matejkink9 Objavljeno Julij 13, 2010 Deli Objavljeno Julij 13, 2010 zanima me kasne so prednosti in slabosti camoxa Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kremenc Objavljeno Julij 13, 2010 Deli Objavljeno Julij 13, 2010 zanima me kasne so prednosti in slabosti camoxa ja sem lastnik tega skuterčka. za ta denar k ga dobiš je vreden nakupa. moj je odblokiran in gre okol 65km/h malo s klanca 70 km/h. hribi niso problem vleče dober, samo za moje pojme je problem štart iz mesta, ker prvih 5 km/h na uro nima nobene moči, ko pa pride v obrate pa je žival. tukaj so mi svetovali na j zamenjam fedre na sklopki za trše, da pride v večje obrate preden sklopka prime in tako tudi lažje spele iz mesta. ker pa je motorček še v garanciji, bom to soril pri naslednjem servisu. morm pa povedat da mam 110 kg. vendar kile niso ovira, ker ima kolega kymcota, pa nima s tem probleme, sem probal. edino poraba je pa velika okoli 4,5 litra. vsaj pr men. mogoče bi pomagala zamenjava fergazerja za manjšo porabo, ne vem nihče mi ne odgovori na ta vprašanje porabe... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cendof Objavljeno Julij 22, 2010 Deli Objavljeno Julij 22, 2010 Je kdo lastnik omenjenega skuterja? Kakšna je kaj izdelava, vožnja? Predvsem pa kakšna je poraba in kakšna je hitrost po ravninah? Omejen je na 45 km/h, vendar ali zmore tudi kaj več (50,55)-brez predelave? Hvala! mto in ninjaxx 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mto Objavljeno Avgust 21, 2010 Deli Objavljeno Avgust 21, 2010 ja sem lastnik tega skuterčka. za ta denar k ga dobiš je vreden nakupa. moj je odblokiran in gre okol 65km/h malo s klanca 70 km/h. hribi niso problem vleče dober, samo za moje pojme je problem štart iz mesta, ker prvih 5 km/h na uro nima nobene moči, ko pa pride v obrate pa je žival. tukaj so mi svetovali na j zamenjam fedre na sklopki za trše, da pride v večje obrate preden sklopka prime in tako tudi lažje spele iz mesta. ker pa je motorček še v garanciji, bom to soril pri naslednjem servisu. morm pa povedat da mam 110 kg. vendar kile niso ovira, ker ima kolega kymcota, pa nima s tem probleme, sem probal. edino poraba je pa velika okoli 4,5 litra. vsaj pr men. mogoče bi pomagala zamenjava fergazerja za manjšo porabo, ne vem nihče mi ne odgovori na ta vprašanje porabe... klemenc!! jst sm si dons ogledovou ta skuterček....a pol praviš da je uredu, al ma kake izrazite težave?? ker za pogledat je zlo lep!! :naughty: a bi mi ga priporočiu...sam mam 180cm pa ene dobrih 80 kil..a mene bi pol uleku?? zgleda dost velik zame, samo če je dovolj močan...ogledoval sm si ga v Trgoavto in mi je res všeč!! iskren povej...a mi ga priporočiš?? ker ne mislim velik dajat za skuter in me zato zanima če za ta denar dobim dokaj dobro.... hvala za odgovor!! .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ninjaxx Objavljeno Avgust 21, 2010 Deli Objavljeno Avgust 21, 2010 klemenc!! jst sm si dons ogledovou ta skuterček....a pol praviš da je uredu, al ma kake izrazite težave?? ker za pogledat je zlo lep!! :naughty: a bi mi ga priporočiu...sam mam 180cm pa ene dobrih 80 kil..a mene bi pol uleku?? zgleda dost velik zame, samo če je dovolj močan...ogledoval sm si ga v Trgoavto in mi je res všeč!! iskren povej...a mi ga priporočiš?? ker ne mislim velik dajat za skuter in me zato zanima če za ta denar dobim dokaj dobro.... hvala za odgovor!! .) Ne kupuj teh kitajskih jajc.