Skoči na vsebino

bikers bonton


motoman

Priporočene objave

Nekako imam v spominu rumeno ruto, lahko pa da se motim.

No ja, tudi šolski avtobus kakega dekliškega internata bi se prilegel... V tem primeru bi rutico z veseljem nonstop nosil, tudi okoli vratu, če je treba...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne,ne motis se; korektneje _rumen sal_ privezan na balanco motocikla je bil v povojnem casu (predvsem v BRD) znak,da lastnik potrebuje pomoc.zakaj je ta navada izumrla? v ´50tih je bilo mogoce v celi zahodni evropi par 10k motoristov.scasoma je navada padla v pozabo,delno zaradi vedno vecje zanesljivosti motorjev,delno zaradi upada stevila motoristov,delno zaradi nevednosti voznikov.dandanes je pa prevec sminke na cesti.

tempora mutantur et o tempora o mores.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja, pa šal...

Lepo je imeti (vsaj včasih, pa čeprav samo delno) prav.

Hvala Ice, sem po tihem računal na tebe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred leti sem nekje na netu zasledil ameriško motostran (žal si je nisem dal v spomin) v kateri so bile med drugim napisane vse opozorilne kretnje z roko vodilnega, ostalim motoristom za njim. Teh znakov je bilo okoli 20.

Ata Ice, Ceco, Brrrm ali kdo drug so vam te stvari kaj znane. Kot star kolesarski maček iz mladostnih cajtov se spominjam, da smo si na trenigih in celo na dirkah včasih kazali s roko nevarnosti na cesti (ovira luknja, pesek...).

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se tud zdi, da ne bi škodlo skupaj zbrati par zadev. Npr. me včasih moti na kakšni večji skupni vožnji, ko kakšen vozi točno vzporedno z mano in nikakor ne cik-cak, pa če se še tako trudim narediti zamik... pa še kaj bi se našlo. Npr. pri (skupinskem) prehitevanju paziti še na motorista zadaj, da ima dovolj prostora za umik itd. Včasih mislimo, saj to se itak ve, pa ni vedno tako. Pa všeč mi je, če se parkira lepo v vrsti, motor zraven motorja (samo pol ne sme eden pasti...pa vsi za njim, kot domine...).

BMG

PS: ko bo ta bonton izdelan, naredimo pa še enega za avtomobiliste - kako se obnašati do motoristov....ta bi se moral začeti na začetku: če je na cesti motor, to ne pomeni, da je cesta prazna...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMG, pomoje boš zdaj vedno parkirala vsaj 1.5m stran od ostalih. Kar se pa znakov z rokami tiče, so ti nevarni med vožnjo ker moraš pol spustit balanco z rok in se lahko hitro kaj zgodi. Edino če bi uporabili samo eno roko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bmg,poglej malo v tiste teme,ki so "prebavljale" lansko voznjo v brda. :wink: (HINT HINT :lol: )

Kaj pa je bilo narobe s tisto vožnjo. Vožnja v ovinku brez rok :D in podobne zadeve(prehitevanje ni važno kje) :shock: potem pa na polno proti Idriji. Ampak kar naenkrat sem imel te vožnje na polno dovolj in sem zavil v svoja brda :? :cry: in namesto Brd videl KC. :roll:

Skratka vragica bi napisala Bljek! Me je pa to malo izučilo ampak mi kljub temu 23.7. ni bilo pomoči :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo,

ceco je nazaj, nabasan s punjenimi vešalicami te pećenji takvimi in drugačnimi. Tale vikend bom poskusil zdefinirat topice našega malo za šalo in veliko zares Moto manuala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj je bmg prva parkirala, pol so se pa domine sesule :?

Ej Marijan, kaj je blo pa to?! Saj si bil vendar zraven?! Moj je bil na sredi, s katere kol strani pogledaš! Moj ni nevaren za okolico...

BMG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi bil, prosim, kdo tako prijazen, da bi našel link na to temo, o kateri vsi veselo debatirate... že lap čas ga iščem, a nimam druge opore pri iskanju, kot pa Brda, tam pa pride kup zadetkov, pa se ne znajdem...

Ali pa če bi bil nekdo tako prijazen, da bi na kratko povzel dogajanje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice: Hvala za trud, a žal kjub temeljitemu prebiranju obeh tem nisem našel nič oprijemljivega (razen da ima tista o FS vse objave duplirane... čemu to služi?).

Bom še malo počakal, morda me doleti razodetje... :splat:

LP

VespaMan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm......ne vem.je bila ena tema na skupinsko voznjo v brda lansko leto,na kateri se je kar nekaj "zadev" pripetilo; potem je bila pa huda debata na forumu glede voznje v skupinah,ker vecina ni vedela kako kdaj kam za kom kako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O nesrečah ki so se zgodile lansko leto na poti v Brda 13.10. je naslov topica Po vožnji v Vipolže. Bom probal dodat link ampak nisem kaj preveč računalniški frik tako da to lahko naredi tudi kdo drug(Ice).

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.ph...ghlight=vipol+e

Upam da dela! :roll:

meni dela :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hanzi, hvala...

Madona mila, to pa je bilo pestro srečanje. Nisem (še) vozil z vami a upam, da taka kvota ni ravno vsakdanja... Seveda ne... Hanzi, tebi (spet) želim čimprejšnje okrevanje in upam, da bomo kdaj v bližnji prihodnosti uspeli skupaj odpeljat kako turo...

