lederman Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 Nerealno! ;) http://www.avtomobilizem.com/movies/hayabu...bilizem_com.wmv
dave the wave Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 In kaj je zdaj tu cudnega??? :huh:
Alka Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 Tadej, ki se je s hayabuso ubil, se ne čudi več...
Ice Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 In kaj je zdaj tu cudnega??? :huh: ....da ko gre tip z gasa ostane stevec hitrosti se kaksni dve sekundi na max. (220 mph) medtem ko padejo obrati (z 11k) za 2000/min.in wheely med 50 in 140 tudi ni slab ........mph. ;)
dave the wave Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 In kaj je zdaj tu cudnega??? :huh: ....da ko gre tip z gasa ostane stevec hitrosti se kaksni dve sekundi na max. (220 mph) medtem ko padejo obrati (z 11k) za 2000/min.in wheely med 50 in 140 tudi ni slab ........mph. ;) Nej, nej, nej, nisem tega mislil............ zakaj naj ne bi bilo realno, to sem mislil Ice-man. lp DTW ;)
gothmorg Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 ....da ko gre tip z gasa ostane stevec hitrosti se kaksni dve sekundi na max. (220 mph) medtem ko padejo obrati (z 11k) za 2000/min.in wheely med 50 in 140 tudi ni slab ........mph. ;) Obrati tudi narascajo se kar nekaj casa, ko stevec ze stoji na 220 Mph. LP, Andrej.
Thundercat Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 Vglavnem...noro......kaj vse zmore motor je neverjetno....pa voznik mora bit tudi nor......lepo je bilo vidt tako zadevo... :)
Ice Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 In kaj je zdaj tu cudnega??? :huh: ....da ko gre tip z gasa ostane stevec hitrosti se kaksni dve sekundi na max. (220 mph) medtem ko padejo obrati (z 11k) za 2000/min.in wheely med 50 in 140 tudi ni slab ........mph. ;) Nej, nej, nej, nisem tega mislil............ zakaj naj ne bi bilo realno, to sem mislil Ice-man. lp DTW ;) ;) yep,DTW,vem.samo je vseeno "cudno",da obrati se kar narascajo ko stevec hitrosti ze "piga". :)
marem Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 In kaj je zdaj tu cudnega??? :huh: ....da ko gre tip z gasa ostane stevec hitrosti se kaksni dve sekundi na max. (220 mph) medtem ko padejo obrati (z 11k) za 2000/min.in wheely med 50 in 140 tudi ni slab ........mph. ;) Nej, nej, nej, nisem tega mislil............ zakaj naj ne bi bilo realno, to sem mislil Ice-man. lp DTW ;) ;) yep,DTW,vem.samo je vseeno "cudno",da obrati se kar narascajo ko stevec hitrosti ze "piga". :) ICE pač števec ne grte več kot 220 mph, motor pa!!! PAČ hud stroj. Mam doma podatke ene hayabuse k gre "baje" 395 km/h (stvar je delana za neko japonsko OPEN (itaq) prvenstvo in zraven je slika šoferja, ki nima več kot 160cm višine, kaj pa je u glavi pa ne vem, vem da mu na čelu piše KAMIKAZA!!)
busa Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 Če je tole res Turbo Hayabusa jo ne gre primerjati s serijsko. Serijska Busa letnik 99, ko še ni bila limitirana, sicer tudi pride po števcu do 350, ampak ne ravno tako hitro kot Turbo....
Desmo Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 Hayabusa je res odličen motor pospeški in končna hitrost so neverjetni ampak te lastnosti v primerjavi z hitrostnim kraljem ENFIELDOM Bulletom 500 TDI 4-motion (TDI PISE Z RDEČO) sploh ne pridejo do izraza. Npr:Neko nedeljo sem se odpeljal proti Celju ,na avtocesti sem se peljal v drugi turističnih 280km/h ko kar naenkrat en kmet z modro-belo hayabuso mim mene pršpona.Jaz pa sem hladnokrvno prestavil v tretjo prestavo,pri 3000 obratih se odpre turbina ,iz mojih 4-Akrapovičevih izpuhov pa brutalno izbruhne modrozelen plamen .On na hayabus ga je gonu bliz 300 jst pa kr mim njega tko da se mi je števc ustavu na 1 machu.Ta dan je bil kar v redu samo ko sem prestavil v četrto prestavo in uklopil NITRO CHARGER mi je 1,5 macha z leve noge utrgalo lesen cokl,ki je priletel v črnega PORSCHEJA in s tem povzročil verižno trčenje 150 avtomobilov.Za konec pa še to dejstvo: MOJA STARA MAMA MA SLADKORNO... :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D
Thundercat Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 Hayabusa je res odličen motor pospeški in končna hitrost so neverjetni ampak te lastnosti v primerjavi z hitrostnim kraljem ENFIELDOM Bulletom 500 TDI 4-motion (TDI PISE Z RDEČO) sploh ne pridejo do izraza. Npr:Neko nedeljo sem se odpeljal proti Celju ,na avtocesti sem se peljal v drugi turističnih 280km/h ko kar naenkrat en kmet z modro-belo hayabuso mim mene pršpona.Jaz pa sem hladnokrvno prestavil v tretjo prestavo,pri 3000 obratih se odpre turbina ,iz mojih 4-Akrapovičevih izpuhov pa brutalno izbruhne modrozelen plamen .On na hayabus ga je gonu bliz 300 jst pa kr mim njega tko da se mi je števc ustavu na 1 machu.Ta dan je bil kar v redu samo ko sem prestavil v četrto prestavo in uklopil NITRO CHARGER mi je 1,5 macha z leve noge utrgalo lesen cokl,ki je priletel v črnega PORSCHEJA in s tem povzročil verižno trčenje 150 avtomobilov.Za konec pa še to dejstvo: MOJA STARA MAMA MA SLADKORNO... lepa domišlija....si pomislu kdaj na romanopisje.... :D
Desmo Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 lepa domišlija....si pomislu kdaj na romanopisje.... :D Jaz nimam nič s tem. Sem samo Ognjenega Cokla citiral. :D :lol: P.S. To je eden od komentarjev na Hayabuso pri Motociklih. ;)
hotschko Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 (popravljeno) Kolk pa ze je 1 mach Km/h ? <_< odvisno od zračnih pogojev (temp, višina/tlak, vlažnost ...) .. ... univerzalni odgovor bi bil, ko ne slišiš več svojega vozila, ampak si prehitel zvok samega sebe ... B) (v običajnih pogojih je cca ... 360m/s = 1296km/h) Popravljeno Julij 22, 2003. Popravil hotschko
marem Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 Kolk pa ze je 1 mach Km/h ? <_< približno 1264 km/h (odvisno od temparature zraka)!!!
