Skoči na vsebino

Kako in s čim "okoli sveta"


suhi

Priporočene objave

No tole govorim bolj zase in za vozne lastnosti ki jih jaz iščem pri motorju. Za potrebe kot navaja Suhi, pa je verjetno primernejši kot tenerejka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti sm razmišlu, da 500kg max ma moped ko sta dva gor, ko pade po tleh jih ni več na njem :P tak da tehta "samo" še 300kg, kar pa menda že gre. Sam sem pobral 2x R1150GS, ki je sicer tehtal takrat okoli 270kg recimo. Ma se da, te pa potem kak dan roke bolijo, hehe.

Goldmaxu - to pot bo TDM po mojem z lahkoto naredu, edino kakšen liter ali 3 olja še vzemi na pot, ker so kar znani po precejšnjem pitju le-tega. Pa objavi kaj ko kreneta!

ajd

Pardon ,tule bi moral odgovorit-ne mi zamerit. :closedeyes: :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na naslov "...s čim okoli sveta", se mi je utrnila zanimiva misel, zato bom malo "zglajzal"...

Prišel je čas, ko ni več moderno hoditi v Grčijo in na Korziko, ampak it' okorg sveta.

Če mene vprašaš, je it' okrog sveta, prevoziti vse kontinente, podolgem on počez (pa izvzemimo Arktiko in Antarktiko) in se vrniti v prvotno izhodišče. Npr, kot so to storili; Uroš Blažko, Šerugl, Benka, ter še mnogo tujcev...

Zasledil pa sem že kar nekaj novodobnih maharjev, ki so šli "okol' sveta" po liniji "najmanjšega odpora". Kar se da severno, po dveh celinah, zapičiti količek, potem pa hitro v domače "zavetišče". Čestitke!! Tudi to je zajeten zalogaj!! Ampak to ni "pot okol' sveta".

Sedaj pa samo še čakamo, da se najde nekdo, ki bo naredil tisto, kar še nobeden ni in bo izvirno potoval okrog sveta tako, da bo motor nekako spravil na severni tečaj, se v krogu zapeljal okoli samega tečaja, ga naložil na helikopter in se vrnil s poti "Okrog' sveta" hehe..." :beer2: Dobra fora, a ne! :D:P

Pa da se vrnemo na osnovno temo, ki jo je odprl suhi, bi bilo najbolje s seboj vzeti mini moto, da bi oklestili prevoz.ne stroške.. :O:P:D

Sedaj me pa zanimajo odzivi :grim :D:slap:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moto riderju (komu pa :P): kaj je modno si kar dobro "trofil" in res jih čedalje več hoče izven EU, ker je to modno, seveda Škotska, Nordkap, Pireneji, Črna gora in Ukrajina niti sličajno niso IN in skočijo raje v Mavretanijo, Rusijo in vsaj Iran. Tisti, ki grejo po tvojem opisu novodobnega obračanja oble, so zame pač loleki, ki hodijo tja zaradi drugih, zaradi Ginessa, zaradi medijev... Jz bi šel, kot sem še vedno do sedaj šel, samo zaradi sebe in zato da bo luštno. Znanec je napisal: "boljše najslabši dan na motorju, kot najboljši dan v pisarni" in ni daleč od resnice :D In ker me čedalje bolj mikajo nerazvite državice, je pač potrebno nabaviti kolko tolko ustrezen moped. Niti slučajno nimam namena it v te državice z "najmanjšim odporom", a vseeno se mi pač ne da vsak dan bost s 320kg težkim naloženim motorjem, če se lahko z 230kg. In to je to, tu se debata lahko ponovno prične, hehe.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na naslov "...s čim okoli sveta", se mi je utrnila zanimiva misel, zato bom malo "zglajzal"...

Prišel je čas, ko ni več moderno hoditi v Grčijo in na Korziko, ampak it' okorg sveta.

Če mene vprašaš, je it' okrog sveta, prevoziti vse kontinente, podolgem on počez (pa izvzemimo Arktiko in Antarktiko) in se vrniti v prvotno izhodišče. Npr, kot so to storili; Uroš Blažko, Šerugl, Benka, ter še mnogo tujcev...

