Skoči na vsebino

Nakup 125cc - neodločen :|


Cypher

Priporočene objave

Kaj pa če nameravam kupit novega? kolk stane?

In še vedno nism dobil odgovora o Kymco-tu. :P

Bejž stran ud teh jajc. Pa zakaj bi novga cometa kupvou, če maš odlične rabljene za male pare. Če maš velik dnarja kup eno 2 taktno mašino k bo mela 30 konjev in boš z njo kr dost hitr se furu v primerjavi s 4t. Bojo pa servisi dražji, menjava bata na 15000km, liter olja na 600 km pa poraba 6 litrov. Ko boš pa na ene 20 000 bo pa treba dt cilindr pogledat pa take fore. Js sm zlo zadovoljen s svojmu, res pa je da je use velik dražje kot pri tomosu.

Vidm d maš v podpisu motocikel TOMOS sm. A to je kr tko za foro??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa gume dobiš za cbr-ko zlo dobre pa še po pametni ceni... jas sem dal za komplet z montažo 120e. pa se držijo zlo dobro pa s temi gumami se tudi da v ovinek lepo pelat.. je tak macak :P ??

Ja, seveda :yes:

Se pa podpišem pod objavo katero ja Kvasko napisal, ne kupovat "jajc", ti bo kasnje žal :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej je po vašem mnenju Hyosung boljši od kymcota?

Zanima me tudi ali je kakšna razlika med Hyosungom GT125 in GT125R. Ker v kilah je zelo veliko razlike, in zgleda R verzija kr masivna. Če prav me to ne moti ker mi je tudi pomembmo kakšen igled ima motor...in ta zgleda hudo!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej je po vašem mnenju Hyosung boljši od kymcota?

Zanima me tudi ali je kakšna razlika med Hyosungom GT125 in GT125R. Ker v kilah je zelo veliko razlike, in zgleda R verzija kr masivna. Če prav me to ne moti ker mi je tudi pomembmo kakšen igled ima motor...in ta zgleda hudo!!!

To temo sem že dvakrat na hitro preletel,poanta,kr tiščiš v korejce,a vsi ti jih odsvetujejo. :headbang: Moje mnenje povej kolk maš keša,pa ti bodo svetoval :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To temo sem že dvakrat na hitro preletel,poanta,kr tiščiš v korejce,a vsi ti jih odsvetujejo. :headbang: Moje mnenje povej kolk maš keša,pa ti bodo svetoval :wallbash:

2.000 - 2.500

U_U

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2.000 - 2.500

U_U

Varaderko boš za ta dnar težko dobil, ni pa nemogoče, sam srečo moraš met.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moraš vedet kje kupovat :naughty:

Verjemi ... nisem cilau na ceno ;) cilau sm na en drug podatek v tvojem postu. :P Aja k te gume si kupu v kolesarskem centru? Dimenzija kr ustreza kšnemu otroškemu biciklu :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjemi ... nisem cilau na ceno ;) cilau sm na en drug podatek v tvojem postu. :P Aja k te gume si kupu v kolesarskem centru? Dimenzija kr ustreza kšnemu otroškemu biciklu :)

kak pa te ti veš da jih v kolesarskem centru kupujem ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kak pa te ti veš da jih v kolesarskem centru kupujem ??

Verjemi ... nisem cilau na ceno ;) cilau sm na en drug podatek v tvojem postu. :P Aja k te gume si kupu v kolesarskem centru? Dimenzija kr ustreza kšnemu otroškemu biciklu :)

Po temu ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kitajce pa korejce ne kopovat škoda dnarja .) razcen če boš kupu skuter 125 je pa sym dober pa pocen .)

drgač ti pa jst nasleden mesec prodam hondo cbr125r letnik 2008, 25600km gume ma širše(sava mc50 m-racer širine spredej 100 zadej pa 130) :D ku nov nikori paden servisna knižca potrjena edin zadno gumo bi blo treba novo .) taku da če te zanima :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Js, ko sem pri 16tih nardil izpit, sem si nabavu Daelim VT 125 Evolution, kot prvi motor. Mel sem ga 3 leta in sem bil z njim zelo zadovoljen. V teh treh letih nisem mel z njim nobenih težav. Je delu kot urca. Pa nikol ga nisem šparu, je mel skoz visoke obrate hehe. Itak, če se hočeš s 125ko kam premikat, jo morš mal terat. Končno je mel okrog 120 km/h porabo pa konstantno 3l/100km. Zvok je mel super, sem dal denferje vn :) Vsak, ki ga je vidu je mislu, da je več kot 125ccm. Sma se z njim prav udobno vozla tud dva.

