Skoči na vsebino

Kresalova - najhitrejša ministrica


MariborBMW

Priporočene objave

Tu je bila samo debata o pravilnosti in smotrnosti zakonov. Zakon dovoljuje polno naloženemu kombiju in polno naloženemu kamijonu 130 oz 100km/h. Zavorna razdalja pa je v vsakem primeri najmanj 2x daljša od osebnega vozila, ki vozi 150km/h. Ja, najlepše je reči:bi moral prilagoditi hitrost. To pomeni, da bo lepo ena babica, ki se ne čuti ravno varno voziti 130, lepo prilagodila hitrost na avtocesti na 60km/h. In za njo bodo potem lepo vsi prilagodili hitrost na 60. In počasi se daleč pride. Ravno tako bo, ker se ne počuti najbolj varno, pred vstopom v krožišče lepo se ustavila, pa pogledala levo in desno in nato speljala. Žal v realnosti tako ne gre. Vsekakor, če bo vsi na avtocesti vozili 40km/h, potem ne bi bilo nesreč. Se pa vprašam ali je to smisel avtoceste.

Preveč teoretiziraš in kompliciraš. Pozabljaš, da je javni promet homogena reč, da se ga udeležujejo osebna vozila, tovorna vozila, nova in stara, taka z 'hudimi bremzami', taka z iztrošenimi zavornimi koluti in oblogami, taka, ki jih vozijo 'Šumaherji' in taka, ki jih vozijo stare mame.

Zakon je zgolj nek okvir, ki določa neke osnovne gabarite dovoljenega, znotraj tega pa prepušča presojo (in tudi nalaga odgovornost!) vsakemu posameznemu vozniku. Ne pozabimo, da je za pridobitev vozniškega izpita treba biti bolj kot ne polnoleten, odgovoren, kolikor-tolikor zrel itd ... ter seveda sposoben izvajanja nekega minimuma manevrov, ocen in uporabe osnovnih veščin manevriranja vozila.

Skratka - kaj bi ti, da se v zakon predpišejo vsi specifični primer? Star ata za volanom kamjona letnika 1970 z 2,4 tone tovora in klobukom (brez peresa!) - lahko vozi 87 km/h, v primeru, če je temperatura asfalta med 10 in 16 stopinj in ima prednej gume s profilom 6 milimetrov, ki niso starejše od 48 mesecev (in izdelane v Evropi)?

....

Skratka - preveč se nekateri obremenjujete z malenkostmi.

Odgovornost nosimo pač vsak zase in načeloma nam je vsem verjetno jasno, kaj pomeni "prilagoditi razmeram" - to pomeni poskrbeti, ad zmajnšamo stopnjo ogroženosti nas samih in tistih, ki so v naši neposredni bližini na vozišču/cestišču ... To pomeni tudi samoomejevanje pri pritiskanju stopalke za plin in realni razmislek o tem, kaj pomeni ta varnost. Skratka - pri 180 km/h smo zagotovo bistveno bolj ogroženi in ogrožujoči, kot pri 130 km/h ali 100 km/h ... Manj od (ne vem, al je 80 al kolk?) pa na AC nimaš kaj voziti, v tem primeru pojdi na regionalno cesto ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč teoretiziraš in kompliciraš. Pozabljaš, da je javni promet homogena reč, da se ga udeležujejo osebna vozila, tovorna vozila, nova in stara, taka z 'hudimi bremzami', taka z iztrošenimi zavornimi koluti in oblogami, taka, ki jih vozijo 'Šumaherji' in taka, ki jih vozijo stare mame.

Zakon je zgolj nek okvir, ki določa neke osnovne gabarite dovoljenega, znotraj tega pa prepušča presojo (in tudi nalaga odgovornost!) vsakemu posameznemu vozniku. Ne pozabimo, da je za pridobitev vozniškega izpita treba biti bolj kot ne polnoleten, odgovoren, kolikor-tolikor zrel itd ... ter seveda sposoben izvajanja nekega minimuma manevrov, ocen in uporabe osnovnih veščin manevriranja vozila.

