Skoči na vsebino

Smart


SiR

Priporočene objave

tomosaki,tvoj "podpis" je 100% v skladu.

......in ne,niso vsi parkirni prostori 5 m dolgi,tudi prtljaznik smarta je vecji od skuterjevega,da ne govorim,da je v smartu pozimi bolj toplo,kot na skuterju.smarta primerjati z matizom :roll: ......imas pa res nekaj proti dolocenim avtomobilom.

1. Ja vsi, razen bočnih. Poleg tega, kje še danes sploh lahko parkiraš avto?

2. Večji kuferam od skuterja ja, samo ne za dosti.

3. Če se fajn oblečeš ni problema, ceste so pozimi itak splužene.

4. Seveda se smarta neda primerjat z Matizom, če pa smart sploh ni avto. Še korejci so bol pametni od švabov. Vsaj ne grejo delat neke dvosedežne gajbe za 3.8 miljona tolarjev. Da o Mini Cooperju sploh ne razlagam. Vsa ta sranja bi mogla stat maximalno 1.5 milijona. Za 3.8 dobim mazdo 6, pa se vsaj peljem na prestiž, glihtak pa se zgužvam v en parkirni prostor, namenjen avtomobilu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smart pac ni avto narejen za rajo. Npr. imamo druzino: fotr vozi SL 300, zena C180, sinko SLK 230. Pa pride en Smart, drag ko zafran. In valjda, da si ga bodo v taki druzini takoj kupili, da bodo imeli novost pri hisi, da bodo in. Enega bodo kupili, da se bo lahko z njim stara vozila na tenis, na golf, parkirala v parkiriscu kakega WTC-ja. Enega bo pa ta star kupil tajnici (ki je spotoma tudi njegova ljubica) kot "darilce" in mu jo bo se naprej nastavljala. In takih familij je v Zahodni Evropi kar nekaj in ravno na take kupce stavijo pri Smartu. Zgoraj omenjena druzina pa sigurno ne bo hodila na golf, tenis ali v WTC s kakim korejskim Matizom ali Twingom ali Lupom. Mora bit Smart, saj ga delata mercedes in Swatch. Ti dve firmi pa nista kar tako.

Da pa se taki vozniki ne bi prvi dan razbili, so morali v avto vgraditi razne elektronske pripomocke (ti pa normalnega cloveka v bistvu samo poneumljajo), ki pa tudi zvisajo ceno avtomobilu, ampak to ni avto za rajo in na koncu cena niti ni pomembna.

Meni osebno je Smart Cupe Turbo res vsec (motor zadaj, pogon zadaj, zadaj vecje in sirse gume kot spredaj, po moznosti izklopljiva vsa elektronska pomagala,...), sam kaj ko ne izhajam iz zgoraj omenjene druzine :cry: !

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa kšna zastava 750,al pa celo z mašino 800,mogoč še dobiš pod kšnim kozolcem dobro ohranjenga :twisted:

pa tud kose bi se še kje najdl,...sm glih včeri garažo mal pospravljal....

Moj foter ima tudi še dva kompletna doma sazen pločevine. Eden od njih je prevozil samo 40kkm v svoji 10 letnem življenju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomosaki,tvoj "podpis" je 100% v skladu.

......in ne,niso vsi parkirni prostori 5 m dolgi,tudi prtljaznik smarta je vecji od skuterjevega,da ne govorim,da je v smartu pozimi bolj toplo,kot na skuterju.smarta primerjati z matizom :roll: ......imas pa res nekaj proti dolocenim avtomobilom.

1. Ja vsi, razen bočnih. Poleg tega, kje še danes sploh lahko parkiraš avto?

2. Večji kuferam od skuterja ja, samo ne za dosti.

3. Če se fajn oblečeš ni problema, ceste so pozimi itak splužene.

4. Seveda se smarta neda primerjat z Matizom, če pa smart sploh ni avto. Še korejci so bol pametni od švabov. Vsaj ne grejo delat neke dvosedežne gajbe za 3.8 miljona tolarjev. Da o Mini Cooperju sploh ne razlagam. Vsa ta sranja bi mogla stat maximalno 1.5 milijona. Za 3.8 dobim mazdo 6, pa se vsaj peljem na prestiž, glihtak pa se zgužvam v en parkirni prostor, namenjen avtomobilu.

vidim,da si urbanist in avtomobilski tehnik,designer,filozof in moralist.kitajci bi rekli "may you live in interesting times".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Toti post je mimo.

Tvojih argumentov pa sploh ni, kaj šele, da bi bili mimo? :twisted:

1. Mest je dovolj, da je vse zabasano in ti tudi noben Smart ne koristi več. Pecikl pa amen. Stupid were people who made Smart.

