Skoči na vsebino

Začetni stroški


guardian

Priporočene objave

Prvo kot prvo, sm že brsku da bi najdu odovore na vprašanja pa nism bil zadovoljen z njimi.. :D

Aja, lp vsem :D:P

Mene predvsem zanima koliko bom moral odšteti za začetek, to se pravi nov motor, oprema, registracija,.....

V mislih mam neki bl športnega tm okrog 125 cmm tok da gre tm okol 120 km/h. Pa tud cena naj ne bo lih neki zlo visoka..

Se že iz štarta opravičujem tistim kr so na to temo odpisal nešteto besed :P Sm bi bil pa hvaležn vsakega nasveta :D

Hwala za odgovore.. :D

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stari brez zamere, sam si redosled svojih stavkov pomešu tiotalno pa brez zamere, sam sem crknu od smeha :)

drgač pa neb vedu kok boš nucu, tko da ti na žalost nemorem neki velik pomagat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo kot prvo, sm že brsku da bi najdu odovore na vprašanja pa nism bil zadovoljen z njimi.. :D

Aja, lp vsem :D:P

Mene predvsem zanima koliko bom moral odšteti za začetek, to se pravi nov motor, oprema, registracija,.....

V mislih mam neki bl športnega tm okrog 125 cmm tok da gre tm okol 120 km/h. Pa tud cena naj ne bo lih neki zlo visoka..

Se že iz štarta opravičujem tistim kr so na to temo odpisal nešteto besed :P Sm bi bil pa hvaležn vsakega nasveta :D

Hwala za odgovore.. :D

LP

Regstiracija cca. 250€ z AO plus potem 500€. Za opremo greš v moto trgovino in preveriš cene. Rečmo da se cel oblečeš nekje 1000€. Za motor pa odpreš spletni isklanik oglasov in preveriš kakšne so cene željenega motorja.

Popravljeno . Popravil Vikking
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi raje kakega 600taka, omejenega na 25KW ali koliko ze, pa bos bolje naredu, ker 125tke cez 2 leti ne bos mogel prodati, -> moje mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi raje kakega 600taka, omejenega na 25KW ali koliko ze, pa bos bolje naredu, ker 125tke cez 2 leti ne bos mogel prodati, -> moje mnenje.

Ne. Kupi si raje eno Ninjo 10 ali GSXR 1000 za začetk. De se nouš dolg matru.

Sam osebno pa sem zelo zadovoljen, ker sem začel s tomosi, jawami, mzji, 125ko, ... in imam zelo lepe spomine na te čase. Tako nore kot avanturistične. 600tke res nisem imel, sem prešel kar na 750. Edino kar mi je vmes falil je bil kak poceni enduro ali kros (kupil kasneje), s katerim bi še dodatno izpilil vožnjo in nabral izkušnje, ki tudi nekaj pripomorejo, da prihajam domov v enem kosu - vsaj do sedaj.

No ja, saj za tale naš promet nisi nikoli dovolj pameten.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSXR 1000 - ki se bl splača kupit novo al rabljeno???

:D

Za idiote je priporočljivo novo, saj potem naslednji lastnik pride zl opoceni do gsxr street fighterja ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm še to.. ki moram gledat k nabavljam rabljen motor, ki vse moram preverit da me lastnik ne "zajebe" ??

mama ko bom velik bi rad postal motorist :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo kot prvo, sm že brsku da bi najdu odovore na vprašanja pa nism bil zadovoljen z njimi.. :D

Aja, lp vsem :D:P

Mene predvsem zanima koliko bom moral odšteti za začetek, to se pravi nov motor, oprema, registracija,.....

V mislih mam neki bl športnega tm okrog 125 cmm tok da gre tm okol 120 km/h. Pa tud cena naj ne bo lih neki zlo visoka..

Se že iz štarta opravičujem tistim kr so na to temo odpisal nešteto besed :P Sm bi bil pa hvaležn vsakega nasveta :D

Hwala za odgovore.. :D

LP

ful bi bilo priporočljivo če bi povedal koliko si mlad, že imaš izpit za motor itnnn

neke osnovne informacije da lahko pol dobi kakšen konkretnejši odgovor naprimer....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sry.. ne nimam še izpita sm ga bom šu zej u kratkem delat, star sm pa 19 let..

