Skoči na vsebino

Problem z rezervoarjem


Priporočene objave

Objavljeno

Nakoncu boš pa ugotovil,da z našimi izdelki ni to to, pa bo še dražje in dvakratno delo... Naredi enkrat kot se zagre,da ne bo slučajno kje med vožnjo prišel bencin kam kamor ni treba pa se bo kaj vžgalo,ker potem si pa res naredil mojstrsko delo...

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni!

Ugotovil, sem da mi pušča rezervoar za gorivo...

Se je kdo od vas že srečal s podobno težavo?

 Poglej SandiGulje!

Sam sem po osnovnem poklicu avtoklepar (bil). Imel pa sem identično težavo. - z Yamaho. In nisem bil edini (a pred mnogo leti)

Vzrok (pri meni) in verjamem tudi v tvojem primeru, razen, če ti je rezervoar spustil na šivu = H2O (VODA) - Lahko pa tudi ne?!

 

Nekaj sem tule bral, ampak bi vztrajal kar pri svojem, in sicer;

Razne Epoxi smole, kitanja itd. odznotraj tanka storgo odsvetujem! (Pa ne, da niso v redu. Niso 100 % na dolgi rok) To je zasilna rešitev, ki pa te lahko stane problema kje na poti.

Jaz sem vedno tank, ko sem ga varil, (pa jih je bilo kar nekaj!!) s cevjo priklopil na izpuh (bencinskega!) osebnega vozila ko je "laufal"!! Ko več ne zaudarja po gorivu, sem pristopil k delu s še vedno prižganim avtom in cevjo v tanku!!

Ko se je "očistil" bencinskih hlapov, sem ga po predhodni pripravi tesno zavaril in ga ojačal s (primerno) pločevino. Kar pa lahko kasneje rjavi, če v njem ni dovolj goriva. Danes pa ti kleparji lahko zavarijo z varilnimi žicami, ki ne rjavijo!!

Ko delo opraviš, sprobaj le, če res tesni.

Potem vse skupaj pokitaj, zbrusi itd, a le (OD ZUNAJ,) kar pa obvladajo ličarski mojstri, katerih pa ni malo.

 

Po moje je to tista pametna rešitev, ki te bo brez panike izvlekla iz zagate!

Lp !! :worship:

klepar

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

Nakoncu boš pa ugotovil,da z našimi izdelki ni to to, pa bo še dražje in dvakratno delo... Naredi enkrat kot se zagre,da ne bo slučajno kje med vožnjo prišel bencin kam kamor ni treba pa se bo kaj vžgalo,ker potem si pa res naredil mojstrsko delo...

točno tako... kar sem zgoraj prilepil je zanesljiva, preprosta in preizkušena metoda...

Objavljeno

v linku, ki sem ga prilepil v zgornjem postu... je že na začetku napisano, da epoxy ni dobra rešitev...

Objavljeno

Marsikateri tank majstri tako popravijo pa stranka niti ne ve postopka.

 

Objavljeno

Ma nobenga kitanja in tkanine in nevem še koga... :)

Kjer pušča bom zacinil... to nebo problem.

 

Kar sprašujem je naslednje... s čim naj improviziram čiščenje rje in zaščite pred ponovnim rjavenjem???

 

Na tem linku je lepo opisano, kako se teh stvari loti preostali svet... http://www.ducati.ms/forums/57-supersport/1553-repairing-leaking-ss-tank.html

tukaj vsi uporabljajo FUEL TANK REPAIR KIT proizvajalca POR-15 s katerim se rezervoar odznotraj očisti rje in z njim tudi zaščiti... ampak ker se tale kit ne dobi pri nas oziroma bi ga moral dobit iz anglije me zanima kakšen nasvet kako to improvizirati s izdelki, ki jih dobim v bližini.

 

 

Hja, problem je, da zadeva stane 80eur namesto 40eur :)

No, rezervoarja se nisem še lotil... najbrš šele čez kakšen mesec.

 

Samo za info... POR 15 ima distributerja tudi v nemčiji tako, da je poštnina minimalna... http://www.hoeseler-por15.com/

Objavljeno (popravljeno)

nevem še točno, tam nekje pri sedežu okoli zvara kjer je upet, ker ko dvignem rezervoar kar teče ven... je imela rja čez zimo čas delovat :)

 

glede tega sem že dosti preštudiral, se po TUJIH forumih dobi veliko zelo uporabnih informacij...

edino kar moram improvizirat je s čim rezervoar od znotraj očistit rje in s čim ga nato zaščitit?

 

To se pravi, na najnižji točki!?

H2O (rja!)

 

P.S.

Kolikor časa tle pametujete, bi jaz rezervoar že 5x zrihtal!

Popravljeno . Popravil semering
Objavljeno

No, rezervoarja se nisem še lotil... najbrš šele čez kakšen mesec.

 

Samo za info... POR 15 ima distributerja tudi v nemčiji tako, da je poštnina minimalna... http://www.hoeseler-por15.com/

 

 

dej vtipkej v strica gugla: motorcycle tank rust removal

 

 

pa poročej če kej funkcionira....

