Petzl Objavljeno Avgust 10, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2010 Ali ima mogoce kdo kaksne izkusnje z omenjenema prodajalcema?
Petzl Objavljeno Avgust 10, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 10, 2010 pomotoma odprl temo v narobni kategoriji, prosim ce lahko nekdo prestavi pod splosno :unsure:
lukabogo Objavljeno Avgust 10, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2010 js poznam bmc osebno. če rabiš kakšno pomoč, me pošlji sporočilo. Petzl 1
Hornet Objavljeno Avgust 10, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2010 Preklical par številk, da bi uvozil motocikel iz italije pa so vsi rekli, da se tako daleč ne vozijo. Če je kje kakšen naj pošlje zs pa povem podrobnosti, če ne bo že prepozno...
Cestakar Objavljeno Avgust 11, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2010 Jaz sem kupil motor od R-moto in sem zadovoljen. Motor bil proti našim jajcim, ki jih prodajajo ceneje, o ohranjenosti pa da ne rečem, je kot nov. Dobil sem tudi nekaj garancije. Drugače pa mislim, da ti R-moto gre iskat kak tvoj ogledan motor v Italijo ali ti po željah poišče.
lmperator Objavljeno Avgust 11, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2010 Od kje bi ga pa rad pripeljal?
Petzl Objavljeno Avgust 11, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 11, 2010 Od kje bi ga pa rad pripeljal? naceloma je vseeno, iscem hondo silverwing 600, dobro ohranjeno (beri: servisirano) letnik vsaj 2003. Imas kaj?
Hornet Objavljeno Avgust 11, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2010 Motocikel se nahaja v okolici Rima(Lazio), stroški prevoza pa vem da nebi bili več kot 500€ z vsemi papirji, mogoče celo(?) s homologacijo (menda stane 96€).
ghibli Objavljeno Avgust 12, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2010 Ali ima mogoce kdo kaksne izkusnje z omenjenema prodajalcema? Prijatelj kupil Kymco maxi mlinček v R-moto ki je imel eno napako na elektroniki. R-moto mu ga je brez nobenih težav popravil, potem ko je ugotovil da je napaka večja ponudil zamenjavo ali denar. Možakar posluje pošteno kljub tveganju ki spremlja robo iz Italije(ponarejeni km, skrite poškodbe...).
RSTDRIVER Objavljeno Avgust 12, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2010 Prijatelj kupil Kymco maxi mlinček v R-moto ki je imel eno napako na elektroniki. R-moto mu ga je brez nobenih težav popravil, potem ko je ugotovil da je napaka večja ponudil zamenjavo ali denar. Možakar posluje pošteno kljub tveganju ki spremlja robo iz Italije(ponarejeni km, skrite poškodbe...). a maš občutek, da je drugje bolj pošteno?
lmperator Objavljeno Avgust 12, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2010 (popravljeno) Motocikel se nahaja v okolici Rima(Lazio), stroški prevoza pa vem da nebi bili več kot 500€ z vsemi papirji, mogoče celo(?) s homologacijo (menda stane 96€). Vprašanje če se ti to še splača. Je preveč dodane vrednosti + tveganje, da z motorjem ni vse OK. Kombi Lj - Rim - Lj = 300€ Homologacija = 100€ morš prespat, ker 1600 km ni za en dan + hrana + .... Pa tist k ti bo pelu tega ne bo zastonj naredil pa še DMV sem pozabil (5%, če je nad 75 kW) Imho kupi v Sloveniji, al pa najdi nekje bližje v Italiji (Venezia, Veneto, najdlje Lombardia oz. Emiglia Romagna) Popravljeno Avgust 12, 2010. Popravil lmperator
Hornet Objavljeno Avgust 12, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2010 V kolikor se prej pozanimaš kako je z motorjem če je servisna potrjena, nepoškodovan in podobne zadeve potem niti ni tak rizik. Gresta dol pač dva en vozi dol, drugi nazaj. Zastonj ne, da bi pa hotel zaslužiti za to stvar se pravi en dan več kot 200€ je pa že malo bosa. In če je pripeljan v SLO še vedno 1000€ cenejši kot pri nas se pa že pozna, imaš za ta denar že homologacijo, zavarovanje in nove gume.
ghibli Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 a maš občutek, da je drugje bolj pošteno? Nemčija, Anglija, Francija... v bistvu imam kar močen občutek, informacije in lastno izkušnjo :naughty:
RSTDRIVER Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Nemčija, Anglija, Francija... v bistvu imam kar močen občutek, informacije in lastno izkušnjo :naughty: eno? ma jest mam tud eno... dve leti nazaj kupil rabljeno alfo 166 iz italije in dela še danes b.p. torej ena na ena? pa še nekaj... od vseh italjanskih šar, ki se vozijo po cesti... če se korikol toliko premikaš po cestah... jih za robom stoji bolj malo... vse drugo... sin pravi, da zaradi tega, ker statistično gledano italjanskih šar ni toliko prodanih... ma, bo že vedel kaj govori... kaj sem hotel povedati? ne posplošuj na podlagi ENE izkušnje...