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motoR80 Objavljeno Avgust 27, 2010 Deli Objavljeno Avgust 27, 2010 Malo pozno odgovarjam, slučajno sem naletel na to vprašanje. Sem lastnik tega modela, letos sem z njim naredil preko 2000 km, brez težav. Dolge relacije (70 km v eno smer, brez postanka) niso nobena težava, motor se ne pregreva. Z njim sem bil na Vršiču, Tolminu, Bovcu,... Končna hitrost brez elektronske blokade je 65 kmh na ravnini (števec je točen, vsaj glede na vožnjo za drugimi vozili ali pri meritvi prek radarja pred npr šolam). Več kot 70 mi z njim ni uspelo priti, verjetno bi moral menjati še izpušni lonec (?). Ni potrebe, če želiš imeti najhitrejši skuter 50cc tako ali tako ne boš gledal pri Baotianu. Pospeški so zelo dobri, vsaj za tako cenovno ugoden skuter, kakšna aprilia ali piaggio verjetno vleče še bolje.Poraba olja je cca 1 liter na 5 polnjenj rezervoarja z gorivom. Z enim tankom naredim okrog 180 km, notri gre 4 litre, večinoma pa ga vozim na relacije. V ovinkih se odlično nagiba in drži smer, v tem razredu ima ogromno prostora za noge (lahko imaš praktično stegnjene, če nisi velikan), opremljen je z obratomerom vrtljajev (zelo uporabno), števec za gorivo je natančen. Sedež je udoben, tudi med daljšo vožnjo se ne presedaš in popravljaš. Kar se tiče kakovosti izdelave - pri zapiranju sedeža se je treba navaditi, da pritisneš na točno določeno točko, da ga lepo zapreš, ker je sprednji del (pant) majav. Ko se zaskoči, se potem ne premika, je pa vsaj na začetku to zateženo. Sprednja zavora dobro deluje, včasih po daljšem zaviranju (klanci navzdol, dva na motorju) cvilijo, kasneje preneha. Zadnja zavora je prešibka in sploh ne omogoča blokiranja (sicer OK, vendar pri mestni vožnji moteč občutek slabotnosti, prednjo pa je v mestni vožnji zaradi neprestanega ritma plin-zavora težje uporabljati). Plastike so lepo odlite, iztopa le pokrov akumulatorja pri nogah, ki na ni mogoče do konca priviti in pokrov rezervoarja za olje ki ne nalega iz obeh strani enako (pri zapiranju vedno leva ali desna stranica 2mm gleda ven). Na začetku sem moral tudi nastaviti prosti tek na malo višje obrate, tovarniško je bil nastavljen na tako nizke, da je bil problem speljevati. Sedaj je OK. Motor, elektrika, vžig, menjalnik in vse ostalo deluje brez problema. Tako ali tako gre za kopijo preverjenih komponent, mislim da v tem primeru od Minarelija. Ob morebitnem nakupu pazi le na čimprejšnjo menjavo olja v menjalniku, pri meni ga je pri 1500 km odteklo zelo malo, karter je bil skoraj suh. Prej sem imel 4-taktni skuter Baotian Tanco, zadnjo luč sem moral po vsaki vožnji zategniti nazaj, med vožnjo je ves čas tresel, vožnja v klance (normalne klance, komaj zaznavne v avtomobilu) je bila sramota (15-20kmh) zato sem s tem zelo zadovoljen. Lastnik kakšnega bolj prestižnega modela bi imel morda drugačno mnenje. Ker gre za 2-taktni skuter bodi izjemno previden pri izbiri olja. Sam uporabljam motul scoot power 2T, poleg vedno polnega rezervoarja (ne čakaj na opozorilno lučko, lahko ne dela oz. se slabo vidi v soncu) dam zamašek olja vedno še pri polnjenju rezervoarja z gorivom. Rezervni deli so dobavljivi in poceni, preveri če imaš v okolici pooblaščene serviserje, vsaj če bo nov, zaradi garancije. Kasneje brez težav vse menjaš sam, tudi brez predznanja, v primeru težav z motorjev pa ga zamenjaš z kakšnim cilender kitom, ponudba je pestra. Pri eurotonu jih imajo v akciji za 695 €. Malo bolj obsežen odgovor, če ne tebi, morda komu drugemu v pomoč. lp. ninjaxx, mto