Skoči na vsebino

Hayabusa TURBO


jrakus

Priporočene objave

In kaj je zdaj tu cudnega??? :huh:

....da ko gre tip z gasa ostane stevec hitrosti se kaksni dve sekundi na max. (220 mph) medtem ko padejo obrati (z 11k) za 2000/min.in wheely med 50 in 140 tudi ni slab ........mph. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj je zdaj tu cudnega??? :huh:

....da ko gre tip z gasa ostane stevec hitrosti se kaksni dve sekundi na max. (220 mph) medtem ko padejo obrati (z 11k) za 2000/min.in wheely med 50 in 140 tudi ni slab ........mph. ;)

Nej, nej, nej, nisem tega mislil............ zakaj naj ne bi bilo realno, to sem mislil Ice-man.

lp DTW ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....da ko gre tip z gasa ostane stevec hitrosti se kaksni dve sekundi na max. (220 mph) medtem ko padejo obrati (z 11k) za 2000/min.in wheely med 50 in 140 tudi ni slab ........mph. ;)

Obrati tudi narascajo se kar nekaj casa, ko stevec ze stoji na 220 Mph.

LP,

Andrej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vglavnem...noro......kaj vse zmore motor je neverjetno....pa voznik mora bit tudi nor......lepo je bilo vidt tako zadevo... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj je zdaj tu cudnega??? :huh:

....da ko gre tip z gasa ostane stevec hitrosti se kaksni dve sekundi na max. (220 mph) medtem ko padejo obrati (z 11k) za 2000/min.in wheely med 50 in 140 tudi ni slab ........mph. ;)

Nej, nej, nej, nisem tega mislil............ zakaj naj ne bi bilo realno, to sem mislil Ice-man.

lp DTW ;)

;) yep,DTW,vem.samo je vseeno "cudno",da obrati se kar narascajo ko stevec hitrosti ze "piga". :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj je zdaj tu cudnega??? :huh:

....da ko gre tip z gasa ostane stevec hitrosti se kaksni dve sekundi na max. (220 mph) medtem ko padejo obrati (z 11k) za 2000/min.in wheely med 50 in 140 tudi ni slab ........mph. ;)

Nej, nej, nej, nisem tega mislil............ zakaj naj ne bi bilo realno, to sem mislil Ice-man.

lp DTW ;)

;) yep,DTW,vem.samo je vseeno "cudno",da obrati se kar narascajo ko stevec hitrosti ze "piga". :)

ICE pač števec ne grte več kot 220 mph, motor pa!!!

PAČ hud stroj. Mam doma podatke ene hayabuse k gre "baje" 395 km/h (stvar je delana za neko japonsko OPEN (itaq) prvenstvo in zraven je slika šoferja, ki nima več kot 160cm višine, kaj pa je u glavi pa ne vem, vem da mu na čelu piše KAMIKAZA!!)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je tole res Turbo Hayabusa jo ne gre primerjati s serijsko. Serijska Busa letnik 99, ko še ni bila limitirana, sicer tudi pride po števcu do 350, ampak ne ravno tako hitro kot Turbo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hayabusa je res odličen motor pospeški in končna hitrost so neverjetni ampak te lastnosti v primerjavi z hitrostnim kraljem ENFIELDOM Bulletom 500 TDI 4-motion (TDI PISE Z RDEČO) sploh ne pridejo do izraza.

Npr:Neko nedeljo sem se odpeljal proti Celju ,na avtocesti sem se peljal v drugi turističnih 280km/h ko kar naenkrat en kmet z modro-belo hayabuso mim mene pršpona.Jaz pa sem hladnokrvno prestavil v tretjo prestavo,pri 3000 obratih se odpre turbina ,iz mojih 4-Akrapovičevih izpuhov pa brutalno izbruhne modrozelen plamen .On na hayabus ga je gonu bliz 300 jst pa kr mim njega tko da se mi je števc ustavu na 1 machu.Ta dan je bil kar v redu samo ko sem prestavil v četrto prestavo in uklopil NITRO CHARGER mi je 1,5 macha z leve noge utrgalo lesen cokl,ki je priletel v črnega PORSCHEJA in s tem povzročil verižno trčenje 150 avtomobilov.Za konec pa še to dejstvo: MOJA STARA MAMA MA SLADKORNO...

:D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hayabusa je res odličen motor pospeški in končna hitrost so neverjetni ampak te lastnosti v primerjavi z hitrostnim kraljem ENFIELDOM Bulletom 500 TDI 4-motion (TDI PISE Z RDEČO) sploh ne pridejo do izraza.

Npr:Neko nedeljo sem se odpeljal proti Celju ,na avtocesti sem se peljal v drugi turističnih 280km/h ko kar naenkrat en kmet z modro-belo hayabuso mim mene pršpona.Jaz pa sem hladnokrvno prestavil v tretjo prestavo,pri 3000 obratih se odpre turbina ,iz mojih 4-Akrapovičevih izpuhov pa brutalno izbruhne modrozelen plamen .On na hayabus ga je gonu bliz 300 jst pa kr mim njega tko da se mi je števc ustavu na 1 machu.Ta dan je bil kar v redu samo ko sem prestavil v četrto prestavo in uklopil NITRO CHARGER mi je 1,5 macha z leve noge utrgalo lesen cokl,ki je priletel v črnega PORSCHEJA in s tem povzročil verižno trčenje 150 avtomobilov.Za konec pa še to dejstvo: MOJA STARA MAMA MA SLADKORNO...

lepa domišlija....si pomislu kdaj na romanopisje.... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepa domišlija....si pomislu kdaj na romanopisje.... :D

Jaz nimam nič s tem. Sem samo Ognjenega Cokla citiral. :D :lol:

P.S.