in ja ki je narobe če bi rad postal "motorist" ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Narobe ni nič in lepo je, da hočeš postati motorist in če si star 19 lahko greš delat izpit A2 kateri ti dovoljuje, da voziš motorje močne 35KW oz. blokirane na 35KW. Izbire imaš veliko. Glede 125...za 120 km/h brez mučenja si nabavi 2t mašino, ki pa je precej dražja za vzdrževanje od 4t ki tudi dosežejo 120 km/h ampak težje. Odločitev pa je seveda tvoja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sry.. ne nimam še izpita sm ga bom šu zej u kratkem delat, star sm pa 19 let..

in ja ki je narobe če bi rad postal "motorist" ??

ja svojim staršem boš delal nepotrebne skrbi :closedeyes:

glej najprej poglej koliko € imaš na voljo v šparovčku, pol kaj ti je všeč , medtem ko razmišljaš narediš izpit ki stane cca 1000€+ oprema ki je tudi 1000€+ zavarovanje mopeda itn..........

razmisli zdaj o teh parih informacijah......

pol pa dobiš še kakšen pameten nasvet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JIm že od rojstva delam skrbi tko da ni panike :D:D:D:D ja bom razmislu.. vem pa tud da so kr stroški okol motorja...

Še to vprašanje... glede 2t in 4t mašin.. kšna je razlika??? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti povem ker sem tudi sam v podobni situaciji in upam da ti bo v pomoč.

kar se opreme tiče:

MOJE MNENJE JE:

- da se na čeladi ne špara z denarjem. Imaš kar nekaj ponudb na našem trgu za katere ni škoda dati nekaj več € (saj za veliko € je tudi veliko muzike ;) (Shoei, Arai, Agv, Nolan, X-Lite itd. itd.)

Poglej si čelade katere so ti všeč, nato malo preberi o njih (zračnost, udobje [kako ti sede na glavo], določene čelade so bolj za touring nekatere bolj za Sport nekatere pa vmes med touring in sport), to se pa tudi sam odloči v kakšnem načinu vožnje bi se ti rad peljal. predvidevam da sport glede na omenjen motor ;)

- varnost je vedno na 1. mestu, torej obvezno želvo oz. ščitnik za hrbtenico, škornji z zelo dobro zaščito v predelu gležnja in na sploh stopala, USNJE je seveda zakon in na takih motorjih še kako dobrodošel saj nočeš pasti v družino dečkov ki se vozijo brez kakršne koli opreme ;)

zdaj če misliš da je to vse predrago potem si izbral drag hobi in če ti je škoda denarja za tvojo lastno varnost potem si "žid" :P

kar se tiče motorja:

o suzukiju lahko samo sanjaš za nadaljne 2 leti od opravljenega izpita. to pomeni da ko opraviš izpit boš potem čez 2 leti smel opravljati izpit za neomejeno ;)

za zdele ko boš naredil izpit pridejo v poštev samo motorji katerih originalna moč ne presega 70kw (ker imaš ti izpit za 35kw in dvojna moč je 70kw)

motorji katere lahko zablokiraš oz. omejiš na 35kw so razni nakedi (npr. Suzuki SV650, Aprilia Shiver, Yamaha XJ6N, Kawasaki ER6N/F itd.....motorja ki ti ga ni treba omejevat je pa ninja 250 ;) )

Zdej pa če maš kej denarja SPLJOH ti predlagam da za začetek kupiš nekaj bolj švoh in se peleš 2 leti ter nato kupiš Suzukija gsxr1000 ;) v temu času pa našparaj za suzija :D

Ja tko je, oprema če hočeš nekaj dost kvalitetnega te pride 1000€ če hočeš full kvaliteto boš lahko kar namesto 1 napisal kakšno drugo številko ;)

Upam da ti je bilo v pomoč.

LP, KONJ :P

Popravljeno . Popravil Pegasus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JIm že od rojstva delam skrbi tko da ni panike :D:D:D:D ja bom razmislu.. vem pa tud da so kr stroški okol motorja...

Še to vprašanje... glede 2t in 4t mašin.. kšna je razlika??? :P

Dva takta več ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej Konj :P:D Full pomagalo :D:D:D

NInja je full lepa še lepši je pa Suzukija gsxr1000 :D:D:D:D:D:D

Take odgovore sm pričakoval :D

Aja kr se pa zaščitne opreme tiče bom kr fajno kupu :P

AJA a lahk mam želvo kr uno kr mam za bordat (navadno) al morm kupit prov nek ledvični pas al ki????

