Skoči na vsebino

Kako in s čim "okoli sveta"


Priporočene objave

Objavljeno

vazno je sam to, da ma dolg hod vzmetenja, relativno udoben zic pa da dela na fergazerje!!!

To da mora biti na fergazerje so miti iz preteklosti. Ne vidim prednosti fergazerjev, sploh pa o tem da so bolj vzdržljivi se da na dolgo debatirat, ker jaz še nisem slišal da bi ainšpric crknil, vleče pa z njim motor bolje, manj goriva porabi, nima težav z delovanjem na višinah, skratka same prednosti za okoli sveta. Če si pa že toliko skeptičen pa lahko vzameš rezervo s sabo.

Objavljeno

To da mora biti na fergazerje so miti iz preteklosti. Ne vidim prednosti fergazerjev, sploh pa o tem da so bolj vzdržljivi se da na dolgo debatirat, ker jaz še nisem slišal da bi ainšpric crknil, vleče pa z njim motor bolje, manj goriva porabi, nima težav z delovanjem na višinah, skratka same prednosti za okoli sveta. Če si pa že toliko skeptičen pa lahko vzameš rezervo s sabo.

Tole je vse res, ampak če ti "pogoltne smeti", ga ne boš spucal. Rabiš kup dodatnih filtrov, kar pa verjetno rabiš tako ali tako.

Bolj problem je, da če ima vbrizgavanje ima tudi kup elektronike in senzorjev in ... , kar pa potem brez računalnika ne moreš popraviti. Kapljica vode na nepravem mestu pa niti ne zakašlja več.

lp

Franc

Objavljeno

Tole je vse res, ampak če ti "pogoltne smeti", ga ne boš spucal. Rabiš kup dodatnih filtrov, kar pa verjetno rabiš tako ali tako.

Bolj problem je, da če ima vbrizgavanje ima tudi kup elektronike in senzorjev in ... , kar pa potem brez računalnika ne moreš popraviti. Kapljica vode na nepravem mestu pa niti ne zakašlja več.

lp

Franc

S tem se strinjam in v teoriji drži, sam v praksi pa poglejte v kakšnem blatu je bila Tenerejka od Ni3ousa, pa kje vse se potikajo Vstromi 650 po svetu in ni nobenih težav. Tudi v enduru kjer so motorji zares v vodi, blatu in ekstremnih razmerah je vedno več ainšprica. V moji klapi sta dva, Husaberg in Husqvarna, nikoli nobenih težav.

Objavljeno

S tem se strinjam in v teoriji drži, sam v praksi pa poglejte v kakšnem blatu je bila Tenerejka od Ni3ousa, pa kje vse se potikajo Vstromi 650 po svetu in ni nobenih težav. Tudi v enduru kjer so motorji zares v vodi, blatu in ekstremnih razmerah je vedno več ainšprica. V moji klapi sta dva, Husaberg in Husqvarna, nikoli nobenih težav.

Moj nima nobenih preoblemov z vodo "med vožnjo", je pa predlani stal par dni pod napuščem (pod streho), pa je vlaga (megla) očitno prišla na nepravo mesto in ni več vžgal dokler ga nisem zvlekel v vežo in dobro posušil, od takrat nobenih problemov več. Ne vem pa kam bi ga dal sušit v kakšni "vukojebini".

lp

Franc

ps. pri vsej tej elektroniki enostavno nimaš kaj popravljati in brez računalnika sploh ne veš kaj je crknilo. Včasih si pač pogledal če ima iskro, dobiva bencin... in si potem lahko kakšno stvar tudi sam popravil (sedaj pa lahko v najboljšem primeru šteješ kolikokrat ti utripne lučka in iščeš po šifrantu, če ga seveda imaš). Je pa zadeva (dokler dela) idealna, pritisneš gumb in voziš, v primeru slabega bencina (premalo oktanov) obrneš stikalo in ne rabiš nobenih dodatkov (za krajši čas), ne rabiš šariti po filtru za zrak in dizah...

Objavljeno

S tem se strinjam in v teoriji drži, sam v praksi pa poglejte v kakšnem blatu je bila Tenerejka od Ni3ousa, pa kje vse se potikajo Vstromi 650 po svetu in ni nobenih težav. Tudi v enduru kjer so motorji zares v vodi, blatu in ekstremnih razmerah je vedno več ainšprica. V moji klapi sta dva, Husaberg in Husqvarna, nikoli nobenih težav.