Zasledil pa sem že kar nekaj novodobnih maharjev, ki so šli "okol' sveta" po liniji "najmanjšega odpora". Kar se da severno, po dveh celinah, zapičiti količek, potem pa hitro v domače "zavetišče". Čestitke!! Tudi to je zajeten zalogaj!! Ampak to ni "pot okol' sveta".

Sedaj pa samo še čakamo, da se najde nekdo, ki bo naredil tisto, kar še nobeden ni in bo izvirno potoval okrog sveta tako, da bo motor nekako spravil na severni tečaj, se v krogu zapeljal okoli samega tečaja, ga naložil na helikopter in se vrnil s poti "Okrog' sveta" hehe..." :beer2: Dobra fora, a ne! :D:P

Pa da se vrnemo na osnovno temo, ki jo je odprl suhi, bi bilo najbolje s seboj vzeti mini moto, da bi oklestili prevoz.ne stroške.. :O:P:D

Vse je res.

Verjetno je pod tole "kako in s čim okoli sveta", bolj mišljeno: "kateri motor je najbolj univerzalen", za različne terene, različne pogoje...

Drugače pa za pot okoli sveta potrebuješ nekaj prek 40 000 km na vseh kontinentih (da si uradno okoli sveta).

lp

Franc

Sedaj me pa zanimajo odzivi :grim :D:slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojemu računalniku se malo "trga". Odgovarjam sredi citata (pa še polna luna ni). Urejati mi ne pusti. Torej odgovor:

"Vse je res.

Verjetno je pod tole "kako in s čim okoli sveta", bolj mišljeno: "kateri motor je najbolj univerzalen", za različne terene, različne pogoje...

Drugače pa za pot okoli sveta potrebuješ nekaj prek 40 000 km na vseh kontinentih (da si uradno okoli sveta).

lp

Franc"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tudi daje, da bi zamenjal za nekej lažjega... tudi za "okoli sveta".

V glavnem motor ki ga lahko:

-mečeš po tleh, (da ni vitalne škode, če ti uide npr. pod mejo) :) ne bom ga metal zanalašč, ne :)

-voziš 1000km po avtocesti 150+,

-naložiš s 200 kilami in punco ter pelješ v Mongolijo, tam razložiš kufre in tiščiš po Gobiju in na najvišji prelaz po pešpoti.

-greš z njim na EnduRomanijo! :)

Varadera je imela vse, ampak je bila vsaj 50kg pretežka. Menjal sem jo za Stelvia, ki na papirju ponuja več, ampak je težji kot pišejo, pa še nizek je in zahaklaš vsako večjo neravnino. Pa še 180 guma zadaj :wallbash:

Gledal sem pa naslednje:

Africa twin in SuperTenere 750 sta mi malo pretežka, Africa je pa še skoraj malo prešvoh. Zame.

Adventure990 je super ampak rahlo predrag in čisto malo pretežek.

Nekako sem na koncu prišel do nove Tenerejke 660 in Cagive Elefant 900.

Bolj me vleče proti Elefantki... ampak "baje" so problemi z njo, pa še delov se "baje" ne dobi.

Tenerejka je pa trotlzihr, sicer prešvoh(zame), ampak bi požrl to glede na manjšo težo.

Zdej pa: zanimajo me izkušnje z Elefantko, če je mogoče iz prve roke. Je to motor za okoli sveta? In za najvišji hrib nad vasjo ;)

O Tenerejki se piše veliko, tako da se dobi podatke.

Lp

Imam Cagivo Elefant 900.

Zanimiv motor, predvsem v tem, da se danes hvalijo z nekim lahkimi potovalnimi enduro motorji, z 200+kg. Tale Cagiva je imela že takrat 180 kg suhe teže.