Hornet Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 RST, ne mešaj hrušk in jabolk, avto in motocikel res spadata pod prevozna sredstva, tu pa se največja skupna lastnost tudi konča. Italijani imajo visok standard, in pri njih so motocikli 50%cenejši kot pri nas (gledano s strani prihodkov). Zato se nekateri vozijo sezono ali dve brez menjave olja potem pa samo prodat, saj navidez izgleda motor popolnoma nov, agregat pa kot da ima za sabo 50k prvoženih kilometrov. Imaš pa tudi zelo vestne voznike, ki pazijo na motor, samo teh je v italiji bolj malo.
biker77 Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 jest sm šel v r-moto firbcat..predvsem ker je mel vse maxi-skuterje ki so bili v igri na enem kupu in ker sem šel pač mimo.. torej, vsi so bili zelo zelo bogi. in če gledam ceno nič cenejši kot pa ostali na netu ki so že bili registrirani v sloveniji in najbrž manj zjebani.. za cene nisem nič barantal ker šefa pač ni bilo.. ampak slika je bila boga.. se pa seveda najde tudi kak lep primerek..ampak potem je raje dražji kot cenejši.. sicer pa ne vidim nobenega razloga zakaj motorjev ne bi kupoval v italiji..od zadnjih 5-ih so trije iz italije, en iz švice in en iz slovenije..pa vsi točno taki kolikor sem jih plačal..razen zadnjega..ta je bil "poceni"
marko55 Objavljeno Avgust 16, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2010 RST, ne mešaj hrušk in jabolk, avto in motocikel res spadata pod prevozna sredstva, tu pa se največja skupna lastnost tudi konča. Italijani imajo visok standard, in pri njih so motocikli 50%cenejši kot pri nas (gledano s strani prihodkov). Zato se nekateri vozijo sezono ali dve brez menjave olja potem pa samo prodat, saj navidez izgleda motor popolnoma nov, agregat pa kot da ima za sabo 50k prvoženih kilometrov. Imaš pa tudi zelo vestne voznike, ki pazijo na motor, samo teh je v italiji bolj malo. Jaz sem leta 2007 uvozil iz Italije CBR 600 F, letnik 2004, direktno od prvega lastnika. Preden sem prišel v Mestre, mi je prodajalec poslal detaljne fotografije. Motor je bil res kot nov, lahko bi ga postavil v salon in prodajal kot novega. Tudi sedanji TDM, letnik 1998, je za svoja leta dobro ohranjen. Po podatkih ki jih imam je bil motor najprej v Italiji, nato v Nemčiji in nato od leta 2006 v Sloveniji. Po števcu jih ima 40k km, pa tudi če jih ima 80k km, se ne sekiram preveč, važno da vse dela OK in da je motor dobro pregledan pri serviserju ki mu zaupam. Ni vse krš, kar je iz Italije. Seveda pa se kakšen krš tudi najde tako med italijanskimi kot med slovenskimi motorji. Tiger 1
Hornet Objavljeno Avgust 16, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2010 Vse je odvisno od lastnikov. In vem, da ni vse krš kar pride iz Italije.
cellar Objavljeno September 1, 2010 Opozori Objavljeno September 1, 2010 Vse je odvisno od lastnikov. In vem, da ni vse krš kar pride iz Italije. Dobri, ohranjeni in ne preveč razjebani motorji so povsod dragi, oz imajo podobno ceno. Kar pa je tako tako je pač poceni, ker se vsak prodajalec poskuša čimprej znebiti krša.
simonsi Objavljeno September 1, 2010 Opozori Objavljeno September 1, 2010 da se dobit tudi dober motor za ugodno ceno, ampak dlje traja.
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 2, 2010 Opozori Objavljeno September 2, 2010 da se dobit tudi dober motor za ugodno ceno, ampak dlje traja. In možnosti uspeha so manjše ... wix in Fritz 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se