Ehh, mimo sekaš, Tomosaki, direkt v temo brcaš. :twisted:.. Ni vsako mesto vas s 300 hišami, da bi s peciklom lahko vsako poljubno razdaljo premagal, pa še kaki krompir iz trgovine pelal, pa špecerijo, pa deco iz vrteca... :twisted: pa svojega pesa k frizerju in krojaču, pa svoje nove šminkice iz trgovine domov...

2. Poznamo različne kakovosti plastik. Ene so za kurac in počijo tako, da so potem lahko fino razrežeš po vseh možnih mesarjevih zapovedih (ob trku), druge so pa oblazinjene s peno, kar preprečuje, da se potniki poškodujejo ob morebitnem trku. Smart - interšpar varjanta plastike.

Hočeš rečt, da je MCC, ki izdeluje smarta, plastiko kupil v interšparu? Kit-car? :twisted: Eh, verjetno o že dovolj pazili na varnost - bolj, kot korejci pri matizu, se ti ne zdi, če tako pomislim, malo na pavšal, pa to? Drag avto, hi-tech, ful majhen in za predsodkarje - kdo bi si privoščil notri ceneno plastiko dat, tako, kot jo šraufajo korejci v tiste cenene drekce-pekce?

3. Zakaj se pa pol ti voziš s čelado okol? Upam, da se no. Seveda gledaš pri kupovanju avta tudi na varnost, ker če bi vsi razmišljali s tvojo logiko, bi si kupli Trabant Trubo iz plastične karoserije, ker itak ti Danny po zvezdah pove, če bo kakšna "prelomnica" (na cesti). Sej noben ni reko, da si morš kupit terenca. Vbistvu so študije pokazale, da itak ni razlike med osebnim avtom pa terencom pri crash testu. Maš pač pri terencu večjo kinetično energijo, ker je pač sam avto težji in se ravnotako zmečkaš. Če mene vprašaš, bi si kupo raje en spodobn osebni avto (4 oziroma 5 vrat).

Čelado imam za lastno minimalno varnost - če padem po lastni krivdi, ali če me kdo nagrbuzi, da ga ne najebem preveč. Aja, pa zato, da si lahko gor dam en frajerski airbrush :twisted:

Aj, tudi pri avtu gledam na varnost - in zdi se mi, moja kratka pamet mi tako pravi, da so pri smartu za to lepo poskrbeli - saj so avto dizajnirali povsem na novo, zato so marsikaj spremenili in poskrbeli za inovacije, ki jih drugi nimajo jajc v avte vgraditi (tridion , tralalalala....).

Terenec je tudi osebni avtomobil :twisted:

Ti si kar kupi spodoben avtomobil po želji - jaz pa tudi. Če bi vsi kupovali z mojo logiko, bi kupovali racionalno velike avtomobile - nihče mi ne more reči, da ni možno z avtom z maso 1000 kg in dolžino nekje 4 mete popolnoma zadovoljiti potreb in želja velike večine uporabnikov. Pravzaprav mi ni jasno, kaj narekuje izdelovalcem, da avsako naslednjo različic orecimo golfa in drugih avtolnov povečajo vedno za povprečno 10 cm, ga razširijo in ne vem kaj še vse... in potem taista podjetja to idejo celo uturijo uporabnikom - da rabijo večji avto... Zato pa smo prišli do tega, da so audiji, ki so bili včasih res luksuz, prestiž in ne vem kaj še vse, stojijo v vsaki kmečki in podjetniški garaži, pa tudi v garažah mularije in .... Saj veš - vsak Janez Novak, ki je star 26 let, si nekako želi imeti tanovega paata karavana (ja, ker ga ful rabi, za 7 kubikov praznega lufta s sabo v službo vozit - temu jaz rečem naduvani napuh...). Saj veš -z smarti, clioti, twingoti in drugimi malimi vozili se da priti kamorkoli, in zelo udobno...

Izpostavil sem, da folk, ki ima velike karjole, pogosto (na podlagi lastnih izkušenj to trdim, pa marsikdo drug tudi) ne pazi enako, kot pazijo tisti z manjšimi. In iz tega izvira veliko težav - saj veš, sindrom audijašev, ki motoriste buzerirajo na cestah, in podobne štorije...

4. Ja telefoni pa so druga zadeva. Itak je prepovedano vozit, telefonirat hkrati, boknedaj razmišljat poleg, kadit, gledat v stranska ogledala kak se miške sprehajajo v minicah itd. To pa ni krivo to, da majo masivn avto. Vsaj v večini primerov ne. Na mene so zmeraj leteli tisti z malimi gajbami ala C3, 206, polo itd. Taki so fajterji in si upajo več. Poleg tega taki avto tiščijo do konca, ker na 4.000 rpm nikam ne gre.

