royal Objavljeno Oktober 5, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 8,5l/100km je res morda mal preveč napisal, a verjamem da zna spit precej več ko jo goniš. Kaj pa normalna poraba, je okoli 5? Tale je izjemno lepa, dodatne opreme najdem na netu neskončno, kar mi je všeč. Je pa res da brez orenk okovja, kovinskih ščitov ročk, kovinski ščit motorja...ne bi šlo, a to je tako potrebno pri vseh. Izjemno lepa, zlate felge...kolko so pa res kaj originalne felge na motorjih odporne na udarce? Veliko berem da se jih dosti zvija, bi bilo potrebno menjati za kakšne Excel...? Testno vožnjo bi mogu dobit...ta bo težka. Pa Ni3ous še 1x hvala - boš kaj v LJ, častim :beer1: ajd Imaš kup testov iz tega lahko potegneš vsaj neke osnove(ampak na vseh testih se je gibala poraba okrog 5L) http://www.siol.net/Avtomoto/Testi/Motocikli/2008/07/Honda_transalp.aspx vrho1679 in roks63 2
vrho1679 Objavljeno Oktober 5, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 S kom ali s čim okrog sveta: Yamaha Worldcrosser concept Več slik in če znate italjansk: http://www.motoblog.it/post/26385/yamaha-worldcrosser-concept-per-chi-ama-lavventura malakai in Lowrenc 2
Bambi61 Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 S kom ali s čim okrog sveta: Yamaha Worldcrosser concept Več slik in če znate italjansk: http://www.motoblog.it/post/26385/yamaha-worldcrosser-concept-per-chi-ama-lavventura Vrho, se strinjam s tabo samo ...cena ,za skoraj tri male Tenerejke!
Ni3ous Objavljeno Oktober 20, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2010 Tole bi znalo bit znimivo... LAhek, verjetno bo dovolj močen... Mogoče bo tole pravi vsestranski bajk, naj bi mel 185 kil in okol 100 konjev. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/triu/triumph_tiger_800xc%2011.htm http://moto.caradisiac.com/Premieres-photos-de-la-Triumph-800-Tiger-2011-721/diaporama?iddoc=23495
Electric Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 Nitro, tega tud jaz čakam da se zjasnijo s specifikacijami. Upam da ne bo preveč spominjal v živo na f800gs, in da so zmontirali če ne druga vsaj nastavljivo vzmetenje, pa malo več druga iz teh 800 kubikov, no mogoče sem preveč zateven, ampak vsaj cenonvni rang f800gs in pa komponente ki so gor zmontirane mi ne gredo skupaj, pri tenerejki razumem, ker je 50% cenejša, zakaj tako pa tudi sam najbolje veš :naughty: Edino ena opomba kak te zgleda toti smajli v trumf izvedbi ko ma 3 valje?
suhi Objavljeno Oktober 21, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 Bo zgleda res tapravi - grd je že dost za okol sveta it Čuda SLIKC Triumpha 800 ajd maco47 1
MiNa Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 Copy - paste osemstotke le "Auspuh" ma na napačni stran kot angleški avti volan . Kölm in ciciban 1 1
moto rider Objavljeno Oktober 22, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2010 Bo zgleda res tapravi - grd je že dost za okol sveta it Čuda SLIKC Triumpha 800 ajd Le to bi še rad doživel, kdaj bo Honda kaj podobnega naredila??? "Tak motor" (karakteristično uspešen, kakor uporaben) sem napovedal že davno tega! Pa me nenda pri Hondi "niso slišali". Nič hud'ga... Bodo pa propadli!
motofrik Objavljeno Oktober 22, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2010 Honda je že imela en tak best bike. Africo... A še čas ni pravi, ali povpraševanje premalo, kdo ve. Mislim pa, da so sposobni narediti Africinega naslednika. Izgleda, da se je Africa premalo kvarila, da bi z deli zaslužili.