To je eden od komentarjev na Hayabuso pri Motociklih. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk pa ze je 1 mach Km/h ? <_<

odvisno od zračnih pogojev (temp, višina/tlak, vlažnost ...) ..

... univerzalni odgovor bi bil, ko ne slišiš več svojega vozila, ampak si prehitel zvok samega sebe ... B)

(v običajnih pogojih je cca ... 360m/s = 1296km/h)

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leko, zaradi zlorabe avtorskih pravic ti dolgujem pivo. Dugače pa komplimenti... ;) B)

To ni (vsaj po moje) Lekotov stil. Sicer ima pa on nick Leko in ne Ognjeni cokl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leko, zaradi zlorabe avtorskih pravic ti dolgujem pivo. Dugače pa komplimenti... ;)  B)

To ni (vsaj po moje) Lekotov stil. Sicer ima pa on nick Leko in ne Ognjeni cokl.

hja,glede po pogovoru,ki sem ga imel z njim v katerem je omenil,da svoje pangalakticne hitrosti na svojem 325 enfield-u najraje dosega v cokljah sem sklepal,da je to leko. B)

ce se motim seveda vsa opravicila neznanemu avtorju. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja,glede po pogovoru,ki sem ga imel z njim v katerem je omenil,da svoje pangalakticne hitrosti na svojem 325 enfield-u najraje dosega v cokljah sem sklepal,da je to leko. B)

ce se motim seveda vsa opravicila neznanemu avtorju. :)

Kar se cokel tiče imaš prav. :D Ga bomo mal pobarala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer se mi stran ni odprla, sam vam lahko povem par lastnosti, glede na to da je Hayabusa pri hiši.

Fotr je čist navdušen nad njo. Meni osebno se zdi malce preogromen motor, ampak za voziti je naravnost super.

Vsa tista gmota od motorja se med vožnjo kar izgubi. Zelo lepo je vodljiv. Za kakšne kratke ovinke sicer ni ravno narejena ampak tut to se da ko se jo mal navadiš.

Drgač pa fotr se je hvalil da jo je po števcu peljal 300km/h in da bi še šlo, samo da je že to čist too much. Kva pa vem, men že pr 200km/h tok hefta glavo, da mislm da mi bo vse skupi kar odtrgal.

Pospeški : 3 sekunde do 100km/h. Tko pravjo!!! To nism jaz rekla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

www.ghostridermovie.net forum:

Suzuki Hayabusa Turbo Special

Engine - 1298cc in-line four

Max Power - 309kW (417,15BHP), 1,64bar

Max Torque - 338Nm

Max Speed - 439,06km/h

Bore/stroke - 81x63mm

Compression/Valves - 8:1, 4 per cylinder

Valve Springs - MC Xpress Racing

Cams - Yoshimura

Pistons - JE Turbo Pistons

Clutch - Stock, Modified by MC Xpress

Inter Cooler - MC Xpress Racing

Oil Cooler - NBM

Turbo Kit - MC XPress Special

Turbo - KKK Fuel Injection

Fuel System - 8 Injectors controlled by MC Xpress EFI-80X

Exhaust System - MC Xpress Racing

Fuel - VP

Transmission - 6 Speed (5 and 6 special by TTS) / Chain

Frame Aluminium - Twin-Spar

Front Suspension - Öhlins USD Telescopic Fork / Custom Made

Rear Suspension - Öhlins Shock Absorber / Custom Made

Steeringdamper - Öhlins

Brakes Front - 2x320mm ISR Discs / 6-Piston Calipers by ISR

Brakes Rear - 1x220mm Disc / 6-Piston Caliper by ISR

Tyres - Avon Azaro III AV 50 SP Extreme

AFAIK so najvisjo hitrost dejansko izmerili in ne izracunali. Nek norec iz SWT (Sweedish-Wheelie-Team) se je peljal tako hitro.

LP,

Andrej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...in kaj imajo od tega?

Če bi imel njihov naslov, bi jim poslal številko mojega računa, kamor bi nakazali denar, ki ga imajo očitno preveč. Obljubim, da bi ga mnogo bolj koristno uporabil!

Sicer pa: 100 ljudi, 100 čudi. Vsak tele ima svoj vesele.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ja fantje ... ko berem tele clanke se sprasujem .... a je kdo odvas mel BUSO ??? a jo je kdo vozil ??? Jst sem jo vozil in vem da pri tem motorju ni vprasanje koliko hitro potegne od 0 - 100 km/h ampak od 0 - 300 km/h

zato verjamem v ta filmcek se posebej ce ima turbino ... motor je res fantasticen .... samo kaj ko nebi bil tko neroden ... verjemite :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!