Ja, masivni avto, ki je postal statusni simbol, je po mojem kriv ravno za to, da želijo ljudje pritegovati pozornost, obenem pa ne pazijo dovolj na dogajanje na cesti - katere carji itak so, ker imajo najlepši avto na vasi...

Saj - vsak naj si avto kupi po svoji pamet. Samo naj me nihče ne zrine s ceste ali mi povozi psa. Ker mu bom jajca skozi grlo potegnil v lobanju in mu jih skozi ušesa zavozlal na tilniku. Če bo imel audija ali kaj velikega, in če bo telefoniral zraven, ali mi vzel prednost, bom pa v živo odprakticiral de Sadovo Sodomo... Večji kot bo njegov avto, manj vazelina bom uporabil, ko mu ga bom v rito parkiral :twisted: :twisted: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2. Večji kuferam od skuterja ja, samo ne za dosti.

Eh, za kakega pol kubika več lufta pa že je notri? Da ne rečem - ogrevanega? Hehhhh....

3. Če se fajn oblečeš ni problema, ceste so pozimi itak splužene.

Pa recimo, da se nočeš voziti s skuterjem, da se hočeš voziti s smartom in da si ga z veseljem in lahko privoščiš...

4. Seveda se smarta neda primerjat z Matizom, če pa smart sploh ni avto.

Vidiš, meni se recimo matiz "ne zdi avto". In kje smo zdaj v tej razpravi?

Iz lastnih izkušenj (vozil oba, pa ne samo po parkplacu in okoli salona) vem, da je matiz v ovinkih še bolj plajtrav od smarta, da je notri res nagravžen na dotik - kratka, u iber cenen. Kar mi ni všeč. Aja - ABS-a ni imel, ESP-ja tudi ne, servo - pozabi, ... Pa še smart mi je bolj všeč :twisted:

Še korejci so bol pametni od švabov.

V določenih pogledih zagotovo, v drugih malo manj...

Vsaj ne grejo delat neke dvosedežne gajbe za 3.8 miljona tolarjev.

Ja, ker je v Koreji ne bi kupilo toliko folka, kot v Evropi. Pa če si ga ti ne moreš privoščiti (ali nočeš), to ne pomeni, da je jajca... Pavšalno sodiš, ker ti je nekdo vtepel v glavo, da je "smart predrag za to, kar ponuja". Eh, nočeš niti razmisliti, kaj ponuja, niti nočeš priznati, da si eni lahko privoščijo več od drugih. Zakaj potem sploh razpravljaš, če si u iber pameten... :?:

Da o Mini Cooperju sploh ne razlagam. Vsa ta sranja bi mogla stat maximalno 1.5 milijona.

Kdo pravi in zakaj? Da bi ga lahko ti kupil? Ali jaz? Ej, sori - cena je takšna, kot je. Verjetno z njimi ne zaslužijo 2 milijona, ampak pač malo več vložijo v projektiranje, izberejo bolj obstojne in všečne materiale, končno pa se tudi investicija zaradi manjše količine izdelanih kosov ne povrne tako hitro, kot se recimo pri ladi karavan... Ali pri golfu recimo... Saj veš - tudi ferari ni vreden tistih 30 ali kolikože milijonov - in?

Za 3.8 dobim mazdo 6, pa se vsaj peljem na prestiž, glihtak pa se zgužvam v en parkirni prostor, namenjen avtomobilu.

Kaj pa je prestiž? To, da imaš "velik" avto, ali to, da si car in imaš "malega in ful predragega"? Ali je prestiž to, da imaš notri vso živo elektroniko, da je narejen v 10 izvodih, da ti sedež naredijo po meri, ali kaj? Mogoče je hummer prestiž na ljubljanskih ulicah?

Eh, zame je prestiž to, da sem zadovoljen, in da vem, zakaj. Vse drugo je blablabla. Tako kot je moje pisanje marsikomu blabla :twisted:

Kdo bi vedel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sym,hvala bogu da si na forumu.meni se taksnih epov ze ne da vec pisati. 8) predvsem,da imas energijo se ukvarjati z........ :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ehh, mimo sekaš, Tomosaki, direkt v temo brcaš.  :twisted:..  Ni vsako mesto vas s 300 hišami, da bi s peciklom lahko vsako poljubno razdaljo premagal, pa še kaki krompir iz trgovine pelal, pa špecerijo, pa deco iz vrteca...  :twisted: pa svojega pesa k frizerju in krojaču, pa svoje nove šminkice iz trgovine domov...