in babilon 2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mto Objavljeno Avgust 27, 2010 Deli Objavljeno Avgust 27, 2010 a NEpredelan je vredu? če bi ga kupil, ga nebi predeloval... kere barve pa maš?? bele al rdeče?? men je rdeč bolj ušeč. pti trgoavtu je akcija-850€. mi ga priporočaš?? hvala za odgovor! ninjaxx 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motoR80 Objavljeno Avgust 27, 2010 Deli Objavljeno Avgust 27, 2010 Malo pozno odgovarjam, slučajno sem naletel na to vprašanje. Sem lastnik tega modela, letos sem z njim naredil preko 2000 km, brez težav. Dolge relacije (70 km v eno smer, brez postanka) niso nobena težava, motor se ne pregreva. Z njim sem bil na Vršiču, Tolminu, Bovcu,... Končna hitrost brez elektronske blokade je 65 kmh na ravnini (števec je točen, vsaj glede na vožnjo za drugimi vozili ali pri meritvi prek radarja pred npr šolam). Več kot 70 mi z njim ni uspelo priti, verjetno bi moral menjati še izpušni lonec (?). Ni potrebe, če želiš imeti najhitrejši skuter 50cc tako ali tako ne boš gledal pri Baotianu. Pospeški so zelo dobri, vsaj za tako cenovno ugoden skuter, kakšna aprilia ali piaggio verjetno vleče še bolje.Poraba olja je cca 1 liter na 5 polnjenj rezervoarja z gorivom. Z enim tankom naredim okrog 180 km, notri gre 4 litre, večinoma pa ga vozim na relacije. V ovinkih se odlično nagiba in drži smer, v tem razredu ima ogromno prostora za noge (lahko imaš praktično stegnjene, če nisi velikan), opremljen je z obratomerom vrtljajev (zelo uporabno), števec za gorivo je natančen. Sedež je udoben, tudi med daljšo vožnjo se ne presedaš in popravljaš. Kar se tiče kakovosti izdelave - pri zapiranju sedeža se je treba navaditi, da pritisneš na točno določeno točko, da ga lepo zapreš, ker je sprednji del (pant) majav. Ko se zaskoči, se potem ne premika, je pa vsaj na začetku to zateženo. Sprednja zavora dobro deluje, včasih po daljšem zaviranju (klanci navzdol, dva na motorju) cvilijo, kasneje preneha. Zadnja zavora je prešibka in sploh ne omogoča blokiranja (sicer OK, vendar pri mestni vožnji moteč občutek slabotnosti, prednjo pa je v mestni vožnji zaradi neprestanega ritma plin-zavora težje uporabljati). Plastike so lepo odlite, iztopa le pokrov akumulatorja pri nogah, ki na ni mogoče do konca priviti in pokrov rezervoarja za olje ki ne nalega iz obeh strani enako (pri zapiranju vedno leva ali desna stranica 2mm gleda ven). Na začetku sem moral tudi nastaviti prosti tek na malo višje obrate, tovarniško je bil nastavljen na tako nizke, da je bil problem speljevati. Sedaj je OK. Motor, elektrika, vžig, menjalnik in vse ostalo deluje brez problema. Tako ali tako gre za kopijo preverjenih komponent, mislim da v tem primeru od Minarelija. Ob morebitnem nakupu pazi le na čimprejšnjo menjavo olja v menjalniku, pri meni ga je pri 1500 km odteklo zelo malo, karter je bil skoraj suh. Prej sem imel 4-taktni skuter Baotian Tanco, zadnjo luč sem moral po vsaki vožnji zategniti nazaj, med vožnjo je ves čas tresel, vožnja v klance (normalne klance, komaj zaznavne v avtomobilu) je bila sramota (15-20kmh) zato sem s tem zelo zadovoljen. Lastnik kakšnega bolj prestižnega modela bi imel morda drugačno mnenje. Ker gre za 2-taktni skuter bodi izjemno previden pri izbiri olja. Sam uporabljam motul scoot power 2T, poleg vedno polnega rezervoarja (ne čakaj na opozorilno lučko, lahko ne dela oz. se slabo vidi v soncu) dam zamašek olja vedno še pri polnjenju rezervoarja z gorivom. Rezervni