Skoči na vsebino

Kako in s čim "okoli sveta"


suhi

Priporočene objave

Za druga dva podatki štimajo ker sem imel-imam.Za tenerejko ne vem.Navijači Africe twin pa naj pogledajo da je verjetno enako če ne težja od KTM! In v čem je potem fora?

L.P. Bambi

Fora je verjetno v tem da motor ki je "ready to race" ni primeren za pot okoli sveta, ker se za doseganje čim manjše teže motorja in čimvečjih performans žrtvuje njegovo robustnost. KTM ima verjetno ALU subframe, zato ima nosilnost samo 170kg, kar je za dva in prtljago premalo. Verjetno bi ALU subframe hitro popokal naložen čez 200kg.

V nasprotnem ima Tenerejka z enovaljnim motorjem 183kg suhe teže kar je veliko, verjetno zato ker je vse malo predimenzionirano, da čimveč prenese. Zato ima tudi visoko nosilnost 225kg.

Nosilnost KTMa me ne preseneča, me pa preseneča nosilnost BMWja, ki bi po konceptu in renomeju ki ga predstavlja moral imeti večjo nosilnost.

Stara zgodba: ready to race = veliko zabave, ready to adventure = manj zabave, večja vzdržljivost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi Yamaha Tenere:

- največja nosilnost med konkurenco ( vsaj po podatkih tu napisanih ) - sklepam dovolj močan okvir

- najcenejše vzdrževanje

- preverjen agregat

- moči za normalno potovalno vožnjo dovolj

- zmore tudi avtocestne brzine

- najlažja

- terensko dovolj zmogljiva

- najmanjša poraba

...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko pa povprašaš za mnenje mojega prijatelja Tomaža iz Prage.

On je šel z GS 800, s svojo bejbo do Magadana, prevozil Road of Bones itd v dveh mesecih.

On ti tudi lahko pove iz prve roke kaj ja in kaj bi naredil drugače...

Vem pa, da se mu je zvil geštel zadaj od preobremenitve motorja, pa sta on in bejba med lažjimi, vendar skupaj z opremo vedno-vseeno nanese.

Se pravi primerljivi pogoji... ti pošljem njegov kontakt na PM.

Ali je ta Tomaž švercer z gumami . . . ? ? ? :naughty:

post-18055-026015000 1285676047_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi Yamaha Tenere:

- največja nosilnost med konkurenco ( vsaj po podatkih tu napisanih ) - sklepam dovolj močan okvir

- najcenejše vzdrževanje

- preverjen agregat

- moči za normalno potovalno vožnjo dovolj

- zmore tudi avtocestne brzine

- najlažja

- terensko dovolj zmogljiva

- najmanjša poraba

...

Za solo prav gotovo ena najboljših rešitev :notworthy: , v dvoje pa lahko to pozabite :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za solo prav gotovo ena najboljših rešitev :notworthy: , v dvoje pa lahko to pozabite :whistle:

In argument ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa predvsem zanima, zakaj nihce ni niti omenil KTM 640 Adventure? Halo? To je pa ja najboljsi tezkoterenski enduras za dolge proge. Ja, je enovaljnik, ampak je tamala Tenerejka tut, tko da tle ni argumenta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je ta Tomaž švercer z gumami . . . ? ? ? :naughty:

post-18055-026015000 1285676047_thumb.jpg

He he, to je Tomaž, ja.

Mene pa predvsem zanima, zakaj nihce ni niti omenil KTM 640 Adventure? Halo? To je pa ja najboljsi tezkoterenski enduras za dolge proge. Ja, je enovaljnik, ampak je tamala Tenerejka tut, tko da tle ni argumenta.

Tega motorja tolk iz prve roke ne poznam, performanse ima zelo dobre, izgled mi je fantastičen, ko sem kupoval je bil v ožjem izboru.

Jaz se nisem odločil iz 2 razlogov, ker je rabljenega težko dobit, sploh dobro očuvanega, po drugi strani me pa zanesljivost ni prepričala na podlagi poizvedovanj pri lastnikih po tujini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa predvsem zanima, zakaj nihce ni niti omenil KTM 640 Adventure? Halo? To je pa ja najboljsi tezkoterenski enduras za dolge proge. Ja, je enovaljnik, ampak je tamala Tenerejka tut, tko da tle ni argumenta.

Odličen motor, zame prva izbira za moj stil vožnje med velikimi enovalniki. Jaz bi takoj šel z njim okoli sveta sam če bi moral zbirat bi se vseeno raje odločil za Tenerejko iz že prej navedenih razlogov. 640 ADV je ready to race mašina. V svojem segmentu med enovalniki ima največ moči, najboljše vzmetenje in je nasploh naravnan za vožnjo po terenu, čeprav so ga v majhnih detajlih proti koncu postopoma civilizirali in prilagajali tudi za cestno vožnjo (nizk sprednji blatnik, dva zavorna diska...). Za dolga potovanja je manj primeren kot Tenerejka ker ima pogostejše servisne intervale, bolj trese, ima naprej nagnjen neudoben enduro sedež, pa tudi LC4 mašina ne uživa ravno najboljšega renomeja po vzdržljivosti. Vprašljiva je še nosilnost.