Čisto realno gledano lahko s kolesom prevoziš Maribor po dolgem in počez v nekaj minut krajšem času, sploh če potem parkiraš na sredi mesta, kjer ti samo za iskanje prostora z avtomobilom gre 15min. Ok, plava cona je itak na razpolago, ampak tam so vsi parkirni prostori enako veliki (tako, da za Smarta ni potrebe). Kam ga potem še lahko sploh parkiraš? Če ti ni kolo dovolj, si omisliš pač skuter. Šminke, klobase in podobno sranje lahko pelješ tako z kolesom kot s skuterjem. Ampak ljudje postajamo vedno bolj komot in manj kot je treba nardit, boljše je. Včasih so se s kolesi vozili 60km na dan in več. Danes pa je problem že 5km. Sej ne rečem, časi se spreminjajo, časa je zmeraj manj, ampak še zmeraj trdim, da se ga da z dvokolesnikom prišparat bolj kot s Smartom. Ker vbistvu je Smart navadn avto. Sicer malo manjši, kar posebne uporabnosti nima, pritegne pa poglede določenega ženskega spola (moškega bolj težko). Tisto, kar zgoraj navajaš je zgolj hoštaplaraj, ker psa na striženje ne pelješ nikoli ali pa 2krat letno, otroke lahko pred vrtcem pobereš (torej ni potrebe po parkiranju), glede drobnarij iz trgovine pa vse dobiš v skuter, poleg tega niti ni pri nobeni trgovini tako zabasano, da bi mogu met pokalico ala Smart. :wink:

Hočeš rečt, da je MCC, ki izdeluje smarta, plastiko kupil v interšparu? Kit-car?  :twisted: Eh, verjetno o že dovolj pazili na varnost - bolj, kot korejci pri matizu, se ti ne zdi, če tako pomislim, malo na pavšal, pa to? Drag avto, hi-tech, ful majhen in za predsodkarje - kdo bi si privoščil notri ceneno plastiko dat, tako, kot jo šraufajo korejci v tiste cenene drekce-pekce?

Ni nujno, da ima najdražji avto najboljšo plastiko. Mercedes A klasa je že podn na tem področju. Glede na to, da sem se na zračniku vrezal. Kakovost plastike je vsaj na otip enaka tisti iz Matiza. Kakšno ima Smart nevem, ampak tudi dragi Mini Cooper ima bojda zelo zelo bogo plastiko. Vsaj tako so napisali strokovnjaki. Se pravi, da kvaliteta plastike ne vpliva na končno ceno avtomobila. Ali pa redkokdaj. Pa naj si bo hi-tech avto z vsemi možnimi dodatki.

Terenec je tudi osebni avtomobil  

Ti si kar kupi spodoben avtomobil po želji - jaz pa tudi. Če bi vsi kupovali z mojo logiko, bi kupovali racionalno velike avtomobile - nihče mi ne more reči, da ni možno z avtom z maso 1000 kg in dolžino nekje 4 mete popolnoma zadovoljiti potreb in želja velike večine uporabnikov. Pravzaprav mi ni jasno, kaj narekuje izdelovalcem, da avsako naslednjo različic orecimo golfa in drugih avtolnov povečajo vedno za povprečno 10 cm, ga razširijo in ne vem kaj še vse... in potem taista podjetja to idejo celo uturijo uporabnikom - da rabijo večji avto... Zato pa smo prišli do tega, da so audiji, ki so bili včasih res luksuz, prestiž in ne vem kaj še vse, stojijo v vsaki kmečki in podjetniški garaži, pa tudi v garažah mularije in .... Saj veš - vsak Janez Novak, ki je star 26 let, si nekako želi imeti tanovega paata karavana (ja, ker ga ful rabi, za 7 kubikov praznega lufta s sabo v službo vozit - temu jaz rečem naduvani napuh...). Saj veš -z smarti, clioti, twingoti in drugimi malimi vozili se da priti kamorkoli, in zelo udobno...  

Nisem te hotu užalit kot imetnika terenca. Vbistvu nimam nič proti terencem. Samo včasih se mi zdi zamalo, ko vidim, da si folk kupi terenca, je pa vedno enako umazan kot ostali avtomobili. Ker, če si ga kupiš se navadno voziš po terenu tudi. Zamisli si, da bi se s hard endurom vozo po avtocesti. No, sej ne trdim, da si tudi ti tak.

