Skoči na vsebino

TEŽKI VOZNIK


S232577

Priporočene objave

Tip pravi,da z 4t je manj stroškov in več vzdrži kot 2t,pa predelane 2t se samo popravlja v končni fazi...če pa vojim sošolcem dela brez popravljanja tudi pri 20k km,pol pa majo original in nikamor ne vlece al pa slabo predelano...

Glej skuter ki je dokaj nov(ne en skuter ki že ima za sabo 50k+ km), bo delal ob predelavi menjava izpuha,70kit-a in 17,5 ali 19 fergazer zelo dolgo, vendar pod pogojem da je to 70ka gus ki proizvede max 9ps. Sepravi le cca 3km več kot orginali in se suče še vedno nekje na orginalnih cca 9000 rpm nekje. Ko pa gre folk gor dajat alu celindre ki grejo tudi do 16k rpm tam pa se odkrito povedano samo šraufle , čeprav ko leti te leti konkretno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče res nebi en bat zdržal na eno sezono takim kot si ti :lol1:

večina sošolcev ma skuterje..noben nima 4t, vsi majo 2t pa gre vsakemu čez 20000km brez problemov, tako da nevem od koga si slišal da grejo samo 10000km :slap:

Negovorim kar tako v "tri krasne" imam kolega mehanika ima vrhunsko zrihtan skuter gre garantirano 115 Km/h ampak mu ni še nikoli zdržal ene sezone :headbang: je že obupal od šraufanja in ne mi govort o nekih 20K Kil !!!!!! Imam pa sam dva skuterja 4-taktna eden je original NIČ friziran in gre 55 km/h na drugem pa imam SAMO polini kit in nespremenjeno kubaturo je še vedno 50 ccm in gre točno 73 km/h in to je popolnoma dovolj za po mestu brez, da te policaji preganjajo !!!

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

potem pa že ni vrhunsko zrihtan, če ga nonstop šraufa

predlagam da malo pobrskaš po netu za takimi forumi, pa boš enkrat razumel da lahko gre 70ccm skuter tudi do 30k km... v kolikor pa ga je skupaj delal en ki nima pojma pa je res možno da crkne...

to govorim za normalne 70cc kite in ne dirkalne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da sem bil v skuter sceni dovolj dolgo da vem da se z 70ccm GUS cilindrom da narediti 20k km+(sam sem jih naredil cilinder DR evo in 19 dellorto pa Yasuni R).

Kolega pa je naredil z malagutijom f12(minarelli mašina) z original cilindrom in pobranimi blokadami 40k km :worship: brez šraufanja samo 1x je batne obročke menjal.

Pač treba je segret motor pa kvalitetno olje za mešanco met.Pa poigral se z valčki, federcami v sklopki in pravilno nastavit fergazer.

Pa more it.Je pa res da kdo šlampasto naredi potem pa govori da je klump vse skup itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da sem bil v skuter sceni dovolj dolgo da vem da se z 70ccm GUS cilindrom da narediti 20k km+(sam sem jih naredil cilinder DR evo in 19 dellorto pa Yasuni R).

Kolega pa je naredil z malagutijom f12(minarelli mašina) z original cilindrom in pobranimi blokadami 40k km :worship: brez šraufanja samo 1x je batne obročke menjal.

Pač treba je segret motor pa kvalitetno olje za mešanco met.Pa poigral se z valčki, federcami v sklopki in pravilno nastavit fergazer.

Pa more it.Je pa res da kdo šlampasto naredi potem pa govori da je klump vse skup itd...

Dobro povedano trance_27_notworthy.gif

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Negovorim kar tako v "tri krasne" imam kolega mehanika ima vrhunsko zrihtan skuter gre garantirano 115 Km/h ampak mu ni še nikoli zdržal ene sezone :headbang: je že obupal od šraufanja in ne mi govort o nekih 20K Kil !!!!!! Imam pa sam dva skuterja 4-taktna eden je original NIČ friziran in gre 55 km/h na drugem pa imam SAMO polini kit in nespremenjeno kubaturo je še vedno 50 ccm in gre točno 73 km/h in to je popolnoma dovolj za po mestu brez, da te policaji preganjajo !!!