Če sta v igri Tenere in Africa potem menim da sem paše tut Vstrom. Potrebna je sprememba koles ( čeprav se večina kr vozi z alu platišči tudi po terenu ) , prilagoditev sprednje vilice

( osnovna je narejena za cesto ima prekratek hod ). Touratech predlaga za resen off road prestavitev oljnega hladilnika. Nenazadnje že dejstvo da najdete malega Stroma v Touratechovem katalogu veliko pove. Zadnje 3 leta spremljam Vstrome na podobnih potovanjih, pa nikjer še nisem zasledil da bi bile težave z "ajnšpricom" . poleg tega večina vseh poptnikov ni svoje Vstrome nič modificirala ( koles, sprednjih vilic pa hladilnika tut ne ).

evo npr. samo en link........ http://travellingstrom.com/

Objavljeno

Ko se začne govoriti o vzmetenju in hodu le tega, se vedno spomnim na Hovarda (blacktiger na ADV forumu) in njegovega scramblerja (Triumf). Kamor on spravi ta "cestni" motor marsikdo ne spravi EXC-ja. Je pa vožnja s kakšnim bolj "primernim" motorjem bolj "prijetna".

lp

Franc

Videl sem tudi V-stroma na terenu (dejstvo je, da voznik ni imel pojma) , ne morem pomagati, ampak me bolj spominja na kakšen prevelik skuter kot pa enduro motor.

Objavljeno (popravljeno)

Franc: Kar se tice einstprica;

Lej, dokler si v relativni civilizaciji je einspric res boljsi, poraba, mirnejsi tek, vse super.

Ko pa se znajdes u kurcevi puscavi, zmanjkuje ti bencina, od nekod se pojavi beduin z neko x kanto, polno x tekocine, ki zgleda kot bencin, ti pa einspric zelo odsvetujem. Poglej naprimer kaj se je zdogilo Darku Labašu; Sredi puscave je iz kante tankal dizel. Itak, da ni vedel. Ko pa je ugotovil, je odlil dizel, dolil bencin in je slo naprej. Z GS-om so imeli pa ornk sranje spucat celotne vode za gorivo... Moto puls Putopisi: Darko Labas

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Objavljeno

Franc: Kar se tice einstprica;

Lej, dokler si v relativni civilizaciji je einspric res boljsi, poraba, mirnejsi tek, vse super.

Ko pa se znajdes u kurcevi puscavi, zmanjkuje ti bencina, od nekod se pojavi beduin z neko x kanto, polno x tekocine, ki zgleda kot bencin, ti pa einspric zelo odsvetujem. Poglej naprimer kaj se je zdogilo Darku Labašu; Sredi puscave je iz kante tankal dizel. Itak, da ni vedel. Ko pa je ugotovil, je odlil dizel, dolil bencin in je slo naprej. Z GS-om so imeli pa ornk sranje spucat celotne vode za gorivo... Moto puls Putopisi: Darko Labas

No ja, nekaj podobnega sem napisal par postov višje:"Tole je vse res, ampak če ti "pogoltne smeti", ga ne boš spucal. Rabiš kup dodatnih filtrov, kar pa verjetno rabiš tako ali tako."

Novi motorji pa imajo povrhu vsega še katalizatorje...

lp

Franc

Objavljeno

Videl sem tudi V-stroma na terenu (dejstvo je, da voznik ni imel pojma) , ne morem pomagati, ampak me bolj spominja na kakšen prevelik skuter kot pa enduro motor.

Že že 100 ljudi in isto toliko okusov....ti pa predlagam da se zapelji z njim, mogoče ti pa postane všeč.

Objavljeno

Franc: Kar se tice einstprica;

Lej, dokler si v relativni civilizaciji je einspric res boljsi, poraba, mirnejsi tek, vse super.

Ko pa se znajdes u kurcevi puscavi....

Jst sam nebi znal popravt niti ajnšprica niti fergazarjev.

Objavljeno

...je pa veliiiko večja verjetnost, da ti ga popravijo v vsaki vaški delavnici. Mislim zadelan uplinjač. :naughty:

Objavljeno

Franc: Kar se tice einstprica;

Lej, dokler si v relativni civilizaciji je einspric res boljsi, poraba, mirnejsi tek, vse super.