Za okoli sveta bi jo priporočal če:

bi bil to nov moped in rezervni deli dosegljivi in dobavljivi takoj,

bi ga rahlo predelal, predvsem za puščavo bi moral dodati še en hladilnik olja

bi zamenjal sedež za laki strajk

bi imel čas in $$ se to iti

Za kakšen resen off road tole ni primerno! Za te vaje je KTM od vseh tanartabolš! Na testu sem imel 950 in moram priznati, da je za dva razreda (tudi 12 let je mlajši!!)boljši.

Zato imam za off road KTM EXC 450, ki je pa temu namenjen. Neskromno priznam, da se off road , tudi ekstremni, resnično znam peljati!

Nisem še vozil Tenere 660, mi je pa všečna, tako po ceni, kot po izdelavi.

Osebno bi za okoli sveta kolebal med Tenerejko 660 in KTM 950. Celo KTM 640 Adventure bi znal biti odličen motor za takele podvige!

Torej Cagiva verjetno ne!

lpt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem je pa na motorju za "okol" sveta pomembna dobra in glasna ploza !!!

Morda se sliši kot hec, toda tole je v tretjem svetu dejansko ena najpomembnejših stvari na motorju (pozabite na žmigavce ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...bi imel čas in $$ se to iti...

Pa kdo so ti, ki so pustili službe, domače zapečke (in partnerje), da so šli po svetu? Prejšnjo trditev na laž postavlja dejstvo, da je bilo presneto malo tistih-zelo bogatih! Vbistvu je to samo priročen izgovor za nas, ki si ne upamo početi tega, kar (mislimo, da) nas veseli...

tpo: Se ti opravičujem, ker sem iz konteksta iztrgal samo nekaj nebistvenih besed-ni bilo mišljeno osebno. Je pa tole tako oguljena, tako zlajdrana in tolikokrat ponovljena fraza, da me na WC pritisne vsakič posebaj, ko jo slišim... Si ne morem kaj, da se nebi spotaknil obnjo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kdo so ti, ki so pustili službe, domače zapečke (in partnerje), da so šli po svetu? Prejšnjo trditev na laž postavlja dejstvo, da je bilo presneto malo tistih-zelo bogatih! Vbistvu je to samo priročen izgovor za nas, ki si ne upamo početi tega, kar (mislimo, da) nas veseli...

tpo: Se ti opravičujem, ker sem iz konteksta iztrgal samo nekaj nebistvenih besed-ni bilo mišljeno osebno. Je pa tole tako oguljena, tako zlajdrana in tolikokrat ponovljena fraza, da me na WC pritisne vsakič posebaj, ko jo slišim... Si ne morem kaj, da se nebi spotaknil obnjo...

Nekaj 10.000€ pa pač rabiš našparat no :P Sicer pa je res kar si napisal in so to večinoma zgolj oguljeni izgovori. Pač rabiš jajce, daš odpoved ne glede na šiht ki ga imaš, prodaš kar maš pa gasa... Za en let že bo menda, hehe. Sej bomo, ne skrbi, samo da najprej do šihta pridemo, ker če ne ga težko pustimo :)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...končno dve pametni objavi...

Mislim, mi gre na :SSko berem tale pametovanja o "primernosti" posameznih motorjev za tako pot... pa par kil gor dol, pa 100 kubikov gor dol... a ste sami senilni starci, da pozabljate, da je svet že dolgo GLOBALEN! Mehaniki so povsod; DHL v parih dneh dostavi dele kamorkoli, internet laufa povsod, mobitel tudi ...mislim kje so sploh problemi?:?

Danes je obkrožit svet z bilo čem MALA MALCA... RABIŠ SAMO Jajce, CAJT (dopust) in Mastercard... Sam imam prvo in zadnjo zadevo... če bi imel še drugo torej leto dni dopusta, bi brez posebnih priprav in predelav naložil svojo XJRjko, odštartal proti Sibiriji, preko Aljaske po Kanadi in ZDA , nazaj čez lužo in ob Afriškem ali Evropskem Sredozemlju domov...

Če pa mislite it in zraven prišparat se pa motite... TAKI PROJEKTI niso za tiste ki zaslužite od 500 do 1000 € na mesec!

