Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni!

Moj brat kupuje nov skuter, problem pa je v tem, da sam tehta okoli 130 kg ali celo več. Svetovano nam je bilo, da bi moral imeti vsaj motor 125 cca, vendar ima on izpit le za motor do 50 cca, drugega izpita pa ne bo nikoli naredil (tudi za avto ga nima). Skuter tako uporablja za vse vožnje. Živimo na vasi, veliko je klancev, ravnin bolj malo..

Kakšen model skuterja do 50 cca bi svetovali, kakšne karakteristike bi moral imeti, da bi normalno dobo vzdržel vse te obremenitve. Kaj je bolje zračno ali vodno hlajenje .....

Do sedaj je imel skuter Kymco, z njim je v 6 letih naredil okoli 40.000 km. SE je pa v zadnjih letih že toliko kvaril, da bi z denarjem, ki so ga dali za vsa popravila, že zdavnaj kupil novega ali cel več novih.....

Hvala za vse nasvete,

l.p.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pozdravljeni!

Moj brat kupuje nov skuter, problem pa je v tem, da sam tehta okoli 130 kg ali celo več. Svetovano nam je bilo, da bi moral imeti vsaj motor 125 cca, vendar ima on izpit le za motor do 50 cca, drugega izpita pa ne bo nikoli naredil (tudi za avto ga nima). Skuter tako uporablja za vse vožnje. Živimo na vasi, veliko je klancev, ravnin bolj malo..

Kakšen model skuterja do 50 cca bi svetovali, kakšne karakteristike bi moral imeti, da bi normalno dobo vzdržel vse te obremenitve. Kaj je bolje zračno ali vodno hlajenje .....

Do sedaj je imel skuter Kymco, z njim je v 6 letih naredil okoli 40.000 km. SE je pa v zadnjih letih že toliko kvaril, da bi z denarjem, ki so ga dali za vsa popravila, že zdavnaj kupil novega ali cel več novih.....

Hvala za vse nasvete,

l.p.

absolutno nekaj 2T. Drugače pa celo 70cc kit. Najbol bi biu kšn nrg, runner, aerox...

Objavljeno

absolutno nekaj 2T. Drugače pa celo 70cc kit. Najbol bi biu kšn nrg, runner, aerox...

jas mam tudi malo preveč kil :D (tolko glih ne :P ), pa me je rs50 vlekla ko zmešana...pa samo giannelli pa malo drobnarij..nebo problemou če kupi kakega kewaya matrixa, ker ma kolega 130kg pa ga vleče ko zmešan, pa je skuter zablokiran...

Objavljeno

jaz bi mu priporočal, da pozabi ma skuter in si kupi apn.

Objavljeno

jaz bi mu priporočal, da pozabi ma skuter in si kupi apn.

ja da bo pol v vsak breg rival .)

Objavljeno

Pozdravljeni!

Moj brat kupuje nov skuter, problem pa je v tem, da sam tehta okoli 130 kg ali celo več. Kaj je bolje zračno ali vodno hlajenje .....

Do sedaj je imel skuter Kymco, z njim je v 6 letih naredil okoli 40.000 km. SE je pa v zadnjih letih že toliko kvaril, da bi z denarjem, ki so ga dali za vsa popravila, že zdavnaj kupil novega ali cel več novih.....

Absolutno mora kupit vodno hlajen in 4-taktni saj dvotaktnim bo počasi odzvonilo :hmm: (je že) !!!!

Če napišem,da imam doma dva bo zvenelo kot hvala pa NI.Drugega sem kupil zato ker je bil prvi(ženin) tako ZELO uporaben in to je HONDA Zoomer 50 ccm 4-taktni z elektronskim vbrizgom,vodno hlajen,kat. lamda sonda,prisilno hlajenje,4-ventilska tehnika,dinamo starter,itd.itd.Motor bi res vsakomur priporočil in je SIGURNO eden najbolj trpežnih skuterjev ni pa poceni saj stane ca 2K € + polini 300€ potem gre 75 Km/h na enemu(mojemu) imam Polini set na drugemu(ženinemu) pa sem SAMO prednjo šajbo podrejal za ca 2 mm, da gre bolj skupaj in zdaj gre ca 55 Km/h.Cel okvir je narejen iz aluminija samo nosilec sedeža je iz cevastega železa! Res motorček je 1 A ni hriba da me nebi zvlekel, pa tudi nisem med najlažjimi 95 + kg.:hmm:

Če pride kdaj v Nm lahko se oglasi pri meni mu ga bom dal za probat sicer pa sem oba kupil v Domžalah industrijska cona Trzin Honda servis!

