drjanez Objavljeno Oktober 28, 2010 Deli Objavljeno Oktober 28, 2010 živjo, zanima me glede teh prenosov. imam peugeot speedfight 50cc zračno hlajen in prehitro pride na obrate (blokade so zunaj). če menjam prenose, ali se bo to poznalo pri pospeških in ali mi bo potem sploh še speljal v hud klanec? kakšna je razlika med sekundarnim in primarnim zobnikom - če se da komu malo obrazložit. pa če kdo pozna kakšno trgovino ki jih prodaja. hvala fico182, special749 in DXR16 1 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
drjanez Objavljeno Oktober 29, 2010 Avtor Deli Objavljeno Oktober 29, 2010 nihče ne ve? special749, DXR16 in fico182 1 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
konkreten Objavljeno Oktober 30, 2010 Deli Objavljeno Oktober 30, 2010 Jaz vem, da če menjaš prenose ti to nebo nič pomagalo. Da obrazložim: pri originalu brez blokad je možno da ti motor sploh ne bo mogel speljati če boš dau daljše prenose(večja končna, slabši pospeški), ker ne bo imel moči. To se ponavadi menja na 70ccm. Drugič, prenosi nimajo nobene veze s tem kako hitro pride skuter do obratov. Predlagam da menjaš org valjčke za težje pa boš videl razliko. Pri speljevanju pa imajo ključno vlogo fedrce v sklopki-trše kot so, pri višjih obratih ti bo skuter speljeval. Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
drjanez Objavljeno Oktober 31, 2010 Avtor Deli Objavljeno Oktober 31, 2010 valjčki so v redu, jermenica se raztegne do konca. no dobro, itak mislim dat kit 70 noter, ampak še zmeraj ne vem kakšna je razlika med primarnim in sekundarnim zobnikom (vem kje sta) ampak katerega naj zdaj zamenjam? a moram oba menjat, za koliko se razmerje spremeni? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
konkreten Objavljeno Oktober 31, 2010 Deli Objavljeno Oktober 31, 2010 Primarni so za pospeške, sekundarni pa za končno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
konkreten Objavljeno Oktober 31, 2010 Deli Objavljeno Oktober 31, 2010 menjaj primarne, pa bo šlo v klanc, če boš pa dau not 70 pa je itak vseeno kere menjaš kere bo motor v vsakem primeru meu dost moči in bo vleku v vse klance LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se