo takrat tam.

A ni bilo enkrat govora ,da slovenske "avtoceste" ,ki so brez odstavnih pasov, pravzaprav ne bi smele dovoljevati 130 km/h, pač pa le 110 ali 100 km/h?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam eno vprašanje: a misliš, da kresalke res ni vedla kolk vozi. Prjatu, ona komandira, šofer samo vozi. Zdej bodo pa njega potunkali. Tako vidiš je to pri nas.

Meni je malo smešno to, da so policaji s provido tako glupi, da RAVNO TEGA avta niso po radijski vezi preverili in bi tako ugotovili, da je njihov ... Če prav vem, pri takšnih daljših zasledovanjih med potjo policist že preverja, kdo vozi avto, ali je vozilo slučajno ukradeno, itd .... ? Naj me kdo od tistih, ki veste, kako je s tem, korigira? Grunf, ti maš veze .... ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nihče se nima za bolj sposobnega in ne pojasnjuj mi pravilnosti označb in omejitev na avtocesti, ker potem mi boš najprej pojasnil razliko med ajd-selo omejitev 100km in selo-šempeter 130 km (pa ne mi flancat o širini pasu, ker poznam to teorijo), in ne zaupaj slepo izračunom im simulacijam, ker sem ti lepo pojasnil da kombi pri 130 km/h in 1500 kg tovora ne ustavi tako hitro, kot lahko ustavi avto pri 160km/h. Pa kombi vozi po pravilih. Pa kaj ti delaš na Primorju ali Darsu?

Je pa dejstvo, da mora voznik kombija, ki se zaveda tega, da je polno naložen, hitrost vožnje prilagoditi vsem okoliščinam, ki bi lahko vplivale na varnost njega in soudeležencev v prometu ;-).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem profi in me res zanima...glede na označen tekst, so potem nemške avtoceste smrtno nevarne(tisti del, ki je off limit)?...Kaj znajo nemci bolje, kot mi? A majo drugačne simulacije?

Nemci znajo predvsem delati Audije A8, BMW-je, Porscheje .... In zato je enostavno politično korektno, da svojim državljanom omogočijo uporabo takih vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa dejstvo, da mora voznik kombija, ki se zaveda tega, da je polno naložen, hitrost vožnje prilagoditi vsem okoliščinam, ki bi lahko vplivale na varnost njega in soudeležencev v prometu ;-).

Tu je bila samo debata o pravilnosti in smotrnosti zakonov. Zakon dovoljuje polno naloženemu kombiju in polno naloženemu kamijonu 130 oz 100km/h. Zavorna razdalja pa je v vsakem primeri najmanj 2x daljša od osebnega vozila, ki vozi 150km/h. Ja, najlepše je reči:bi moral prilagoditi hitrost. To pomeni, da bo lepo ena babica, ki se ne čuti ravno varno voziti 130, lepo prilagodila hitrost na avtocesti na 60km/h. In za njo bodo potem lepo vsi prilagodili hitrost na 60. In počasi se daleč pride. Ravno tako bo, ker se ne počuti najbolj varno, pred vstopom v krožišče lepo se ustavila, pa pogledala levo in desno in nato speljala. Žal v realnosti tako ne gre. Vsekakor, če bo vsi na avtocesti vozili 40km/h, potem ne bi bilo nesreč. Se pa vprašam ali je to smisel avtoceste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!