Priki46 Objavljeno Avgust 3, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2010 Imam problem da mi motor začne trokirati pri 7rpm..če dodam poln gas sploh ne potegne čez. Če pa dodaj zelo malo gasa pa zeo počasi prileze do 11rpm. Nekaj je ata delav z takšnim črnim vijakom iz frgazerja plastičnim mogoče kdo ve ali je ta vijak za iravnanje zraka in bencina? Letnik 2003 Hvala za odg
kewo Objavljeno Avgust 3, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2010 Imam problem da mi motor začne trokirati pri 7rpm..če dodam poln gas sploh ne potegne čez. Če pa dodaj zelo malo gasa pa zeo počasi prileze do 11rpm. Nekaj je ata delav z takšnim črnim vijakom iz frgazerja plastičnim mogoče kdo ve ali je ta vijak za iravnanje zraka in bencina? Letnik 2003 Hvala za odg A rave ventil imaš?
budacki Objavljeno Avgust 3, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2010 Imam problem da mi motor začne trokirati pri 7rpm..če dodam poln gas sploh ne potegne čez. Če pa dodaj zelo malo gasa pa zeo počasi prileze do 11rpm. Nekaj je ata delav z takšnim črnim vijakom iz frgazerja plastičnim mogoče kdo ve ali je ta vijak za iravnanje zraka in bencina? Letnik 2003 Hvala za odg Če imava v mislih isto stvar je to za zrak vijak. Je motor pred tem normalno delal?
Priki46 Objavljeno Avgust 3, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 3, 2010 rave ventil ne , si ga nameravam kupit sam so mnenja različna kao da se ne splačatejk... am pred tem je delo normalno ja tk da pomoje je samo to varjanta:) dans če nebo več dža u garažo pa najt pravo nastavitev pa bo;) če ne pa nouve batne obročke da nima več kompresije:) glede rave ventila se mi splača ga kupit?? kakšna je cena pa če je zajebana inštalacija?
budacki Objavljeno Avgust 3, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2010 rave ventil ne , si ga nameravam kupit sam so mnenja različna kao da se ne splačatejk... am pred tem je delo normalno ja tk da pomoje je samo to varjanta:) dans če nebo več dža u garažo pa najt pravo nastavitev pa bo;) če ne pa nouve batne obročke da nima več kompresije:) glede rave ventila se mi splača ga kupit?? kakšna je cena pa če je zajebana inštalacija? Nove batne obročke? S tem boš PRIDOBIL kompresijo Rave ventil se kr splača za tvoj motor, boš tut porabo zmanšal in tut sklopka nebo trpel pa nasplošno motor se bo lepše pelal. V Temi Aprilia RS 125 je edn celo rabljenega ponujal, ki pa se DEFINITIVNO splača. Drugače pa ... instalacija ni zajebana!
k0ci Objavljeno Avgust 3, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2010 Imam problem da mi motor začne trokirati pri 7rpm..če dodam poln gas sploh ne potegne čez. Če pa dodaj zelo malo gasa pa zeo počasi prileze do 11rpm. Nekaj je ata delav z takšnim črnim vijakom iz frgazerja plastičnim mogoče kdo ve ali je ta vijak za iravnanje zraka in bencina? Letnik 2003 Hvala za odg plastičen je ponavadi za štelanje prostega teka, za mešanico bencin/zrak je kovinski, in ga ne moreš na roke vrtet kot tega, je treba izvijač uporabit
Priki46 Objavljeno Avgust 4, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2010 ja sej prajim da če nima več kompresije da bo treba batne obročke kupit:) am a morm slučajno če kupim rave ventil še kaj drugega kupit??..kk ga pa vstaajim če se ti lubi na kratko povedet.) drgač pa ja kovinski je tsti šravf samo čakam da bo vreme kejkr tejk ..danes moogoče bom vido a je tisti šrauf alpa batni obročki:) najlepša hvala vsem!