Meni pa gre najbolj v nos, da en taki mali prdec stane že okol 2 milijona (tu se začnejo) in se potem razširijo na 4 milijone, celo 5. Hvala lepa. Mogoče so kdaj razmišljali, da bi malo spustili ceno in uporabniki tudi nižjih slojev tako nebi plačevali samo imena firme (npr Mercedes), če pa je proizvodnja čisto poceni. Ampak, ker je pač "IN". Drgač pa ne, tudi 4m dolg avto je dovolj dober. Vsekakor je njegova uporabnost bolj sorazmerna s ceno, kot pri malih avtomobilih. Vsaj pri večini firm. Ja, nekateri si pa omislijo karavane. Če ga ne rabiš, potem je brezveze zadaj vozit trugo, ampak navadno se za karavane odločijo takšni, ki jim tistega pol kubika prtljažnega protora več ne zadostuje ali pa prevažajo stvari, ki segajo tudi v višino. Vsekakor bolj uporabno, kot mali kuferam pri prdecih. En razlog je tudi ta, da je pri malem avtu prtljažnik dostibolj naložen in pri trku, prtljaga prebije zadnji sedež. V večjem je pa dosti bolj razporejena in je manjša možnost.

Ja, masivni avto, ki je postal statusni simbol, je po mojem kriv ravno za to, da želijo ljudje pritegovati pozornost, obenem pa ne pazijo dovolj na dogajanje na cesti - katere carji itak so, ker imajo najlepši avto na vasi...  

Saj - vsak naj si avto kupi po svoji pamet. Samo naj me nihče ne zrine s ceste ali mi povozi psa. Ker mu bom jajca skozi grlo potegnil v lobanju in mu jih skozi ušesa zavozlal na tilniku. Če bo imel audija ali kaj velikega, in če bo telefoniral zraven, ali mi vzel prednost, bom pa v živo odprakticiral de Sadovo Sodomo... Večji kot bo njegov avto, manj vazelina bom uporabil, ko mu ga bom v rito parkiral    

Jast mam slabše izkušnje z vozniki malih avtomobilov. Predvsem, ker so to ženske, ki so dokazano manj spretne v vožnji (v povrečju seveda) kot moški. Če bojo letele zamere name, pač bojo, ampak dozdaj so me ogoržale zmeraj take v Twingih s trepalnicami, Matizih, Atosih in podobnem, ker je pač mali avto statusni simbol žensk. In potem se ti spravi prehitevat in avto jasno ni dovolj močen, da bi dovolj dobro pospešu in grejo v škarje in nevemkajše. Da o jemanju prednosti ne govorim. Aja, pa posebno so ponosne, ko povejo, kaj so poečele na avtocesti - 150km/h - kakšna dobra voznica sem. Prehitela sem celo enega z Mercedesom. Vbistvu zna na ravnini vsak tiščat na gas, ko pa pride do ključnih situacij pa spustijo volan. V velikih in dolgih kravah pa navadno sedijo moški z enim telefonom v roki, z drugim na rami (poslovneži skratka), ampak ta segment je majhen. Ti so tudi krivi za nesreče. Tretji segment so tovornjakarji, ki se lahko postavijo ob bok voznikom malih avtomobilov, ker po svojih čudežih, ki jih počnejo po avtocestah in magistaralkah presežejo vsakogar. Tisti, ki se dostikrat vozite po avtocseti veste kaj imam v mislih. Prehitevanje tovornjaka pred sabo, četudi se prehitevajoči tovornjak premika 99km/h, tisti pred njim pa 100km/h. In to nardi ravno takrat, ko se mu približaš. Ko zanalašč. Zraven tega telefonira, si lufta noge, brije, čoha po jajcih, s čim vozi pa nevem. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, za kakega pol kubika več lufta pa že je notri? Da ne rečem - ogrevanega? Hehhhh....

A ni pol kubika 500l? Glede na to, da imajo samo redki avtomobili tako velik prtljažnik, ga Smart gotovo nima. Četudi je ogrevan, a si boš peku klobase zadaj? S kovčkom na skuterju pa ga imaš vseskupaj okol 80l. Skoraj tolk kt Smart.

Pa recimo, da se nočeš voziti s skuterjem, da se hočeš voziti s smartom in da si ga z veseljem in lahko privoščiš...

Zakaj pa ne? Če ti ni škoda keša, živcev in možganov, kar. Možganov v tem primeru, da si nardiš dodatne stroške z bencinom, zavarovanjem, registracijo in nenazadnje tudi do 50% izgubo cene v 3 letih recimo. Kar izvoli.

 

Vidiš, meni se recimo matiz "ne zdi avto". In kje smo zdaj v tej razpravi?  