Skratka - kaj bi ti, da se v zakon predpišejo vsi specifični primer? Star ata za volanom kamjona letnika 1970 z 2,4 tone tovora in klobukom (brez peresa!) - lahko vozi 87 km/h, v primeru, če je temperatura asfalta med 10 in 16 stopinj in ima prednej gume s profilom 6 milimetrov, ki niso starejše od 48 mesecev (in izdelane v Evropi)?

....

Skratka - preveč se nekateri obremenjujete z malenkostmi.

Odgovornost nosimo pač vsak zase in načeloma nam je vsem verjetno jasno, kaj pomeni "prilagoditi razmeram" - to pomeni poskrbeti, ad zmajnšamo stopnjo ogroženosti nas samih in tistih, ki so v naši neposredni bližini na vozišču/cestišču ... To pomeni tudi samoomejevanje pri pritiskanju stopalke za plin in realni razmislek o tem, kaj pomeni ta varnost. Skratka - pri 180 km/h smo zagotovo bistveno bolj ogroženi in ogrožujoči, kot pri 130 km/h ali 100 km/h ... Manj od (ne vem, al je 80 al kolk?) pa na AC nimaš kaj voziti, v tem primeru pojdi na regionalno cesto ...

Si že selekcioniral, ko si poslal tiste,ki vozijo pod 80 na stranske ceste. Še enkrat, ko je avtocesta razmeroma prosta(v gneči se itak ne da), bi max omejitev za osebna vozila dvignil vsaj na 150, kar pa ne pomeni, da bodo vsi vozili ali pa da boš non stop vozil tako. In drugo, primorski krak Vipava- Selo bi okarakteriziral za avotocesto, tako kot je od Sela do Bazare, saj ni nobene razlike med obema krakoma. Tu so te nesmiselnosti zakona. In ta ideja ni samo moja, kar ti lahko pritrdi marsikateri policaj, ki operira na tem področju. Te malenkosti, kot jih ti imenuješ, so ponovno dejavniki za pobiranje denarja, k varnosti pa bistveno manj prispevajo.

Naslednje: malkenkosti in teoretiziranje vršiš ravno tako ti, ker si se pridružil moji debati oz mi odgovarjaš in me prepričuješ u svoj prav.

In nazadnje: še vedno trdim, da so ac pri 150 veliko bolj varne kot regionalke pri 90.

ps. Ne da se mi več, grem raje v kako drugo temo recimo o sexu, tam so bolj flexibilni, pa veliko idej novih bom slišal...trance_09_box.gif

Popravljeno . Popravil DAMI33
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si že selekcioniral, ko si poslal tiste,ki vozijo pod 80 na stranske ceste.

....

In nazadnje: še vedno trdim, da so ac pri 150 veliko bolj varne kot regionalke pri 90.

Tudi meni se ne da s takimi, kot si ti, pa vendar: so varne tudi AC brez odstavnih pasov pri 150 km/h, na katerih se vozijo tudi taki z manj kot 80 km/h (očital si mi 'selekcijo') ... ?

....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madona, se še spomnite AC Arja vas -Maribor izpred let...? Pa ni kaj prida pokalo. Če bi sedaj imeli tako AC, se prvi dan pobije pol ljudi, drugi dan pa še ostali..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madona, se še spomnite AC Arja vas -Maribor izpred let...? Pa ni kaj prida pokalo. Če bi sedaj imeli tako AC, se prvi dan pobije pol ljudi, drugi dan pa še ostali..