macak333 Objavljeno Avgust 4, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2010 ja sej prajim da če nima več kompresije da bo treba batne obročke kupit:) am a morm slučajno če kupim rave ventil še kaj drugega kupit??..kk ga pa vstaajim če se ti lubi na kratko povedet.) drgač pa ja kovinski je tsti šravf samo čakam da bo vreme kejkr tejk ..danes moogoče bom vido a je tisti šrauf alpa batni obročki:) najlepša hvala vsem! Heh, batne obročke ti menji na tomosu pa skuterjih tuki raje zamenji bat. Realno, lažje dati tistih 100€ za bat kot 500€ za nov cilinder-original seveda. Rave ventil pa je res simpl, stvar samo priklopiš na konektorje (pod sedežem in pri mašini, za selonid) in vstaviš ventil v cilinder, t.j. v režo namenjeno zanj. Pa pazi, da ga pravilno obrneš http://www.youtube.com/user/SonicNoize#p/u/5/ULD38JSQaZ8
Priki46 Objavljeno Maj 9, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 Lp. Fantje lepo vas prosim če mi lahko napišete približne nastavitve frgazerja:) Plis imam dizo cca 125. Me zanima kako mora biti nastavlen tavlek šravf(plastičn črn) ter tamali kovinski poleg njega. Potem priporočeno kje naj bo igla. Res lepo prosim .Drgač je pa motor odpr,cdi,izpuh,cilinder vse je odprto. Lepo prosim. Hvala !! Go Rossi:P
NoLimit46 Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 Lp. Fantje lepo vas prosim če mi lahko napišete približne nastavitve frgazerja:) Plis imam dizo cca 125. Me zanima kako mora biti nastavlen tavlek šravf(plastičn črn) ter tamali kovinski poleg njega. Potem priporočeno kje naj bo igla. Res lepo prosim .Drgač je pa motor odpr,cdi,izpuh,cilinder vse je odprto. Lepo prosim. Hvala !! Go Rossi:P heh imam isto dizo , ja velik črn je za štandgas, nastavi tako da bo lepo laufal na mestu, tamalega mam jas ene 3 ali 4 obrate ven zgonjenega, samo jaz še mam par drugih stvari gor razen da je odblokiran, vendar je itak skor na vsakem drugače. da pa bo čist ok pa moraš malo probavat(ko bo lepo šel in ko bo barva svečke kot pravijo kofejeve barve ali malo bol črna bo v redu, samo bela ne sme bit ), trokiranja tam okol 7 rpm pa neboš odpravil brez RAVE. upam da sem kaj pomagal .
Priki46 Objavljeno Maj 9, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 heh imam isto dizo , ja velik črn je za štandgas, nastavi tako da bo lepo laufal na mestu, tamalega mam jas ene 3 ali 4 obrate ven zgonjenega, samo jaz še mam par drugih stvari gor razen da je odblokiran, vendar je itak skor na vsakem drugače. da pa bo čist ok pa moraš malo probavat(ko bo lepo šel in ko bo barva svečke kot pravijo kofejeve barve ali malo bol črna bo v redu, samo bela ne sme bit ), trokiranja tam okol 7 rpm pa neboš odpravil brez RAVE. upam da sem kaj pomagal . Hvala:) kaj pa igla? pa tavlek šravf? prb:)? kolk ti leti?
