durhmarsh Objavljeno April 22, 2010 Opozori Objavljeno April 22, 2010 (popravljeno) Zanima me ali je treba za golf 3,94letnik,1.6 bencinar imeti homologirana platišča 14 ali 15col? meni je eden policaj reku da 15col nebi smel biti problem..."saj jih ima skoraj vsak", na tak način je reku... je pa moj sorodnik ki ima golfa 3, dizel dal homologirati 15col...reku je pa da 14col ima vw golf 3 homologirane pa čeprav imaš 13col prej...kajti jst imam zdej 13col feltne. eden kolega ima na meganu 15col gor...pa ga je ustavu policaj, pa mu ni nč reku .... kupujem feltne lite...za golf 3 z gumami za ene 150evrov... ter kakšne moram kupit...4x100 to vem...je tisto 6.5 itd...kej pomembno k vidm na avto.net Popravljeno April 22, 2010. Popravil durhmarsh
Gloga Objavljeno April 22, 2010 Opozori Objavljeno April 22, 2010 (popravljeno) Naceloma do dimenzije 14col naj ne bi bilo problema, ker je to vec ali manj standardna dimenzija za golf mk3. Ni pa napacno imet homologacijskega kartoncka, ce ga pac avto nima. Vpises tisto 15col dimenzijo, ponavadi 195/50 ali 185/55, kar je ubistvu pri dolocenih modelih mk3 standard z vec opreme (gt, gti). Imas pa drugace ze serijso dimenzijo pri vseh mk3 gti + vr6 modelih 15col, ker pac 14col ne gre gor zaradi celjusti bremz. Bila je tudi posebna verzija mk3 Gti Jubi, ki je imela serijske 16col (195/45)?, samo to je druga zgodba. Drugace pa takole, ni problema imet 15col feltn, ce nisi divjak in ce avto ni predelan dodatno (plastika, izpuh blablabla...), ker takemu ponavadi policaji z veseljem napisejo kazen se za feltne. Homologacija v Kranju, na Laborah stane 50e, s tem da prineses Tüv certifikat od feltn. Narejeno v manj kot pol ure. Za vsak slucaj .) Razmak med vijaki imas 4x100 (5x100 ima samo gti, gti-tdi, vr6), sredinska luknja 57,1. 15col feltne imajo neko standardno sirino od 6.5J do 7.5, za kaj vec pa ni potrebe. Bos imel problem gumo napihnit(start sprej in podobno ne pomaga.), kot moj kolega, ki ima 9J siroke Ats feltne. Popravljeno April 22, 2010. Popravil Gloga
durhmarsh Objavljeno April 22, 2010 Avtor Opozori Objavljeno April 22, 2010 hvala ti.... nisem divjak, niti avta nimam nič predelanga razen mal bolš muska... drugače pa nameravam kupiti feltne zato, ker rabim letne gume , svoje feltne jeklene so malo zvite in avto trese...tak da se mi bol splača rablene kupit +litke, pač da so gume že gor... tak da če kdo ve za kake 14col do 150evrov...pa da so gume kokr tolk ok...lahko pove... kako ugotoviti da je lita feltna zvita? namreč gledam ene feltne vendar je en krak malo udarjen od nesreče...ob drug avto je ruknu vendar je samo en krat malce okrušen....kaj menite?
Gloga Objavljeno April 22, 2010 Opozori Objavljeno April 22, 2010 (popravljeno) Najlazje tako da jih neses k vulkanizerju Glede feltn, je dimenzija med vijaki 4x100 zelo pogosta, sam bi ti svetoval da das gor original feltne od mk3, ker so vse (97%) kovane + policaju je malce lazje objasnit. Drugace pa glej da bodo nemske, ali pa JDM forged/geschmidet Btw: litke z ok gumami za 150e, bo ena velika zalost. Popravljeno April 22, 2010. Popravil Gloga
bajkr88 Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 mene pa zanima če kdo ve, ali je treba tudi zadnje luči homologirat pri avtu, če so neoriginalne? Nekateri pravjo da zadnjih ni potrebno če imaš papirje in oznako E...da to zadostuje. ve kdo? mopedist5 1
Jure Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 Vse mora bit homologirano. E oznaka zadostuje v nekaterih drugih EU državah, pri nas pa žal ne.. Bedarija, vem, ampak tako je
thumper Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 Vse mora bit homologirano. E oznaka zadostuje v nekaterih drugih EU državah, pri nas pa žal ne.. Bedarija, vem, ampak tako je velja ne .. če je pa nimaš pa ne moreš homologirat.. . ne štekam več nič sploh ... :unsure:
Jure Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 (popravljeno) velja ne .. če je pa nimaš pa ne moreš homologirat.. . ne štekam več nič sploh ... :unsure: Tudi če jo imaš, ne moreš homologirat, če nimaš zraven še papirjev Hec je samo v tem, da pri nekaterih takih delih (npr moto žmigavci so odličen primer) ponavadi papirji sploh zraven ne pridejo. Ker jih proizvajalci ne prilagajo, saj del označijo z ustrezno E oznako in je to to. Ampak žal ne za našo državo. Tipična zgodba pri žmigavcih: E oznaka ne zadostuje --> moraš homologirat --> za homologacijo rabiš papirje --> papirjev ne moreš dobit, ker ob nakupu izdeka niso priloženi, ker jih drugje ne zahtevajo in proizvajalcu na pamet ne pade da bi nekaj takega prilagal --> ker ni papirjev, kljub temu, da si kupil E ustrezne žmigavce, predelave ne moreš homologirat Juhu Potem pa najdeš ene tretje papirje na interentu, daš tisto zraven, na LPPju srečni, da je nek papir in ti homologirajo. Res super Popravljeno Maj 11, 2010. Popravil Jure
thumper Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 Tudi če jo imaš, ne moreš homologirat, če nimaš zraven še papirjev Hec je samo v tem, da pri nekaterih takih delih (npr moto žmigavci so odličen primer) ponavadi papirji sploh zraven ne pridejo. Ker jih proizvajalci ne prilagajo, saj del označijo z ustrezno E oznako in je to to. Ampak žal ne za našo državo. Tipična zgodba pri žmigavcih: E oznaka ne zadostuje --> moraš homologirat --> za homologacijo rabiš papirje --> papirjev ne moreš dobit, ker ob nakupu izdeka niso priloženi, ker jih drugje ne zahtevajo in proizvajalcu na pamet ne pade da bi nekaj takega prilagal --> ker ni papirjev, kljub temu, da si kupil E ustrezne žmigavce, predelave ne moreš homologirat Juhu Potem pa najdeš ene tretje papirje na interentu, daš tisto zraven, na LPPju srečni, da je nek papir in ti homologirajo. Res super točno tako...neumno do fondamenta...
Ice Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 pa se ne bi nekdo spravil to vihrajoco birokracijo malo "v rit sunt"........ a la neupostevanje evropske zakonodaje, itd.?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se