Ja, sam zdaj je neprimerno večja gužva na ac.

vprašanje: A so Nemci potem butli ker na nekaterih odsekih nimajo omejitev? A imajo zato večjo smrtnost, oz večji % nesreč na teh odsekih? Vendar na teh mestih policaji ne morejo kasirati (zgolj hitrost, ne pa tudi neumnosti), a je zato manjši proračun?

evo nekaj linkov, da si ne izmišljujem(pa pustimo sedaj detajle)

http://www.finance.si/133018/V-Avstriji-160-kilometrov-na-uro Avstrija

naslednji je slovenski link: http://www.dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/304496/ pa zgolj samo zato, da poveča pretočnost,

pa naslednji link, ki mi daje dokaz, da v svojem razmišljanju nisem osamljen: http://www.predlagam.vladi.si/webroot/idea/view/302,

naslednji, ki potrjuje neumnost 40km preko cestninskih postaj: http://www.ford-team.si/forum/viewtopic.php?f=2&start=15&t=10870,

ravno tako so v Itlaiji tendence za dvig max hitrosti na ac: (uporabi prevajalnik) http://www.ilmercatino.it/auto-news-archivionews.asp?id=92, http://www.quattroruote.it/news/articolo.cfm?codice=215435

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sam zdaj je neprimerno večja gužva na ac.

vprašanje: A so Nemci potem butli ker na nekaterih odsekih nimajo omejitev? A imajo zato večjo smrtnost, oz večji % nesreč na teh odsekih? Vendar na teh mestih policaji ne morejo kasirati (zgolj hitrost, ne pa tudi neumnosti), a je zato manjši proračun?

Kot že zapisano - Nemci imajo močno avtomobilsko industrijo in s tem tudi močne lobiste za neomejeno hitro (divjanje). Kaj ti tu ni jasno? Podobno se, logično, dogaja v Italiji.

Vsi ostali linki - ja, res je pomembno ,da v svojih razmišljanjih "nisi sam". A dejstvo je - če "nisi sam", to še ne pomeni, da "imaš prav".

Glede omejitev 40 km/h na cestninskih - a ni bilo že nekaj govora o tem, da morajo izravnati vozne površine tam in da bo potem omejitev lahko višja? ...

Glede Avstrije - verjetno si spregledal, da bodo to poskusili uvesti na tropasovnicah?

Glede predlagam.vladi.si linka - nisem videl, da bi kdo predlagal, da preden dvignemo hitrosti, najprej razširimo avtoceste za 1-2 pasova dodatna? Pa da še malce več davkov plačamo ... aja, samo hitrost zanima, varnost ni pomembna, stroški zagotavljanja tudi ne? Ehh ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot že zapisano - Nemci imajo močno avtomobilsko industrijo in s tem tudi močne lobiste za neomejeno hitro (divjanje). Kaj ti tu ni jasno? Podobno se, logično, dogaja v Italiji.

Vsi ostali linki - ja, res je pomembno ,da v svojih razmišljanjih "nisi sam". A dejstvo je - če "nisi sam", to še ne pomeni, da "imaš prav".

Glede omejitev 40 km/h na cestninskih - a ni bilo že nekaj govora o tem, da morajo izravnati vozne površine tam in da bo potem omejitev lahko višja? ...

Glede Avstrije - verjetno si spregledal, da bodo to poskusili uvesti na tropasovnicah?

Glede predlagam.vladi.si linka - nisem videl, da bi kdo predlagal, da preden dvignemo hitrosti, najprej razširimo avtoceste za 1-2 pasova dodatna? Pa da še malce več davkov plačamo ... aja, samo hitrost zanima, varnost ni pomembna, stroški zagotavljanja tudi ne? Ehh ...

