blazbirsa Objavljeno Maj 29, 2010 Deli Objavljeno Maj 29, 2010 živjo kličem se Blaž in se želim predelat motor tako da se nebo pokvaril po enem letu !!!!!!!! imam tomos apn6s in me zanima kako ga predelati glede bata kanalov,.... zanima me tudi ali se mi bo motor ko bo predelan bolj hitro pokvaril in kako se montira števec in da bo delal točno prosim da mi svetujete res strakovno ker sem začetnik. zelo rat bi da bo imel motor boljše pospeške in boljši navor ni nujno da gre fulllll hitro zadosti je tam okoli 70km. ko bom kupil motor bom ga prvo prebarval in ga poštimal odzunaj potem pa v motorju. zelo mi je tudi vvšeč filter zraka v obliki smreke. no to je kratek opis kaj bi rat pri motorju. res bi rabu prav podrobne in točne podatke kosov ki jih bom moral vgraditi. v naprej se vam zahvaljujem hvala.lp MoTo G_P, HyperJack, motorist in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiniMedo Objavljeno Maj 29, 2010 Deli Objavljeno Maj 29, 2010 Automatsko paljenje nogom 6 put sigurno ... KLONK Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RHonda Objavljeno Maj 29, 2010 Deli Objavljeno Maj 29, 2010 Tud jst (mi) smo bli tam nekoč. S tem da takrat ni bilo forumov Pojdi v temo malo nižje - skuterji in mopedi-predelave. Ali mi pa pošlji pm, če se še spomnim kaj vse se je naredilo iz mopeda.. carmagedon 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BenX Objavljeno Maj 30, 2010 Deli Objavljeno Maj 30, 2010 blazbirsa, take kot ti bi blo treba blokirat in jim do penzije prepovedat uporabljat bilokateri forum! pa ne moreš se registrirat in kar vletet z neko bedno temo o mopedih na motociklizem in še nove teme pod "motocikli" odpret. mislim, tak len kot si, da si 2 minuti ne ogledaš VSAJ velikih naslovov sekcij, to je pa že žalostno. in pol pričakuješ kaj? da bodo ljudje pred tabo na kolena padli, se zjokali in ti v solzah ponujali odgovore? suntrace14, motorist, shark90 in 2 others 2 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Arriba Objavljeno Maj 30, 2010 Deli Objavljeno Maj 30, 2010 Dajte ne bodite tako strogi do mulčka. Pohvalno je da ima voljo si nekaj sam naredit in pošravfat. Blaž, res poglej malo niže med mopede in skuterje, tam boš našel veliko raznih domačih mojstrov ki ti bodo znali svetovat. Tukaj bo pa ti Ledenko itak temo zaklenil takoj ko bo videl. Pa dosti uspeha pri predelavi.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Maj 30, 2010 Deli Objavljeno Maj 30, 2010 Ne vem, jaz tipa niti ne obsijam preveč.. Vsa mularija dandanes je takšna -ne ljubi se jim prebrati niti navodil, niti naslovov tem, nič. Ice, še enkrat malo razmisli, da se novologiranim članom onemogoči odpiranje novih tem, vsaj do njegove dvajsete objave. Je kar nekaj asov bilo takih, da je za svo prvo objavo odprlo temo s kakšnim butastim vprašanjem, po možnosti v čisto napačni rubriki. No, pa še odgovor: APN lepo vozi, kakršen je, čez čas pa kupi kaj več. Veš, APN niti pod razno ni narejen za 70+/uro -kako se boš ustavil, če bo sila? O.K., lahko daš kolesa z diski od BT. Samo, potem si pa že v startu kupi tega. dlicen 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dlicen Objavljeno Maj 30, 2010 Deli Objavljeno Maj 30, 2010 (popravljeno) Motofrik ima prav. Vsa (ali skoraj) mularija je danes takšna. Navajeni, da vtipkajo v google in preberejo prvi odgovor. Iskat pa je že preveč. Problem je, ker s tem kažejo tudi odnos do sveta okoli sebe. V tem primeru do drugih uporabnikov motosveta. Popravljeno Maj 30, 2010. Popravil dlicen iom in BenX 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Senna Objavljeno Maj 30, 2010 