Skoči na vsebino

NOVI TOMOS NITRO 50


Tomos Nitro 50  

35 članov je glasovalo

  1. 1. Kako se vam zdi novi skuter Tomos Nitro 50?

    • Itak, da bo to še ena od legend Tomosa
      9
    • To je še eno kitajsko s*anje
      8
    • Zelo lep, hud izgled
      6
    • Švoh, švoh sesalc
      8
    • Drugo
      4


Priporočene objave

Objavljeno

No, še moja zgodba. Zaradi podhranjenega javnega prevoza v Ljubljani, slabe pretočnosti prometa, parkirnine na vsakem koraku in lenobe (kolo mi ne diši), sem se pred poletjem začel ozirati za kakšnim mopedom, skuterjem, ... Za začetek sem si lestvico postavil na 500€ in iskal nekaj v tem rangu. Kmalu sem ugotovil da so za to ceno v ponudbi samo "zgoneni" Ciaoti, sfrizirani APN 6, u glavnem nič omembe vrednega.. Zato sem povečal budget in prišel do tegale Tomosa Nitro. Sicer nisem hud poznavalec skuterjev, ampak se takoj vidi da je stvar malce bolj cenena (sploh pa ne katastrofalno slaba), kar pa se seveda pozna tudi pri nizki ceni, tako da se pritoževati ne morem. Kljub temu sem prepričan da skuter brez problemov zdrži normalno neagresivno vožnjo od točke A do B. Agregat ima oznako GY6 (http://en.wikipedia.org/wiki/GY6_engine) in je bil v osnovi zasnovan pri Hondi, danes ga najdemo v večini Azijskih skuterjev in zato z rezervnimi deli ni nobenih težav, tudi v Evropi je ogromno spletnih trgovin s to robo. Za cca 300€ se da naročiti tudi kompleten, popolnoma nov agregat! Še ena dobra lastnost razširjenosti tega agregata je, da se na spletu dobi step-by-step navodila za vzdrževanje in servisiranje (tudi video navodila) in tako strošek za serviserja (razen, ko je motor v garanciji) odpade. 
Danes imam na skuterju 800km, vozim ga dober mesec, "pali iz prve", približno enkrat na teden sem na črpalki (povprečna poraba 2,8 l/100km), vedno prvi na semaforju, vedno me čaka parkirišče direkt pred vhodom. :) Blokade so še noter, zato več kot 45 km/h ne gre, na začetku sem bil skeptičen glede tele končne hitrosti, ampak ker promet v LJ itak stoji, sem tudi s 45 km/h najhitrejši, tako da ne vem, če bom blokade sploh dajal ven. 

 

Skratka, jaz skuterja vsekakor priporočam, udoben je, praktičen je, ekonomičen je, bejbe ga itak ne ločijo od Yamahe al pa Aprilie, tko da efekt bo pri njih enak.. :) Na vsakih 100km vožnje pa samo na gorivu privarčujem 8€, tako da je meni to zmaga! 

 

Verjetno pa ni primeren za kakšne hude tuninge in postavljanje hitrostnih rekordov. Vsak pa sam pri sebi ve kaj išče.

 

PS: Če si boste kupovali moto alarm je na skuterju vse že predpripravljeno, tako da poiščite konektor preden se lotite študije elektro sheme.. ;)

 

Konec sezone se javim s kakšnim novim vtisom.. 

 

LP

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

No, še moja zgodba. Zaradi podhranjenega javnega prevoza v Ljubljani, slabe pretočnosti prometa, parkirnine na vsakem koraku in lenobe (kolo mi ne diši), sem se pred poletjem začel ozirati za kakšnim mopedom, skuterjem, ... Za začetek sem si lestvico postavil na 500€ in iskal nekaj v tem rangu. Kmalu sem ugotovil da so za to ceno v ponudbi samo "zgoneni" Ciaoti, sfrizirani APN 6, u glavnem nič omembe vrednega.. Zato sem povečal budget in prišel do tegale Tomosa Nitro. Sicer nisem hud poznavalec skuterjev, ampak se takoj vidi da je stvar malce bolj cenena (sploh pa ne katastrofalno slaba), kar pa se seveda pozna tudi pri nizki ceni, tako da se pritoževati ne morem. Kljub temu sem prepričan da skuter brez problemov zdrži normalno neagresivno vožnjo od točke A do B. Agregat ima oznako GY6 (http://en.wikipedia.org/wiki/GY6_engine) in je bil v osnovi zasnovan pri Hondi, danes ga najdemo v večini Azijskih skuterjev in zato z rezervnimi deli ni nobenih težav, tudi v Evropi je ogromno spletnih trgovin s to robo. Za cca 300€ se da naročiti tudi kompleten, popolnoma nov agregat! Še ena dobra lastnost razširjenosti tega agregata je, da se na spletu dobi step-by-step navodila za vzdrževanje in servisiranje (tudi video navodila) in tako strošek za serviserja (razen, ko je motor v garanciji) odpade. 

Danes imam na skuterju 800km, vozim ga dober mesec, "pali iz prve", približno enkrat na teden sem na črpalki (povprečna poraba 2,8 l/100km), vedno prvi na semaforju, vedno me čaka parkirišče direkt pred vhodom. :) Blokade so še noter, zato več kot 45 km/h ne gre, na začetku sem bil skeptičen glede tele končne hitrosti, ampak ker promet v LJ itak stoji, sem tudi s 45 km/h najhitrejši, tako da ne vem, če bom blokade sploh dajal ven. 

 

Skratka, jaz skuterja vsekakor priporočam, udoben je, praktičen je, ekonomičen je, bejbe ga itak ne ločijo od Yamahe al pa Aprilie, tko da efekt bo pri njih enak.. :) Na vsakih 100km vožnje pa samo na gorivu privarčujem 8€, tako da je meni to zmaga! 

 

Verjetno pa ni primeren za kakšne hude tuninge in postavljanje hitrostnih rekordov. Vsak pa sam pri sebi ve kaj išče.

 

PS: Če si boste kupovali moto alarm je na skuterju vse že predpripravljeno, tako da poiščite konektor preden se lotite študije elektro sheme.. ;)

 

Konec sezone se javim s kakšnim novim vtisom.. 

 

LP

 

 

Upam, da je tvoja recenzija skuterja bolj kredibilna od ocene, da si s 45 km/h najhitrejši v mestu. Mogoče se voziš samo po manj prometnih ulicah, saj ti zagotavljam, da je vožnja s 45 km/h po eni izmed vpadnic zelo zoprna. Sam se vsak dan vozim v službo po tržaški in kasneje tivolski, saj delam v centru. Tudi  ob največji prometni konici hitrosti dosežejo in presežejo 60 km/h.

 

Me pa veseli, da si zadovoljen s skuterjem. Dejansko gre za skuter proizvajalca Sym, Tomos pa nalepi samo svoje ime.

 

Lp

Popravljeno . Popravil blublu

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!