Objavljeno

dej vtipkej v strica gugla: motorcycle tank rust removal

 

 

pa poročej če kej funkcionira....

 

 

Ma nobenga kitanja in tkanine in nevem še koga... :)

Kjer pušča bom zacinil... to nebo problem.

 

Kar sprašujem je naslednje... s čim naj improviziram čiščenje rje in zaščite pred ponovnim rjavenjem???

 

Na tem linku je lepo opisano, kako se teh stvari loti preostali svet... http://www.ducati.ms/forums/57-supersport/1553-repairing-leaking-ss-tank.html

tukaj vsi uporabljajo FUEL TANK REPAIR KIT proizvajalca POR-15 s katerim se rezervoar odznotraj očisti rje in z njim tudi zaščiti... ampak ker se tale kit ne dobi pri nas oziroma bi ga moral dobit iz anglije me zanima kakšen nasvet kako to improvizirati s izdelki, ki jih dobim v bližini.

Objavljeno

razumem, ti si se zapiču v ta način in konc....

 

če hočeš samo očistit,  je  nekje na youtubu primer, kako z elektrolizo očistiš rjo v kestlnu....

Objavljeno

A mi zna kdo svetovati, ker imam večni problem z rezeroarjem! :hmm::?

Namreč, ko ga natankam, mi v njem po nekaj sto kilometrih vedno zmanjka goriva, kakor da bi kar nekam zginu..... :O:hmm::headbang:

  • 5 let pozneje...
Objavljeno

Iz tujine sem si uvozil motocikel kot sem si od nekdaj zelel, in sicer SUZUKI TL 1000 R (supersportna izpeljanka, ki je bila razvita z namenom dirkanja v SBK).

Dolgo sem ga iskal v originalnem stanju in v zeljeni barvni kombinaciji.

Trenutno sicer cakam na odmero DMV, da motor dobi tablice in gre direktno na servis.

Kljub temu, da motor trenutno stoji sem ze spoznal da starost (letnik je 2000, ceprav ima malo km) zahteva svoj davek.

Opazil sem, da rahlo pusca gorivo iz rezervoarja, natancneje pri tesnilu okoli bencinske crpalke na spodnjem delu rezervoarja.

Ali obstaja kaksno tesnilo v tekoci obliki, tesnilna masa (oz., karkoli podobnega), s katerim bi bilo mogoce sanirati tovrstno solzenje?

Nebi rad ze takoj vsega raskopal in menjal... z motorjem se imam namen letos voziti in karkoli se bo pokazalo (oz., ce) v miru cez zimo sanirat, da bo spomladi motor ne samo 100% originalen, ampak tudi na splosno 100%:)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 8 minutami, Eagle46 pravi:

Iz tujine sem si uvozil motocikel kot sem si od nekdaj zelel, in sicer SUZUKI TL 1000 R (supersportna izpeljanka, ki je bila razvita z namenom dirkanja v SBK).

Dolgo sem ga iskal v originalnem stanju in v zeljeni barvni kombinaciji.

Trenutno sicer cakam na odmero DMV, da motor dobi tablice in gre direktno na servis.

Kljub temu, da motor trenutno stoji sem ze spoznal da starost (letnik je 2000, ceprav ima malo km) zahteva svoj davek.

Opazil sem, da rahlo pusca gorivo iz rezervoarja, natancneje pri tesnilu okoli bencinske crpalke na spodnjem delu rezervoarja.

Ali obstaja kaksno tesnilo v tekoci obliki, tesnilna masa (oz., karkoli podobnega), s katerim bi bilo mogoce sanirati tovrstno solzenje?

Nebi rad ze takoj vsega raskopal in menjal... z motorjem se imam namen letos voziti in karkoli se bo pokazalo (oz., ce) v miru cez zimo sanirat, da bo spomladi motor ne samo 100% originalen, ampak tudi na splosno 100%:)

Dej kaksno slikco   :)

Objavljeno

Za Suzuki V-Strom se priporoča, da se tesnilo menja ob vsaki demontaži črpalke. Zelo verjetno je enako za TL.

Zelo verjetno je celo, da je narejeno enako. Narejeno pa je tako, da se tesnilo (en velik O-ring) zelo malo stisne.

Zato menim, da bo menjava tesnila še najboljša možnost. Pa tudi poceni bo!

  • Hvala 2
Objavljeno
pred 17 urami, Eagle46 pravi:

Iz tujine sem si uvozil motocikel kot sem si od nekdaj zelel, in sicer SUZUKI TL 1000 R (supersportna izpeljanka, ki je bila razvita z namenom dirkanja v SBK).

Dolgo sem ga iskal v originalnem stanju in v zeljeni barvni kombinaciji.

Trenutno sicer cakam na odmero DMV, da motor dobi tablice in gre direktno na servis.

Kljub temu, da motor trenutno stoji sem ze spoznal da starost (letnik je 2000, ceprav ima malo km) zahteva svoj davek.