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej v bistvu namen želve je da ti ščiti hrbtenico, tako pri bordanju kot pri motociklizmu, samo če imaš kako super podloženo (prvotno namenjeno bordanju) boš verjetno precej švical v njej poleti v kombinezonu, so pa v sport 2000 res prodajali zandona želvo kao za zimske športe, čeprav je bila identična tisti za motociklizem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s konjem

motorji katere lahko zablokiraš oz. omejiš na 35kw so razni nakedi (npr. Suzuki SV650, Aprilia Shiver, Yamaha XJ6N, Kawasaki ER6N/F itd.....motorja ki ti ga ni treba omejevat je pa ninja 250 ;) )

Za 250 ti bo zal, ker je ne bos vozil dlje kot sezono, zgoraj omenjene motorje boš lahko vozil nekaj sezon in cena rabljenega je že zdaj primernejša kot pri 250tki.

Preglej temo blokad:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja kr se pa zaščitne opreme tiče bom kr fajno kupu :P

Če boš šel pri 100 na uro v drevo, bodo tudi gate na glavi enako zadostovale.

Bolj kot da je draga glej, da bo oprema primerna in da ti bo prav (kar zna biti kar problem najti).

Čelada ni nujno, da ti bo najdražja najbolj sedla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem čelado obvezno probat! In ne dve sekundi, ampak jo imet na glavi vsaj par minut. Po možnosti jo sprobat na motorju, nekateri trgovci ponujajo to možnost. Pa naj bo čim lažja, zračna in notranjost obvezno snemljiva in pralna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti povem ker sem tudi sam v podobni situaciji in upam da ti bo v pomoč.

kar se opreme tiče:

MOJE MNENJE JE:

- da se na čeladi ne špara z denarjem. Imaš kar nekaj ponudb na našem trgu za katere ni škoda dati nekaj več € (saj za veliko € je tudi veliko muzike ;) (Shoei, Arai, Agv, Nolan, X-Lite itd. itd.)

Poglej si čelade katere so ti všeč, nato malo preberi o njih (zračnost, udobje [kako ti sede na glavo], določene čelade so bolj za touring nekatere bolj za Sport nekatere pa vmes med touring in sport), to se pa tudi sam odloči v kakšnem načinu vožnje bi se ti rad peljal. predvidevam da sport glede na omenjen motor ;)

- varnost je vedno na 1. mestu, torej obvezno želvo oz. ščitnik za hrbtenico, škornji z zelo dobro zaščito v predelu gležnja in na sploh stopala, USNJE je seveda zakon in na takih motorjih še kako dobrodošel saj nočeš pasti v družino dečkov ki se vozijo brez kakršne koli opreme ;)

zdaj če misliš da je to vse predrago potem si izbral drag hobi in če ti je škoda denarja za tvojo lastno varnost potem si "žid" :P

kar se tiče motorja:

o suzukiju lahko samo sanjaš za nadaljne 2 leti od opravljenega izpita. to pomeni da ko opraviš izpit boš potem čez 2 leti smel opravljati izpit za neomejeno ;)

za zdele ko boš naredil izpit pridejo v poštev samo motorji katerih originalna moč ne presega 70kw (ker imaš ti izpit za 35kw in dvojna moč je 70kw)

motorji katere lahko zablokiraš oz. omejiš na 35kw so razni nakedi (npr. Suzuki SV650, Aprilia Shiver, Yamaha XJ6N, Kawasaki ER6N/F itd.....motorja ki ti ga ni treba omejevat je pa ninja 250 ;) )

Zdej pa če maš kej denarja SPLJOH ti predlagam da za začetek kupiš nekaj bolj švoh in se peleš 2 leti ter nato kupiš Suzukija gsxr1000 ;) v temu času pa našparaj za suzija :D

Ja tko je, oprema če hočeš nekaj dost kvalitetnega te pride 1000€ če hočeš full kvaliteto boš lahko kar namesto 1 napisal kakšno drugo številko ;)

Upam da ti je bilo v pomoč.

LP, KONJ :P

Kawasaki Ninja 250, letnik 08 okrog 3100€.

Kawasaki ZZR 250 letnik 02/03 okrog 1500€

Oprema ... rabljena ... 800€ sigurno.

Zavarovanje ... mislim da pride AO+ 250€ pri Tiliji.

Vse skupaj nanese okrog 4500€. :) V najboljšem primeru xD Mogoče kak € manj. Se pa lahko potrudiš in prideš čez tudi z veliko manj denarja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 1k€ tudi nebo dobil neke biserne opreme. Če je govora o novi opremi. Ker bvz zdaj kupit neko opremo za 250 kubov. Čez 2 leti pa ko bo hoto 600ko pa bo mogo vse zamenjat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!