Iz lastnih izkušenj (vozil oba, pa ne samo po parkplacu in okoli salona) vem, da je matiz v ovinkih še bolj plajtrav od smarta, da je notri res nagravžen na dotik - kratka, u iber cenen. Kar mi ni všeč. Aja - ABS-a ni imel, ESP-ja tudi ne, servo - pozabi, ... Pa še smart mi je bolj všeč  :twisted:

Vbistvu večina ljudi izhaja v Sloveniji iz tistega sektorja srednje plačanih, kar pomeni, da bodo veliko raje posegli po cenejših avtomobilih podobne kakovosti. Za manj denarja dobiš Toyoto Yaris. Pa ne, da je avto res dober in vzdržljiv, ampak tudi "JE" avto (3 leta garancije). Ima štiri sedeže in prtljažnik, kar je v Smartu že poezija. Sploh za 4 milijone. Pa tudi vzdržljivost je verejtno dosti večja, saj ga delajo Japanezerji in ne v Nemčijo priseljeni Jugoviči. Če gledamo tudi Matiza in Smarta, oba namenjena mestu, je tudi vsakršna oprema ala ESP, CIA, FBI in nevem kake bedarije še, odveč. Tudi v Matizu dobiš servo, airbage in podobno, crash test pa je bil boljši kot pri predzadnjem Audi A4. Glede dizajnerske žilice je Smart res bolje oblikovan, ampak na takem malem placu? Ne hvala. Že zgleda nevarn.

Ja, ker je v Koreji ne bi kupilo toliko folka, kot v Evropi. Pa če si ga ti ne moreš privoščiti (ali nočeš), to ne pomeni, da je jajca... Pavšalno sodiš, ker ti je nekdo vtepel v glavo, da je "smart predrag za to, kar ponuja". Eh, nočeš niti razmisliti, kaj ponuja, niti nočeš priznati, da si eni lahko privoščijo več od drugih. Zakaj potem sploh razpravljaš, če si u iber pameten... :?:

Tut v Evropi ni velikega povpraševanja zanj. Ravno zadnjič sem bral 10 najbolj zgrešenih avtomobilov v proizvodnji. Na 3-tjem mestu, takoj za novim hroščem je bil Pametnjakovič. Seveda si lahko privoščijo nekateri več od drugih. Ampak gledano iz stališča "the much you get, the much you get returned" je zmotno karkoli trdit. Stari pregovor pravi, dosti dnarja za malo muzike. In to je Smart. Sej misliš da nisem bral testa? Sej sem, ampak še sami so napisali nazadnje to, kar sem zdaj sam. Namenjen je mestu v katerem živi veliko ljudi, torej bi mogu bit narjen za množice. Kaj mi pomaga, če me pol en zaparkira z 5m dolgo kravo? Vbistvu je ves ta pleh predrag, še dobro da smo Slovenci tak butast narod, da bi prodali še staro mamo za pleh.

Kdo pravi in zakaj? Da bi ga lahko ti kupil? Ali jaz? Ej, sori - cena je takšna, kot je. Verjetno z njimi ne zaslužijo 2 milijona, ampak pač malo več vložijo v projektiranje, izberejo bolj obstojne in všečne materiale, končno pa se tudi investicija zaradi manjše količine izdelanih kosov ne povrne tako hitro, kot se recimo pri ladi karavan... Ali pri golfu recimo... Saj veš - tudi ferari ni vreden tistih 30 ali kolikože milijonov - in?

Sej v tem je problem, da materjali niso taki, kot bi za to ceno pričakoval. Za to ceno bi mogli met armaturko v mahagoniju. Drugo pa je komu je ta avto namenjen. In glede na to, da je bil prejšnji Mini poceni in namenjen množicam, novi ni. Verjetno pa je v interesu vsakega, ki je v proizvodnji verigi, da čimveč zasluži s svojim izdelkom. In nekateri se žal zmotijo. Večino samo enkrat.

Kaj pa je prestiž? To, da imaš "velik" avto, ali to, da si car in imaš "malega in ful predragega"? Ali je prestiž to, da imaš notri vso živo elektroniko, da je narejen v 10 izvodih, da ti sedež naredijo po meri, ali kaj? Mogoče je hummer prestiž na ljubljanskih ulicah?

Eh, zame je prestiž to, da sem zadovoljen, in da vem, zakaj. Vse drugo je blablabla. Tako kot je moje pisanje marsikomu blabla  :twisted:

Točno to, da se sam dobro počutiš, to je prestiž. Da se dobro pelješ in uživaš v razkošju. Da avto zadostuje tvojim potrebam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto realno gledano lahko s kolesom prevoziš Maribor po dolgem in počez v nekaj minut krajšem času, sploh če potem parkiraš na sredi mesta, kjer ti samo za iskanje prostora z avtomobilom gre 15min. Ok, plava cona je itak na razpolago, ampak tam so vsi parkirni prostori enako veliki (tako, da za Smarta ni potrebe).

