Kawl Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 Odlično si tole napisal. Sicer sem o tem veliko že prebral na MZZ - Izpisal sem si tudi katere vize (kdaj približno bom v katerem kraju ipd.) rabim in tako ampak tole je res super še bolj detajlno... Zanima me kako ste si urejali prtenočišča - vsaj za prve tri dni bi si upal rezervirat preko bookinga.... potem pa kot bo veter zapihal.... za 32dni kot jih imam predvidenih mi je malo huda da bi si vse vnaprej rezerviral, ker konec koncev nikol ne vem kaj me čaka na poti , s seboj bom imel seveda tudi šotor in spalko--- kaj pa veš Zanima me tudi kako je s komunikacijo.... glede nato da znam samo angleško.... Iran, in eventuelno potem Rusija ? ipd. Hvala
Explorer Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 Brez skrbi lahko delaš preko Bookinga vsaj za Turčijo Gruzijo in Armenijo in to za dan vnaprej, samo pazi, da ima destinacija za naslednji dan na razpolago Wifi. Za Iran je bilo včasih na Bookingu bore malo, več pa je na Tripadvisorju.Za Kazahstan od 1.1.2017 do 30 dni ne rabiš vize. Bostjan L, Gonca in Kawl 3
nejc74 Objavljeno Februar 20, 2017 Opozori Objavljeno Februar 20, 2017 Irana prakticno ni na bookingu, zato ker so jim s sankcijami odrezali bancni sistem od svetovnega. Prav tako je problem z dvigovanjem denarja na bankomatih, tako da je bolje, da si zalozen s kesem, evri so ok, za Turkmenistan pa obvezno, samo in edino dolarje. Za Iran, Turkmenistan, Uzbekistan, Tadjikistan in Kirgizijo sem info za prenocisca deloma pobral z Lonely planeta, interneta ter kar spotoma. Ostalo je bil v glavnem booking. V Iranu z anglescino kar gre, ljudje so, sploh v mestih, izobrazeni. Je pa problem z internetom, veliko strani je blokiranih, internet zelo pocasen. Iranci so strasansko prijazni, do te mere, da ti je ze kar nerodno. Naju je enkrat "lovilo" celo 100.000 glavo mesto, ker so nama v hotelu zjutraj pozabili vrnit potni list. Na koncu je sledil tak kolektivni vzdih olajšanja, da sta dva turista na motorjih na varnem, skupaj z dokumenti. v Rusiji in bivših sovjetskih republikah pa je ruscina veliko bolj uporabna. Ampak so prijazni, pa se da kar veliko zmenit z malo mahanja. MiNa, menih, Kawl in 4 others 7
Kawl Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 Odlično. Hvala za vse te pomembne informacije... Oziroma vsaka informacija je dobrodošla, glede nato da si bom vse rihtal sam in da grem na pot sam.... solorider in sohen 2
nejc74 Objavljeno Marec 1, 2017 Opozori Objavljeno Marec 1, 2017 Ti bom dal par random zadev, za gušt avtomoto, Bostjan L, Gonca in 4 others 7
nejc74 Objavljeno Marec 1, 2017 Opozori Objavljeno Marec 1, 2017 To je dolina Alamut, nekaj kar se mi je odtisnilo iz "Alamuta", Vladimirja Bartola. Jaz sem bil tam na relaciji Qazvin - grad Alamut pa nazaj. Lahko pa naredis samotno pot cez hribe: https://goo.gl/maps/PewEvUhRGUq To traso sem zelel prevozit, pa nisem dobil uporabnih informacij. Sele nazaj grede iz Alamuta sva srecala dva Iranca na kroskah in sta potrdila to cesto, verjetno da je enih 40 km makadama. Kawl 1
Leteči Objavljeno Marec 5, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 Ob 20. 2. 2017 ob 10:28, nejc74 pravi: Irana prakticno ni na bookingu, zato ker so jim s sankcijami odrezali bancni sistem od svetovnega. Prav tako je problem z dvigovanjem denarja na bankomatih, tako da je bolje, da si zalozen s kesem, evri so ok, za Turkmenistan pa obvezno, samo in edino dolarje. Ne da je problem z dvigovanjem....100% lahko potrdim da v Iranu na banki ali bankomatu ne boš uspel dvigniti denarja. Obvezno s sabo gotovina......naše bančne kartice so tam neuporabne. Resda obstajajo določene delno legalne opcije kako priti do denarja če bi to res nujno potreboval vendar bodo provizije res visoke. Kawl in BIF 2
BIF Objavljeno Oktober 5, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2017 Eno vprašanje na temo Iran-a. Če sem prav informiran potrebuješ za potovanje z motorjem v Iran Karnet. Sama izdelava je tam okor 160EUR (5listni)...zanimajo pa me še eventuelni drugi stroški. Nekaj malega sem prebiral o nekem depozitu, ki bi ga naj položil v cca. 70% vrednosti motorja......kako je kaj s tem?
