motofrik Objavljeno Oktober 28, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2010 Za pot okoli sveta je vsak motor, če je le volja in denar. Se spomnite tipa na R1...? -pero- 1
bmw Objavljeno Oktober 28, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2010 Za pot okoli sveta je vsak motor, če je le volja in denar. Se spomnite tipa na R1...? so dragstarke dovolj dobre?...KLJIK
-pero- Objavljeno Oktober 28, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2010 (popravljeno) Za pot okoli sveta je vsak motor, če je le volja in denar. Se spomnite tipa na R1...? http://www.sjaaklucassen.nl Popravljeno Oktober 28, 2010. Popravil -pero-
moto rider Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 http://www.sjaaklucassen.nl Če je kdo faca, pol' je pa tale! ! ! ! ! ! ! :worship: :worship: BenX 1
Dr_Jakob Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 tale je boljsa... ce smo ze pri R1 http://www.youtube.com/watch?v=ip2CouGwMNw BenX in ataIBA 2
MiNa Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 Evo glih zato sem napisal za TDM-ko ker je ni noben nikjer omenil pa me je zanimalo če je kaj z njo narobe(ne me narobe zastopit glede tistih xtxz...)nisem nič slabega mislil ,samo res sem kupil TDM 850,pa je fajn, če kdo kaj pove glede potovanja z njo,ker se pa verjetno odpraviva letos proti Romuniji,Črnemu morju,Moldaviji,Ukrajini(če bo čas in denar) še proti Belorusiji pa čez Poljsko ali Slovaško in seveda Mađarsko proti domu.Eto to je to. ps. Ali je še kaka caka glede TDM-ke? Ali bi bila za tako pot-bolj ko ne v in blizu EU? lp goldmax Če imata letos res namen opraviti tole pot s TDM-ko najbrž ne bo problema izberi le prave gume lahko te kje doleti sneg . Pa toplo se oblecita.
motofrik Objavljeno Oktober 30, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2010 Labašev Darko je pa itak izven konkurence. Sicer ne v enem šusu, ampak... tip je vagabund, mašina pa vzdržljiva do amena. Pa Benka s svojim F650..., se pravi da je tudi mali BMW za okoli sveta čisto O.K..
MiNa Objavljeno Oktober 30, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2010 Suhi! Evo še en odgovor s čim in delno tudi kako "okoli Sveta" za to varianto pač potrebuješ malo več časa. ps, prevozila sta tudi del naše sončne strani Alp.
moto rider Objavljeno Oktober 30, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2010 Kar nekaj "tapravih!" sem srečal, ki so vozili motrje do 650 ccm. - Pa je vsak prispel do konca svoje poti! Imam pa le eno vprašanje...? Kako (sam) pobrati motor, ki je (s prtljago vred) težek pol tone?? Je že kdo probu? :unsure:
MiNa Objavljeno Oktober 30, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2010 Moto rider prav imaš! Tudi tule smo že razglabljali o tem s čim sicer ne kako ali pač?
suhi Objavljeno Oktober 31, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 31, 2010 Imam pa le eno vprašanje...? Kako (sam) pobrati motor, ki je (s prtljago vred) težek pol tone?? Je že kdo probu? :unsure: Ti sm razmišlu, da 500kg max ma moped ko sta dva gor, ko pade po tleh jih ni več na njem tak da tehta "samo" še 300kg, kar pa menda že gre. Sam sem pobral 2x R1150GS, ki je sicer tehtal takrat okoli 270kg recimo. Ma se da, te pa potem kak dan roke bolijo, hehe. Goldmaxu - to pot bo TDM po mojem z lahkoto naredu, edino kakšen liter ali 3 olja še vzemi na pot, ker so kar znani po precejšnjem pitju le-tega. Pa objavi kaj ko kreneta! ajd maco47 1
dukemb Objavljeno Oktober 31, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2010 Kar nekaj "tapravih!" sem srečal, ki so vozili motrje do 650 ccm. - Pa je vsak prispel do konca svoje poti! Imam pa le eno vprašanje...? Kako (sam) pobrati motor, ki je (s prtljago vred) težek pol tone?? Je že kdo probu? :unsure: Nekaj let nazaj sem vozil K1200LT-ja in sem imel rahlo smolo, da sem se na mestu zvrnil. Motor brez prtljage je tam okoli 400kg in še prtljage je bilo recimo za kakšnih 10 do 15 kg. Motor sem pobral preden je prijatelj za mano zlezel iz svojega. Še danes ne vem kako mi je to ratalo kar v prvo. Verjetno zaradi jeze in ipike.