Opazil sem, da rahlo pusca gorivo iz rezervoarja, natancneje pri tesnilu okoli bencinske crpalke na spodnjem delu rezervoarja.

Ali obstaja kaksno tesnilo v tekoci obliki, tesnilna masa (oz., karkoli podobnega), s katerim bi bilo mogoce sanirati tovrstno solzenje?

Nebi rad ze takoj vsega raskopal in menjal... z motorjem se imam namen letos voziti in karkoli se bo pokazalo (oz., ce) v miru cez zimo sanirat, da bo spomladi motor ne samo 100% originalen, ampak tudi na splosno 100%:)

..točno tako, kot je napisal @Joker 

..čim boš kaj packal z raznimi tesnilnimi masami..itd, boš naredil samo eno packarijo, ki ne drži...in ko boš hotel naslednjič popravljati, se boš samo držal za glavo. Tako početlje je šalabajzerija in je skrajno neprofesionalno.

Razkoplji, izmeri O-ring, pojdi po novega....odcolaj kak evro, pa tak mora biti odporen na gorivo. Kupi ga v specializirani trgovini in ne v Merkatorju. Tinex Kranj...M&M na Letališki.Lj.... Teng Lavrica....itd..itd.. (poglej v svojem kraju).

...pa imej v mislih še servis vilic, ker se ti bodo slej ko prej uscale...

..skratka, leta delajo svoje na raznih gumi tesnilih....

...verjetno ...oz. sigurno boš moral še veliko več razkopati, kot samo tank..

...nočem ti zbijati volje...samo povem ti, da to ni noben bav bav malo razkopati in narediti delo 100% kvalitetno. Le tako se boš izognil dodatnemu delu...pa še vozil se boš z dooosti boljšim občutkom, kot če boš iskal bližnjice in delo opravil šalabajzersko.

...drugače pa...hud moped. Trga....Pazi!!

Objavljeno

...aja...pa še to:

...rezervoar MORAŠ OBVEZNO odpreti...oz odstraniti črpalko ( to je 2 min. dela..oz 5 M6 vijakov) in pregledati notranjost rezervoarja....kajti motor je verjetno nekaj let stal...in verjetno ne s polnim rezervoarjem.

...v takih primerih se pogosto zgodi, da notranjost rezervoarja korodira...to pa ni dobro. slej ko prej se bo zamašil filter...ali celo uničila črpalka.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

@Zivnorc in @Joker, hvala!

Absolutno bom razkopal in vse preveril ter zamenjal O-ring (in vse ostalo, kar bo potrebno).

Res je, takoj mi je bilo jasno, da je moral nekaj časa stat, saj so se vilice uscale že v kombiju (sem ga šel iskat v ITA, Rim). Prodajalcu sem pred nakupom postavil vsa živa vprašanja (izmenjala sva več kot 30 e-mailov), vseeno sem pričakoval s starostjo pogojene težave. 

Ampak ni panike, v živo je motor taka lepota, da se oči spočijejo ob vsakem pogledu nanj (je 100% originalne, belo modre "replika" barve. Prizor "kazijo" edino original izpuhi - kakšna ideja oz. nasvet, v kateri smeri iskati za športnimi izpuhi - možnost homologacije je pogoj?). V sredo sem prejel klic iz Furs-a, upam, da kmalu pride račun in plačam DMV, da ga registriram. 

Sicer imam več kot 100.000 km narejenih z cestnimi motorji, vendar zadnjih 8 let nisem nič vozil, to mi bo sedaj projekt za dušo. 

Sem iz Ljubljane, kateri servis iz okolice bi priporočali, za en celosten servis motorja ter obnovo vzmetenja? Elisa Domžale, SMK Moste Lj, Čarman... Ali obstaja še kakšen mojster v okolici, ki bi "razumel" tak motor in se mu posvetil? 

Motor sicer ni pokvarjen ali kaj podobnega, laufa kot urca:D

Objavljeno

To je edini motor, ki mu lahko zamenjaš masko in zadek, pa noben ne bo opazil! :D

Šalo na stran, na tvojem mestu bi ga malo temeljiteje poservisiral pozimi, če je cel originalen in ohranjen, bi bilo škoda, če ga ne bi.

  • Hvala 2
Objavljeno

@Eagle46 

... moj prijatelj je imel tak motor, ki ga je predelal v nakeda. Sem ga vozil. Motor res trga!

Glede izpuhov:

 Praktično daš gor kar češ, samo se bo verjetno zataknilo pri homologaciji za motor starejšega letnika. Mislim, da bo najceneje in najmanj komplikacij , če pokličeš na primorski konec...

Vzmetenje: 

... odmontiraj prednji tubi in nesi v Soro pri Medvodah.

 

.. če te še kaj zanima, me kontaktiraj na ZS, pa pokličeva mojega prijatelja, če se še kaj spomni, kaj so kake stvari za poštimat na motorju.... da ne smetiva tule gor v temi o rezervoarjih.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!