V Mariboru ti za smarta nimaš potrebe. Ljubljana je že malo večja, Dunaj, Rim, Berlin, London in taka mesta pa še večja... Priznam pa, da sem smarte doslej v Sloveniji videval v glavnem v Ljubljani. Kar lahko pomeni dvoje: večja kupna moč in morda slabša prometna ureditev mesta, ki ljudi bolj sili v razmišljanje...

Ampak ljudje postajamo vedno bolj komot in manj kot je treba nardit, boljše je. Včasih so se s kolesi vozili 60km na dan in več. Danes pa je problem že 5km.  

Jap, se popolnoma strinjam. Problem je tudi, da si s kolesom še manj varen, kot z motorjem :]

Sej ne rečem, časi se spreminjajo, časa je zmeraj manj, ampak še zmeraj trdim, da se ga da z dvokolesnikom prišparat bolj kot s Smartom. Ker vbistvu je Smart navadn avto. Sicer malo manjši, kar posebne uporabnosti nima, pritegne pa poglede določenega ženskega spola (moškega bolj težko). Tisto, kar zgoraj navajaš je zgolj hoštaplaraj, ker psa na striženje ne pelješ nikoli ali pa 2krat letno, otroke lahko pred vrtcem pobereš (torej ni potrebe po parkiranju), glede drobnarij iz trgovine pa vse dobiš v skuter, poleg tega niti ni pri nobeni trgovini tako zabasano, da bi mogu met pokalico ala Smart.  :wink:  

Se strinjam. Lahko pa si tudi kupiš smart,a če imaš denar...

Pa saj vemo - lenoba je bila vedno gonilo razvoja. Če bi živeli skrajno racionalno, bi lahko večina obstoječe industrije crknila :twisted:

Nisem te hotu užalit kot imetnika terenca. Vbistvu nimam nič proti terencem. Samo včasih se mi zdi zamalo, ko vidim, da si folk kupi terenca, je pa vedno enako umazan kot ostali avtomobili. Ker, če si ga kupiš se navadno voziš po terenu tudi. Zamisli si, da bi se s hard endurom vozo po avtocesti. No, sej ne trdim, da si tudi ti tak.  

Nisi me užalil, ker trenutno sploh nimam avta :lol: Jaz sem samo hotel reči, da je tudi terenec eden od avtov, ki je zadnje cajte vse bolj navzoč na cestah in ulicah v mestih... Podobno, kot folk nabavlja audije, karavane, enoprostorce - podobno nabavljajo tudi terence : le malokdo jih dejansko potrebuje in je nakup smiseln. To sem hotel povedati - zato se strinjava :lol:

Meni pa gre najbolj v nos, da en taki mali prdec stane že okol 2 milijona (tu se začnejo) in se potem razširijo na 4 milijone, celo 5. Hvala lepa.  

Jah, to je problem nas, ki nismo pripravljeni toliko denarja dati za tak avto. Eni pač so - ker jih nihče ne sili v "racionalno" razmišljanje, katerega se morajo posluževati tisti, ki jim denar ne pada z neba :twisted:

Mogoče so kdaj razmišljali, da bi malo spustili ceno in uporabniki tudi nižjih slojev tako nebi plačevali samo imena firme (npr Mercedes), če pa je proizvodnja čisto poceni.

Zakaj bi nekaj prodajali poceni, če je družbena klima takšna, da omogoča prodajo po višji ceni? Gospode v upravi podjetja (kateregakoli) zanima dobiček, dividenda... Ne zanima jih dejstvo, da si bo Tomosaki ali SymRu lahko kupil minija cooper S, tudi če nima trenutno za nakup avta alociranih 5 milijončkov...

Ampak, ker je pač "IN". Drgač pa ne, tudi 4m dolg avto je dovolj dober. Vsekakor je njegova uporabnost bolj sorazmerna s ceno, kot pri malih avtomobilih. Vsaj pri večini firm. Ja, nekateri si pa omislijo karavane. Če ga ne rabiš, potem je brezveze zadaj vozit trugo, ampak navadno se za karavane odločijo takšni, ki jim tistega pol kubika prtljažnega protora več ne zadostuje ali pa prevažajo stvari, ki segajo tudi v višino. Vsekakor bolj uporabno, kot mali kuferam pri prdecih. En razlog je tudi ta, da je pri malem avtu prtljažnik dostibolj naložen in pri trku, prtljaga prebije zadnji sedež. V večjem je pa dosti bolj razporejena in je manjša možnost.  

