kunte Objavljeno November 2, 2010 Opozori Objavljeno November 2, 2010 Benelli 491 mi težko vžge ,če ga kakšen teden ne vžgem.Včasih rabim tudi 15 minut kurblat, da prime, potem pa še nekaj časa pustit laufat brez gasa.Ko zalafa , se mi iz auspuha kadi modro(verjetno olje) kot hudič.Zdaj pa mi sploh ne vžge. Gledal sem pretok bencina in opazil , daje na napravi ,kjer se združijo cevi z leve in desne strani rezervarja (slika1)zamašena ena od lukenj.Zanima me kaj sploh to je?
trojan69 Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 Tega motorja sicer ne poznam ampak.. Je vodno hlajen? V tem primeru ti prihaja voda v izgorevalen prostor. razlogi za to so lahko uničeno tesnilo glave, oz. pokrivljena glava (zaradi pregretja).
kunte Objavljeno November 3, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2010 Motor je vodno hlajen.Na to nisem pomislil.Kaj ni dim bolj bel če je vmes voda? Bom preveril. Mogoče veš zakj je namenjen razdelilec na sliki. Z leve in desne priteče bencin iz rezervarja srednji in spodnji pa sta speljana na uplinjač,vendar je spodnji zamašen (v nobeno stran ne prepušča zraka).
trojan69 Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 Aha sem spregledal da je moder. Moder je ponavad ko ti žre olje, bel pa tko kot si reku pri vodi. Če je 2T je mogoč šel semering na gredi pa ti vleče olje iz menjalnika?-ugibam, skuterjev namreč ne poznam kej preveč. Tista zadeva je pa verjetno kak razdelilec bencina, možno da je not tud kakšen filter itd-zopet bol ugibam...
Bremzer Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 Benelli 491 mi težko vžge ,če ga kakšen teden ne vžgem.Včasih rabim tudi 15 minut kurblat, da prime, potem pa še nekaj časa pustit laufat brez gasa.Ko zalafa , se mi iz auspuha kadi modro(verjetno olje) kot hudič.Zdaj pa mi sploh ne vžge. Gledal sem pretok bencina in opazil , daje na napravi ,kjer se združijo cevi z leve in desne strani rezervarja (slika1)zamašena ena od lukenj.Zanima me kaj sploh to je? Po vsej verjetnosti je ena od teh lukenj vezana s cevko na vsisni kolektor tam dobi vacum in s tem vacumom odpre pipco to lepo pusti namiru!!! Kar pa se tiče slabega vžiganja pa najprej daj novo svečko ali to staro osuši očisti in probaj vžgati samo parkrat2-3X nato poglej ali je svečka suha ali mastna.Če je suha nedobi goriva,če pa je mokra potem je slaba iskra.Kar se tiče ko podkadi; Črno = prebogata zmes (goriva-zraka) Belo = voda v benzinu ali pri vodnohlajenem lahko tudi-dihtunga na glavi ali kakšna poka v glavi ali cilindru Plavo = olje ELO, maco47, spidi64 in 2 others 2 3
kunte Objavljeno November 11, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 11, 2010 Zamenjal sem svečko in je vžgal od prve. Še vedno pa je kadil kot hudič , dokler se ni segrel.
motozajebant Objavljeno November 17, 2010 Opozori Objavljeno November 17, 2010 jaz sem meu na benelliju isti problem... ni in ni hotu vžgat, tut na kurbl ne včasih.... pol k je meu pa dober dan, je pa u prvo kresnu...
kunte Objavljeno Maj 9, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2012 Tema je sicer že stara vendar problem je isti le ,da se je še bolj zakompliciralo.Motor mi sedaj ne vžge niti pod razno. Zamenjal sem bencin in svečko vendar nič ne pomaga. Ko vzamem svečko iz cilindra je svečka mokra, se pravi ,da dobi preveč bencina. Na uplinjaču je nekakšen električn ventil z kontaktom ventil ne reagira. Zakaj je ta ventil in kako preverit če deluje.
