Skoči na vsebino

Kako in s čim "okoli sveta"


suhi

Priporočene objave

zato ker je tanova 1200 tud super tenere ;)

mogoče zato ker niti ne ve za kaj bi se odloču, dodajam v izbor ...

še kej?

Ni potrebe! Sem mislil, da imaš za tvoje pisanje kakšne druge razloge, zato me je tudi zanimalo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js bi jo mahnil kar z mojim starim GS-om. Sej verjetno je že crknilo, kar je hotelo, drugače je pa še kr nezahtevna mašina in koliko gledam, se ga da tudi že dobit kr poceni. Plehnati kufri so na takem motorju že skoraj serijsko ;)

Mam pa en drug problem, kot vsak, ki mora hodit na šiht in sicer je to čas.

Tako da razmišljam, da bi šel za ene 3 tedne nekam v eno smer, pustil motor tam čez zimo in se vrnil z letalom. Drugo leto pa po kaki drugi poti nazaj.

Vse super, ampak ne vem, kako naj zrihtam registracijo, če ne morem motorja peljat na tehnični...ima kdo kako dobro idejo glede tega?

Popravljeno . Popravil matjazek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js bi jo mahnil kar z mojim starim GS-om. Sej verjetno je že crknilo, kar je hotelo, drugače je pa še kr nezahtevna mašina in koliko gledam, se ga da tudi že dobit kr poceni. Plehnati kufri so na takem motorju že skoraj serijsko ;)

Mam pa en drug problem, kot vsak, ki mora hodit na šiht in sicer je to čas.

Tako da razmišljam, da bi šel za ene 3 tedne nekam v eno smer, pustil motor tam čez zimo in se vrnil z letalom. Drugo leto pa po kaki drugi poti nazaj.

Vse super, ampak ne vem, kako naj zrihtam registracijo, če ne morem motorja peljat na tehnični...ima kdo kako dobro idejo glede tega?

Odfuki šiht. LP

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, odfukam šiht...

Ampak kako za vraga tile svetovni popotniki registrirajo motor, če so tam nekje daleč?

Sam sicer še nisem bil kje preveč stran, ampak prva stvar, ko te kdo vpraša glede motorja je prometna, tako da se to ziher nekako da uredit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js bi jo mahnil kar z mojim starim GS-om. Sej verjetno je že crknilo, kar je hotelo, drugače je pa še kr nezahtevna mašina in koliko gledam, se ga da tudi že dobit kr poceni. Plehnati kufri so na takem motorju že skoraj serijsko ;)

Mam pa en drug problem, kot vsak, ki mora hodit na šiht in sicer je to čas.

Tako da razmišljam, da bi šel za ene 3 tedne nekam v eno smer, pustil motor tam čez zimo in se vrnil z letalom. Drugo leto pa po kaki drugi poti nazaj.

Vse super, ampak ne vem, kako naj zrihtam registracijo, če ne morem motorja peljat na tehnični...ima kdo kako dobro idejo glede tega?

tako stvar kot si jo opisal lahko narediš samo, da greš z starim rižotarjem in ga pustiš kar tam :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je kaj Benka Pulko rihtala registracijo? Ali pa vsi ostali, ki gredo z avtom/motorjem za več kot leto dni na pot?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če maš pa nov motor pa tud ni panike. Sej ga ne rabš za registracijo ,če ti ni treba tehničnega delat. Sam papirje :). Nov motor ma šele čez 4 leta tehnični

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je kaj Benka Pulko rihtala registracijo? Ali pa vsi ostali, ki gredo z avtom/motorjem za več kot leto dni na pot?