deli so dobavljivi in poceni, preveri če imaš v okolici pooblaščene serviserje, vsaj če bo nov, zaradi garancije. Kasneje brez težav vse menjaš sam, tudi brez predznanja, v primeru težav z motorjev pa ga zamenjaš z kakšnim cilender kitom, ponudba je pestra. Pri eurotonu jih imajo v akciji za 695 €. Malo bolj obsežen odgovor, če ne tebi, morda komu drugemu v pomoč. lp. mto in ninjaxx 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motoR80 Objavljeno Avgust 27, 2010 Deli Objavljeno Avgust 27, 2010 a NEpredelan je vredu? če bi ga kupil, ga nebi predeloval... kere barve pa maš?? bele al rdeče?? men je rdeč bolj ušeč. pti trgoavtu je akcija-850€. mi ga priporočaš?? hvala za odgovor! Nepredelan je čisto v redu. Predlagam le odstranitev elektronske blokade,(to ni predelava, je le povrnitev motorja v originalno stanje, pri blokadi gre za takorekoč predelavo v minus, ker omejijo hitrost na zakonsko določeno).Drugače ti pri 45km/h trokira, kot bi mu zmanjkovalo goriva, ker prekinja obrate in jih ponovno vrača nazaj. Mene to moti, ker se vozim večinoma na relacije. V mestu verjetno ni tako moteče. Itak je na tebi, da voziš previdno, vseeno pa boš lahko kdaj prehitel traktor, če boš želel. Če boš kupil novega, boš imel dovolj časa razmišljati v tej smeri, ker kolikor vem blokade ne smeš odstraniti do izteka garancije. To se pozanimaj pri prodajalcu, kako deluje. V vsakem primeru pa novega ne odblokiraj takoj, te bo preveč gnalo v visoke obrate :-) Moj je bele barve, ja, rdeč je tudi meni bolj všeč. Trgoavto ima tudi Baotiane? Na internetu nisem našel. Drugače imaš pri Eurotonu skuter "50 BAOTIAN ROCKY BT49QT-18E ČRN 2-taktni " za 841,50. Prilagam še slike mojega modela, lahko ti tudi slikam kakšne detajle, če te kaj posebej zanima. Prva slika je iz Mojstrane, druga pa iz Vršiča. Sicer ga priporočam, definitivno. A glede nakupa 4 oz 2-taktnega modela si pa že prepričan, katero verzijo bi imel? ninjaxx in mto 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mto Objavljeno Avgust 29, 2010 Deli Objavljeno Avgust 29, 2010 mel bi absolutno 2 taktno različico, ker živim bolj "v hribih". skuter mi je všeč. sam zanimame, kko si prišel na vršič? a se ni nič grel? kokr vem je zračno hlajen. to me ne moti, sam na taki turi bi se moglo poznat... zgleda pa res lepo! v trgoavtu majo točno tak skuter, večioma pa sym. baje je ta tut dobra. jaz se bolj nagibam k rockyju, ker je res lep! gledam pa tudi PEDA cobra tut 2 taktni in zračno hlajen. detajle pa poznam, sem si ha dobr ogledou! je res všečen! tut dva se lahko kamot peljeta gor, ker je velik. zato mi je še posebej všeč, ker sem že sam večje postave. hvala za informacije! .) ninjaxx 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motoR80 Objavljeno Avgust 29, 2010 Deli Objavljeno Avgust 29, 2010 mel bi absolutno 2 taktno različico, ker živim bolj "v hribih". skuter mi je všeč. sam zanimame, kko si prišel na vršič? a se ni nič grel? kokr vem je zračno hlajen. to me ne moti, sam na taki turi bi se moglo poznat... zgleda pa res lepo! v trgoavtu majo točno tak skuter, večioma pa sym. baje je ta tut dobra. jaz se bolj nagibam k rockyju, ker je res lep! gledam pa tudi PEDA cobra tut 2 taktni in zračno hlajen. detajle pa poznam, sem si ha dobr ogledou! je res všečen! tut dva se lahko kamot peljeta gor, ker je velik. zato mi je še posebej všeč, ker sem že sam večje postave. hvala za informacije! .) Na Vršič sem prišel brez problema, na nekaterih serpentinah res 15 