Electric Objavljeno Oktober 22, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2010 Honda je naredila pravo afriko rd04, pol so pa začeli šparat in od takrat dalje še kr šparajo, sploh na varaderutu so punucali vilce, ki so jim ostale od horneta, pa bmx belance so nekje poceni dobili :naughty:
baddad Objavljeno Oktober 22, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2010 Kako in s čim "okoli sveta"? Predvsem z domišljijo. Igorr 1
Kawl Objavljeno Oktober 25, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2010 Bo zgleda res tapravi - grd je že dost za okol sveta it Čuda SLIKC Triumpha 800 ajd Mislim da je pri tem triumphu spet problem tako kot pri 955-ki da ima stopalke postavljene previsoko, balanco pa prenizko. Problem je ker te po 200-300 kilometrih z mojo višino 187cm začne vse boleti. Ko sem imel ninjo me pol tok ni vse bolel Mislim da je geometrija na xtz660 -novi model mnogo boljša kot na tem tigru, ki prihaja. KOnji pa tud niso vse. LP
royal Objavljeno Oktober 26, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2010 Honda je naredila pravo afriko rd04, pol so pa začeli šparat in od takrat dalje še kr šparajo, sploh na varaderutu so punucali vilce, ki so jim ostale od horneta, pa bmx belance so nekje poceni dobili :naughty: Upoštevajte nasvete in dolgoletne iskušnje strokovnjaka :yes:
Majesty Objavljeno Oktober 26, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2010 Zadeva, ki je šla takorekoč že dvakrat okoli sveta, 90% offroad. BMW G 650 X Challenge, prersonaliziran do daske. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=524638
suhi Objavljeno Oktober 26, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 26, 2010 Je hud ja, sam ma "zuladunga" (torej max obremenitve) 175kg, kar pa res ni veliko. Mi je pa všečen tale moped, tako kot cela serija G 650 X, a morda je potem res Tenere660 ustreznejši, ali pač? ajd, pa hvala vseen maco47 1
Ni3ous Objavljeno Oktober 26, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2010 Nekaj morm pojasnit, da ne bo zavajanj... V manualu od Tenerejke piše, da je max obremenitev nekaj pod 200kg. Ne vem pa kater podatek bolj drži, ker se mal razlikujejo med sabo. Če ma kdo homologacijo, nej preveri kaj tam piše, js moje homologacije ne najdem, sicer bi preveril.
THOMPSON Objavljeno Oktober 26, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2010 Sicer ne razumem ravno najbolje, a pri meni v HomoLomoGaciji piše: -največja tehnično dovoljena masa396kg -masa vozila 206kg se pravi kakor da 190kg nosilnosti??
Electric Objavljeno Oktober 27, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2010 Raje kot g650x vzameš tenereja 660, pa si samo malenskosti prilagosiš, kot naprimer sedež, belanca (krmilo mi nekako ne diši saj ni plovilo ) in vetrno zaščito pa greš, vsakih tolko najedeš nekaj olja za servis pa se voziš in voziš a ne nitro
Ni3ous Objavljeno Oktober 27, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2010 No vem da sem na začetku pokritiziral sedež, vendar me na tenerejki ne boli ne križ, niti rit, tko da so kilometri pokazali, da je sedež ok. Če bo mašina zdržala in ostale tehnikalije, bo treba pa še par 10kkm odvozit. Pol lahk pa ocenjujem. Ampak po ostalih ki majo velik obrnjenih kilometrov sodeč ne bi smel bit problema. Tule imajo nekaj povedat o svoji izkušnji: http://www.youtube.com/user/scottnet01#p/a/u/0/mCQhIfYsC9o
goldmax Objavljeno Oktober 27, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2010 Jaz pa grem(z ženo seveda)okol sveta s TDM 850 l.2001-če je kdo slišal kdaj za ta motor, ker vidim da poznajo eni samo neke: xzt ktm žnj itd,skratka 4 motorje ki so zato narejeni. Kupil sem ga pa včeraj in to ženi za god,zdaj pa greva poleti na dolgo pot. ajd lp goldmax ImenitnaPriložnost, JONI 46, malakai in 1 other 2 2