simonsi Objavljeno Maj 10, 2012 Opozori Objavljeno Maj 10, 2012 to je avtomatski zauh. če je zalit pol je zgleda skoz odprt. kupi novega če ne dela pa je.
drjanez Objavljeno Maj 12, 2012 Opozori Objavljeno Maj 12, 2012 Tema je sicer že stara vendar problem je isti le ,da se je še bolj zakompliciralo.Motor mi sedaj ne vžge niti pod razno. Zamenjal sem bencin in svečko vendar nič ne pomaga. Ko vzamem svečko iz cilindra je svečka mokra, se pravi ,da dobi preveč bencina. Na uplinjaču je nekakšen električn ventil z kontaktom ventil ne reagira. Zakaj je ta ventil in kako preverit če deluje. Ne kupuj novega, preveri se ga tako, da ga priklopiš direktno na akumulator, počakaš 3-5minut in igla se mora premakniti ven nekje za 3-4mm. S samim kontaktom na ključavnici ne reagira nič. Izmeri koliko je ven ko je mrzel in potem še koliko je zunaj ko si ga priklopil na akum. Sem siguren da dela.
kunte Objavljeno Maj 13, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 Včeraj mi ga je uspelo vžgat. V clinder sem nalil bencina in je vžgal pd prve, le večkrat sem moral vliti bencin.Ko je vžgal je kadil modro .Bega me ker je bila svečka vedno mokra , kot da dobi preveč goriva.Pregledal sem tudi membrano in je OK.sumim da nekje pušča voda in se pomeš z bencinom ali oljem in dokler tega ne predela ne vžge.
kunte Objavljeno Junij 16, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Junij 16, 2015 Zanima me kako deluje me Benelli 491 mi težko vžge ,če ga kakšen teden ne vžgem.Včasih rabim tudi 15 minut kurblat, da prime, potem pa še nekaj časa pustit laufat brez gasa.Ko zalafa , se mi iz auspuha kadi modro(verjetno olje) kot hudič.Zdaj pa mi sploh ne vžge. Gledal sem pretok bencina in opazil , daje na napravi ,kjer se združijo cevi z leve in desne strani rezervarja (slika1)zamašena ena od lukenj.Zanima me kaj sploh to je? Danes sem zopet poskušal ugotoviti , kaj je narobe da scooter ne vžge in mi je v oko padel vakumski ventil. Ventil ne bi smel spustiti bencina če ni vžgan oziroma dokler se ne ustvari dovolj vakuma ,da se odpre. Pri meni bencin teče skozi ali je vžgan ali ne. Bi lahko bila tudi to krivda , da po daljši ne uporabi scooterja ta ne vžge?
kunte Objavljeno Julij 11, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 11, 2015 Zanima me kako deluje me Danes sem zopet poskušal ugotoviti , kaj je narobe da scooter ne vžge in mi je v oko padel vakumski ventil. Ventil ne bi smel spustiti bencina če ni vžgan oziroma dokler se ne ustvari dovolj vakuma ,da se odpre. Pri meni bencin teče skozi ali je vžgan ali ne. Bi lahko bila tudi to krivda , da po daljši ne uporabi scooterja ta ne vžge? Končno sem ugotovil zakaj motor ni vžigal. Na batu je falil spodnji batni obroček zgornji batni obroček pa je bil precej zdelan in se je zalepil v utor bata tako ,da ni bilo prave kompresije. Zamenjal sem batne obročke , tesnilla na glavi in pod cilindrom. Motor je vžgal takoj ko je dobil bencin v prazen uplinjač. Zanima me še kakšno olje se natoči v prenos na zadnjem kolesu?
Ciko86 Objavljeno Julij 11, 2015 Opozori Objavljeno Julij 11, 2015 (popravljeno) Olje za skuter prenose,al pa 85w-90 za menjalnike ... Popravljeno Julij 11, 2015. Popravil Ciko86
kunte Objavljeno Julij 12, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 12, 2015 Olje za skuter prenose,al pa 85w-90 za menjalnike ... Sem ugotovil. Spustil sem staro olje ven pa sem videl kakšno olje je not. Hvala vse en.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se