Za kakšen Tunizijski raid in podobno je pa zame še vedno prva izbira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem slisal, z nosilnostjo na KTM-u ni problema, Alu kufri mu tudi pristojijo. Kar se pa tice tresenja, je pa nekje v rangu Minarellija pod obrati, tako, da ni nekaj blazno groznega. Kar se pa zica tice, pa ga v tujini na veliko menjajo z gel zicom, ki po eni strani zadusi tudi prehude vibracije v tazadnji.

Cena? 4000€ ali okrog. Niti ni tolk hudo, pa malo dodatne opreme in gel zic...

Kar se pa vzdrzljivosti tice, je pa tko: masina rabi na vsake 50.000 temeljit pregled. 50.000 v enem kosu pa je tudi umetnost naredit, ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In argument ?

Premalo prostora za sopotnico in še neudobno vsaj v mojem primeru, ko pa še je vse otovorjeno 3xkovček+++ pa si ne znam predstavljati vožnje v dvoje par 1000km :rolleyes:

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena? 4000€ ali okrog. Niti ni tolk hudo, pa malo dodatne opreme in gel zic...

Cene na mobile.de se gibljejo od 3000€ do cca 4000€.

Komplet kufrov z zascitami 750€, gel zic NOV 400€ (predlagam ebay)

Tako da v koncni fazi ne pride nic kaj blazno drag hec vse skupaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Premalo prostora za sopotnico in še neudobno vsaj v mojem primeru, ko pa še je vse otovorjeno 3xkovček+++ pa si ne znam predstavljati vožnje v dvoje par 1000km :rolleyes:

To je govora o novi Tenere 660, predvidevam ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo berem vse skupaj, pa nikjer nihče ne omenja KLEja. Ali je to premalo off-road za naokrog potovat? Vzdržljivo mašino vsekakor ima tale zelenček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM 640 ADV je tudi po mojem mnenju izjemen stroj, a še bolj (kot je že @mladen napisal) namenjen off-roadu kot Tenere in zato neustrezen za prevoz dveh na daljše proge.

KLE 500 je prav tako po mojem mnenju OK stroj in seveda lahko pride v obzir, a menim da popolnoma v ničemer ni boljši od katerega koli že omenjenega motorja do sedaj in zato odpade - vsaj nekaj pa mora imet kar drugi nimajo, da lahko o njem debatiramo mar me :)

@dukemb - gigantskih kobil ne gledam ker se mi ne...(sm že ene 2x napisal).

Dosti sem pogledoval svoj čas Tigra 955, ki ima 215kg suh (10 več kot Africa in ADV990 ter GS800), ki ima zelo veliko nosilnost, je kvalitetno zgrajen, nese 2 kamot, je kobila a niti ne tolko, velik kesl, pije normalno...kdorkoli poda kakršnokoli primerjavo s tem in onim?

ajd

p.s. to sm še želel kot argument navržt - za 4000€ do 5000€ čisti max dobiš 2005 letnik res lepega Tigra. Tolko stane pa 10 let stara Africa, zato veliko vprašanje zakaj ne bi potem raje Tigra, ki najverjetneje ni tolko daleč od nje (pa še in line 3 ma :l_01::P njami)

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj kompliciraš. Če je volja in čas gresta lahko tudi z biciklom. Ne vem kaj manjka tvoji FZ1? V kolikor pa berem tvoje potopise pa čimprej na pot. L.p. Srečno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj kompliciraš. Če je volja in čas gresta lahko tudi z biciklom. Ne vem kaj manjka tvoji FZ1? V kolikor pa berem tvoje potopise pa čimprej na pot. L.p. Srečno

Moji FZ1 manjka troje: to da 190/55-17 in sprednjih 120/70-17 malo bolj off-road gum ni na voljo :boobies: s temi pa ni rožnato že po makadamu, kaj šele po kakem nujno prehodnem brezpotju. To, da FZ1 ni najbolj zadovoljna če mu vlivaš manj kot 95 oktanca, kaj šele osvinčenega in to, da že ob prvem malo višjem kuklju na cesti pobrusi po tleh z rori. Vse ostalo je optimalno in majka :) Pa hvala za pohvalo za potopis.

Sej ne kompliciram, samo (izgleda da imam) še najmanj eno leto časa do nabave takega mopeda pa malo debatiramo, to je to. Sigurno bo tudi komu drugemu kak argument prav prišel. Seveda je pa za orenk pot, kjer drastično s časom nisi omejen vseeno katero kobilico vzameš. Morava še videti, a greva prvič naslednjič peš in z ruzakom ali z mopedom, ker če z mopedom potem se kar mudi, če ne pa lepo v izi z :beer1: v roki debatiramo in prebiramo.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!