zefko Objavljeno Maj 23, 2010 Deli Objavljeno Maj 23, 2010 Zanima me kako se ta avto obnese na cesti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Maj 23, 2010 Deli Objavljeno Maj 23, 2010 dobro... drugače pa vprašaj gregaRS ki je ponosni lastnik... bajkr88 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
halls Objavljeno Maj 24, 2010 Deli Objavljeno Maj 24, 2010 še bolje,uprašaj na Honda forumu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
timson Objavljeno Maj 24, 2010 Deli Objavljeno Maj 24, 2010 (popravljeno) Lp.Obstajata dve varjanti. prva je 1.4iLs ali "bingo" je 75hp.ter 1.4iS 90 hp.(S tem da pri 75 hp si v najmansem zav. razredu)Motorja sta identicna,le 75hp ima pod loputo kovinsko tesnilo ki zmanjsa premer lopute beri dusi,ter malenkost drugacen e.c.u., na ac commerce nabavis nadomestno tesnilo in avto naj bi imel slabih 90hp,nekateri menjajo se racunalnik,naj povem iz 75hp na 90hp se kar pozna.Avto z omenjenim motorjem zadaj nima sway bar-a a.k.a. stabilizatorja.Da se avto kar dobr pelje,smo ponavad vgradil "sportne"vzmeti (gewinde so odlicne a drage)ter k vugi obnoviti amortizerje ter skrajsati batnice ce slucajno misles spuscat v nedogled.15"platisca,195/50/15 gumce gor in gasa.Seveda je dandanes pametno vse homologirat,ki pa spet stane,vendar potem nakateri vsaj mirno spijo.Zadaj ima se bobne nima disk zavor,spednje zavore pa tudi niso ravno biser.Naj povem da je tak avto lahko izredno hvalezen ce ga imas pac za normalno vozit in da seveda delas redne servise,ni to neki dirkasi bolid,(sam se imel kar nekaj casa mocnejsko razlicico 1.6vti,pa sem tudi vse pomenjal od zavor do strutbarov,platisc,ter ogromno delov okoli motorja)ce si normalen voznik z obcasnimi izzivljanji nebi smel zret vec kot 7l/100km,kolegu je pila cca 5.3,spet drugmu dirkacu pa tudi 9...sam pravim da je veliko odvisno od prvih 2 ali 3 lastnikov,ce so bili oni bol nore sorte,pol ves kak bo z avtom.Ce pa ga bos dobil od starega ata,in bos na prvi ravnini zacel mu pucat dušo,pa tud dolgo nebo slo.Pa rade rjavijo pri zadnjih obrobah cisto na koncu kjer pride prisraufan zadnji odbijac.Se opravujem za dolg post,nikarkor mi bistva ne uspe spravit v par stavkov :S ce te karkoli se zanima pa samo vprasaj.Lp,tim Popravljeno Maj 24, 2010. Popravil timson Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RHonda Objavljeno Maj 24, 2010 Deli Objavljeno Maj 24, 2010 Jaz kolikor vem je razlika med 75 in 90 v tesnilu glave. Ma pa ta avto precej dolga razmerja menjalnika (ni športna honda), sem jo tud že vozil, pa tud ti letniki majo za moje pojme čist zgrešen dizajn. Precej boljša bi bila izbira 1.5i motorja (115konj), ki bi mogoče celo manj porabil (vtec). Če bi sam bil na tem mestu bi se ozrl za 92-95 civica ESi (vtec, 125 konj) sedan, ker se zmeraj najde kakšen lep, tud po možnosti od ženske ali starejše osebe. HB verzije vsi tiščijo in predelujejo, kar je absolutno najslabši scenarij, ker tako vozilo potem zahteva še več, kolikor si v njega vložil. Če boš dobil avto od 'penzionista' bo edini problem mogoče rja, za agregat mu boš pa edino-le hvaležen. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Maj 24, 2010 Deli Objavljeno Maj 24, 2010 Lp.Obstajata dve varjanti. prva je 1.4iLs ali "bingo" je 75hp.ter 1.4iS 90 hp.(S tem da pri 75 hp si v najmansem zav. razredu)Motorja sta identicna,le 75hp ima pod loputo kovinsko tesnilo ki zmanjsa premer lopute beri dusi,ter malenkost drugacen e.c.u., na ac commerce nabavis nadomestno tesnilo in avto naj bi imel slabih 90hp,nekateri menjajo se racunalnik,naj povem iz 75hp na 90hp se kar pozna. tesnilo lopute nekih 13 € ... 86 konjev... no pa minus kakšen ki je šel tja nekam... se pa kar lepo pozna , motorl lažje in hitreje zadiha v obrate... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno Maj 24, 2010 Deli Objavljeno Maj 24, 2010 Kupili novega 1,4 bingo - eno prvih pošilk v SLO 1996 (22000 DEM)... Prodal 2007 s 155000 km. Z avtom bil neverjetno zadovoljen. Servisiral redno pri Seliču, mali servisi med 25 in 35 KSIT, velik na 100 kkm okrog 70 ksit... Seveda nobenih okvar... takoj po preteku garancije smo zamenjali tudi tesnilo in ker ostane računalnik nespremanjen prideš na 86 km... V praksi je to pomenilo 2 sekundi manj do 100 (okrog 10) in 195 km/h (v četrti prestavi). Na avtu ni bilo (razen ob "bližnjem srečanju") ob prodaji menjano še nič (razen gum)... to pomeni tudi še prvi auspuh in prve zavore tudi diskploščice in zadnje obloge (še vse tovarniško)... Najmanjša dosežena poraba 5,2, največja 7,3 (po AC do Zadra 160 kmh), normalno pa okoli 6,5. Ko je ata nabavil civica 2002, sem po parih letih ugotovil, da je bil 96 model (po mojem občutku) veliko