kmh, drugače pa sem vmes prehitel en avtobus s turisti in en osebni avto :-) Priznam pa, da me je bilo ves čas malo strah, da kaj ribne. To sem naredil samo za foro, da vidim, če se da, pa vredno je videti na koncu spuščene čeljusti motoristov s 600 in več kubičnimi motorji na vrhu. Ko sem prilezel na vrh so bile salve smeha, fora je bila vrhunska :-) Drugače se ne pregreva, ni panike, pa v takih primerih res priporočam še malo olja v rezervoarju z bencinom. p.s. če živiš v hribih - pazi pri vožnji navzdol, lepo počasi in občasno dodaj malo plina, ker se motor maže skupaj z gorivom. mto in ninjaxx 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urkourko Objavljeno Avgust 31, 2010 Deli Objavljeno Avgust 31, 2010 Tud mene malo zanimajo ti 2T skuterji. A to ima dejansko 4,18 kw moči? Kako se odstrani elektronska blokada? Sam gledam med BT49-QT18E(cena 841€) in BT49-QT28B ali C (cena 977 oz. 1011€) pri Eurotonu ninjaxx in mto 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mto Objavljeno Avgust 31, 2010 Deli Objavljeno Avgust 31, 2010 verjamem, da so "tapravi motoristi" kar zijali!! skuter na vrhu vršiča!! to je velka fora, ja!! sj tok u hribih res nism, sam je pa par klancou, k so loh problem za 4-takt. mi je res všeč, tko da čakam na kakšne novoletne popuste, pa na kakšen "starševski prispevek" je res cenovno ugoden in velik muzike za toliko denarja! a praviš da maš sam el. blokado odstranjeno? na vršiču si bil brez blokad, ne? ker si ne predstavljam iti tja gor z blokadami!! hvala za info!! .) ninjaxx 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motoR80 Objavljeno September 1, 2010 Deli Objavljeno September 1, 2010 (popravljeno) Tud mene malo zanimajo ti 2T skuterji. A to ima dejansko 4,18 kw moči? Kako se odstrani elektronska blokada? Sam gledam med BT49-QT18E(cena 841€) in BT49-QT28B ali C (cena 977 oz. 1011€) pri Eurotonu Dejansko moč bi verjetno moral meriti na valjih. Vseeno pa specifikacijam lahko verjameš. Prej sem imel skuter nekaj pod 3 kw in je bila očitna razlika. Elektronska blokada se odstrani različno. 4-taktni kitajski skuterji imajo pri računalniku (mala škatlica pri prostoru za akumulator) roza žico. To precvikaš in zalepiš oba konca žice z izolir trakom in to je to. Dvotaktni skuterji (vsaj Baotiani) imajo pa blokado speljano do variomata (črna žica, tam jo najlažje najdeš, ker je samo ena, da ne bi odstranil kakšne napačne). Odpreš pokrov variomata, jo preščipneš in povežeš na maso (kakšen vijak ki je tam blizu). V primeru tehničnega pregleda potem lahko enostavno namestiš ali povežeš žico nazaj in spet dobiš blokado. Obstaja pa tudi zamenjava celotnega računalnika, to poglej na kakšnih skuterističnih online trgovinah. Popravljeno September 1, 2010. Popravil motoR80 mto in ninjaxx 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motoR80 Objavljeno September 1, 2010 Deli Objavljeno September 1, 2010 verjamem, da so "tapravi motoristi" kar zijali!! skuter na vrhu vršiča!! to je velka fora, ja!! sj tok u hribih res nism, sam je pa par klancou, k so loh problem za 4-takt. mi je res všeč, tko da čakam na kakšne novoletne popuste, pa na kakšen "starševski prispevek" je res cenovno ugoden in velik muzike za toliko denarja! a praviš da maš sam el. blokado odstranjeno? na vršiču si bil brez blokad, ne? ker si ne predstavljam iti tja gor z blokadami!! hvala za info!! .) Odstranjeno imam samo elektronsko blokado, ja. Na vršič pa bi prišel isto tudi z blokadami, ker blokira končno