Kot zgeda, bi se ti rad vozil po najdražjih, najboljzluknjanih slovenskih avtocestah lepo umirjeno 100 in te močno boli, če ima kdo drugačno razmišljanje. Kolikor denarja je šlo za te naše preljube ac, bi z malo bolj smotrnim načinom dela imeli 4 pasovnice. Ti pa raje polniš blagajno najprej izvajalcem in nato še policiji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot zgeda, bi se ti rad vozil po najdražjih, najboljzluknjanih slovenskih avtocestah lepo umirjeno 100 in te močno boli, če ima kdo drugačno razmišljanje. Kolikor denarja je šlo za te naše preljube ac, bi z malo bolj smotrnim načinom dela imeli 4 pasovnice. Ti pa raje polniš blagajno najprej izvajalcem in nato še policiji.

Nič od tega nisem rekel, zato seveda podtikaš in skušaš izpasti faca.

Dejstva so taka, kot pač so: ja, "lahko bi imeli 4-pasovnice", a jih žal nimamo. Imamo take avtoceste, da na njih jaz (in verjetno tudi cel kup strokovnjakov, če ne kar vsi strokovnjaki) ne bi eksperimentiral z višanjem dovoljenih hitrosti.

To so dejstva.

Jaz se pa pač vozim, kolikor hitro se vozim - in te to nič ne briga :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni bilo enkrat govora ,da slovenske "avtoceste" ,ki so brez odstavnih pasov, pravzaprav ne bi smele dovoljevati 130 km/h, pač pa le 110 ali 100 km/h?

saj MS obvoznica je 100km/h ( aja baje se temu reče AC- samo pač brez odstavnega pasasurrender.gif)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

ravno tako so v Itlaiji tendence za dvig max hitrosti na ac: (uporabi prevajalnik) http://www.ilmercatino.it/auto-news-archivionews.asp?id=92, http://www.quattroruote.it/news/articolo.cfm?codice=215435

V Italiji so pred kakimi šestimi leti sprejeli zakon, ki upravljalcem avtocestnih odsekov kao dovoljuje zvišanje omejitve na max 150 km/h, pod določenimi pogoji:



  • po 3 pasovi + odstavni pas v vsako smer
  • da na dolžini vsaj 10 km ni izvozov, uvozov, mostov, tunelov ipd
  • da intenziteta prometa ne presega določenih vrednosti
  • da to dovoljujejo prevladujoči vremenski pogoji
  • da pogostost nesreč na teh odsekih ne presega povprečja

Kljub nekaterim nasprotnim mnenjem Italijani niso totalni butli in večinoma ne gradijo 3+1 pasovnih avtocest tam, kjer se gor pa dol fijaka samo kak ducat makin.

Kakorkoli, med svojimi kotaljenji po Italiji še nisem opazil odseka z oznako, da je omejitev 150 km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič od tega nisem rekel, zato seveda podtikaš in skušaš izpasti faca.

Dejstva so taka, kot pač so: ja, "lahko bi imeli 4-pasovnice", a jih žal nimamo. Imamo take avtoceste, da na njih jaz (in verjetno tudi cel kup strokovnjakov, če ne kar vsi strokovnjaki) ne bi eksperimentiral z višanjem dovoljenih hitrosti.

To so dejstva.

Jaz se pa pač vozim, kolikor hitro se vozim - in te to nič ne briga whistle.gif

Mašina, niti enkrat nisem omenil, da me briga kolko se ti voziš, ampak imaš ti problem s tem koliko bi se rad jaz. Da poenostavim, ti se boš še vedno lahko vozil 130, le jaz bi rad šel mimo 150 nekaznovano. Ali te s tem ogrožam? Če te, potem si paranoik. Z žaljenjem im klobasanjem lahko nadaljujeva v nedogled, ma po mojem nima smisla. Se rajši dobiva na kavi in privat premlevava kaznovalno politiko in avtoceste do nezavesti. Pa niso vse države zlobirane, tiste ki bi rade imele, ali pa ki imajo višjo hitrost od 130.