Za vstop v svet motorizma je to čist kul motor. Z njim boš dobil dost izkušenj, ki ti bodo prišle prav, ko boš presedlal na težjo mašino. Za vložen denar ponuja zelo velik.

Itak 125ccm ne boš mel dle kot ene 3 lete, je prehiter prešvoh. Zato se ti ne splača vlagat prevelik denarja v ta motor, raj špari za kej težjega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...

Ok. Tudi jaz se zanimam za nakup 125cc motorja in se tudi sam ne morem odločit o tipu kaj šele o modelu motorja. Motor bom potreboval za vožnjo od doma do sole pa se malo okrog (cca 20km), za na plažo (tako da rabi met malo več prostora) in ob priliki še kakšna vikend tura..

pri motorju mi je pomembno:

-udobje (tudi za 2)

-videz

-uporabnost

-končna (100 al več)

Ni mi všeč športni motor ali pa cross, ostalo pa vse pride v poštev (supermoto, skuter, nešporten naked,...)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok. Tudi jaz se zanimam za nakup 125cc motorja in se tudi sam ne morem odločit o tipu kaj šele o modelu motorja. Motor bom potreboval za vožnjo od doma do sole pa se malo okrog (cca 20km), za na plažo (tako da rabi met malo več prostora) in ob priliki še kakšna vikend tura..

pri motorju mi je pomembno:

-udobje (tudi za 2)

-videz

-uporabnost

-končna (100 al več)

Ni mi všeč športni motor ali pa cross, ostalo pa vse pride v poštev (supermoto, skuter, nešporten naked,...)

lp

Glede na tvoje želje mislim da lahko supermoto modele izkjučimo zaradi neudobnega sedeža, ki ni najbolj primeren za daljše ture, do 100 km pa baje še gre (žal nisem imel nikoli priložnost preizkusit to teorijo, tako da govorim na podlagi tistega kar so mi povadali drugi). Zdaj mi na pamet padeta samo dva modela ki bi ti ustrezala. Hyosung Comet in Honda Varadero. Oba sta 4t, dvo valjna, imata udoben sedež, kočno prek 100km/h, o videzu se boš moral odločit sam. Iz osebnih izkušen lahko rečem da je varaderka super motor, edini minus je relativno visoka cena. Če te zanima več na ZS, o hyosungu sem pa pravtako slišal veliko dobrega, ter 2 slabi izkušnji pri (ko se 4t pokvari so stroški ogromni).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od tvojega zadnjega prispevka bi ti prvo priporočal hyosung cometa. nizka cena, udobna vožnja, sprejemljiva končna hitrost z originalnimi prenosi (110 cca) in nasplošno zaradi dobrega občutka ob vožnji. slaba stran hyosunga je to, da je težko dobit dele, problem je ko se kaj pokvari (baje so pooblaščeni servisi bolj slabi).

jaz sem kupil mojega hyosunga z 15000km in do zdaj nisem imel problema z njim... zelo zelo sem zadovoljen, za to ceno ponuja res zelo dosti. ko se odpravljam na kakšno daljšo vožnjo si privežem rukzak na zadnji sedež za dodatno prtljago tako da res nimam problema it kam za par dni. ;)

če primerjaš z tomosom:

+udobje

+cena

+vožnja v dvoje

+malce višja končna

-zavore

-teža (170kg)

-servisi in dobava delov

-agilnost

drugi omembe vreden motor bi bil tomos SM če se ti supermotoji bolj dopadejo. za obalo bi jaz vzel tomosa. :) supermoto je dosti bolj agilen kot naked, vendar ni tako primeren za daljše ture. se pa da naredit 200km brez postanka baje. še en velik plus pri tomosu je zvok (akrapovič izpuh), in pa hitra dobava delov, v primeru da kaj spusti dušo. tomos je malce dražji. če pa kupiš racing kit za tomosa si pa zmagal.

če bi takrat imel denar za tomosa bi ga kupil, ker pa nisem imel več kot 1500€ na razpolago sem se odločil za hyosunga, s katerim sem zelo zelo zadovoljen :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od tvojega zadnjega prispevka bi ti prvo priporočal hyosung cometa. nizka cena, udobna vožnja, sprejemljiva končna hitrost z originalnimi prenosi (110 cca) in nasplošno zaradi dobrega občutka ob vožnji. slaba stran hyosunga je to, da je težko dobit dele, problem je ko se kaj pokvari (baje so pooblaščeni servisi bolj slabi).

jaz sem kupil mojega hyosunga z 15000km in do zdaj nisem imel problema z njim... zelo zelo sem zadovoljen, za to ceno ponuja res zelo dosti. ko se odpravljam na kakšno daljšo vožnjo si privežem rukzak na zadnji sedež za dodatno prtljago tako da res nimam problema it kam za par dni. ;)

če primerjaš z tomosom:

+udobje

+cena

+vožnja v dvoje

+malce višja končna

-zavore

-teža (170kg)

-servisi in dobava delov

-agilnost

drugi omembe vreden motor bi bil tomos SM če se ti supermotoji bolj dopadejo. za obalo bi jaz vzel tomosa. :) supermoto je dosti bolj agilen kot naked, vendar ni tako primeren za daljše ture. se pa da naredit 200km brez postanka baje. še en velik plus pri tomosu je zvok (akrapovič izpuh), in pa hitra dobava delov, v primeru da kaj spusti dušo. tomos je malce dražji. če pa kupiš racing kit za tomosa si pa zmagal.