gregas Objavljeno Oktober 27, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2010 (popravljeno) Če sta v igri Tenere in Africa potem menim da sem paše tut Vstrom. Potrebna je sprememba koles ( čeprav se večina kr vozi z alu platišči tudi po terenu ) , prilagoditev sprednje vilice ( osnovna je narejena za cesto ima prekratek hod ). Touratech predlaga za resen off road prestavitev oljnega hladilnika. Nenazadnje že dejstvo da najdete malega Stroma v Touratechovem katalogu veliko pove. Zadnje 3 leta spremljam Vstrome na podobnih potovanjih, pa nikjer še nisem zasledil da bi bile težave z "ajnšpricom" . poleg tega večina vseh poptnikov ni svoje Vstrome nič modificirala ( koles, sprednjih vilic pa hladilnika tut ne ). evo npr. samo en link........ http://travellingstrom.com/ eni res dobr endurajo s tem v-stromom... http://www.youtube.com/watch?v=p12B_iOjbQU&feature=related ...meni s 194 suhim kilam, 67 konji in alu okvirjem ne deluje švoh izbira - sploh za v dvoje ...edin obvezen kvaliteten skid-plate, vzmetenje pa kolesa so vrjetno kandidati za dodelavo pri hard-enduranju ...rabljeni so že od 3 jurjev dalje Popravljeno Oktober 27, 2010. Popravil gregas -pero- 1
Ni3ous Objavljeno Oktober 28, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2010 Jaz pa grem(z ženo seveda)okol sveta s TDM 850 l.2001-če je kdo slišal kdaj za ta motor, ker vidim da poznajo eni samo neke: xzt ktm žnj itd,skratka 4 motorje ki so zato narejeni. Kupil sem ga pa včeraj in to ženi za god,zdaj pa greva poleti na dolgo pot. ajd lp goldmax Okol sveta se lahk gre z vsem kar se pelje, vprašanje tu je je bolj s čim bi lažje premagoval ves teren, ki ti po svetu lahko pade pod kolo. Pride se pa z vsem. Jaz pa grem(z ženo seveda)okol sveta s TDM 850 l.2001-če je kdo slišal kdaj za ta motor, ker vidim da poznajo eni samo neke: xzt ktm žnj itd,skratka 4 motorje ki so zato narejeni. Kupil sem ga pa včeraj in to ženi za god,zdaj pa greva poleti na dolgo pot. ajd lp goldmax Okol sveta se lahk gre z vsem kar se pelje, vprašanje tu je je bolj s čim bi lažje premagoval ves teren, ki ti po svetu lahko pade pod kolo. Pride se pa z vsem. Tut TDM ni slaba izbira, sploh za v dvoje.
franc Objavljeno Oktober 28, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2010 Je okoli sveta in je okoli sveta, odvisno kaj si predstavljaš pod tem. lp Franc
suhi Objavljeno Oktober 28, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 28, 2010 (popravljeno) Goldmax daj napiši kaj več o tvojem projektu, če smo že v temu namenjeni temi! Sicer pa ne vem kaj se hudiš ko razpravljamo o teh axt, kth, zji, ijh (kot si omenil). Pač ugotavljamo s čim se da it, da se bo v doglednem času dalo prekrožit kakšen pošten krog izven EU in prevozit tudi odseke po cestah, ki si tega naziva ne zaslužijo. Je pa TDM fajn motor, a vseeno pač jz ne bi šel z njim v Afriko, Azijo...če drugega ne že zaradi dimenzij gum, ki jih ne morš dobit nikjer in se mi ne bi dalo še s tem ukvarjat (je že vsega ostalega več kot preveč). ajd Popravljeno Oktober 28, 2010. Popravil suhi maco47 1
goldmax Objavljeno Oktober 28, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2010 Goldmax daj napiši kaj več o tvojem projektu, če smo že v temu namenjeni temi! Sicer pa ne vem kaj se hudiš ko razpravljamo o teh axt, kth, zji, ijh (kot si omenil). Pač ugotavljamo s čim se da it, da se bo v doglednem času dalo prekrožit kakšen pošten krog izven EU in prevozit tudi odseke po cestah, ki si tega naziva ne zaslužijo. Je pa TDM fajn motor, a vseeno pač jz ne bi šel z njim v Afriko, Azijo...če drugega ne že zaradi dimenzij gum, ki jih ne morš dobit nikjer in se mi ne bi dalo še s tem ukvarjat (je že vsega ostalega več kot preveč). ajd Evo glih zato sem napisal za TDM-ko ker je ni noben nikjer omenil pa me je zanimalo če je kaj z njo narobe(ne me narobe zastopit glede tistih xtxz...)nisem nič slabega mislil ,samo res sem kupil TDM 850,pa je fajn, če kdo kaj pove glede potovanja z njo,ker se pa verjetno odpraviva letos proti Romuniji,Črnemu morju,Moldaviji,Ukrajini(če bo čas in denar) še proti Belorusiji pa čez Poljsko ali Slovaško in seveda Mađarsko proti domu.Eto to je to. ps. Ali je še kaka caka glede TDM-ke? Ali bi bila za tako pot-bolj ko ne v in blizu EU? lp goldmax Kölm in suntrace14 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se