Kvasko Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 Lp. Fantje lepo vas prosim če mi lahko napišete približne nastavitve frgazerja:) Plis imam dizo cca 125. Me zanima kako mora biti nastavlen tavlek šravf(plastičn črn) ter tamali kovinski poleg njega. Potem priporočeno kje naj bo igla. Res lepo prosim .Drgač je pa motor odpr,cdi,izpuh, cilinder vse je odprto. Lepo prosim. Hvala !! Go Rossi:P Če maš motor odblokiran potem ti bo z 125 dizo kmalu zaribu ker je diza PREMALA, jao to kr odperate pa nimate pojma o pojmu. Dizo rabš okol 165 +- 5, plastičen šraufek je za prosti tek, tega naštelaš ko motor laufa brez gasa, gledaš da ti teče okoli 1800 obrati v prostem teku. Kovinski šraufek pa najprej pritegni do konca v ferg in ga nato odpri za 2 obrata. Nekje med 1,5 do 3 obrate od začetne lege bo motor lepo delu. Potem ga vrti samo za 1/4 obrata nakenkrat ker je občutljiv na premikanje, ne kr vrtet po obrat naenkrat ker potem neboš nikoli ujeu idealne pozicije. Igla pri odprtem motorju pa dobro dela na ta drugi zarezi od vrha. Glede na to, da se pa spoznaš bolj malo oz. nič (razvidno s tvojih postov) pa raj pelji do mehankarja da ti naštima, da nebo škode, ker s 125 dizo pri odprtem motorju neboš velik km naredu ker bo zaribalo... Aja pa odprt morš met še airbox oz. dovod v njega, ki ima 1 luknjo zaprto in jo odpreš, če tega še nis naredu...
Priki46 Objavljeno Maj 9, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 Če maš motor odblokiran potem ti bo z 125 dizo kmalu zaribu ker je diza PREMALA, jao to kr odperate pa nimate pojma o pojmu. Dizo rabš okol 165 +- 5, plastičen šraufek je za prosti tek, tega naštelaš ko motor laufa brez gasa, gledaš da ti teče okoli 1800 obrati v prostem teku. Kovinski šraufek pa najprej pritegni do konca v ferg in ga nato odpri za 2 obrata. Nekje med 1,5 do 3 obrate od začetne lege bo motor lepo delu. Potem ga vrti samo za 1/4 obrata nakenkrat ker je občutljiv na premikanje, ne kr vrtet po obrat naenkrat ker potem neboš nikoli ujeu idealne pozicije. Igla pri odprtem motorju pa dobro dela na ta drugi zarezi od vrha. Glede na to, da se pa spoznaš bolj malo oz. nič (razvidno s tvojih postov) pa raj pelji do mehankarja da ti naštima, da nebo škode, ker s 125 dizo pri odprtem motorju neboš velik km naredu ker bo zaribalo... Aja pa odprt morš met še airbox oz. dovod v njega, ki ima 1 luknjo zaprto in jo odpreš, če tega še nis naredu... Kvasko ne govori pa ne soli mi pameti;) mam odpr airbox:) naredo sm že več ko 700 km. . . sm dau ntr dizo 158...je ga zalivalo na pouna tko da lepo prosim sm meu naštimano za tavlko dizo pa ni šlo...sm ga meu ppa je reko da takšno dizo notr..pa velik kater ima takšno dizo..pri štangasu imam problem...z tavelikim šravfom ker če ga mal odtegnem...mi potem ko dam v prostem teku gas čez ene 6000 mi od 4 tko zeloo počasi dol leze:))
Kvasko Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 heh imam isto dizo , ja velik črn je za štandgas, nastavi tako da bo lepo laufal na mestu, tamalega mam jas ene 3 ali 4 obrate ven zgonjenega, samo jaz še mam par drugih stvari gor razen da je odblokiran, vendar je itak skor na vsakem drugače. da pa bo čist ok pa moraš malo probavat(ko bo lepo šel in ko bo barva svečke kot pravijo kofejeve barve ali malo bol črna bo v redu, samo bela ne sme bit ), trokiranja tam okol 7 rpm pa neboš odpravil brez RAVE. upam da sem kaj pomagal . S 125 dizo ne verjamem da maš rjavo kaj šele črno svečko. Kako si jo pa čekirau?? Svečo se pogleda tako, da motor natišiš v 3. al pa 4. prestavi do konca obratov, stisneš sklopko, ugasneš mašino, se ustaviš ter pogledaš kaka je barva (s tem dejansko vidš kaka je sveča pri polni obremenitvi) Če imaš s tok malo dizo (ki je tolk velka kokr originalna semizdi) po tem postopku temno svečo je neki narobe ... za odprt rotax 122 rabš ponavad 160-170 dizo, če je res vse odprto tko kot je treba... lp, Kvasko