Dojcc Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 Evo glih zato sem napisal za TDM-ko ker je ni noben nikjer omenil pa me je zanimalo če je kaj z njo narobe(ne me narobe zastopit glede tistih xtxz...)nisem nič slabega mislil ,samo res sem kupil TDM 850,pa je fajn, če kdo kaj pove glede potovanja z njo,ker se pa verjetno odpraviva letos proti Romuniji,Črnemu morju,Moldaviji,Ukrajini(če bo čas in denar) še proti Belorusiji pa čez Poljsko ali Slovaško in seveda Mađarsko proti domu.Eto to je to. ps. Ali je še kaka caka glede TDM-ke? Ali bi bila za tako pot-bolj ko ne v in blizu EU? lp goldmax Imam podobno TDM-ko ,a gremo skupaj??
goldmax Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 Imam podobno TDM-ko ,a gremo skupaj?? Mislim da bi šlo,sam da veš da je moja lepša :naughty: lp
suhi Objavljeno November 2, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 2, 2010 V učk mi je padla Yamaha TT 600 re. Resda bi moral urediti še za sopotnika nogice, dati preobleči zic (na udobneje) in jasno krepko povečati tank, a je ena všečnejših in trpežnejših kobilic na trgu, pa še za normalno ceno se dobi - je morda kdo s tem kam kdaj šel, da bi podal svoje mnenje? Hvala ajd maco47 1
Kölm Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 Imam podobno TDM-ko ,a gremo skupaj?? Ma dete že nehat s tem TDMkam. Pa če je do Slovaške okol sveta, potem sem bil jaz na luni. Res je da lahko greš okrog sveta tudi z Ducatijem 1198 R toda tu je debata kateri motor bi bil najprimernejši: udoben, ne pretežak, ne preveč požrešen, zelo zanesljiv, nepredrag za vzdrževanje, dobro blaži udarce lukenj v slabih cestah, sposoben vožnje po vsakaršnem terenu... dukemb in suhi 1 1
Kölm Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 V učk mi je padla Yamaha TT 600 re. Resda bi moral urediti še za sopotnika nogice, dati preobleči zic (na udobneje) in jasno krepko povečati tank, a je ena všečnejših in trpežnejših kobilic na trgu, pa še za normalno ceno se dobi - je morda kdo s tem kam kdaj šel, da bi podal svoje mnenje? Hvala ajd Ne vem zakaj bi kupil TT in iz nje delal Tenere, če pa že Tenere dobiš za dokaj ugoden denar. Tisto razliko v ceni boš s predelavami hitro presegel ( sedež, tank, povečanje nosilnosti,... )
suhi Objavljeno November 3, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2010 udoben, ne pretežak, ne preveč požrešen, zelo zanesljiv, nepredrag za vzdrževanje, dobro blaži udarce lukenj v slabih cestah, sposoben vožnje po vsakaršnem terenu... Tole bi moralo it v podpis Teme!!! Ne vem zakaj bi kupil TT in iz nje delal Tenere, če pa že Tenere dobiš za dokaj ugoden denar. Tisto razliko v ceni boš s predelavami hitro presegel ( sedež, tank, povečanje nosilnosti,... ) Tudi jz razmišljam v to smer, samo zanimalo me je, če je kdo sposoben podat kak (proti)argument več. Hvala ajd maco47 1
Dr.SPEED Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 S katerim od teh dveh,bi se raje odpravli na Ruske ceste ktm.bmp z nasledno opremo-- -Akrapovič - homologiran in vpisan v homologaciji - Renthal 110mm visoko krmilo OS, poviški 18 mm, Progrip Rally Foam gripi - Powerparts zadnji zobnik 42T, DID veriga sprenji 15 - 16T - roadbook nosilec, možno kupit tudi z Touratech nosilcem in Garmin CSX 60 - zaščita luči Touratech - Nosilci kovčkov Touratech + alu kovčki z nosilci - plošča prtljažnika Touratec + torbica Touratech 8 l - Stranska noga SW-motech - visok rally blatnik + enojni disk + zaščita vilic - zložljiva KTM ogledala - KTM powerparts pokrov airboxa ALI AFRICA TWIN.bmp,katera je za 2000€ cenejša,ampak je potrebno večino opreme dokupit.Z motorjem bi potoval sam,brez sopotnika!
