alkatraz Objavljeno Junij 24, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Pravkar vkrcan na transibirisko. En teden izležavanja potem malo Moskve in domov. Uživaj in srečno na povratku pol pa itaq en piknik
alkatraz Objavljeno Julij 1, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 Včeraj: Zopet na svojih kolesih pri Wardu 150km od Moskve. Nekaj dni moto turizma okoli in v Moskvi potem pa domov. Lp vsem Avtomoto
MiNa Objavljeno Julij 3, 2010 Opozori Objavljeno Julij 3, 2010 Avtomoto! Hvala za cestitke v tejle temi. Mi smo že v "domači oskrbi" Tudi tebi srečno pot domov. Lp MiNa & Co.
alkatraz Objavljeno Julij 5, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Danes še v Moskvi jutri pa počasi proti domu. Lp vsem MS-em.
Bambi61 Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Glede na to da sem to prevozil, lahko verjamete, da je prekoračenih 11.000. lp bv Seveda misliš v eno stran!!
Bojanv Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Seveda misliš v eno stran!! Ja, v eno smer... Naazaj se je peljal z vlakom. lp bv
ataIBA Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Hm, Avto... Tole bo eden od izdatkov, katerih se bom letos najraje spominjal in opravil z največjim veseljem... Te3 držim za besedo, da boš poročal... Saj poznaš proceduro lp bv Ta "procedura" je nekaj najlepšega pri tebi . Upam, da bova s lahko prisotna . Najin prispevek bo dober štajerski vinček . K pujčeku paše suho in najboljši je Ritoznojčan !!!! Se bo Avtomoto počutil še bolj domačega.... Komaj čakam! Seveda misliš v eno stran!! Bambiiiii!!!!! Ki si?
Bojanv Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 (popravljeno) Ta "procedura" je nekaj najlepšega pri tebi . Upam, da bova s lahko prisotna . Najin prispevek bo dober štajerski vinček . K pujčeku paše suho in najboljši je Ritoznojčan !!!! Se bo Avtomoto počutil še bolj domačega.... Komaj čakam! Bambiiiii!!!!! Ki si? HAHAHAHA, h oznojeni riti paše ritoznojčan, zato,da se bo počutil kot doma...Hahahahahah No kakorkoli, kar začni pretakat lp bv Popravljeno Julij 6, 2010. Popravil Bojanv
NikolaTesla Objavljeno Julij 8, 2010 Opozori Objavljeno Julij 8, 2010 Avtomoto čestitke ob srečni vrnitvi domov. Tudi jaz bi bil rad poleg, ko boš opisal pot in pokazal kakšno sliko. Se zelo priporočam. Lep pozdrav Nikola Tesla
avtomoto Objavljeno Julij 9, 2010 Opozori Objavljeno Julij 9, 2010 Takole pa je moja furca končana. Zdaj še samo počakam, da se "veter v laseh" malo umiri in si uredim misli potem pa pa napišem kaj več (pa kakšno slikco prilimam). Še enkrat hvala vsem za dobre želje in čestitke. blu, DAMI34 in MowzancR 3
Pips Objavljeno Julij 9, 2010 Opozori Objavljeno Julij 9, 2010 (popravljeno) Pozdravljen v domačih logih in še enkrat Komaj čakam,da se ti veter umiri,lp. Popravljeno Julij 9, 2010. Popravil Pips molotov 1