Ivana Objavljeno Oktober 5, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2017 A teh 70% naj bi se nanašalo na Karnet? Določene države imajo kar visoki depozit, tudi po več tisoč evrov, za pridobitev Karneta. Slovenci ter njeni prebivalci imamo glede tega precejšnjo srečo, saj ga pridobimo za relativno malo denarja.
BIF Objavljeno Oktober 5, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2017 Bral sem nek potopis nekega Srba, ki je moral položit depozit v vrednosti 70% vrednosti motorja....sicer je imel staro Afriko, ki so jo ocenili na 1.000 eur....pa vseeno. Ne vem pa kako je to pri nas. Zato sprašujem. Ker če moram nekaj jurčkov položit kot "varščino" naj se jebejo z Iranom.... Bom poklical jutri AMZS da vidim iz prve roke.... Sprašume pa tukaj, ker so nekateri že potovali tja in je praktična izkušnja vedno boljša kot tista iz pisarne.... Ivana 1
Ivana Objavljeno Oktober 5, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2017 Verjetno ni imel Karneta ali pa kaj podobno. Bodo pa tisti, ki so z motorjem že obiskali Iran, vedeli če naj bi bil depozit vezan le na Karnet ali pa gre za kakšen drugi depozit. Drugače moraš tudi na Karnetu zapisati vrednost motorja, katero oceni s čim nižjim zneskom, ker se kdaj pa kdaj zgodi, da je kakšno zavarovanje/dajatev/prevoz ali pa kaj podobnega odvisno od vrednosti motorja. BIF 1
solorider Objavljeno Oktober 5, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2017 pred 30 minutami, BIF pravi: Bral sem nek potopis nekega Srba, ki je moral položit depozit v vrednosti 70% vrednosti motorja....sicer je imel staro Afriko, ki so jo ocenili na 1.000 eur....pa vseeno. Ne vem pa kako je to pri nas. Zato sprašujem. Ker če moram nekaj jurčkov položit kot "varščino" naj se jebejo z Iranom.... Bom poklical jutri AMZS da vidim iz prve roke.... Sprašume pa tukaj, ker so nekateri že potovali tja in je praktična izkušnja vedno boljša kot tista iz pisarne.... Karnet+Viza pa piči miško! BIF 1
IZTOK Objavljeno Oktober 5, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2017 pred eno uro, BIF pravi: Bral sem nek potopis nekega Srba, ki je moral položit depozit v vrednosti 70% vrednosti motorja....sicer je imel staro Afriko, ki so jo ocenili na 1.000 eur....pa vseeno. Ne vem pa kako je to pri nas. Zato sprašujem. Ker če moram nekaj jurčkov položit kot "varščino" naj se jebejo z Iranom.... Bom poklical jutri AMZS da vidim iz prve roke.... Sprašume pa tukaj, ker so nekateri že potovali tja in je praktična izkušnja vedno boljša kot tista iz pisarne.... Prisparaj si klic, jaz sem lani povprasal. Potrebujes ATA carnet za vozila, dobis ga na AMZS za 120 EUR. Jaz bi tudi sel v Iran, samo do tja bi motor vsaj do Turcije transportiral z kamionom. BIF 1
milan11 Objavljeno Oktober 5, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2017 2018 grem v Iran , zanima me , ce imas ta carnet , ki ga dobis na AMZS ali potem lahko vstopis v Iran brez problema ali moras placati se kaksno vsoto glede na vrednost motorja .....