Deli Objavljeno Maj 30, 2010 Glej,iz glave bom povedal kaj smo mi učas prerihtali pr mopedih,cca 23 let nazaj :trance_27_notworthy: Cilinder povrtali na 42,5,L bat,delorto "frgazar",menjani zobniki,Sito izpuh,močnejša ojnica,spuščena glava... Po tem je šla apn 6 cca 100 :trance_27_notworthy: Potem so pa tle problemi:zvija ti "geštel",blajerca gre k potekočem traku,zadnj špice zamenjati za močnejše.U glavnem,dost stroškou potegne vse za sabo Ti daj samo L bat,mal glavo znižaj,večjo dizo,avspuh mal predelaj,in kanale obdelaj(ali pa daj strokovnjaku),pa bo čist zadosti za ta okvir!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HyperJack Objavljeno Maj 30, 2010 Deli Objavljeno Maj 30, 2010 Ali bi pa počakal še malo, čez počitnice zaslužil in si kupil kakšno enduro cross, rabljeno. kolega je imel Aprilio Rx50, gor mašino or rs50 in je bila super igrača kamor si pač želel, seveda v mejah 50ccm, šlo nekje realnih 70km kakšen km več. Apn je najbolj vzhdržljiv tako kot je original in ga imaš lahko 30let za iskat kruh v trgovino, ni to neki za pedenat... In to jaz govorim Pa veliko sreče! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RHonda Objavljeno Maj 30, 2010 Deli Objavljeno Maj 30, 2010 blazbirsa, take kot ti bi blo treba blokirat in jim do penzije prepovedat uporabljat bilokateri forum! pa ne moreš se registrirat in kar vletet z neko bedno temo o mopedih na motociklizem in še nove teme pod "motocikli" odpret. mislim, tak len kot si, da si 2 minuti ne ogledaš VSAJ velikih naslovov sekcij, to je pa že žalostno. in pol pričakuješ kaj? da bodo ljudje pred tabo na kolena padli, se zjokali in ti v solzah ponujali odgovore? OK, prišel je prvič na forum. Se pa vidi tebi, že po tem kakšen motor imaš, da si blazno 'ponosen' nase. In bedna tema o mopedih? Se skoraj raje pogovarjam o tem kot pa kot pa kako z R1 300kmh, po kolenu in kako je zakon, ker tudi Rossi vozi yamaho....Dosti je takih. Pač vsi smo bili stari 15,16 let in kaj je to kaj takega. Sem imel apn-6, slike gume, nizko balanco od BT, original cilinder apn s hlajenjem , sesalni kanal fi 19 do roba, dellorto 19, kompresijo usklajeno s predvžigom (tik do 'roba'), kanale povečane po merah, dodatna 'booster' kanala, brušenje je bilo na 40 (pa skor ni blo razlike od 38), L bat z 1 obročkom, dodatno olajšan teže, ojnico obvezno original (lažja!!). Izpuhov sem probal malo morje, eksperimentiral vse, nazadnje imel predelan lipnik - skrajšan po dolžini (probavanje) in malo ukrivljen navzgor. Edino zavore so bile nedotaknjene, ampak teh skor nisem uporabljal. Prenos sem imel nazadnje 12/33 zobnike, po števcu od avta je bilo nekje 1.40, 2.55, 3.70, 4.95, 5.105km/h po prestavah. Po digitalnem pa 96 po ravnem. Original pa je bila 4.prestava 13/32 zobniki, 49km/h, 6000rpm. Sem potem izračunal zase, da je mela 5ta ca. 12-13k rpm, do tretje pa 14-15+ Če hočeš dober moped je bolje kupiti BT-ja, rabiš manj predelav, +tega je malo bolj orng motor. Z dobro predelavo (dellorto 24, izpuh po meri, porting) si že v rangu 125cc 4t ali hitrejši, kok se lepo sliši. Apn pa obvezno kanale, uplinjač, kompresija, izpuh in si zmagal.. BenX, carmagedon, lukabogo in 3 others 3 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
shark90 Objavljeno Maj 30, 2010 Deli Objavljeno Maj 30, 2010 če že pišete o tem pa še jaz nekaj napišem kaj sem naredil z apn-ke... lite felne, disk in sprednje vilce od bt-ja, motor pa od ctx-a 80ccm, izpuh pa zx... odzivnost motorja zelo dobra navora preveč za apn-a, poraba pa taka kot zdai pije 600ccm xD carmagedon 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se