Ko pa se znajdes u kurcevi puscavi, zmanjkuje ti bencina, od nekod se pojavi beduin z neko x kanto, polno x tekocine, ki zgleda kot bencin, ti pa einspric zelo odsvetujem. Poglej naprimer kaj se je zdogilo Darku Labašu; Sredi puscave je iz kante tankal dizel. Itak, da ni vedel. Ko pa je ugotovil, je odlil dizel, dolil bencin in je slo naprej. Z GS-om so imeli pa ornk sranje spucat celotne vode za gorivo... Moto puls Putopisi: Darko Labas

Uh, Darko... Kdaj je že kupil to FJ1100? Jaz se ga spomnim s srečanja v Trebnjem, 1989 -takrat jo je že imel. In če gledaš kje vse je bil z njo, glava peče.

Objavljeno (popravljeno)

Čedalje bolj razmišljamo kot amerikanci "bigger is better". Sigurno pa bo predvidena pot v dvoje bolj zahtevna kot sam na motorju.

Vsak navija za svoje kljuse. Jaz pa ne bom! Tule kako preberete kako se YAMA obnese na poti okoli sveta. Seveda kdor si še ni.

Peter jo je preizkusil in tudi pohvalil. Se pa na novo dogodivščino odpravlja z oranžkotom najbrž novi izzivi!?

Pred časom sem imel 660-ko stari model (dve `95 in `97) in sva z mojo veliko prevozila v dvoje z ALU kufri in opremo za kampiranje pa ni bilo problema.

Včasim sem res pogrešal kakšnega konja in kakšen km/h bila pa je udobna tudi po slabih cestah.

Suhi tudi mene mika GS800 sploh od kar sem ga peljal. Konjev kot moja bembura, kil pa skoraj 45 nanj (glih za eno spretno ženščino) <ahttp://www.motosvet.com/tabla/uploads/emoticons/whistle.gif' alt=':whistle:'>. Tisti sornik zadnjega amortizerja se pa da poštimat preden kreneš. Ajd srečno.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Čedalje bolj razmišljamo kot amerikanci "bigger is better". Sigurno pa bo predvidena pot v dvoje bolj zahtevna kot sam na motorju.

Vsak navija za svoje kljuse. Jaz pa ne bom! ...

Pred časom sem imel 660-ko stari model (dve `95 in `97) in sva z mojo veliko prevozila v dvoje z ALU kufri in opremo za kampiranje pa ni bilo problema.

Včasim sem res pogrešal kakšnega konja in kakšen km/h bila pa je udobna tudi po slabih cestah.

Suhi tudi mene mika GS800 sploh od kar sem ga peljal. Konjev kot moja bembura, kil pa skoraj 45 nanj (glih za eno spretno ženščino) :whistle:. Tisti sornik zadnjega amortizerja se pa da poštimat preden kreneš. Ajd srečno.

MiNa živjo!

Vem, da je malo mimo s tele teme, ampak vseeno...

A mi lahko kdo pove iz lastnih izkušenj vse dobro in vse slabo o BMW F 800 GS? V osnovi ga poznam, zamima pa me mnenje dobrega poznavalca s ceste, kakor iz terena.

Mirč, tebe pa pozdravljam na daljavo! :yea1:

Objavljeno

Uh, Darko... Kdaj je že kupil to FJ1100? Jaz se ga spomnim s srečanja v Trebnjem, 1989 -takrat jo je že imel. In če gledaš kje vse je bil z njo, glava peče.

Lansko leto sta koncno prebila magicnih 1.000.000km, JAP, MILIJON!!!! Za konec leta ji je obljubil, da bo naredil se tistih beteznih 125.000km, kolikor jih je imela njegova FJ, ko jo je vzel :D

Letnik je mislim, da 1982. Lohk ga pa najdes tut na FBju. Tip ma objavljenih okrog 300!!! ALBUMOV!! s svojih popotovanj :D hehe

Objavljeno

Da je že obrnil milijon... Hm, smešno -nekaterim je pa že motor s 50Tkm za odpis...

FB. Sem mu že poslal prošnjo... Madona, tistega leta kamor sem šel -tip je bil tam. Tih, nevpadljiv -kot duh se je pojavil, ampak bil je povsod. Pa naj je bilo srečanje na Hrvaškem, tudi pri nas je bil pogosto, ali pa po Avstriji... Potem je pa začel po svetu vandrati. :whistle:

Objavljeno

Čao.