če bi takrat imel denar za tomosa bi ga kupil, ker pa nisem imel več kot 1500€ na razpolago sem se odločil za hyosunga, s katerim sem zelo zelo zadovoljen :)

hysung je po mojem okusu preveč športno usmerjen (preveč skrčena drža). Slišal sem dosti dobrega o cagivi raptorju in njegovih voznih lastnostih a nevem kako je z njegovo udobnostjo in položajem telesa med vožnjo. cena v mojem primeru ni problem. Za tomosa ne vem ravno kako spraviš gor malo večjo torbo ampak kar si povedal se sliši vredu, moti me le, da ne izkorišča meje zakona za uporabo vsek 11kw in jih uporablja le 8 (morda tukaj pride v poštev kakšen drug model??). Ne smemo pa pozabiti tudi skuterjev med katerimi je tudi bogata izbira tudi če gledamo skuterje ki niso športno usmerjeni (gilera runner, piagio nrg,...). Med skuterji mi je všeč piaggio beverly ampak nevem kako je z končno hitrostjo in daljšimi potovanji, je pa zelo udoben.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še malo sem pogledal na netu in našel aprilio mana 850cc. Zelo mi je všeč kako je tank zamenjan za prtljažnik.. zanima me ali je tudi med 125cc motorji kakšen podoben model apriliji mana?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odloci se kateri tip motorja bi rad prvo. Supermoto

Al naked al skuter al touring... Ko bos vsaj okvino vedel se javi... Noben motor ni slab. Finta je samo v tem

Kako tebi ustreza. :) za plazo je super skuter.. Za zajebancije supermoto, za sminkiranje je naked za dolge ture pa touring.

Po tem kar si mi napisal bi ti predlagal 4t, torej cagiva odpade,. Pripoocam skuterja alpa tomosa, ce pa se noces odpovedat dalsim turam

Pa vzami nakeda. Pa ne kompliciraj prevec, bolj bos premisljeval hujse bo(govorim

Iz lastnih izkusenj)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest anzeee93

od tvojega zadnjega prispevka bi ti prvo priporočal hyosung cometa. nizka cena, udobna vožnja, sprejemljiva končna hitrost z originalnimi prenosi (110 cca) in nasplošno zaradi dobrega občutka ob vožnji. slaba stran hyosunga je to, da je težko dobit dele, problem je ko se kaj pokvari (baje so pooblaščeni servisi bolj slabi).

jaz sem kupil mojega hyosunga z 15000km in do zdaj nisem imel problema z njim... zelo zelo sem zadovoljen, za to ceno ponuja res zelo dosti. ko se odpravljam na kakšno daljšo vožnjo si privežem rukzak na zadnji sedež za dodatno prtljago tako da res nimam problema it kam za par dni. ;)

če primerjaš z tomosom:

+udobje

+cena

+vožnja v dvoje

+malce višja končna

-zavore

-teža (170kg)

-servisi in dobava delov

-agilnost

drugi omembe vreden motor bi bil tomos SM če se ti supermotoji bolj dopadejo. za obalo bi jaz vzel tomosa. :) supermoto je dosti bolj agilen kot naked, vendar ni tako primeren za daljše ture. se pa da naredit 200km brez postanka baje. še en velik plus pri tomosu je zvok (akrapovič izpuh), in pa hitra dobava delov, v primeru da kaj spusti dušo. tomos je malce dražji. če pa kupiš racing kit za tomosa si pa zmagal.

če bi takrat imel denar za tomosa bi ga kupil, ker pa nisem imel več kot 1500€ na razpolago sem se odločil za hyosunga, s katerim sem zelo zelo zadovoljen :)

Js mam hondo NSR, 2takt, 160km/h končna, sedi se perfektno, vozi se še bolš...dela kot urca...je pa sport touring vrjantica bl..edino razocaran sm ker nimam stevca za benz in nikol nevem kje ga bo zmankal in rocno na rezervo preklopt... -.-!! sovrazm to pr dvotaktih...drugace pa motor odlicn...tud kvar se ne tko k vecino dvotaktov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!