Objavljeno

Če je mel če dozdaj skuterja, pol naj vzame kakega Piaggio nrg power, runnerca, al pa aprilia sr 50, to so vse piaggio mašine, vodno hlajene obvezno seveda, drugač pa tudi z kakim yamaha aeroxom nebi zgrešo samo čepraviš da ma 130 kg bo mu pol malo problem z velikostjo samega skuterja (aeroxa). Tudi aprilia sr 50 ajnšpric ( ditech) ma dobro moč ter nizko porabo, vleče pa tudi v vsaki breg ( kolega ma 110 kil pa se vozi po drnih in strnih brez problema tudi z kom na zadnjem sedežu) je pa res da je malenkost dražji (cca 2800 €)

Vsekakr pa priporočam vodno hlajenje

Lp

Objavljeno

zej če ma ičše bol starejše skuterje priporočam gilero runner tam 2002 letnik..one so fajn velike, pa še 2t je..kak 70 kit gor pa kak aspuh drug pa bo letelo kam hočeš :worship:

Objavljeno (popravljeno)

nej kupi gilero runner 180, registrirano pod 50 :) pa omejevalec obratov še zravn.

Popravljeno . Popravil sinn
Objavljeno

nej kupi gilero runner 180, registrirano pod 50 :) pa omejevalec obratov še zravn.

sem gledal te gilere...a so res nekatere 2t? ker majo pospeške za križat se :OK:

Objavljeno

Tip rabi mašino, ki ne bo samo vlekla, ampak da bo tudi trpežna. Ste videli podatek, da mu bo to edino prevozno sredstvo? Kaj mu torej hasne če bo motor imel pospeške kot F1 in šel kot raketa, ob tem pa se mu kvaril...? Je Brumer lepo napisal da 2T mašinam je že odzvonilo. Ti torej odpadejo. Kitajčki prav tako. Korejci, novi ja, stari -prste stran. Nikoli ne veš, kaj se skriva pod lepimi plastikami. Jaz bi svetoval nakup trgovinsko novega. Firmo in tip pa svetujte vi -skuteraši.

Objavljeno

sem gledal te gilere...a so res nekatere 2t? ker majo pospeške za križat se :OK:

ja 2T je večina 180k. sm pa tut vidu neki cajta nazaj na netu Gilero Runner 200 VXR registriano pod 50 (4t)

drgač pa 180 2t se nima kaj preveč kvarit, ker se ne vrti na tok vlkih obratih.

Objavljeno

2t je mogoče res odzvonilo, ampak z 2t se vozi večina mladih in delov maš zadosti in še nekam grejo...no vsak ma svojo mnenje, ampak mu ne priporočam 4t ker bo ga v vsak drugi breg pustil, ker so res preslabi, na 2t pa čist poceni predelaš...

Objavljeno

2t je mogoče res odzvonilo, ampak z 2t se vozi večina mladih in delov maš zadosti in še nekam grejo...no vsak ma svojo mnenje, ampak mu ne priporočam 4t ker bo ga v vsak drugi breg pustil, ker so res preslabi, na 2t pa čist poceni predelaš...

se strinjam. Pomoje najbol so tko k praute yamaha aerox, gilera runner, aprilia sr in pa nrg

Objavljeno

se strinjam. Pomoje najbol so tko k praute yamaha aerox, gilera runner, aprilia sr in pa nrg

zej največja je definitivno gilera..pa še lepa je :worship:

Objavljeno

zej največja je definitivno gilera..pa še lepa je :worship:

ja pa najbolj priljubljena tarča tatov! :ninja:

Objavljeno

ja pa najbolj priljubljena tarča tatov! :ninja:

vsaj čez čas neboš mel problemov z prodajo :P

Objavljeno (popravljeno)

aerox-a nepriporočam ker sem jaz po strukturi 180cm 80 kg pa nimam kam nog dat na njem(v belanco jih nabijam). Pol se mi nesanja kam bo on njegovih 130kg spravil.

Prvo si naj najde en skuter na katerem lahko normalno sedi. Gleda pa naj po znamkah gilera / piagio. Vendar mu priporočam nakup novega, saj kot si rekel je to njegovo edino prevozno sredstvo in ste lahko potem 2 leti brez skrbi kaj se raznoraznih stroškov tiče, saj je pod garancijo(Tudi naj se nebi kvarlo toliko). Seveda bo treba skutera odblokirat, športni izpuh in popotrebi čist navadni gus 70ka. Tolko da bo vleklo v breg in še vedno trpežno kaj se popravil tiče. Vendar jaz nebi delal da bi skuter letel kaj več kot 70-80 ker bojo brenze zelo obrmenjene.

Mogoče še neke čist off. Ste razmišljali mogoče kaj v smeri tega avta ko leti 45.

Aja še na temo 2 takno proti 4 taknem. V vsakem primeri bi bilo kul 4 takno, poceni vzdrževanje, ne crkuje. Vendar 4 takne proizvedejo manj moči. V vašem primeri pa jo rabite, tak da jaz sem za 2 takno. Ker se pelat v breg 15km/h je uničevanje skutera.