Če bi kaj na poti crknilo pač do prvega mehanika + telefon + internet ... in deli pridejo... drugače pa Masterkard, pa na letalo in domov...:P

Tu vas pa ena skupina ljudi razpravlja in išče razloge zakaj in KAKO NE IT NA TAKO POT...:whistle:... mislim, ker "ne najdete" pravega motorja... da od smeha crkneš:slap:

...ste res ŠALABAJZERPAMETNJAKOVIČI (vsaj večina) kar se tele teme tiče :angry:... pa da ne bom :topic: še moj ODGOVOR:

Če si to lahko privoščiš...S ČIMERKOLI! ...samo nabavi karte, določi pot in pojdi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajej Ferek, kako je lahko za tebe vse vedno tako drugače. Ne rečem, da nimaš kaj celo prav, a trditev "obkrožiti svet mala malca" je pa skrajno nesmiselna!!! Obkrožiti kot omenjaš ti se že nekako z (še vedno vsaj) nekaj mesečnimi pripravami da, a Sibirija in Amerika pa res nista niti malo cel svet!

Trenutno sva z dekletom v raziskavah za prekrožit zgolj pol Afrike in verjemi, da je že to skorajda neizvedljivo in zahteva kakšno leto garanja, da se lahko na koncu spraviš na tako pot! Zato pa debatiramo malo o mopedih, ker pač tvoj XJR ni sposoben prefurat pol Afrike nikoli (ma ja se da, samo 2 leti pa pač nimama cajta, niti ne denarja za tako obdobje na poti bit) in se mi še s tem ne da zaj**t na poti, ko bo nekaj šlo narobe, ko bo potrebna nova guma, olje, olje za vilice, pumpe za to in ono, ko bo šla jako iznajdljiva BMW elektronika po zlu, ko bo zaradi malce slabšega bencina prežgalo ventile, zaribal kardan, zlamalo nihajko, popustil ta in on feder, pa bo šel jako potreben katalizator in ena in druga sonda, senzor...ko mi bo že 64-tič tisti dan padel po tleh in bom moral namesto modrih 230kg pobirati 320kg, ko bo počil okvir in mi ga (ker je spet izjemno modro zasnovan in iz osmih materialov napreden kompozit namesto železa) ne bo znal nobeden nikjer popravit...kaj še vem kaj. Seveda se bo kaj od tega pripetilo, a razmišljamo kateri moped je (kot je Kolm napisal) udoben, ne pretežak, ne preveč požrešen, zelo zanesljiv, nepredrag za vzdrževanje, dobro blaži udarce lukenj v slabih cestah, sposoben vožnje po vsakaršnem terenu z dvema gor... Zato debatiramo in ni lepo da nas vse skupaj ozmerjaš na takšen način.

Sicer pa vedi, da si ti ta, ki tudi prvega od tvojih treh potrebnih reči nima, saj če bi ga mel potem bi tudi drugo prišlo kaj hitro poleg! Pa brez zamere, mal smeha more bit :P

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi imel še drugo torej leto dni dopusta, bi brez posebnih priprav in predelav naložil svojo XJRjko,

Vidiš, da tudi ti iščeš dlako v jajcu. Leto dopusta ti ne bo dal nihče (in ga tudi ni dal nikomur od tistih ki so leto ali dve krožili po svetu). Torej če imaš jajca (kar pišeš da imaš), daš odpoved in gassss...

Jaz prav gotovo ne bom nikoli potoval okoli sveta, ker mi že po kakšnih 4 tednih "dopizdi" in se bom po svojih močeh trudil da prepotujem kar je v "radiju" 3-4 tednov.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri poti okoli sveta je izgleda ogromno drugih faktorjev, ki so mogoče še pomembnejši od izbire motocikla; (čas, sponzorji....)

No Benka Pulko je izbrala BMW, ker je nekje prebrala, da se večina svetovnih popotnikov odloča za to znamko.

Sicer je pa tudi Zvone Šeruga pravi naslov za taka vprašanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri poti okoli sveta je izgleda ogromno drugih faktorjev, ki so mogoče še pomembnejši od izbire motocikla; (čas, sponzorji....)