Matori hanzo: napisal sem tendence, ne pa da imajo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Matori hanzo: napisal sem tendence, ne pa da imajo

Vem, kaj si napisal. In jaz sem samo napisal svoja opažanja glede teh tendenc.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edina resnično prilagojena hitrost, pri kateri narediš kar najmanj škode, je : da stojiš pri miru.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edina resnično prilagojena hitrost, pri kateri narediš kar najmanj škode, je : da stojiš pri miru.

pa še takrat ti lahko pade klavir na glavo.trance_25_naughty.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edina resnično prilagojena hitrost, pri kateri narediš kar najmanj škode, je : da stojiš pri miru.

Pa ne, če stojiš pri miru sredi avtoceste... :kva2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne, če stojiš pri miru sredi avtoceste... trance_41_w00t2.gif

razen če je to odsek Rebrnice, v primeru manjše burjetrance_41_w00t2.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razen če je to odsek Rebrnice, v primeru manjše burjetrance_41_w00t2.gif

:lol1: to pa res! Slovenci smo pač talentirani, znamo tudi take avtoceste gradit...marsikateri vodilni v slo bi se lahko prijavu na "slovenija ima talent" ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot že zapisano - Nemci imajo močno avtomobilsko industrijo in s tem tudi močne lobiste za neomejeno hitro (divjanje). Kaj ti tu ni jasno? Podobno se, logično, dogaja v Italiji.

Sam se vseen ne pobijajo kot muhe ane ;). Primerjavo sem dal, da pokažem posledico (ne)omejitve, da kaj se vse lahko doseže, če se hoče in ne da si rečeš, več kot 130 kmh je apriori nevarno.

Pri nas je čisto vsakdanja stvar, da se požegna cestni odsek pri katerem v tunelu ob dežju ni varno vozit nad 80 kmh(Trojane). Imamo na žalost drugačne lobiste(takšne zaradi katerih se včasih zgodi absurd, da se na avtocesti počasnej voziš, ko na lokalni cesti ;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kake 4 leta nazaj...

kolega je z avtom peljal 142km/h in je dobil 300€! wallbash.gif

ko se je pritožil je v šusu dobil 600€!!!

najame odvetnika in gre na neko višje sodišče. izplen... 1200€!!! slap.gif

odvetnik ga je vprašal če se pritožita v ljubljano. kolega ga je vprašal če je fuk**? da bo plačal 2400€?! twak.gif

za 142 je na koncu plačal 1200€ in je lahko bil samo tiho. surrender.gif

pa ni neki problematik ali stari znanec policije.

svašta...

no, še enkrat sem se pozanimal kot sem obljubil.

stvar je bila taka.

1. dejansko se je poljal po avtocesti z avtom 142km/h.

2. nobenemu policaju ni nič nazaj jezikal! zakaj? ker ga je stacuionarni radar slikal (morda kak kangoo na kakem počivališču, sam ne ve)!

3. račun (in sliko) je dobil po približno dveh letih: 125€ za prekršek + 25€ sodnih stroškov.

ker mu ni blo nič jasno tako kot zdaj najbrž vam ni se je pritožil. po novem zakonu gre pritožba direkt na policijsko enoto (ali nekaj takega).

tam je v trenutku dobil 150*2-> 300€.

glede na to da je bila povsem normalna pritožba se to vsakemu zdi milorečeno hecno in se je pritožil še enkrat, tokrat na sodišču. izplen? 300*2-> 600€!

si je človek mislil da je pač nekaj zajebal, najame odvetnika, se pritoži še enkrat. kaj se zgodi? 600*2-> 1200€!headbang.gif

ga odvetnik vpraša če se pritožita v ljubljano in je reko da ma 1200 kar dovolj, 2400 bi bilo že res preveč.

...ja zaradi 142km/h po avtocesti (za navadnega smrtnika).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, še enkrat sem se pozanimal kot sem obljubil.

stvar je bila taka.

1. dejansko se je poljal po avtocesti z avtom 142km/h.

2. nobenemu policaju ni nič nazaj jezikal! zakaj? ker ga je stacuionarni radar slikal (morda kak kangoo na kakem počivališču, sam ne ve)!