Popravljeno . Popravil norc 16
Objavljeno

samo če kupiš ta avto ki gre 45kmh AIXAM te glava peče ko ugotoviš kolko stanejo :)

Objavljeno

Brumer in motofrik imata prav da bo po vsej verjetnosti odzvonilo 2-taktnim skuterjem, vendar glejta na to da 4-taktni skuter nebo nikoli tako potegnil kot 2-takten. Poraba bo večja ja, ampak ker ima on 130kg mu je 1000% boljša izbira 2-taktni in to je gilera runner. Ker je dovolj velika in masivna pa že original runner gre dovolj hitro in ga bo dobro vlekel v vsak hrib. Če pa bo vzel 4-taktnega ga bo pa rinil v vsak malo večji breg.

Jst ti bi seveda predlagal gilera runner, vodno hlajen seveda.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Brumer in motofrik imata prav da bo po vsej verjetnosti odzvonilo 2-taktnim skuterjem, vendar glejta na to da 4-taktni skuter nebo nikoli tako potegnil kot 2-takten. Poraba bo večja ja, ampak ker ima on 130kg mu je 1000% boljša izbira 2-taktni in to je gilera runner. Ker je dovolj velika in masivna pa že original runner gre dovolj hitro in ga bo dobro vlekel v vsak hrib. Če pa bo vzel 4-taktnega ga bo pa rinil v vsak malo večji breg.

Jst ti bi seveda predlagal gilera runner, vodno hlajen seveda.

Buče prodajaš, a si sploh kdaj peljal 4-taktni skuter npr.Hondo Zoomer, bi ti zeloooo priporočal in boš imel povsem drugo mnenje.Sicer pa ni problem najti kake tehnične podatke, kot je npr.navor najdi jaz se stem nebom ukvarjal, res se mi neda vem pa da moj skuter parira vsakemu 2-taktnemu seveda z enako obremenitvijo(težina voznika)v hrib in končna seveda brez da je navit mora biti vse original kot iz trgovine ne pa da je sfriziran do amena KOT VSI na naših cestah in NOBEDEN nezdrži niti eno sezono, kaj šele da bi govorili o prevoženih VSAJ 10K kilomrtrih,ko je 4-taktni šele lepo ulaufan. :whistle:

Ps:da sploh ne omenjam porabo dragega olja in 2X-no porabo benzina v primerjavi z 4-taktnim motorjem z elektronskim vbrizgom!!

Objavljeno

Buče prodajaš, a si sploh kdaj peljal 4-taktni skuter npr.Hondo Zoomer, bi ti zeloooo priporočal in boš imel povsem drugo mnenje.Sicer pa ni problem najti kake tehnične podatke, kot je npr.navor najdi jaz se stem nebom ukvarjal, res se mi neda vem pa da moj skuter parira vsakemu 2-taktnemu seveda z enako obremenitvijo(težina voznika)v hrib in končna seveda brez da je navit mora biti vse original kot iz trgovine ne pa da je sfriziran do amena KOT VSI na naših cestah in NOBEDEN nezdrži niti eno sezono, kaj šele da bi govorili o prevoženih VSAJ 10K kilomrtrih,ko je 4-taktni šele lepo ulaufan. :whistle:

Ps:da sploh ne omenjam porabo dragega olja in 2X-no porabo benzina v primerjavi z 4-taktnim motorjem z elektronskim vbrizgom!!

mogoče res nebi en bat zdržal na eno sezono takim kot si ti :lol1:

večina sošolcev ma skuterje..noben nima 4t, vsi majo 2t pa gre vsakemu čez 20000km brez problemov, tako da nevem od koga si slišal da grejo samo 10000km :slap:

Objavljeno

mogoče res nebi en bat zdržal na eno sezono takim kot si ti :lol1:

večina sošolcev ma skuterje..noben nima 4t, vsi majo 2t pa gre vsakemu čez 20000km brez problemov, tako da nevem od koga si slišal da grejo samo 10000km :slap:

Tip pravi,da z 4t je manj stroškov in več vzdrži kot 2t,pa predelane 2t se samo popravlja v končni fazi...če pa vojim sošolcem dela brez popravljanja tudi pri 20k km,pol pa majo original in nikamor ne vlece al pa slabo predelano...

Objavljeno

Tip pravi,da z 4t je manj stroškov in več vzdrži kot 2t,pa predelane 2t se samo popravlja v končni fazi...če pa vojim sošolcem dela brez popravljanja tudi pri 20k km,pol pa majo original in nikamor ne vlece al pa slabo predelano...

res nimajo neke high-end predelave, vendar gre vsak skuter vsaj 90kmh, z kakim custom aspuhom, blokade pobrane, pa valčke težje...se pravi da na 2t menjaš aspuh pa nekaj naštelaš pa gre 90...pri 4t je 90 skoraj nedoseglivih...

Objavljeno

1 opcija .. je obična vespa od piagio.. neuničljivo in z menjalnikom

2 skuter z velikimi kolesi .. tipa liberty ali scarabeo...

za velike ljudi je to uporabno

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!