Tako kot se to zrihta pri avtih, ki se komaj skup držijo se naredi tud pri motorjih...prometna, par €več in že maš podaljšano za naslednje leto :) Če si pa pošten državljan pa težko rečem kako pa kaj..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale tema je tudi mene že lep čas grizla pa sem povprašal prijatelja ki se je po svetu klatil kar tri leta (južna Amerika in Afrika)

Njegov odgovor je bil sila preprost. REgistracije preprosto ni podaljševal, dve leti se je po svetu vozil s pretečeno registracijo in pravi da se nikoli nihče ni spotaknil ob njega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa kakšna Honda Dominator? Sila enostavna zadeva. Gor obesiš večji tank in boljše vzmetenje, pa bi bila že čist OK. Kar se BMWja tiče sem ga tudi sam gleda. Zame previsok... Motil me je tudi majhen rezervoar, kar pa ni tak problem, ker bi lahko nekaj takega, kot je na spodnjem linku naredil v lastni režiji http://www.hotrodwelding.nl/product.php?id=3 Namesto kovčkov bi sam izbral torbe http://www.ortlieb.de/p-liste.php?ptyp=motorradtasche&lang=en Sem letos ugotovil, da zadeva sploh ni tako napačna.

BTW Po prebiranju kakšne probleme so imeli popotniki z kakšnimi vstopno izstopnimi vizami, je registracija na daljavo še najmanjši problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se veliko potepaš tudi po urbanih koncih znajo biti mehke torbe varnostni problem, saj ga ne moreš pustiti kar sredi mesta in oditi na špancir.

Če pa gre za vukojebine in offroad potem pa so zaradi teže veliko boljša izbira. Jaz sem oči vrgel na Wolfman-a: http://www.wolfmanluggage.com/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa kakšna Honda Dominator? Sila enostavna zadeva. Gor obesiš večji tank in boljše vzmetenje, pa bi bila že čist OK.

Sem preveril cene in ni švoh. Kje pa bi se dalo dobit večji tank?

Se popolnoma strinjam kar se tiče mehkih torb z obema.

Popravljeno . Popravil jan999
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah moraš vzet v zakup letnik, tresljaje in nizko hitrost. Razen hitrosti, ki na dolgih furah v povprečju ni prav visoka ti največjo težavo delata prva dva faktorja. Če imaš vsaj nekaj znanja , orodja in prostega časa lahko narediš marsikaj sam. Kup idej imaš tule http://advrider.com/forums/showthread.php?t=252960&page=7 Začasna rešitev glede goriva so lahko alu čutare. Na dolgi rok pa probaš najdet rabljen acerbis tank na ebayu. Če se ne najde nič pametnega kupiš pač nekaj podobnega. Kakšen rezervoar v stilu XT. Prednje vilice lahko zamenjaš z boljšimi od kakega KTM motorja kot je naredil nekdo na zgornji povezavi. Če ti je to preveč dela ti jih ena firma v Slo. obnovi in noter namesti boljše vzmeti. Zadnji amortizer ni neka znanost. Pač namestiš kakšnega bolj kvalitetnega.

Na tvojem mestu bi šel probat en tak motor. Pa če bi ga potem kupil bi se nekaj časa vozil z njim, da ugotoviš kako ti sede, pa če se ga sploh splača predelat. Kaj takšnega zna bit zanimiv hobi še sploh če imaš doma še en motor in ti ni treba hitet z predelavo. Pa takšne stvari ti morajo biti v veselje. Na koncu se izkaže, da ti takšna starina priraste k srcu in da ti jo je še bolj škoda kot "novega" motorja. Tudi cenovno si lahko kaj hitro "čez proračun".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potovanje okoli sveta je najbolje z dobro in živahno družbo; prijatli, partnerji.....

Motor ne sme biti pokvarljiv, vse ostalo je v denarnici in na zemljevidu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, prebral sem veliko pozitivnega o tem motociklu.

XRV 750

PREVEČ KG.

Eden od teh treh bi znal bit tapravi, z večjim tankom seveda. Cena okrog 2000eu. Letnik okrog 2000.

Suzuki DR 650 SE 147kg

Kawasaki KLR 650 168 kg

Honda NX 650 Dominator 178kg

Popravljeno . Popravil jan999
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem pred par leti sveto zaprisegel, da če sem prvi na tem svetu, ki bi obkrožil zemljo z Yamaho R1, bom to tudi naredil...utipkam u youtube. Ne bo mi treba it ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem pred par leti sveto zaprisegel, da če sem prvi na tem svetu, ki bi obkrožil zemljo z Yamaho R1, bom to tudi naredil...utipkam u youtube. Ne bo mi treba it ;)

Menjaj za CBR1000RR pa maš nov izziv :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!