hitrost (povezava obrati in hitrost), v take klance pa 45 kmh itak ne dosežeš. Bi se pa dalj časa vozil do Kranjske Gore :-) mto in ninjaxx 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mto Objavljeno September 5, 2010 Deli Objavljeno September 5, 2010 kako je pa z utekanjem, če kupiš nov skuter?? koliko časa moraš voziti s 25 km/h al kolko.. vse, kar se spomniš glede utekanja mi sporoči, ker me zelo zanima!! ninjaxx 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ninjaxx Objavljeno September 5, 2010 Deli Objavljeno September 5, 2010 kako je pa z utekanjem, če kupiš nov skuter?? koliko časa moraš voziti s 25 km/h al kolko.. vse, kar se spomniš glede utekanja mi sporoči, ker me zelo zanima!! Tudi sam sem bil lastnik tega skuterja in o njem lahko povem da je eno navadno kitajsko sranje... Po hribu zelo slabo vleče, crkuje, iz plastik se lupi barva,... Zdaj pa sem kupil rabljeno aprilio in je velika razlika.. aero in mto 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
x raider Objavljeno September 6, 2010 Deli Objavljeno September 6, 2010 Ali mi lahko kdo pove koliko ima največ prevoženih na CAMOX-roxi Baontian-50 2taknem in kako je zadovoljen, ker sem videl da se jih je letos prodalo ogrono,koliko pa sledim pa mislim da je bolši od Pede samo 2 takt mora biti. Dvema prijateljema sem naredil redni servis in se mi ni zdel slab na prvi pogled in tudi vleče uredi in tudi varjator ima kompakno sestavljen, razen kaj mu bi jaz spremenil mu bi odvzel el. blokado ter na varjomatu preredil da bi potegnil od začetka, ne pa potem ko dobi obrate šele potegne v normalni položaj. Namen ga imam kupit za v službo cca 5km ker motorja ne morem puščat v kolesarnici. Če primerjaš sedaj ko jih imajo v akciji za 840 eur kakšnega rabljenega Italjana ne dobiš nič, razen da še polovico cene motorja najmanj vložiš van da je res ok. Lp. ninjaxx in mto 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mto Objavljeno September 6, 2010 Deli Objavljeno September 6, 2010 jaz osebno ga nimam, sem pa zelo zagret za ta motor, ker je res špica! :naughty: lepo zgleda in večina uporabnikov ima lepe izkušnje. tudi jaz bi ga rabil za do šole (7 km) pa za kakšen krajši izlet (največ 50 km, pa še to ne velikokrat) res že na prvi pogled deluje všečno! lepši mi je od aprilij in aeroksov pa podobnih "strojev"... ninjaxx 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urkourko Objavljeno September 7, 2010 Deli Objavljeno September 7, 2010 (popravljeno) Ti kitajci res gredo za med...Glede na to da ima firma Baotian pridobljen EU certifikat ISO 9001:2000, pa neka potrdila o ustreznosti za prodajo na EU trgoh bi neka sprejemljiva kakovost teh izdelkov mogla bit. Dejstvo je, da taka kakovost kot pri Gileri, Apriliji že ne more bit(in tud nikoli ne bo), vendar z normalno uporabo in pravilnim vzdrževanjem lahko tud kitajc oz. Baotian odlično služi svojemu namenu. Kako pa pol na Kitajskem ali v Indiji, kjer se cela familija pelje na enem skuterju??! Pa očitno vse dela! Meni osebno se zdi kriminalno dat za nov skuter 2400€, tolko stanejo že 125cm3 motorji. Je pa res da se jih da lažje predelati, tud kakovost je večja vendar predelave me ne zanimajo . V tej temi je govora o CAMOX verziji ki je dvotakten in po proizvajalčevih podatkih je končna hitrost brez blokad 75km/h kar je dovolj za po navadnih cestah. Če kdo ve, kje so še ostale blokade, naj prosim napiše. Moje mnenje je, da se je v zadnjih letih kakovost teh skuterjev