avtomoto Objavljeno Julij 10, 2010 Opozori Objavljeno Julij 10, 2010 "Motorne vibracije" so se v meni malo umirile. Zato lahko zdaj na kratko opišem mojo furo do Vladivostoka. Vzrok te poti je bil povsem preprost: voziti, voziti in še enkrat voziti. Želel sem prevoziti tako "opevano cesto strahu" M58 med Čito in Habarovskem in priti do največjega mesta na vzhodni obali Rusije - Vladivostoka. Nekih posebnih turističnih ogledov znamenitosti nisem imel v planu, le kar bom videl in doživel na cesti in ob njej. Na tem mestu bi se rad opravičil vsem prijateljem in znancem ker jim svojo namero nisem v naprej oznanil. Pač moja "grda" navada, da v naprej nerad preveč govorim. Pa gremo na pot. Seveda se vsaka pot začne s pripravami, takšnimi in drugačnimi. Za takšno pot kot sem si jo zamislil je bila priprava mojega 20 let starega GS seveda pomembna. Torej popoln servis motorja (v lastni režiji) in servis Ohlins amortizerja, ki bo (je bil) med najbolj obremenjenimi elementi na uničenih ruskih cestah. S temi in onimi pripravami je zadnji mesec pred odhodom minil kot bi trenil. Živčna napetost, je z dnem ko sem zjutraj vtaknil ključ v motor in ga zagnal proti Madžarski, končno minila. Začelo se je. Ker sem imel časa le 5 tednom je bil moj plan dokaj natrpan s količino dnevno prevoženih kilometrov. Za ogrevanje sem začel s 680 km, 740km in tako dalje vse od 900+ do 1000 + km na dan. Za to dnevno kilometražo je bilo treba voziti od zgodnjega jutra do večera. Navadno sem štartal s sončnim vzhodom in sem vozil do 18-19. ure ko sem začel gledati za "stajankami oz. gostinicami". Takoj na tem mestu naj povem, da sem imel s sabo šotor in vse kar spada zraven za spanje na prostem (za primer, ko me bo spanje doletelo na območju, kjer ne bo gostinic). Vendar sem imel na vsej poti srečo in niti enkrat nisem potreboval camp opreme. Za spanje v gostinicah sem običajno plačeval okrog 500-600 Rub (20-25€). V večjih mestih seveda nekaj več. S tem sem si prihranil večerno postavljanje in jutranje pospravljanje opreme nazaj na motor. Nekaj spanj na furi sem imel seveda zastonj saj sem v Krasnojarskem, Irkutskem, Lakinsku in v Moskvi spal pri prijateljih. Glede bencina so črpalke tako na gosto, da sploh ni težav z oskrbo. Celo na relaciji Čita-Habarovsk nekih večjih težav ni. Črpalke so tu na razmaku 50-80 km. Na nekaterih seveda le z največ 92 oktani a za mojo "staro tehniko" je tudi to sprejemljivo brez vsakršnih težav. Cene bencina so se gibale od cca. 23-27 Rub za liter (38Rub=1€). Moja fura je potekala preko sledečih mest (le Rusija): Kursk, Saratov, Samara, Ufa, Čeljabinsk, Išim, Omsk, Novosibirsk, Krasnoyarsk, Irkutsk, Ulan-Ude, Čita, Mogoča, Habarovsk in cilj v Vladivostoku. Vanj sem pripeljal 18. dan moje fure (od tega 1 dan odmora v Krasnojarskem in 1 dan v Irkutskem). Glede vremena sem imel na celi poti dokaj srečno roko. Deževje sem imel le v okolici Išima proti Omskem ter potem nekaj manjših ploh med Čito in Habarovskem. Večjega deževja na tem odseku sem se tudi najbolj bal saj so bile meni znane informacije s tega območja skrb vzbujajoče. Prevoziti cesto bi v blatnem, deževnem vremenu predstavila dokajšen zahteven projekt. Na srečo pa je bilo stanje na tem odseku povsem drugačno kot sem pričakoval. Putin je namreč izdal ukazal, da mora v letu 2010 biti končno gotova cesta in povezati ti dve mesti. Še v maju je to pot prevozil prijatelj iz Irkutska v obe smeri. Podal mi je točno kilometražo po odsekih, kje je