Bi kdo morda znal podat primerjalno mnenje na že omenjene mopede in Transalpo 700? Morda bi jo tudi uvrstil v seznam, saj ne vem kaj bi bilo toliko boljšega na 8 let starejši Africi z isto kilami, podobnim motorjem in starejšo tehniko? Če kdo zna navržt nekaj argumentov bom vesel :)

Meni je namreč po raziskovanju TA700 malo bol "solf" opcija, saj ima 19 col spredaj, cela je plastična kjer se le da, kil ima suha pod 200kg, dovoljuje še dodatnih 205kg (to je OK), 60PS je premalo, a to ne moti toliko, zic na 840mm je velika prednost, 17 litrski kesl moti (a enako je na BMWju, tako da pač kakšna dodatna opcija nujna) a pije menda ne veliko, za 2 je udoben, šprikle so že v osnovi, morda progresivne vzmeti potrebne (?) in se bo peljal povsem spodobno...?

Hvala, ajd

Objavljeno

Omenjeno Transalpko sem imel na super testu, z njo smo naredili 10 000 km, smo jo kar obremenjevali po vseh terenih širom bivše juge. Z njo sem prišel v 11 ih urah iz Lj v Skopje=1100 km. Se ne hvalim, hočem le povedat kaj se bp lahko izvede s to stvaritvijo.

Je npr za razliko od Tenerejke dvovaljnik, ima par kubikov več in v praksi je agregat mirnejši, manj vibracij, mašina je za vozit boljša.

Končno hitrost ima malo višjo in je za dolge vožnje primernejša. Menim da je agregat odličen. Vse deluje kot mora, tako menjalnik kot zavore.

Malo me je bolel križ na njej, ampak malo od spomladanske neutrjenosti in malo tudi od vzmetenja. Vendar kaj več kot progresivne fedre ne bi rabil, če bi rad kaj resnejšega počel.

Položaj na motorju je ok. Je pa to manj offroad nastrojen motor od Tenerejke, malo več plastik in tudi bolj ranljiv pri manjših padcih-hitro lahko popokajo bočne plastike, odleti kak žmigavc...

Rezervoar je malo majhen narediš pod obremenitvijo lahko le 160 km. Ampak tut za to obstajajo rešitve (povečanje rezervoarja, dodatna posoda itd...)

Motor je malo nižji, oddaljenost od tal je manjša in zato za nek resen offroad manj primeren kot Tenerejka.

Glede na vrsto potovanja, ki ga imaš v planu morda tale Transalpka primernejši motor, kot pa Tenerejka.

Res da ima manj offroad sposobnosti, vendar v dvoje in otovorjen bo zmogla vse kar se v tem slogu sploh da odvozit.

Bistvena razlika torej menim da je boljši agregat (na račun 2 valjev), bolj ranljiva za pokanje bočnih plastik pri manjših padcih (rešljivo z cevno zaščito) in nekoliko slabše offroad lastnosti, kar pa bi moralo za vajine vrste tripa vseeno zadostovati, saj še vedno lažje premaguje teren kot kak BMW, verjetno bi lahko enako rekel za 1200 in 800 BMW.

Tako v vzdržljivosti in voznih lastnostih se komot kosa z Africo ipd.

Objavljeno (popravljeno)

Omenjeno Transalpko sem imel na super testu, z njo smo naredili 10 000 km, smo jo kar obremenjevali po vseh terenih širom bivše juge. Z njo sem prišel v 11 ih urah iz Lj v Skopje=1100 km. Se ne hvalim, hočem le povedat kaj se bp lahko izvede s to stvaritvijo.

Je npr za razliko od Tenerejke dvovaljnik, ima par kubikov več in v praksi je agregat mirnejši, manj vibracij, mašina je za vozit boljša.

Končno hitrost ima malo višjo in je za dolge vožnje primernejša. Menim da je agregat odličen. Vse deluje kot mora, tako menjalnik kot zavore.

Malo me je bolel križ na njej, ampak malo od spomladanske neutrjenosti in malo tudi od vzmetenja. Vendar kaj več kot progresivne fedre ne bi rabil, če bi rad kaj resnejšega počel.

Položaj na motorju je ok. Je pa to manj offroad nastrojen motor od Tenerejke, malo več plastik in tudi bolj ranljiv pri manjših padcih-hitro lahko popokajo bočne plastike, odleti kak žmigavc...

