Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Imam colibri T12 motor je nekaj let stal, zmmenjal sem mu gorivo in vse sčistil. Zamenjsl sem tudi svečko dal sem novo iskra je bila dobra in motor je lepo vžgal ko pa se je segrel je kar vgasnil in ni bilo več iskre. Motor sm pustil stat en dan in je spet lepo vžgal in ko se je segrel ni bilo več iskre... Če kdo kaj ve naj prosim naj napiše;)

Objavljeno

pokvarjena vžigalna tuljava podomače cinšpula .

sicer pa malo pobrskaj po forumu pa boš našel za takšna vprašanja že odprte teme in zato ne rabiš takoj odpirati nove .

pa lp pozdrav na forumu

Objavljeno

Pozdravljen,

Jaz bi najprej pregledal kondenzator, to je št.4 v manualu na strani 8/19.

http://si.diplodocs.com/navodilo-za-uporabo-uporabniski-prirocnik/TOMOS/COLIBRI%20T12-_7

lahko daš komplet od kakšnega tomosa, ki ima 6V elektriko gor. Na bolhi se prodajajo deli za male pare.

Po moje je se je kondenzator posušil (starost pač) in nima pravilne kapacitivnosti ko je segret. Pravtako bi bilo fajn, če bi platine (št.17 na isti strani) malo pobrusil.

Mogoče kaj še pri meni najde od teh delov.

LP

Objavljeno

če bi bil kondenzator sploh nebi bilo iskre vžigalna tuljava pa ima v sebi bakreno navitje in to navitje se ko se tuljava zagreje raztegne in če je poškodovana izolacija pride do stika in ni več iskre ko pa se ohladi in skrči pa spet dela normalno

Objavljeno

če bi bil kondenzator sploh nebi bilo iskre vžigalna tuljava pa ima v sebi bakreno navitje in to navitje se ko se tuljava zagreje raztegne in če je poškodovana izolacija pride do stika in ni več iskre ko pa se ohladi in skrči pa spet dela normalno

Sicer se pa da stvar na hitro ugotovit. Zmeriš upornost tuljave ko je hladen, počakaš da neha delat, zmeriš ponovno. Če tvoja teorija drži, se morata upornosti krepko razlikovat.

Isto lahko naredimo z kondenzatorjem, izmerimo kapacitivnost pri hladnem in vročem.

  • 4 let pozneje...
Objavljeno

Ne gre ravno za T12 ampak je zadeva podobna gre namreč za colibri a-os letnik 1971. Nikjer ne najdem podatkov, koliko olja gre v prednje in zadnje amortizerje in predvsem kakšnega in če sploh gre. Ti so namreč potrebni obnove. Amortizerji so isti kot pri T12. Ker je mešina tudi ista (49ccm tri prestave ročne) me zanima še, koliko in kakšnega olja gre v motor.

 

Hvala

Objavljeno

Ne gre ravno za T12 ampak je zadeva podobna gre namreč za colibri a-os letnik 1971. Nikjer ne najdem podatkov, koliko olja gre v prednje in zadnje amortizerje in predvsem kakšnega in če sploh gre. Ti so namreč potrebni obnove. Amortizerji so isti kot pri T12. Ker je mešina tudi ista (49ccm tri prestave ročne) me zanima še, koliko in kakšnega olja gre v motor.

 

Hvala

Enostavno izmeri količino starega olja v blažilcu in ravno toliko nalij novega.Olje mora biti hidravlično Motul prodaja pod oznako FORK-oil imaš različne gostote kar za moped ni toliko pomembno !

Objavljeno

Ta poteza pa ne bo izvedljiva :) Vilice so namreč brez olja in potrebne obnove.

Objavljeno

V vilce gre 40ccm olja zadej pa ne vem vprašaj na starodobnik forumi je par fanatikov gor ti pojo znali povedat uglavnem sem enkrat bral malo in so vsi ugotavljali da tudi če vse obnoviš in vsa tesnila zamenjaš še vedno malo pušča in se prej ali slej spraznejo amortizerji tko da eni namažejo z mastjo in to je to :D

Objavljeno

40ccm? neje sem bral, da naj bi šlo noter od 1 do 1,5dl olja, kar je še enkrat več. Zadnji pa so brez olja ja in kot praviš vzmet v mast pa je :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!