asfaltna, makedamska ali "off-road" cesta. Po prihodu v Habarovsk sem se lahko samo nasmehnil. Stanje se je od takrat že toliko spremenilo na bolje, da je na celi relaciji cca. 2100 km le še kakšnih 300km "dokaj" solidnega makedama. Vse ostalo pa je perfektna novozgrajena cesta, ki pelje po prekrasni sibirski pokrajini. Po prihodu v Vladivostok sem imel nekaj smole in nekaj sreče. Moji kontaktni osebi, ki bi mi naj pomagali pri organizaciji transporta mene in motorja na transibirsko železnico se nista javljali na telefonske klice. Mojih težav se je očitno zavedel Sergej,ki je prišel mimo in videl da že nekaj časa telefoniram. Ponudil mi je svojo pomoč. Sergej je avtomobilski prodajalec uvoženih avtomobilov in delov iz Japonske. Ker pozna ljudi na tovornem oddelku železnice greva preverjat kako je s prevozom in cenami. Sledi "infarkt" ko izvem za ceni (zame in motor) prevoza nazaj do Moskve. V "reševanje" cene vključimo znanega Sinusa (motorist) za katerega sem slišal že pred dnevi od korejskih motoristov, katere sem srečal na poti. V glavnem "reševanje" ne prinese popravljanje cene navzdol. Žal. "Platzkart" mesta (3. razred) so že en mesec v naprej razprodana. Motor pa tudi ne more potovati v navadnem poštnem vagonu (kot leta 2008 iz Irkutskega) ampak v posebnem tovornem vagonu. Pa še to v posebnem lesenem zaboju (bolj leseni kletki). Pač takšna so dejstva, ker sem želel hitro potovati skupaj z motorjem nazaj v Moskvo. Cenejša opcija bi bila poslati motor z "navadnim tovornim" vlakom, ki pa bi do Moskve prišel v cca. 14 dneh. To pa za moje skromne "časovne zaloge" ni bilo sprejemljivo. Torej sem moral globoko zajeti sapo in plačati skoraj 1000 USD (cca. 400 več kot sem pričakoval) za prevoz mene v kupeju (2. razred) in motorja v tovornem vagonu istega vlaka. Sergej je bil v Vladivostoku moj "turistični vodnik" saj me je zjutraj prišel iskat pred hotel potem pa sva skupaj opravljala njegovo delo in moje turistične oglede mesta in okolice. Vseskozi je plačeval kosila, večerje in vse pijače katere sva čez dan spila. Skratka prijetno presenečenje glede na razočaranje ob ceni transibirke. Tako po 3. dneh bivanja v Vladivostoku zapustim mesto s transibirko. Na njej preživim 6 ½ dni v glavnem poležavanja in dremanja v kupeju. Na postajah si grem malo pretegnit noge potem pa nazaj na posteljo in gledat že 2-gič ali 3-jič isti film, ki si jih lahko izberemo na monitorju v kupeju ;-). Poležavanje mi je prav prijalo po tolikšnimi prevoženimi kilometri in pomanjkanju spanja. Žal je to množično zadrževanje v kupeju na koncu prineslo majhne posledice. Zadnje jutro pred izkrcanjem sem v nosu začutil, da bom postal "smrkavec". Pač posledica klimatiziranega kupeja. To smrkanje in žgečklivo grlo me je potem še nekaj dni spremljalo v Lakinsku in Moskvi kjer smo tudi "zdravili" moje grlo (z žajbljem – ne vodko ;-)). Vmes sem se udeležil tudi srečanja motoristov kluba AL-KASHI. Z njimi in nekaj drugimi klubi smo si v soboto ogledali tovarno orožja (in motorjev) ZID v kraju Kovrov. Mene so kot tujca pretihotapili v tovarno in se z govorico nisem smel izdati, da sem tujec. Smešna logika glede na to kar smo