No Benka Pulko je izbrala BMW, ker je nekje prebrala, da se večina svetovnih popotnikov odloča za to znamko.

Sicer je pa tudi Zvone Šeruga pravi naslov za taka vprašanja.

Vprašanje?! - Ko je šel pred "sto leti" prvič na medcelinsko pot sem "mu" predlagal naj vzame motocikel za teren. Vzel pa je za teren nekega cestnega :slap: Suzukija manjše kubature (pametno!), pri katerm pa je nekajkrat okvir švasal kot za stavo. :O

...Potem me je pa spraševal, "če je Honda že naredila kakšno pametno! enduro?"

Nakar sva šla (no ja... Z mano je bil še hišni okupator) istočasno na dve različni celini. On z BMW-jem, jaz pa s staro Africo, kot ponavadi... Naprej je zgodba znana;

Njemu je crknil menjalnik, kardan, nazadnje še mašinka! Moja stara "kura" pa še danes dela kakor ur'ca!! Pa ne le ta, ampak vse, katere sem gonil po nemogočih kamnolomih.

Hočem le reči, da je bil vedno najbolj pameten, čeprav je vso pot nekaj šraufal... Hvalil pa je vseeno svoj jezdni agregat! - Je pač moral, ker so mu ga poklonili...

No, samo povem... ker je pač glih takšna tema... Jebiga - pa cajt imam. Nekje se moraš spucat'. :P

In da ne bom samo udrihal; Je pa model, ki je na naši sceni, na tem področju največ naredil, čeprav so mu eni fouš k svina. Je odličen potopisec, fotograf, kamerman, kot organizator. Karakter pa bolj švoh... Kar pa spet ni važno glede na področje, kar je delal. :yes:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je že imenoval onega Suzukija....Francelj, al nekaj takega? Ja, sem spremljal njegove potopise, mislim da v Avtomagazinu, kasneje z BMW pa v Nedeljskem. Pač tip je dokaj karizmatičen, je uspel zbrati sponzorje za pot. Tu mu vsaka čast.

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, mi gre na :SSko berem tale pametovanja o "primernosti" posameznih motorjev za tako pot... pa par kil gor dol, pa 100 kubikov gor dol... a ste sami senilni starci, da pozabljate, da je svet že dolgo GLOBALEN! Mehaniki so povsod; DHL v parih dneh dostavi dele kamorkoli, internet laufa povsod, mobitel tudi ...mislim kje so sploh problemi?:?

Danes je obkrožit svet z bilo čem MALA MALCA... RABIŠ SAMO Jajce, CAJT (dopust) in Mastercard... Sam imam prvo in zadnjo zadevo... če bi imel še drugo torej leto dni dopusta, bi brez posebnih priprav in predelav naložil svojo XJRjko, odštartal proti Sibiriji, preko Aljaske po Kanadi in ZDA , nazaj čez lužo in ob Afriškem ali Evropskem Sredozemlju domov...

Če pa mislite it in zraven prišparat se pa motite... TAKI PROJEKTI niso za tiste ki zaslužite od 500 do 1000 € na mesec!

Če bi kaj na poti crknilo pač do prvega mehanika + telefon + internet ... in deli pridejo... drugače pa Masterkard, pa na letalo in domov...:P

Po tvojih ugotovitvah imam jaz vse tri potrebne adute!Pa ti povem :

V prvem odstavku zmotno misliš da DHL dostavi dele kamorkoli in da internet laufa vsepovsod! Prevoz dveh gum v Sibirijo ali Mongolijo stane okoli 400EUR!!!Dobiti jih pa ne moreš zaradi uvoznih zapletov in blaznih carin ter davkov ,za kar bi porabil kake tri tedne časa!

Drugi odstavek je točen!

Tretji odstavek:za dele sem že odgovoril,interneta skoraj ni,mehaniki pa gledajo tvoje vozilo kot Spaceshutle!Meni na poob

laščenem KTM servisu v Rusiji niso znali niti plastik odmontirat , da bi prišel do mašine.Tudi kako in kje se menja olje ni vedel,prav tako so porabili cca. 3 ure za menjavo dveh gum s tem da sem kolesa sam dol vzel, ker je oni mehanik htel zadaj zavorno čeljust dol jema???! Vse sem šraufal sam, mehanik je samo gledal!!