Kvasko Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 (popravljeno) Kvasko ne govori pa ne soli mi pameti;) mam odpr airbox:) naredo sm že več ko 700 km. . . sm dau ntr dizo 158...je ga zalivalo na pouna tko da lepo prosim sm meu naštimano za tavlko dizo pa ni šlo...sm ga meu ppa je reko da takšno dizo notr..pa velik kater ima takšno dizo..pri štangasu imam problem...z tavelikim šravfom ker če ga mal odtegnem...mi potem ko dam v prostem teku gas čez ene 6000 mi od 4 tko zeloo počasi dol leze:)) Pol maš neki narobe... upraš fante kolk velko dizo majo pri odprtem motorju ) js mam na svojmu pri 34 fergu pa ostalih predelavah 170 dizo, pr 28 original fergazarju pa 160... Če ti na 158 zaliva pol neki ni... Aja 700km je res kilometrina, poroči čez kake 2000km kako dela mašina Popravljeno Maj 9, 2011. Popravil Kvasko
Priki46 Objavljeno Maj 9, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 S 125 dizo ne verjamem da maš rjavo kaj šele črno svečko. Kako si jo pa čekirau?? Svečo se pogleda tako, da motor natišiš v 3. al pa 4. prestavi do konca obratov, stisneš sklopko, ugasneš mašino, se ustaviš ter pogledaš kaka je barva (s tem dejansko vidš kaka je sveča pri polni obremenitvi) Če imaš s tok malo dizo (ki je tolk velka kokr originalna semizdi) po tem postopku temno svečo je neki narobe ... za odprt rotax 122 rabš ponavad 160-170 dizo, če je res vse odprto tko kot je treba... lp, Kvasko Čikiro je res nisem tako priznam. To bom storil danes. Org diza je 120 . Samo če pa sem imel noter 158 pa ni šlo...kaj pa bi moral narediti ko imam 158 dizo?= .... ja cdi im odblokiran.air boy obe lukni odprti, pa odprt izpuh pa še malo povečana odrpitna iz cilindra v avspuh... Lp Matej:)
Kvasko Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 Čikiro je res nisem tako priznam. To bom storil danes. Org diza je 120 . Samo če pa sem imel noter 158 pa ni šlo...kaj pa bi moral narediti ko imam 158 dizo?= .... ja cdi im odblokiran.air boy obe lukni odprti, pa odprt izpuh pa še malo povečana odrpitna iz cilindra v avspuh... Lp Matej:) Ker letnik maš pa motor? A je vhst al phbg uplinjač?
Priki46 Objavljeno Maj 9, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 Ker letnik maš pa motor? A je vhst al phbg uplinjač? Letnik je 2003 sbk....a veš da ti ne znam povedet ...:S..bi mogo it pogledat...
666 Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 Čikiro je res nisem tako priznam. To bom storil danes. Org diza je 120 . Samo če pa sem imel noter 158 pa ni šlo...kaj pa bi moral narediti ko imam 158 dizo?= .... ja cdi im odblokiran.air boy obe lukni odprti, pa odprt izpuh pa še malo povečana odrpitna iz cilindra v avspuh... Lp Matej:) 125 diza je čisto dovolj za tvojo rs-ko... jas mam isto komplet odblokirano,šp. krivino, odprt filter pa mam 125 dizo, sem naredil letos okoli 6000km pa nisem mel enega problema,... tak da fajn frgazer nastavit pol pa samo gas
Kvasko Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 Letnik je 2003 sbk....a veš da ti ne znam povedet ...:S..bi mogo it pogledat... Potem maš phbg ferg. Cdi pravš da maš (silikon spraskan pa mostiček prerezan?) airbox, auspuh. Rava pravš da nimaš. A si uzeu vn tisto ploščico nad izpušno odprtino, kamor potem rave notr sede al maš še kr uno ploščico notr?