Samo neke morš vedet, Če ma Ta mehanik kakšen midrace al pa highend kit ki se vrti preko 13k, pol je normalno da ne zdži 1 sezono, če pa je to 70 ccm litoželezni GUS kit ki proizvede tam do 9-10 Km pa je zgodba popolnoma druga!

Lp

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Negovorim kar tako v "tri krasne" imam kolega mehanika ima vrhunsko zrihtan skuter gre garantirano 115 Km/h ampak mu ni še nikoli zdržal ene sezone :headbang: je že obupal od šraufanja in ne mi govort o nekih 20K Kil !!!!!! Imam pa sam dva skuterja 4-taktna eden je original NIČ friziran in gre 55 km/h na drugem pa imam SAMO polini kit in nespremenjeno kubaturo je še vedno 50 ccm in gre točno 73 km/h in to je popolnoma dovolj za po mestu brez, da te policaji preganjajo !!!

glej ti negovori meni, ker vem da grejo skuteri dolgo in če so normalno predelani gredo lahko vsaj tako dolgo kot 4t...nemore pa it en skuter 2t letnik 2000 ki ga kupiš za par evrov pa misliš predelat pa ribne vse skup, nepa ti ki maš nove oz. malo rablene skuterje...eh bv pisat če ne veš :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 opcija .. je obična vespa od piagio.. neuničljivo in z menjalnikom

2 skuter z velikimi kolesi .. tipa liberty ali scarabeo...

za velike ljudi je to uporabno

Če se prav spomnim,je bilo govora,da tip nima izpita,tako da tole NO GO.Sicer pa je tema že malo zašla in namesto,da se kregate kateri je boljši,dajte človeku nasvet,idejo,namig... :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jas sem mel 2t skuterja in sicer gilero runner 1999, pa je bla predelana, pospeški so bli dobri, končna zadovoljiva, poraba je bla nizka, z njim sem naredil kar nekaj kilometrov pa ga niti piknil nisem glede mašine, svečko sem samo 1x menjal drugo pa čisto nič. samo tankal in vozil. je pa bil takrat ko sem ga kupil star 8 let, tak da nisem kupil novega. in ne govorte da so 2t skuterji za kurac če ga sploh meli niste nikoli. če pa je slabo skup naret oz. če je high end predelava nevem kdo bi ti lahko garantiral da bo eno sezono zdržal. prej eno dirko :D

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Fantje še par let pa nebo NOBEN več mogel Prodati 2-taktnega motorja v Nemčiji so ŽE sprejeli zakon,da po letu 2015 nebodo več registrirali 2-taktnih motorjev.Vožnja z njimi bo dovoljena samo z neregistriranim po dirkalnih pistah in to zaradi starodobnikov.Naši vrli poslanci bodo to hitro vnesli tudi v naše zakone saj bo to počasi prešlo na celo EU zaradi Evro norm !

Zato moj nasvet: čimprej prodat dokler imajo motorji še ceno in še sploh,če nekomu leži doma in ga dosti neuporablja prodat ali zamenjat za 4-taktnega ! :whistle:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah jst bom mojo Jawo kr obdržal pa lahko nardijo kar hočjo. To z emisijami za vozila je pomoje bol kot ne pesek v oči-glede na druge onesnaževalce.

Sploh pa:

Fuck greenpeace, ride 2 stroke.trance_38_surprise.giftrance_30_punk.gif

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje še par let pa nebo NOBEN več mogel Prodati 2-taktnega motorja v Nemčiji so ŽE sprejeli zakon,da po letu 2015 nebodo več registrirali 2-taktnih motorjev.Vožnja z njimi bo dovoljena samo z neregistriranim po dirkalnih pistah in to zaradi starodobnikov.Naši vrli poslanci bodo to hitro vnesli tudi v naše zakone saj bo to počasi prešlo na celo EU zaradi Evro norm !