In zelo rad bi videl kako z mastercardom plačaš avion domov recimo v Iranu???!!Če ti to rata ti jaz povrnem denar!In če prav razumem bi motor kar tam pustil??? Ke drugače rabiš zlato kartico zraven!Preverjeno/samo v kešu/!

Sicer pa te moram potolažiti da z XJR tako ali tako ne bi prišel tako daleč, da bi vse opisano rabil!

Pa brez zamere (semžemarsikajprevozil), Bambi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OKEJ FANTJE... zdaj pa resno... malo sem hotel razburkat temo, no malo za šalo, malo za res... in ratalo mi je... Če se menimo bolj energično plane ven hitro nekaj resnic in tukaj ste jih (končno) nekateri navrgli...

:surrender:

Se strinjam, v Afriko res z vsakim strojčkom ni za hodit. ...Ampak to ni pot okrog sveta! DHL tudi ne dostavlja v vse države, oziroma dostavo kombinira z lokalno pošto in cene podskočijo ...rok dobave se poveča.... tudi to drži... Torej furaj dele s sabo ali si jih pošlji ob poti naprej... preveri servisno mrežo...

:surrender:

Priprave... zemljevidi, karte, vize, karnet... še en problem - sicer dokaj enostavno rešljiv, a traja!

UUAAAUUU internete ni povsod mobitel ne vleče... ma ne me jebat... to ni možno ...ne grem...:evilgrin:... Pa da masterkarda kje ne vzamejo fak :boobies:

Pa najbrž sem še kaj pozabil...:rolleyes:

Torej fantje nikomur nič ne zamerim in vsem se opravičujem za malo neokusen odigran izpad a vseeno:

Poglejte koliko je drugih problemov, ki jih je treba rešit, preverit in uskladit, in izbira motorja je končno samo še pika na i! In verjetno tudi časovno najlažje in najhitreje rešljiv problem!:worship: In tu je forum... tu se zbirajo ideje, kaj kako v katero smer... s čim? To pa pustimo za konec... ko bomo zbrali keš in jajca!

In mogoče še na koncu vprašanje ali odgovor Bambiju, vsi vemo za njegovo slabo izkušnjo in hkrati vse čestitke za Mongolijo... Mislim (morda se motim) da bo Rusija kaj kmalu z asfaltom povezana do Pacifika... ameriška zahodna obala pa je že... in govora je "okoli sveta"... ki pa ne poteka nujno čez centralno Afriko in Mongolijo...brezpotja in sipine...

Kaj bi torej falilo xjrjki za tak podvig, ki ji ga sicer ne bom privoščil? Baje spada med zelo zanesljive stroje, nosilnost preko 200 kil, vzmetenje ohlins? Zračno hlajenje? Verižni prenos? 150 kmh potovalna? O okvarah na forumih ni kaj napisanega? A si malo "ugibal" ali si me samo hotel podražit? Če je samo to ti ne zamerim, če bi pa moral na kaj pazit pa na dan z besedo?:rolleyes:

Drugače pa Suhi... LOTI SE, ČE IMAŠ MOŽNOST! KORAJŽNO! Res bi ti privoščil!:notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No stvar je taka;res je treba met jajca pa tudi nekaj denarja.Zdaj pa čisto zares. Pred 2 leti je bil pri nas en popotnik in to pravi

popotnik,ki je res šel okoli sveta in je res imel jajca, (denarja pa mislim ne preveč).Je Japonec,pa tudi štartal je od tam,

potem pa proti ZDA menda malo Avstralije malo gor in dol pa Kanadain počasi proti,Angliji, Evropi pa spet malo gor in dol pa čez Slovenijo naprej proti Jugu in Aziji in proti Domu -Japonski.To pot ni opravil v enem letu ali dveh, ampak malo več,ker je med potjo delal in služil(vse sorte) za hrano in gorivo.