BIF Objavljeno Oktober 5, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2017 Kolikor vem...če imaš Karnet ni potrebno nič več plačevat...po teh postih kot jaz razumem. Mogoče kakšno zavarovanje njihovo...ampak ok...to včasih je, včasih ni....kakor naletiš...kolikor pač berem po izkušnjah drugih. @IZTOK...mislim da ATA-Karnet ni enako kot Carnet du passage (po naše -karnet)... Kar pa se tiče transporta do Turčije....Ladja iz Benetk do Patras-a...si že zelo blizu, pa vmes se naspiš....ali pa Begrad-Niš-Sofija...proti Turčiji, gemitlih po najbližji liniji. Je pa v igri še Kyev-Kursk-Volgograd-Gruzija-Armenija-Iran-Turkay in domov.......vse kar potrbuješ je cajt, zdravje in nekaj cvenka....cvenk se bo našel...na cajtu delamo....zdravje pa je pač loterija.... Quest, solorider, IZTOK in 5 others 6 2
IZTOK Objavljeno Oktober 5, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2017 Ja saj zaradi casa, da privarcujem zgubo na poti do tja bi si motor dostavil. Armenija in Gruzija je tudi v planu pri tej turi. Imam pa po pravilih nase firme lahko le najvec tri tedne dopusta v enem, ostalo pa loceno. Trajekt tudi ni ravno poceni. Pa vsaj za 1000 km vec se moras vozit po Grciji in Turciji.
MitcH' Objavljeno Oktober 5, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2017 pred 5 urami, BIF pravi: Je pa v igri še Kyev-Kursk-Volgograd-Gruzija-Armenija-Iran-Turkay in domov.......vse kar potrbuješ je cajt, zdravje in nekaj cvenka....cvenk se bo našel...na cajtu delamo....zdravje pa je pač loterija.... Lahko pa greš tudi čez Romunijo, Moldavijo, Ukraino, Krim, v Kerču z trajektom v Rusijo, Gruzijo in ..... BIF 1
IZTOK Objavljeno Oktober 5, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2017 Malo sem raziskoval in na Horizonts Unlimited našel informacijo o trajektu Trst - Istanbul http://www.unroro.com.tr/ro-ro/en/4/pendik-trieste/666 To se že bolje sliši, tri dni počivanja namesto tri dni vožnje in iskanja prenočišč. Pa z enim kompletom gum lahko potem obideš Armenijo, Gruzijo, Iran in še po Turčiji lahko greš naokrog Baje lahko naložiš samo motor in potem letiš Brnik - Instanbul, dvomim pa, da je kaj ceneje. Pa na času tudi praktično nič ne privarčuješ, ker moraš najprej do Trsta in nato nazaj domov. pred 2 urami, MitcH' pravi: Lahko pa greš tudi čez Romunijo, Moldavijo, Ukraino, Krim, v Kerču z trajektom v Rusijo, Gruzijo in ..... Potem potrebuješ še Rusko vizo, pa prehod iz Ukrajine na Krim zna bit vesel. Zna se zgodit, da boš tam taboril
BIF Objavljeno Oktober 6, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2017 pred 11 urami, MitcH' pravi: Lahko pa greš tudi čez Romunijo, Moldavijo, Ukraino, Krim, v Kerču z trajektom v Rusijo, Gruzijo in ..... Lahko...seveda lahko...Kyev (Chernobyl)-Kursk (tankovska bitka)-Volgograd (bitka za Stalingrad) niso slučajno na seznamu. Na tako pot lahko greš nabijat kilometre in delat kljukice držav (kar mene NE zanima)...lahko pa obiščeš kraje in točke, ki te zanimajo zaradi svojih zgodovinskih dogajanj...vse skupaj zaokrožiš