lasagna Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 Za na ceste, tudi ruske, sta oba zelo dobra. Morda ima prednost KTM zaradi zložljivih ogledal.
mladen Objavljeno November 4, 2010 Opozori Objavljeno November 4, 2010 S katerim od teh dveh,bi se raje odpravli na Ruske ceste ktm.bmp z nasledno opremo-- -Akrapovič - homologiran in vpisan v homologaciji - Renthal 110mm visoko krmilo OS, poviški 18 mm, Progrip Rally Foam gripi - Powerparts zadnji zobnik 42T, DID veriga sprenji 15 - 16T - roadbook nosilec, možno kupit tudi z Touratech nosilcem in Garmin CSX 60 - zaščita luči Touratech - Nosilci kovčkov Touratech + alu kovčki z nosilci - plošča prtljažnika Touratec + torbica Touratech 8 l - Stranska noga SW-motech - visok rally blatnik + enojni disk + zaščita vilic - zložljiva KTM ogledala - KTM powerparts pokrov airboxa ALI AFRICA TWIN.bmp,katera je za 2000€ cenejša,ampak je potrebno večino opreme dokupit.Z motorjem bi potoval sam,brez sopotnika! Zame težka dilema. Če bi bila oba nova iz trgovine in če bi vedel da me čaka mnogo terena, naprimer prečkanje Afrike, bi vzel 640ADV. V primeru da sta oba rabljena bi predvsem zaradi manj obremenjenega agregata izbral Africo Twin. Afrikin V motor naredi mnogoooo kilometrov.....
Electric Objavljeno November 4, 2010 Opozori Objavljeno November 4, 2010 Odvisno kaj ti več pomeni ali agregat ali ciklistika oz vzmetenje. Ta mali advenčer pa je resnično v nulo poštiman, če te vsaj malo mika si ga idi pogledat Zložljiva ogledala kot pogoj nakupa mopeda? Cca 50€ komplet zložljivih ogledal je 1% vrednosti ktm-a, no pri akriki malo več ampak še vedno nepomembno, sploh če takoj ugotoviš da v njih ne vidiš druga kot svoje komolce :naughty:
Bambi61 Objavljeno November 4, 2010 Opozori Objavljeno November 4, 2010 S katerim od teh dveh,bi se raje odpravli na Ruske ceste ktm.bmp z nasledno opremo-- -Akrapovič - homologiran in vpisan v homologaciji - Renthal 110mm visoko krmilo OS, poviški 18 mm, Progrip Rally Foam gripi - Powerparts zadnji zobnik 42T, DID veriga sprenji 15 - 16T - roadbook nosilec, možno kupit tudi z Touratech nosilcem in Garmin CSX 60 - zaščita luči Touratech - Nosilci kovčkov Touratech + alu kovčki z nosilci - plošča prtljažnika Touratec + torbica Touratech 8 l - Stranska noga SW-motech - visok rally blatnik + enojni disk + zaščita vilic - zložljiva KTM ogledala - KTM powerparts pokrov airboxa ALI AFRICA TWIN.bmp,katera je za 2000€ cenejša,ampak je potrebno večino opreme dokupit.Z motorjem bi potoval sam,brez sopotnika! Po moje je 640 prešvoh za Rusijo.Problem je v tem da za takšne razdalje pač enocilindraši niso najbolj primerni.Katerekoli znamke!Za "miljone" kilometrov je dvocilindraš pač boljši,beri vzdržljivejši!
moto rider Objavljeno November 4, 2010 Opozori Objavljeno November 4, 2010 (popravljeno) Vsak je dober, samo da ni pretežek in da laufa!... To je pokazalo življenje v sedlu motocikla! Jaz sem z enocelindašem prevozil 20 jurejv po avstralskih "kamnolomih", pa je bil prekleto dober... ker me je izvlekel iz vsake (krokodilje) pizdarije. Popravljeno November 4, 2010. Popravil moto rider
motofrik Objavljeno November 4, 2010 Opozori Objavljeno November 4, 2010 Škoda, da ga ne delajo več -KLR650 je bil zakon -ta stari. Pa XT500.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se