Bil je res prava faca v navadni obleki,brez nekih Tex-ov takih in onakih.Moj kolega ga je celo oblekel in obul pošteno in v malo boljše stvari.

No tisto GLAVNO O čem se tu debatira:vse to je opravil z motorjem--Suzuki DJEBEL XC 250 ccm,starim ko biblija(pri nas ga noben niti pogledal nebi).

V glavnem ne moreš verjeti,mi pa motorčke spucane in v nulo,pa od kafiča do kafiča po Sloveniji-me je ratalo kar sram,-res.

Njegov GPS(ki se mi tak radi z njim hvalimo in ga imamo za po LOgarski pa kak Vršič)je bil navaden zemljevid z našimi in Japonskimi črkami.

V glavnem-to je zame pravi popotnik.

Evo bom probal dodat še slikce:

post-29800-0-44636600-1289516100_thumb.jpgpost-29800-0-45285600-1289516127_thumb.jpgpost-29800-0-72400900-1289516172_thumb.jpgpost-29800-0-10099000-1289516194_thumb.jpgpost-29800-0-67642100-1289516202_thumb.jpgpost-29800-0-21742600-1289516212_thumb.jpgpost-29800-0-85293400-1289516237_thumb.jpg

Toliko o potovanju OKOLI SVETA zdaj pa me zanimajo komentarji.

lp

goldmax

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uspelo je, Suhi! :yes:

Pa smo spet zakur'li tole temo...! :OK::kva2::010:lol1::P

.

moto rider -ti pa si, oziroma sta, dala pa res veliko skoz.(Sem malo pogledal slikce s potovanj in ostalo)v profilu.

Svaka čast :OK::OK::OK:

To je zame pravi motorist in popotnik,res čestitke(od takih se tudi nekaj naučiš). :worship: :notworthy: :OK:

lp

goldmax

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V glavnem ne moreš verjeti,mi pa motorčke spucane in v nulo,pa od kafiča do kafiča po Sloveniji-me je ratalo kar sram,-res.

Njegov GPS(ki se mi tak radi z njim hvalimo in ga imamo za po LOgarski pa kak Vršič)je bil navaden zemljevid z našimi in Japonskimi črkami.

Jaz sem se ze pred kratkim razpisal o tem v neki temi tukaj na motosvetu...

Nikoli ne bom razumel te teorije ko nekdo misli da ima motor z 25.000km za zamenjat ker je ze precej star. Č=

Da ne govorim o tem da imajo vecinoma endurasev po sloveniji cestne slick gume, ker mislijo da med. terain gume (nic bolj primerne kot samo za asfalt ali kaksen mak.) drzijo manj po asvaltu in so bolj nevarne :)

(nevem zakaj imam tukaj v mislih vedno znova tiste zglancane bmw gse)

...

Popravljeno . Popravil diskow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tokrat več kot samo 4 besede :)

Osebno bi preferiral sledečo konfiguracijo motocikla, še posebej za solo: zračno/oljno hlajen, enocilindričen enduro, ki ima feltne na špice. Bolj preproste in robustne mašine ni. Večina stvari se lahko zamenja in popravi tudi če nisi izkušen mehanik, če se špica polomi pa lahko v neki zabačeni vasi najdeš še vedno nekoga, ki bo znal feltno popravit (naj poskusi kdo zrihtat lito feltno).

KTM LC4 motocikla jaz osebno ne bi jemal na take avanture, je preveč vzdrževanja in pa muhast motor.

Ostane še seveda Afrika Twin, ki je edina zame osebno primerna za tako pot in pa pogojno star BMW, ki ga pozna cela Sovjetska zveza (Ural) in pa Afrika, pravzaprav vse države, kjer so bili policijski motocikli te znamke.

Vzemite si par ur in poglejte Mondo Enduro / Terra Circa, kjer je ekipa povsem običajnih (beri majhen budget) angležov šla s DR350 na tako pot in kaj so vse dali čez.

Popravljeno . Popravil suntrace14
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!