Seveda, vsak si v skladu s svojimi potrebami in željami kupi avto, četudi so neracionalne. Si pa spet omenil zanimiv pojav : trk. Ravno o tem govorim --> ljudje ne zmorejo biti kolektivno pozorni na cesti, zato

Ja, masivni avto, ki je postal statusni simbol, je po mojem kriv ravno za to, da želijo ljudje pritegovati pozornost, obenem pa ne pazijo dovolj na dogajanje na cesti - katere carji itak so, ker imajo najlepši avto na vasi...  

Ravno obratno - masivne avte si kupujejo, ker jih je nekdo nategnil, da je to statusni simbol :]

Jast mam slabše izkušnje z vozniki malih avtomobilov. Predvsem, ker so to ženske, ki so dokazano manj spretne v vožnji (v povrečju seveda) kot moški. Če bojo letele zamere name, pač bojo, ampak dozdaj so me ogoržale zmeraj take v Twingih s trepalnicami, Matizih, Atosih in podobnem, ker je pač mali avto statusni simbol žensk.

Verjetno vsi delajo pizdarije...

In potem se ti spravi prehitevat in avto jasno ni dovolj močen, da bi dovolj dobro pospešu in grejo v škarje in nevemkajše. Da o jemanju prednosti ne govorim. Aja, pa posebno so ponosne, ko povejo, kaj so poečele na avtocesti - 150km/h - kakšna dobra voznica sem. Prehitela sem celo enega z Mercedesom. Vbistvu zna na ravnini vsak tiščat na gas, ko pa pride do ključnih situacij pa spustijo volan. V velikih in dolgih kravah pa navadno sedijo moški z enim telefonom v roki, z drugim na rami (poslovneži skratka), ampak ta segment je majhen. Ti so tudi krivi za nesreče. Tretji segment so tovornjakarji, ki se lahko postavijo ob bok voznikom malih avtomobilov, ker po svojih čudežih, ki jih počnejo po avtocestah in magistaralkah presežejo vsakogar. Tisti, ki se dostikrat vozite po avtocseti veste kaj imam v mislih. Prehitevanje tovornjaka pred sabo, četudi se prehitevajoči tovornjak premika 99km/h, tisti pred njim pa 100km/h. In to nardi ravno takrat, ko se mu približaš. Ko zanalašč. Zraven tega telefonira, si lufta noge, brije, čoha po jajcih, s čim vozi pa nevem.  :wink:

Lepo si to zaokrožil. Tudi motoristi pogosto počnemo neumnosti... Bistvo je pač v tem, da folk ne pazi dovolj. V vseh vrstah vozil. Ampak v enih si - če se imaš rad seveda - prisiljen paziti malo bolj. Velik iavtomobili tega ravno ne vzpodbujajo :wink:

Ampak žalostno je tudi to, da večji in močnejši pogosto ne upoštevajo manjših ali šibkejših...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak žalostno je tudi to, da večji in močnejši pogosto ne upoštevajo manjših ali šibkejših...

Ja, maš čist prav. Sploh motoristi smo en tak žalostn segment mam občutek. :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr ste pametni. Ampak kolk ma velik kufr pa še vedno ne vem! A gre notri gajba? Resno vprašanje.

4 cele gajbe (zaboj za 12 flas) za npr. radensko spravis noter.sicer potem vzadaj nic vec ven ne vidis,a imas se vedno dve stranski ogledali. :) lahko pa tudi se "poderes" desni sedez.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A gre notri gajba?

Za prevoz hrčka že :twisted: :!: od piva pa ne :twisted: :!:

Hrčka pa ne priporočam k lohk pregrizne uno žičko k skep kolesa drži :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A gre notri gajba?

Za prevoz hrčka že :twisted: :!: od piva pa ne :twisted: :!:

Hrčka pa ne priporočam k lohk pregrizne uno žičko k skep kolesa drži :twisted:

:D :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice. Samo poglej njegov profil... Nobenih podatkov itd... Zihr kakšen pešec, ki je fouš, da nimajo tud oni svojga foruma...

Da ne govorimo o obilici podatkov, ki si jih ti nanizal :twisted:

hotmail.com itd... Juhu, juhej- vse vem o tebi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

raj pešec, kt pa v smartu. ampak je pa treba povedat, da ga boš meu na TESTU!  :!: to je tok KUL!

aha,ti si tiste sorte.....raj dobr gres,kot se _slabo_ peljes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!