izboljšala. Sam se tudi zanimam za nakup, edin pomislek imam za 1. servis ker bi se mogel s skuterjem zapeljat do Ljubljane(40km poti v eno smer) Kolega ima Baotian(Superking) BT49-QT12 4takten 2 leti in pol. V glavnem deluje brez problemov sem ga vozil, pospeški so res bolj bogi, končna brez elektronske blokade je 60km/h realnih(65 po števcu) za okoli Domžal ok. Zadeva je kolikor tolk v redu skp sestavljena. Enkrat ga je mogu pelat na izredni tehnični, ker so ga policaji pojebal kao da je predelan:D Drugi primer: znanec iz sosednje vasi ima 1 leto starega Baotian CAMOXA BT49-QT18 dvotaktc. Živi seveda v hribih (800m n.v.) Skuterja ni niti peljal na 1. servis, tud ga ni glih lepo utekaval, ampak on se vezelo vozi gor in dol, sam ga nisem peljal, bral in slišal sem, da lepo povleče. S tem, da se je tudi vozil po cestah, ki bi jim težko rekel makadam kaj šele asvalt:) brez blokad naj bi skuter imel hitrost 75km/h. Pa saj je @MotoR80 tuki lepo opisal turo na Vršič s tem skuterjem..) Se mi zelo dopade rdeče-črne barve za 841€ pri Eurotonu. Sej pravim: kakovost že ni taka kot pri dražjih skuterjih, ampak se lahko glih tako lepo voziš če zadevo vzdržuješ. Pa tud verjetnost da fašeš mačka v žaklju med Baotiani je resnici na ljubo malo večja od renoviranih znamk. Pika. Garancija gor ali dol. Popravljeno September 7, 2010. Popravil urkourko ninjaxx 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ninjaxx Objavljeno September 7, 2010 Deli Objavljeno September 7, 2010 (popravljeno) Ti kitajci res gredo za med...Glede na to da ima firma Baotian pridobljen EU certifikat ISO 9001:2000, pa neka potrdila o ustreznosti za prodajo na EU trgoh bi neka sprejemljiva kakovost teh izdelkov mogla bit. Dejstvo je, da taka kakovost kot pri Gileri, Apriliji že ne more bit(in tud nikoli ne bo), vendar z normalno uporabo in pravilnim vzdrževanjem lahko tud kitajc oz. Baotian odlično služi svojemu namenu. Kako pa pol na Kitajskem ali v Indiji, kjer se cela familija pelje na enem skuterju??! Pa očitno vse dela! Meni osebno se zdi kriminalno dat za nov skuter 2400€, tolko stanejo že 125cm3 motorji. Je pa res da se jih da lažje predelati, tud kakovost je večja vendar predelave me ne zanimajo . V tej temi je govora o CAMOX verziji ki je dvotakten in po proizvajalčevih podatkih je končna hitrost brez blokad 75km/h kar je dovolj za po navadnih cestah. Če kdo ve, kje so še ostale blokade, naj prosim napiše. Moje mnenje je, da se je v zadnjih letih kakovost teh skuterjev izboljšala. Sam se tudi zanimam za nakup, edin pomislek imam za 1. servis ker bi se mogel s skuterjem zapeljat do Ljubljane(40km poti v eno smer) Kolega ima Baotian(Superking) BT49-QT12 4takten 2 leti in pol. V glavnem deluje brez problemov sem ga vozil, pospeški so res bolj bogi, končna brez elektronske blokade je 60km/h realnih(65 po števcu) za okoli Domžal ok. Zadeva je kolikor tolk v redu skp sestavljena. Enkrat ga je mogu pelat na izredni tehnični, ker so ga policaji pojebal kao da je predelan:D Drugi primer: znanec iz sosednje vasi ima 1 leto starega Baotian CAMOXA BT49-QT18 dvotaktc. Živi seveda v hribih (800m n.v.) Skuterja ni niti peljal na 1. servis, tud ga ni glih lepo utekaval, ampak on se vezelo vozi gor in dol, sam ga nisem peljal, bral in slišal sem, da lepo povleče. S tem, da se je tudi vozil po cestah, ki bi jim težko rekel makadam kaj šele asvalt:) brez blokad naj bi skuter imel hitrost 75km/h. Pa saj je @MotoR80 tuki lepo opisal turo na Vršič s tem skuterjem..) Se mi zelo dopade rdeče-črne barve za 841€ pri Eurotonu. Sej pravim: kakovost že ni taka kot pri dražjih skuterjih, ampak se lahko glih tako lepo voziš če zadevo vzdržuješ. Pa tud verjetnost da fašeš mačka v žaklju med Baotiani je resnici na ljubo malo večja od renoviranih znamk. Pika. Garancija gor ali dol. Lepo napisano ...