Zato moj nasvet: čimprej prodat dokler imajo motorji še ceno in še sploh,če nekomu leži doma in ga dosti neuporablja prodat ali zamenjat za 4-taktnega ! :whistle:

Kje pa si zasledil,da so to Nemci sprejeli???? Jz NE verjamem,da je mogoče sprejet tak zakon.Navsezadnje ti ne morejo prepovedat vozit neki,kar si lahko še pred letom dni novo kupil....

Mogoče pa bodo Nemci prepovedali živeti kravam,glede na to kolk bolj onesnažujejo okolje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje pa si zasledil,da so to Nemci sprejeli???? Jz NE verjamem,da je mogoče sprejet tak zakon.Navsezadnje ti ne morejo prepovedat vozit neki,kar si lahko še pred letom dni novo kupil....

Mogoče pa bodo Nemci prepovedali živeti kravam,glede na to kolk bolj onesnažujejo okolje :)

Vse je mogoče, samo kar sem napisal je res, bil je cel članek v Motoradu.Tudi uvoz 2-taktnih v Nemčijo so že prepovedali,upokojili bojo tudi vse Trabante to jih baje še najbolj moti,ko se Ostfrici vozijo po zahodni Nemčiji.Zakaj so ukinili GP z 2-taktnimi motorji !!! :hmm: jaz sem že davno pomislil, da je nekaj na tem ! :hmm:

Tudi nov benzin uvajajo z letom 2013 in sicer z 20% dodanim nekim naravnim alkoholom in vsa vozila na benzin, ki nimajo vsaj EVRO - 2 nebojo imela več kaj tankat,tu so zajeti vsi avti in motorji z navadnimi vplinjači !

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj NRG MC3 redno vozi mene (95-100kg) in drago (50-60kg) po LJ (resda ni klancev), pa se moram prav truditi, da ne gre prehitro.

S kolegom sva skupaj malo pod 200kg pa sva sla v ORENK klanec na Typhoonu v Portorozu, in to večkrat, brez problema.

Ne bi smel imeti težav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K je že tako huda debata od 2T pa 4T. jst mam malagutti ciak 50 4T in se da po mestu (pa tudi v klance sva že lezla) v dveh ka mava tam 140kg, prav lepo peljat in ni nobenih problemov. Mašinca dela super. Sploh pa vsi vemo da je 4T motorček le bolj napredna varianta od 2T, pa še tankaš samo bencin, tega porabi 3,5l/100km in je to edini strošek. Kar se moči tiče pač premore tista 2,5kW ampak ne vem če kake runnerce veliko več. Tko da tisti ki ima možost naj gleda za 4T

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoce res, ne vem kolko pijejo ostali. ne pije pa olja kot 2T

je pa moj narejen na bolj al manj isti nacin kot 125, tako da je malo vecji in tezji.

meni je pomembno da se fajn pelje, ma ta velika kolesa, nima tipicnega skuter zvoka in v njega pospravim kup srvari. pri 14 letih bi mi blo pomenbno da je se bolj sminkerski al ne vem kaj. ma zdej k sm ze bolj v letih :P mi je pa bolj "resen" izgled kul.

ne vem jst sm zadovolna z njim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer..v kateri številki Motorrada pa je to pisalo? Bi rad prebral. Nekako smešno se mi zdi, da bi kar prepovedali uporabo 2T. Prodajo novih, to bi še verjel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje še par let pa nebo NOBEN več mogel Prodati 2-taktnega motorja v Nemčiji so ŽE sprejeli zakon,da po letu 2015 nebodo več registrirali 2-taktnih motorjev.Vožnja z njimi bo dovoljena samo z neregistriranim po dirkalnih pistah in to zaradi starodobnikov.Naši vrli poslanci bodo to hitro vnesli tudi v naše zakone saj bo to počasi prešlo na celo EU zaradi Evro norm !