Ice Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 Hitrosti BTW ognjeni cokelj je nas clan leko. ;)
Desmo Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 Leko, zaradi zlorabe avtorskih pravic ti dolgujem pivo. Dugače pa komplimenti... ;) B)
Ervina Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 Leko, zaradi zlorabe avtorskih pravic ti dolgujem pivo. Dugače pa komplimenti... ;) B) To ni (vsaj po moje) Lekotov stil. Sicer ima pa on nick Leko in ne Ognjeni cokl.
Ice Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 Leko, zaradi zlorabe avtorskih pravic ti dolgujem pivo. Dugače pa komplimenti... ;) B) To ni (vsaj po moje) Lekotov stil. Sicer ima pa on nick Leko in ne Ognjeni cokl. hja,glede po pogovoru,ki sem ga imel z njim v katerem je omenil,da svoje pangalakticne hitrosti na svojem 325 enfield-u najraje dosega v cokljah sem sklepal,da je to leko. B) ce se motim seveda vsa opravicila neznanemu avtorju. :)
Ervina Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 hja,glede po pogovoru,ki sem ga imel z njim v katerem je omenil,da svoje pangalakticne hitrosti na svojem 325 enfield-u najraje dosega v cokljah sem sklepal,da je to leko. B) ce se motim seveda vsa opravicila neznanemu avtorju. :) Kar se cokel tiče imaš prav. :D Ga bomo mal pobarala!
motobaby Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 Sicer se mi stran ni odprla, sam vam lahko povem par lastnosti, glede na to da je Hayabusa pri hiši. Fotr je čist navdušen nad njo. Meni osebno se zdi malce preogromen motor, ampak za voziti je naravnost super. Vsa tista gmota od motorja se med vožnjo kar izgubi. Zelo lepo je vodljiv. Za kakšne kratke ovinke sicer ni ravno narejena ampak tut to se da ko se jo mal navadiš. Drgač pa fotr se je hvalil da jo je po števcu peljal 300km/h in da bi še šlo, samo da je že to čist too much. Kva pa vem, men že pr 200km/h tok hefta glavo, da mislm da mi bo vse skupi kar odtrgal. Pospeški : 3 sekunde do 100km/h. Tko pravjo!!! To nism jaz rekla.
gothmorg Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 www.ghostridermovie.net forum: Suzuki Hayabusa Turbo Special Engine - 1298cc in-line four Max Power - 309kW (417,15BHP), 1,64bar Max Torque - 338Nm Max Speed - 439,06km/h Bore/stroke - 81x63mm Compression/Valves - 8:1, 4 per cylinder Valve Springs - MC Xpress Racing Cams - Yoshimura Pistons - JE Turbo Pistons Clutch - Stock, Modified by MC Xpress Inter Cooler - MC Xpress Racing Oil Cooler - NBM Turbo Kit - MC XPress Special Turbo - KKK Fuel Injection Fuel System - 8 Injectors controlled by MC Xpress EFI-80X Exhaust System - MC Xpress Racing Fuel - VP Transmission - 6 Speed (5 and 6 special by TTS) / Chain Frame Aluminium - Twin-Spar Front Suspension - Öhlins USD Telescopic Fork / Custom Made Rear Suspension - Öhlins Shock Absorber / Custom Made Steeringdamper - Öhlins Brakes Front - 2x320mm ISR Discs / 6-Piston Calipers by ISR Brakes Rear - 1x220mm Disc / 6-Piston Caliper by ISR Tyres - Avon Azaro III AV 50 SP Extreme AFAIK so najvisjo hitrost dejansko izmerili in ne izracunali. Nek norec iz SWT (Sweedish-Wheelie-Team) se je peljal tako hitro. LP, Andrej.
Sitko Objavljeno Julij 23, 2003 Opozori Objavljeno Julij 23, 2003 ...in kaj imajo od tega? Če bi imel njihov naslov, bi jim poslal številko mojega računa, kamor bi nakazali denar, ki ga imajo očitno preveč. Obljubim, da bi ga mnogo bolj koristno uporabil! Sicer pa: 100 ljudi, 100 čudi. Vsak tele ima svoj vesele.
bosti24 Objavljeno Avgust 11, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2003 Ja fantje ... ko berem tele clanke se sprasujem .... a je kdo odvas mel BUSO ??? a jo je kdo vozil ??? Jst sem jo vozil in vem da pri tem motorju ni vprasanje koliko hitro potegne od 0 - 100 km/h ampak od 0 - 300 km/h zato verjamem v ta filmcek se posebej ce ima turbino ... motor je res fantasticen .... samo kaj ko nebi bil tko neroden ... verjemite :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se