še z vožnjo...tako jaz funkcioniram. Nenazadnje se da do Iran-a prit tudi preko Belorusije, Stan-ov, Afganistana in podobno...odvisno pač od osebnih pogledov na zadevo. pred 9 urami, IZTOK pravi: Malo sem raziskoval in na Horizonts Unlimited našel informacijo o trajektu Trst - Istanbul http://www.unroro.com.tr/ro-ro/en/4/pendik-trieste/666 To se že bolje sliši, tri dni počivanja namesto tri dni vožnje in iskanja prenočišč. Pa z enim kompletom gum lahko potem obideš Armenijo, Gruzijo, Iran in še po Turčiji lahko greš naokrog Baje lahko naložiš samo motor in potem letiš Brnik - Instanbul, dvomim pa, da je kaj ceneje. Pa na času tudi praktično nič ne privarčuješ, ker moraš najprej do Trsta in nato nazaj domov. Potem potrebuješ še Rusko vizo, pa prehod iz Ukrajine na Krim zna bit vesel. Zna se zgodit, da boš tam taboril Ta trajekt je zelo zanimiva verzija....hvala za info...je resno v igri. 48 check point-ov iz Ukrajine na Krim me nič ne mika....tudi ne vidim argumentiranega razloga, da bi nosil nos tja dol...za zdaj. Če se bi hotel kurčit z jajci bi šel iz Turčije malo v Sirijo pogledat...Alepo je kar blizu. Ampak nič od tega me ne zanima...Cilj je ( če se sploh odločim) Iran...in če obstaja kakšna možnost, si pot do tja želim narediti zanimivo SEBI in NE občinstvu. @IZTOK...za gume se ne sekiraj....kakšne tri kompletke bom pa ja vzel zraven...civilizacija se konča pri Metliki...od tam dalje vozijo vsi po felnah.... Obstaja pa tudi ladja iz Romunije v Turčijo...baje. Ampak se mi zdi, da zgolj potniška verzija...NO vehicles... Slow, solorider, Joker in 1 other 2 2
IZTOK Objavljeno Oktober 6, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2017 (popravljeno) Ni problem v tem, da gum ne dobis, problem je v tem, da ne zelim zgubljat casa z iskanjem vulkanizerja in prirejat ture glede na vmesne servisno vulkanizerske posege. 10000 km mam od servisa do servisa, toliko mi tudi gume vzdrzijo, torej planiram tako, da te kilometre koristno porabim Ja predlog Krim je res zanimiv. Krim je uradno ozemlje Ukrajine, dejansko pa pod Rusko oblastjo. Zasedeno ozemlje. A res tukaj nekateri verjamete, da bo tam regularni mednarodni mejni prehod? Razen tega, za vstop v Rusijo je potrebna viza in opredeliti se je potrebno glede poti, tudi tocke vstopa in izstopa. Bi rad videl obraz uradnika na Ruski embasadi, ko bi mu navedel mejni prehod med Ukrajino in Krimom. Na Krim se zahodne novinarje ne pustijo. Naslednja advantura je potem kako iz Rusije v Gruzijo. Malo v Abhazijo in Osetijo, da me Rusi malo v cuzo stlacijo Popravljeno Oktober 6, 2017. Popravil IZTOK
BIF Objavljeno Oktober 6, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2017 (popravljeno) pred 24 minutami, IZTOK pravi: Naslednja advantura je potem kako iz Rusije v Gruzijo. Malo v Abhazijo in Osetijo, da me Rusi malo v cuzo stlacijo Iz Rusije v Gruzijo ni problem....Rusi ti ne bodo nič storili...v bistvu si lahko srečen dokler njih vidiš. Problem je, ko tev Abhaziji ali Osetiji bradati dobijo v roke...pa če nisi propisno obrezan.... Popravljeno Oktober 6, 2017. Popravil BIF MitcH' 1