videli v tovarni (nič skrivnostnega). Nato sem še dva dni preživel v Moskvi pri Olegu. Od tu pa po dobrem mesecu lepo domov. Skupni vtis o furi, ki sem jo opravil je odlično. Na poti sem srečal same prijazne ljudi. Prejel sem množico vabil za obiske na dom, na pijačo in hrano. Vendar sem jih večino moral zavrniti, saj je bil moj urnik v glavnem zatrpan z vožnjo in nabiranjem kilometrov. Škoda, ampak tako sem si zastavil tokratno dolgo furo. Na vsej poti nisem imel nikakršnih večjih težav s tehniko. Na poti sem moral le popraviti prekinjeno napajanje za Zumota (odlično pomagal pri navigiranju v mestih). Pregorela je pozicijska žarnica zadnje luči. Na furi dolgi 14.500 km sem dolil 4dcl olje in to je vse. Pravzaprav bom v kratkem moral še malo "popraviti" kardanski prenos saj sem malo pred domom na črpalki na Ptuju zaslišal rahle "klike" iz območja kardana. Ampak pri dobrih 150.000 prevoženih km je bilo to prej ali slej za pričakovati. Toliko "na kratko". Če pa bom imel kakšno predstavitev tokratne fure bom to objavil v tej temi (september - oktober). Morebitna vprašanja lahko v tej temi ali na PM. Še enkrat hvala vsem za dobre želje in čestitke. lp p.s. NE SANJAJTE POTOVANJA, AMPAK JIH DELAJTE ! DAMI34, molotov, zika in 3 others 6
avtomoto Objavljeno Julij 10, 2010 Opozori Objavljeno Julij 10, 2010 nadaljevanje blu, molotov, zika in 3 others 5 1
avtomoto Objavljeno Julij 10, 2010 Opozori Objavljeno Julij 10, 2010 Nadaljevanje . . DAMI34, blu, rdeci_vragec in 4 others 7
Pips Objavljeno Julij 10, 2010 Opozori Objavljeno Julij 10, 2010 Super krasno,če prav vidim nisi rabil zamenjat gum,zanima me v kakšne gume si imel obutega konja in približno koliko cekina je potrebno za tako turo.Hvala za odgovor in lp
avtomoto Objavljeno Julij 10, 2010 Opozori Objavljeno Julij 10, 2010 Spredaj Pirelli MT60 in zadaj Michelin Sirac. Rahlo "ravni" po sredini in do polovice zrabljeni. Denarnica je tanjša za cca. 2500€ blu in suhi 2
Pips Objavljeno Julij 10, 2010 Opozori Objavljeno Julij 10, 2010 Hvala za odgovor,kaj je tvoja naslednja destinacija Kamčatka? :naughty:
logarr Objavljeno Julij 11, 2010 Opozori Objavljeno Julij 11, 2010 ej kapo dol res :notworthy: sploh slike so mi zelo všeč
MIRci Objavljeno Julij 11, 2010 Opozori Objavljeno Julij 11, 2010 Čestitke . . . Lepo napisano in dokumentirano.
kotzi Objavljeno Julij 11, 2010 Opozori Objavljeno Julij 11, 2010 Bravo! Čestitke!!:notworthy: Če je mogoče, bi bil rad zraven pri kakšni predstavitvi potovanja!! Lp! Iztok
rdeci_vragec Objavljeno Julij 11, 2010 Opozori Objavljeno Julij 11, 2010 Spredaj Pirelli MT60 in zadaj Michelin Sirac. Rahlo "ravni" po sredini in do polovice zrabljeni. Denarnica je tanjša za cca. 2500€ Denarnica tanjša, vendar duša bogatejša! Neprecenljivo. Svaka ti čast avtomoto, za vzor si nam.
avtomoto Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 Hvala še enkrat vsem za čestitke in pohvale. Kogar zanima bom naredil predstavitev moje furce enkrat v drugi polovici oktobra ( bom oznanil v tej temi ! ). Do takrat si lahko krajšate čas z ogledom slik v mojem albumu. lp vsem blu 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se