LP

VespaMan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tisti dan je bilo kar nekaj forumašev naspidiranih nekaj dodatnih pa jih je bilo pa še v Brdih. :cry:

Jaz osebno sem imel bolj malo od tega srečanja razen razbit motor in še sam malo razbit. :oops:.

No je bilo pa prej in letos kar nekaj skupnih furc :D ampak mislim da nobena v takem številu kot ta oziroma se saj jaz nisem udeležil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lani smo imeli velikoskupinsko vožnjo tudi na zbor na Bledu, brez vsakih težav, čeprav jo je potem Suzukijev podlaket skupil v samostojni vožnji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V topicu Skupinska vožnja je moj prvi prispevek k obljubljenemu moto manualu. Ker so bila lanska Brda res nekaj posebnega, najprej na temo vožnje v skupini.

Ceco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očino je človek najbolj produktiven takrat, ko je najbolj našponan. Ventili najbrž.

V nadaljevanju sledi naslednja porcija moto manuala. Ta je, priznam, malce tudi za mojo dušo. Vsebino manuala bomo očitno sklamfali post festum. Potem se bomo pa svetili na home pageu Motosveta, he he. Tudi ostali pisatelji na plan, prosim.

PRESKOK NA MOTO KRAVE

By Ceco*

ăMotosvet

Kaj so Moto krave? Da bi se izognili diferenciaciji po kg, ccm, medosnim razdaljam, ipd., recimo motokravam tistim izdelkom na dveh kolesih, ki so sicer uporabni za vožnjo, a predimenzionirani. Od olimpijskega načela višje, hitreje, močneje velja le slednje, pa še to predvsem zaradi teže.

Večina motoristov se je naučila voziti in uporablja »normalna« motorna kolesa. Kaj pa, če nas zamika ali pa imamo celo priložnost, da se popeljemo ali celo trajno popeljujemo z Moto kravo. Igranje heroja ne bo pomagalo, prej nasprotno, nekaj za okolico smešnega se bo zgodilo in ranjen moto ponos se bo zgodil.

Torej, ZAČNEMO ZNOVA, na parkirišču. Obe stopali morata na »flat« prilegati na vozišče, drugače motorja žal ne boste mogli uporabljati za vse namene in riniti z njimi na vse kraje in vrhove. Pomaga edino zamenjava ali nižanje sedeža v obliki tanšanja »podritišča«. Drug potencialni problem je lahko, da je krmilo predaleč naprej. Tu pomagajo »pullback«i, ki se jih da dobiti za vse moto krave, so pa peklensko dragi. Sedimo na Moto kravi. Vau. Te imajo ponavadi veliko potrebnih in nepotrebnih okraskov. Ugasnite radije, CB-je, avtopilote in se s pogledom ne zaljubite v displaye, lučke, urce.

Poskusimo speljati. Tu nastopi prva težava. Levo nogo gor, da prestavimo v prvo prestavo. Nagniti, jao. Potreben je trening nagibanja. Do neke meje je obvladljivo, potem pa krave niti Golijat več ne zadrži. Priporočam trening na mehki travi, da ne bo škode. So pa sicer Moto krave kar dobro zavarovane za tovrstno padanje in večje škode ni. Premagali smo strah pred nagibanjem in »polaganjem« krave na mestu. Kaj pa zdaj?

Peljat. Naprej gre. Kaj pa, če moram manevrirat nazaj. Eni imajo rikverc, drugi ne. Naj vam ne bo nerodno, če poprosite za pomoč za en cug nazaj. Vi ste obvezno na kravi z obema nogama pri tleh.

Ustaviti. Lepo počasi obe nogi dol, če je zadeva vodoravna. Če se ustavite na hribčku poševno, zadevo zabetonirate z nogo, ki je na višjem delu, z njo zakopljete v tla, drugo pa počasi tipajoče na tla, dogler ne zagrabi. Težo nosijo gume in ne vaše noge.

Zavijanje. Pri majhnih hitrostih lahko z rahlim zaviranjem na zadnjo zavoro kontrolirate nagnjenost, ki jo želite. Pa še ovinek glejte! Drugače boste kravo vozili kot omaro stare mame iz njene spalnice in končali v koruznem polju.

Kako cukniti Moto kravo iz stranskega stojala, če je malce preveč nagnjena oz. parkirana na nagnjenem terenu? Stisnite sprednjo zavoro in pritisnite naprej, da se vilice posedejo in krava postane nižja, obenem pa cuk gor.

Vožnja. Ko boste speljali, občutek teže izgine. Če ste obenem premagali strah pred nagibanjem, ste na dobri poti, da kravo nagibate tako, kot se zanjo in za vas spodobi. Ko boste toliko domači, da boste pozabili, da vozite tank Abrams, Leoparda 2 ali celo ruskega T 72, boste ugotovili, da se da to pošast voziti tudi hitreje. Ampak še niste čisto vsega osvojili. Rabite še z besedami neopisljiv »klik« v glavi**, ki vam bo potem povedala, da RES VOZITE Moto kravo. Od tistega trenutka naprej se pa sprostite in uživajte, ker se vam je odprl nov pogled na »motoriranje«.

____

*Ceco je svoje izkušnje z Moto kravami nabiral s ta staro GoldWingo, predvsem pa z F6C Valkyrie, ki ji reče tudi Valčka ali Fat Lady. Skupaj tehtajo Ceco, njegova Mačka, Fat Lady in krama, ko se spravijo potovat, okoli 530 kg. Ceco je tudi bolj kratkih nog. Od glave do pet ga je za okroglih 168 cm.

** Ceco je rabil eno polno moto sezono, da je naredilo tisti čudežni klik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!