Rezervoar je malo majhen narediš pod obremenitvijo lahko le 160 km. Ampak tut za to obstajajo rešitve (povečanje rezervoarja, dodatna posoda itd...)

Motor je malo nižji, oddaljenost od tal je manjša in zato za nek resen offroad manj primeren kot Tenerejka.

Glede na vrsto potovanja, ki ga imaš v planu morda tale Transalpka primernejši motor, kot pa Tenerejka.

Res da ima manj offroad sposobnosti, vendar v dvoje in otovorjen bo zmogla vse kar se v tem slogu sploh da odvozit.

Bistvena razlika torej menim da je boljši agregat (na račun 2 valjev), bolj ranljiva za pokanje bočnih plastik pri manjših padcih (rešljivo z cevno zaščito) in nekoliko slabše offroad lastnosti, kar pa bi moralo za vajine vrste tripa vseeno zadostovati, saj še vedno lažje premaguje teren kot kak BMW, verjetno bi lahko enako rekel za 1200 in 800 BMW.

Tako v vzdržljivosti in voznih lastnostih se komot kosa z Africo ipd.

Da troši 8,5 L na 100km to pa ne morem verjet-mogoče pomota, to še meni na vari nikdar niti približno ni uspelo :whistle: (v 11 h do Skopja vsaka ti čast-to pa zaradi tega ker sem že parkrat prevozil to relacijo :worship: )

Drugače pa mislim, da je ena od boljših rešitev za takšno avanturo.

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno

8,5l/100km je res morda mal preveč napisal, a verjamem da zna spit precej več ko jo goniš. Kaj pa normalna poraba, je okoli 5?

Tale je izjemno lepa, dodatne opreme najdem na netu neskončno, kar mi je všeč. Je pa res da brez orenk okovja, kovinskih ščitov ročk, kovinski ščit motorja...ne bi šlo, a to je tako potrebno pri vseh.

Izjemno lepa, zlate felge...kolko so pa res kaj originalne felge na motorjih odporne na udarce? Veliko berem da se jih dosti zvija, bi bilo potrebno menjati za kakšne Excel...?

post-14218-013775500 1286269200_thumb.jpg

Testno vožnjo bi mogu dobit...ta bo težka. Pa Ni3ous še 1x hvala - boš kaj v LJ, častim :beer1:

ajd

Objavljeno

Transalpka ima rdeče polje na obratomeru od 8 in do 10 000 obratov. Ko sem šel po AC proti beogradu sem natankal ob AC in zapeljal na AC.

Navil do pete prestave in ga držal na 8000 obratov dokler ni posvetila rezerva. (cesta bratstva in enotnosti je ponavad bolj prazna in tako vožnjo dejansko dopušča)

Kar pomeni praktično maksimalna poraba v prej omenjenem postu. Morda mi je v rezervoarju ostalo do največ 3 litre goriva. Tankal sem pa zagotovo pred 180 km.

Na testu sem si takrat v blok vpisoval prevožene kilometre in količino natankanega goriva, tko da lahko točno povem. Moram pa poiskat kje je tisti blokec, če najdem bom pogledal in podal čist točne podatke. Kot sem rekel že prej da smo kar obremenjevali motor, na takem testu ne bi motil, če bi kaj crknilo, bi vsaj videli kako odziven je lahko servis.

Je pa to kot pravim maksimalna poraba.

Na 100 km bi popil več le parkiran :P

Sicer pa sem imel porabo na lokalnih cestah okoli 6 L, ampak nisem pazil na ekonomičnost in verjamem da lahko ima porabo 5 L.

Glede časa vožnje do Skopja... kadar ne voziš v skupini ampak sam, je potovalna hitrost precej večja, saj ni problemov z : js morm lulat, js morm tankat, js bi počival, drug je spet lačen itd...

Pomoje so za normalno potovanje in ne dirkanje dovolj dobre original feltne. Ponavadi jih največkrat povijejo zaradi napačnega tlaka v pnevmatikah.

Če boš pa nepričakovano nabil na kako lukno ali skalo pr višjih brzinah, pa ti tudi supr dupr feltna ne pomaga, ali pa napere popokajo.

Takole otovorjeno sem jaz vozil... lepi spomini :)

post-9811-025232300 1286286637_thumb.jpg

Objavljeno

Če me spomin ne vara je bil maximum 186, morda bo kak lastnik povedal kolk ga je prtisnu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!