Kvasko Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 125 diza je čisto dovolj za tvojo rs-ko... jas mam isto komplet odblokirano,šp. krivino, odprt filter pa mam 125 dizo, sem naredil letos okoli 6000km pa nisem mel enega problema,... tak da fajn frgazer nastavit pol pa samo gas To je čudn zlo, sam če ti dela nimam kaj rečt. Kewo-tu je zaribala rs-ka, ko so mu na servisu odblokiral, dizo pa kokr prevrtal in je šlo adijo. Pol smo mu pa pr majstru dal notr 160, pa ferg nastavl in je delal...
666 Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 (popravljeno) To je čudn zlo, sam če ti dela nimam kaj rečt. Kewo-tu je zaribala rs-ka, ko so mu na servisu odblokiral, dizo pa kokr prevrtal in je šlo adijo. Pol smo mu pa pr majstru dal notr 160, pa ferg nastavl in je delal... nevem te majo verjetno nove rs-ke druge oznake, ker pri nas je večina starih pa za tiste ki vem kake majo dize majo vsi med 115 in 125 Popravljeno Maj 9, 2011. Popravil 666
Kvasko Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 nevem te majo verjetno nove rs-ke druge oznake, ker pri nas je večina starih pa za tiste ki vem kake majo dize majo vsi med 115 in 125 Pol je pa to, se spomnm, da smo že mel enkrat debato o tem ja. Za vhst fergazr vem da more bit vsaj 155 diza, ker z 122 bi sigurno riblno... Evo lih najdu sm podatk. Serijska diza na na aprilii 2008 je 132. Očitno so res druge oznake. Piki sori k sm te sekeru, ni blo namerno, sam dejansko se najdejo fantje, ki nevejo veliko o odpriranju pa vsem in pol je žalost ko motor zariba. Tut js na začetku nism meu pojma, zto sm dau motor najprej majstru v roke
NoLimit46 Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 (popravljeno) Pol je pa to, se spomnm, da smo že mel enkrat debato o tem ja. Za vhst fergazr vem da more bit vsaj 155 diza, ker z 122 bi sigurno riblno... Evo lih najdu sm podatk. Serijska diza na na aprilii 2008 je 132. Očitno so res druge oznake. Piki sori k sm te sekeru, ni blo namerno, sam dejansko se najdejo fantje, ki nevejo veliko o odpriranju pa vsem in pol je žalost ko motor zariba. Tut js na začetku nism meu pojma, zto sm dau motor najprej majstru v roke sem si takoj mislil da si za te tanove mislu samo sem bil prepričan da ma prav dizo notr mam isto letnik 2003 s tako dizo, orig. ferg. prek 20000km nikoli ribanja pa ne sam odprto Popravljeno Maj 9, 2011. Popravil NoLimit46
NoLimit46 Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 Čikiro je res nisem tako priznam. To bom storil danes. Org diza je 120 . Samo če pa sem imel noter 158 pa ni šlo...kaj pa bi moral narediti ko imam 158 dizo?= .... ja cdi im odblokiran.air boy obe lukni odprti, pa odprt izpuh pa še malo povečana odrpitna iz cilindra v avspuh... Lp Matej:) a ti še maš povečan izpušni kanal? moj brat ma isto pa vem da z isto dizo ni šel kot bi moral, kot nama z 666. on je mel vedno 120 ker je z 125 trokirala nekje na 10000rpm, z 120 pa šla mogoče malo na suho , ampak šla v redu pa bol od moje vedno. a se tebi tudi vrti tam čez 12500 kot njemu?
Priporočene objave