=D Jaz sem mojega 2x peljal na garancijo in oba krat so me poklicali 43 dan.... Naročil sem jim naj menjajo ležaj, ker je zanič in tega tudi niso hoteli storiti koda ne čujejo... Drugače je z kitajskimi servisi sama zajebancija.... Popravljeno September 7, 2010. Popravil ninjaxx Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urkourko Objavljeno September 7, 2010 Deli Objavljeno September 7, 2010 Ravno zarad dolgih garancijskih popravil, ki se ti morebiti zgodijo po nakupu novega Baotian skuterja mam največ pomislekov. Vendar mene privlači nizka cena, potem tut človk lažje potrpi ob kakem neprijetnem presenečenju. Pri 800€ vrednem skuterju bož že potrpel kako okvaro(se pač z avtom furaš), pri 1700€ vrednem Piaggu pa bi bilo 43 dni popravila škandal. Vendar je garancija zato, da bo izdelek v določenem roku deloval brezhibno, tako da upam če bom kupil kitajca nebom imel sranja:) Znane firme imajo 2 leti jamstva. Več denarja enostavno nimam za dražji skuter. Rabljen predstavlja tveganje morebitnih popravil oz. obrabe delov skuterja:) Pa vendar če pride kitajc na Vršič, tut to je že nekaj:) Kot je @motoR80 lepo opisal razliko med Baotian TANCO, ki ga je imel prej in zdajšnim CAMOX, so tut kitajci napredovali v kvaliteti. Zato me malo moti, da se jih še vedno daje na slab glas kot da smo leta 2007. Tud KIA al pa FIAT je včasih delala precej nezanesljive avte, danes pa spadajo med najbolj prodajane.(samo za primer) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mto Objavljeno September 7, 2010 Deli Objavljeno September 7, 2010 ne samo najbolj prodajane, tudi najmanj šraufane!! če ne rabiš skuterja za ne vem kake ture, je tudi "kitajc" dober. razmerje med ceno in kvaliteto je res dobro, saj po mojem mnenju! :yes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
leocek Objavljeno September 8, 2010 Deli Objavljeno September 8, 2010 (popravljeno) kitajc zakon...mam Peda Fire in res lahko samo pohvalim...sedaj imam nekaj malega predelanega pa še dokaj malo pije glede na to kolko gre in z njim ni problemov :naughty:..pa še na videz so nekateri lepši kot kakšne priznane firme Popravljeno September 8, 2010. Popravil leocek ninjaxx 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mto Objavljeno September 10, 2010 Deli Objavljeno September 10, 2010 kitajc zakon...mam Peda Fire in res lahko samo pohvalim...sedaj imam nekaj malega predelanega pa še dokaj malo pije glede na to kolko gre in z njim ni problemov :naughty:..pa še na videz so nekateri lepši kot kakšne priznane firme o pedi fire sem tudi že lepe stvari slišal! glede lepote se pa sploh ne bomo kregali. vsake oči imajo svojega malarja saj če ne rabiš za ne vem kake stvari, je ta motor čisto uredu. še škoda je dajat 2k evrov ali več, če ga rabiš samo za krajše fure in za prosti čas. seveda si frajer z yamaho ali aprilijo, ampak ti juh tudi prej okradejo! sploh kaki :fredy: ki se pol vozjo brez tablc in vsega.. ok, mal je že uglavnem: vsak naj kupi tisto, kar rabi.. za šminkerje je pa seveda važna znamka..tudi če se samo 3-krat na leto pelje dlje od 5 km... ninjaxx 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se