IZTOK Objavljeno Oktober 6, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2017 (popravljeno) pred 11 urami, BIF pravi: Iz Rusije v Gruzijo ni problem....Rusi ti ne bodo nič storili...v bistvu si lahko srečen dokler njih vidiš. Problem je, ko tev Abhaziji ali Osetiji bradati dobijo v roke...pa če nisi propisno obrezan.... V tem koncu Kavkaza so bradati v Čečeniji, Dagestanu in Ingušetiji. Abhazija in Osetija pa so Rusi. To sta tisti dve avtonomni ( okupirani ) republiki znotraj Gruzije. In tam turisti niso dobrodošli. Sem gledal reportažo BBC, so novinarsko ekipo tesno spremljali prijazni gospodje FSB-ja. Postavljena so bila pravila glede reportaže in ko so posneli nekaj mimo so dobili 12 ur časa, da zapustijo to območje. Brez heca Popravljeno Oktober 6, 2017. Popravil IZTOK
BIF Objavljeno Oktober 7, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2017 Heheh...jah zato pa sta okupirani...ker se je tam motalo precej bradatih. Ma saj tem območjem se pač izogneš. Vstopiš preko prehoda Nizhniy Larsi v smeri Tbilisi-ja. Glede na čas, ki bi ga imal eventuelno na razpolago je neokupirane Gruzije dovolj za videt....po moje rinit v ta dva predela ni potrebno. Je pa škoda, ker bi bilo zanimivo videt recimo Soči in potem nadaljevat v Gruzijo...ampak ok. V teh predelih se je pač treba prilagajat spreminjajočim se geo-političnim razmeram. Prav zato nikoli in nikjer nimam splaniranega plana v milimeter. Zgolj in samo glavne okvirne smeri....pol pa pač na križišču odločaš ali levo ali desno. "No plan" je najboljši plan. Za ostalo so turistične agencije. MitcH', gsxf750 in MiNa 3
BIF Objavljeno Oktober 9, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2017 Eto...še ena uporabna na to temo....in ker smo o tem v neki drugi temi že ravno "prekrižali meče" in se je knčalo z nekaterimi užaljenimi. V kontekstu "daljše verzije" potovanja v Iran (preko Ukrajine-Rusije-Gruzije-Armenije do Iran-a)...in ker to ne predstavlja silnega stroška, sem danes skontaktiral Mitas v Sloveniji. Z gospodom sva lepo pokramljala...sem mu razložil zadevo in sva lepo ugotovila, da imajo v Gruziji človeka, ki mu redno dobavljajo Mitas-ke. Kontakt posredovan in vse kar je potrebno je to, da se z dotičnim v Gruziji dogovorim o mojih željah...dimenzije gum in okviren čas prihoda...zamenjaš in dija dalje. Nekako tako se streže tem zadevam...brez nepotrebnega tegljenja dodatnih pnevmatik s seboj. compaq, Rdeči, Slow in 1 other 4
Bambi61 Objavljeno Oktober 9, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2017 Ob 5.3.2017 ob 20:05, Leteči pravi: Ne da je problem z dvigovanjem....100% lahko potrdim da v Iranu na banki ali bankomatu ne boš uspel dvigniti denarja. Obvezno s sabo gotovina......naše bančne kartice so tam neuporabne. Resda obstajajo določene delno legalne opcije kako priti do denarja če bi to res nujno potreboval vendar bodo provizije res visoke. Točno tako!!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se