Zato moj nasvet: čimprej prodat dokler imajo motorji še ceno in še sploh,če nekomu leži doma in ga dosti neuporablja prodat ali zamenjat za 4-taktnega ! :whistle:

2t motorji bodo čez par let ogromno vredni...za bv prodajat zej te motorje če boš dobil za kako rs125 nov model max 3000€ voziš pa se še lahko nekaj let...vozi dokler lahko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer..v kateri številki Motorrada pa je to pisalo? Bi rad prebral. Nekako smešno se mi zdi, da bi kar prepovedali uporabo 2T. Prodajo novih, to bi še verjel.

Saj uporabo nebodo prepovedali vozili se bojo še vedno lahko samo ne po javnih cestah, kjer mora imeti vozilo-motor registersko tablico + plaketo.Lahko se bodo uporabljali npr.razni stroji,sani,štiricikli,tricikli,krosevci,olteimerji itd. samo za domačo uporabo.Z motorji pa se bo lahko vozilo samo po raznih privatnih stezah kot tudi na dirkališčih kjer nepotrebuješ registracije in voziš na lastno odgovornost.Nemorem pa ti dati številko motorada kajti jaz dobim vedno(vsak teden) po internetu nove informacije,ker sem nato prijavljen, to objavo sem bral pred kratkim mogoče dva do tri tedne nazaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2t motorji bodo čez par let ogromno vredni...za bv prodajat zej te motorje če boš dobil za kako rs125 nov model max 3000€ voziš pa se še lahko nekaj let...vozi dokler lahko.

Ti samo sebe prepričuješ,pogleg starodobnike če je 4-takten ima še ceno dvotaktnega pa nihče nemara!Če je motor 2-takten mora biti STAR vsaj 50-60 let,da ima ceno!!! :hmm:

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti samo sebe prepričuješ,pogleg starodobnike če je 4-takten ima še ceno dvotaktnega pa nihče nemara!Če je motor 2-takten mora biti STAR vsaj 50-60 let,da ima ceno!!! :hmm:

Res je da so 4t navado dražji, ampak ne iz razloga ker je boljša mašina ampak preprosto zaradi tega ker so redkejši in večji. Ti motorčki od 50 do 350ccm so namreč poganjali pov V bloka in jih je bilo narejenih ogromno. Bili so cenejši, preprosti za proizvdonjo, lahki za popravilo... Študiram neki da bi kakega starega tomosa obnovil-tko iz gušta. Me je kr mal sram, k že ene 5 let ni nobenga tomosa v garaž ninja.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer..v kateri številki Motorrada pa je to pisalo? Bi rad prebral. Nekako smešno se mi zdi, da bi kar prepovedali uporabo 2T. Prodajo novih, to bi še verjel.

Sem kontaktiral kolega iz Nemčije. Delno drži, ja. Po letu 2015 ne bodo NA NOVO registrirali 2T vozil. To se pravi, kot prva registracija, pa v prodaji jih seveda tudi ne bo, novih. Rabljeni, normalno da se bodo registrirali in vozili. Isto, kot je sedaj tista odredba o obveznih dnevnih lučeh za nova vozila.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi, kdor bo hotel imeti 2T motor, bo lahko kupil samo rabljenega in tem bojo seveda cene zrasle, če prav razumem.

..če je že bil registriran v državi. Uvoz ne bo mogoč, razen oldtimerjev. Kar se Nemčije tiče. Ker pa smo tudi mi v EU, bo enako tudi pri nas. Oziroma bodo naši butli res naredili totalno prepoved 2T vozil nasploh. Se ne bi čudil... :whistle:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!