3. račun (in sliko) je dobil po približno dveh letih: 125€ za prekršek + 25€ sodnih stroškov.

ker mu ni blo nič jasno tako kot zdaj najbrž vam ni se je pritožil. po novem zakonu gre pritožba direkt na policijsko enoto (ali nekaj takega).

tam je v trenutku dobil 150*2-> 300€.

glede na to da je bila povsem normalna pritožba se to vsakemu zdi milorečeno hecno in se je pritožil še enkrat, tokrat na sodišču. izplen? 300*2-> 600€!

si je človek mislil da je pač nekaj zajebal, najame odvetnika, se pritoži še enkrat. kaj se zgodi? 600*2-> 1200€!headbang.gif

ga odvetnik vpraša če se pritožita v ljubljano in je reko da ma 1200 kar dovolj, 2400 bi bilo že res preveč.

...ja zaradi 142km/h po avtocesti (za navadnega smrtnika).

am to bi mogl posredovt nekam kjer bi to mogl bl pogledat to ni človeško zrt 12kmh/h preveč faqq...

nemorš vrjet :(!!!:wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primerjavo sem dal, da pokažem posledico (ne)omejitve, da kaj se vse lahko doseže, če se hoče in ne da si rečeš, več kot 130 kmh je apriori nevarno.

enkrat sem nekje(?) poslušal analizo, da neomejitev hitrosti na nemških avtocestah prinese kar nekaj € v državno blagajno na račun večje porabe goriva... kva če je to res?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa dejte že enkrat zapret' to temo!!

Brez veze, da se t'le naslajamo. "Inkasanti" pa v imenu zakona in "boga" razturajo naprej!!

Potem pa meni... "V imenu varnosti, zaščite motorista" itd. Bejž bejž bejž no...

Samo denar jim gre po glavi in polnjenje izpraznjene blagajne!!

P.S.

Res pa je vse skupaj dvorezen meč, če pomislimo, da se policija tudi trudi z delavnicami varne vožnje - obiska pa za vzorec.!! (Ampak jih s tem ne mislim iz dreka vleči.)

To pa tud' drži...

Popravljeno . Popravil moto rider
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, še enkrat sem se pozanimal kot sem obljubil.

stvar je bila taka.

1. dejansko se je poljal po avtocesti z avtom 142km/h.

2. nobenemu policaju ni nič nazaj jezikal! zakaj? ker ga je stacuionarni radar slikal (morda kak kangoo na kakem počivališču, sam ne ve)!

3. račun (in sliko) je dobil po približno dveh letih: 125€ za prekršek + 25€ sodnih stroškov.

ker mu ni blo nič jasno tako kot zdaj najbrž vam ni se je pritožil. po novem zakonu gre pritožba direkt na policijsko enoto (ali nekaj takega).

tam je v trenutku dobil 150*2-> 300€.

glede na to da je bila povsem normalna pritožba se to vsakemu zdi milorečeno hecno in se je pritožil še enkrat, tokrat na sodišču. izplen? 300*2-> 600€!

si je človek mislil da je pač nekaj zajebal, najame odvetnika, se pritoži še enkrat. kaj se zgodi? 600*2-> 1200€!headbang.gif

ga odvetnik vpraša če se pritožita v ljubljano in je reko da ma 1200 kar dovolj, 2400 bi bilo že res preveč.

...ja zaradi 142km/h po avtocesti (za navadnega smrtnika).

Ne znam zakona na pamet, ampak zagotovo nikjer ne piše, da se kazen kar "*2" ... oziroma podvoji.

So pa nastali verjetno drugi stroški s procesiranjem, a?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... saj je bila moja napaka, ker sem ga spregledal.....

Brez zamere, vendar ali ni bila bila tvoja napaka to, da si vozil 157 pri omejitvi 100 ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!