kvalitetneje narejen (made in Japan)... Ta civic se je vsaj meni resnično priljubil z nezahtevnostjo in poceni vzdrževanjem.:trance_27_notworthy: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Maj 24, 2010 Deli Objavljeno Maj 24, 2010 če voziš ko penzionist, skor vsak avto zdrži kar se potrošnega materiala tiče. bajkr88, halls in Miha27 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno Maj 25, 2010 Deli Objavljeno Maj 25, 2010 ...ni ga bilo treba vozit kot penzionist... je dal marsikaj skozi... tudi prijatelji so v tem času imeli svoje avtomobile in sploh po dopolnjenem 5 letu in naprej sem imel avto gotovo najmanjkrat na servisu (in še to samo redno)... pa ne bi našteval problemov drugih znamk v teh časih in pri teh letih, da ne bo spet kdo užaljen, pa izpadeš v stilu "Rekla kazala"... Morda tudi malo kdo ve, da je avto dobil naziv NAJBOLJ EKONOMIČNEGA avtomobila v 1996. Plakat je dolgo visel pri Seliču v delavnici, samo ne vem, katera država, revija ali organizacija ga je razglasila, vem pa da je bilo napisano v angleščini...:closedeyes: mopedist5 in bajkr88 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RHonda Objavljeno Maj 25, 2010 Deli Objavljeno Maj 25, 2010 Vozne lastnosti Pospeški (s) 0-100 km/h: 12,3 1000m z mesta: 33,9 (152 km/h) Največja hitrost: 178 km/h (V. prestava) poraba goriva (ECE) 8,2/5,4/6,4 l/100 km na testu: najmanjše povprečje: 9,1 največje povprečje: 10,2 skupno testno povprečje: 9,8 Kot sem že rekel ma avto 'predolg' menjalnik, kar sicer ugodno vpliva na porabo, ima pa zato razmeroma slabe pospeške. Podatki so iz avtomagazina, za 5vratno izvedbo. Da je kaj dosti ekonomičen bi že verjel, vendar je motor za tako vožnjo res premalo prožen, 1.5vtec naj bi mel manjšo porabo. Ali pa razni 1.4 in 1.6 8v motorji tudi. mopedist5 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajkr88 Objavljeno Maj 25, 2010 Deli Objavljeno Maj 25, 2010 Ja js sm meu prej cliota, zdej mam pa kšn mesc hondico , 1.4 letnik 98. Morm rečt da sm se zajebu k nism že prej menju avta.. ker je razlika v vožnji ogromna. Prgoniš u ovink se sploh ne premakneš na sedežu ..medtem k me je u cliotu kr premetaval res se lepo pelje. drgač pa moja malenkost olja pije.. benza porab okol 7.5 l ... drgač pa ni neki dirkalnik,zame pa morm rečt da gre čist zadost, tud k prehitevaš če ga nateraš na mal višje obrate loh brez problema pičiš mim vsazga LP Honda ruls Miha27, thumper, mopedist5 in 1 other 3 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno Maj 25, 2010 Deli Objavljeno Maj 25, 2010 Ja js sm meu prej cliota, zdej mam pa kšn mesc hondico , 1.4 letnik 98. Morm rečt da sm se zajebu k nism že prej menju avta.. ker je razlika v vožnji ogromna. Prgoniš u ovink se sploh ne premakneš na sedežu ..medtem k me je u cliotu kr premetaval res se lepo pelje. drgač pa moja malenkost olja pije.. benza porab okol 7.5 l ... drgač pa ni neki dirkalnik,zame pa morm rečt da gre čist zadost, tud k prehitevaš če ga nateraš na mal višje obrate loh brez problema pičiš mim vsazga LP Honda ruls Če ti uspeva na tem civicu držat porabo na 7,5 l imaš RES TEŽKO NOGO in pol ni čudno da pije mal olja... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajkr88 Objavljeno Maj 25, 2010 Deli Objavljeno Maj 25, 2010 Če ti uspeva na tem civicu držat porabo na 7,5 l imaš RES TEŽKO NOGO in pol ni čudno da pije mal olja... mam sm par minut do službe tko da dost mrzu laufa.. pa zmerm se mi mudi tko da ga kr dobr tišim.. drgač p vozm malenkost nad omejitvami... ni hudga. mopedist5 in Miha27 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno Maj 25, 2010 Deli Objavljeno Maj 25, 2010 Pri vožnji 10 do 20 % nad omejitvami bi poraba morala biti med 6,5 in 6,7; vsaj tak je bil moj stil vožnje... in tudi na accordu 2.0, 155 ks jo že 30000 km držim konstantno na 7,3... Se sploh več ne spreminja...:trance_27_notworthy: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajkr88 Objavljeno Maj 25, 2010 Deli Objavljeno Maj 25, 2010 Pri vožnji 10 do 20 % nad omejitvami bi poraba morala biti med 6,5 in 6,7; vsaj tak je bil moj stil vožnje... in tudi na accordu 2.0, 155 ks jo že 30000 km držim konstantno na 7,3... Se sploh več ne spreminja...:trance_27_notworthy: sej loh da je kdaj tud 7l .. sm takrt k sm računu sm dobu več.. drgač pa se ne obremenjujem jst z porabo..kukr je pač je. če se voziš na dalše relacije pa po omejitvah pol je loh tud 6 mogoče ja.. , ma če pa mrzuga vsak jutr tišiš tistih 5 km po ovinkh pa za nazaj isto.. je pa kr 7.5 l veš Bom zdej ene par tankou mal bl gledu na stanje, da vidm bl točno porabo , k sm prou zrajcan z to porabo zdej hahaa mopedist5 in Miha27 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se