Dadi Objavljeno September 12, 2011 Opozori Objavljeno September 12, 2011 (popravljeno) Danes sem imel na testu tole Hondo. V intenzivnem iskanju novega motorja je na mojem spisku želja pristala tudi ta Honda. Prijazno so mi jo posodili v AS Domžale. Zjutraj sem jo odpeljal na Rakitno in čez preval do Cerknice, Babnega polja in nazaj do Stare pošte, na koncu sem jo vrnil z mešanimi občutki. Zakaj ? Ker nimam pojma kam bi tole Hondo razvrstil. Obnaša se predvidljivo kot vsi Hondini low budget motorji, čeprav ta nikakor ni to, vsaj po ceni ne. Na prvi pogled izgleda kot neki križanec med enduro in cestakom. Pogled iza krmila na števce ti daje občutek, da sediš na kakšnem večjem skuterju. Prav neokusna se mi zdi odprtina med sicer preglednim števcem in plastiko okoli krmila, kot pri marsikaterem motorju je na pretek prostora kamor bi lahko dodali kazalnik prestav, pa nimam pojma zakaj vse bolj in bolj to pogrešam. Tudi kakšen predalček za mobi, denarnico ali prometno bi bil dobrodošel, pri stilu motorja kot naj bi bil. Razen plastike okoli krmila je vse po Hondino natančno obdelano. Prednji del me bega, ker zares ne vem kaj so hoteli s tako obliko. Seveda, ko sem na začetku zagnal agregat mi je poskočil utrip ob znanem zvoku vfr 800. Pozicija sedenja je logično neprimerno boljša kot pri vfr. V začetnih spoznavnih km sem z razočaranjem ugotovil, da se za moj okus sprednji del preveč potaplja in niha zaradi premehkih vilic, ki nimajo možnosto nastavljanja, škoda, pri tej ceni bi to pričakoval. Verjetno je moj način vožnje preveč šarf in so mi ob tej opazki pri vrnitvi mojstri ob vrnitvi predlagali še test cb 1000 r. Ampak, ker sem pred kratkim vozil Tuono mi tudi cb 1000r ne diši več, nekaterim bo to znano zakaj. Zadnji del je nasprotno odličen in bi za moj okus kar pustil tovarniško nastavitev. Po začetnem vihanju nosa nad motorjem, sem pa začel uživati v tem kar dobiš v paketu kot je. V sončnem vremenu je proti Rakitni užitek v malo hitrejšem ritmu štrikati ovinke in z veseljem sem prehitel na tej meni domači cesti plastičarja ravno na delu kjer se priključi makadamska cesta iz smeri Kamnika. Seveda mu to ni bilo všeč in je pognal na silo za menoj. Zanimivo, da mu ni uspelo do vrha kjer sem se ustavil za fotkanje. Ja fant, sem mu rekel, ko ga držiš čez 7000 obratov ti vtec solidno pomaga. Po kratkem pogovoru, mi je zaupal, da je tudi on imel vfr 800 in se mu je zdela hitro preveč kravasta, odlična sicer ampak pretežka. Spregovorila sva še par besed in se odpravila vsak na svoj konec, jaz naprej, on pa nazaj v Maribor in na Golico kot mi je zaupal. Moja nadaljna vožnja je minila hitro in razen radarja v Martinjaku nisem videl plavcev. Motor se je lepo obnašal in v zahvalo mi je požrl presenetljivo več kot bi si mislil, povprečna poraba je bila 8,8 na 100. Meni se to ne zdi preveč, ker nima smisla gledat na to, če uživaš ob vožnji na vse ostalo pozabiš. Vetrna zaščita se mi zdi tako tako, pričakoval sem manj vetra v čelado, verjetno bi bilo bolje, če bi premaknil vetrobran. Gume conti sport atack na katerih sedi motor so zanesljive do skrajnega roba, tačke imajo še kar nekaj lufta do asfalta. Zavore so solidne in abs deluje še v precej globokem nagibu, kar sem mora sprobati zaradi srnice pred Staro pošto. Kot sem prej že omenil pa trpi ciklistika in zavorni učinek zaradi meni pretirano mehkega prednjega dela. Škoda, da so tule preveč šparali. To in premehak sedež se mi zdi kiks Honde, tudi zaradi cene bi pričakoval v tem boljše komponente. Na koncu lahko rečem, da je tole zelo soliden motor, s preizkušenim agregatom in boljši kot je zame edini direktni konkurent tdm 900, čeprav ima yamaha nastavljive sprednje vilice! Še opozorilo vsem, ki se peljete proti Cerknici od Rakitne naprej! Na novem delu ceste od jezera v Rakitni do Pikovnika je precej drseč asfalt, previdnost ni odveč tudi na suhi cesti, na mokri pa še posebej ! Popravljeno September 12, 2011. Popravil Dadi the JACK in dotem 2
skuterist Objavljeno September 12, 2011 Opozori Objavljeno September 12, 2011 No jaz sem jo vzel pa za tabo in šel do obale :grrr . Popravil bi te pri gumah, obuta je v model Continental Road attack. Mene je malo "motil" prehod med delovanjem motorja, sem mislil da se manj občuti. Dadi 1
Snečer Objavljeno September 12, 2011 Opozori Objavljeno September 12, 2011 Zanimiva vsestranska zadeva, le dizajn-sprednji spojler je preveč nemški=mimo. Malo še barve poživijo pa bo.
Dadi Objavljeno September 12, 2011 Opozori Objavljeno September 12, 2011 No jaz sem jo vzel pa za tabo in šel do obale :grrr . Popravil bi te pri gumah, obuta je v model Continental Road attack. Mene je malo "motil" prehod med delovanjem motorja, sem mislil da se manj občuti. Imaš prav, gume so road attack, hvala za popravek. Meni se zdi, da pri vfr 800 tale vtec precej bolj sune in je tule malo popeglan.
Fazer03 Objavljeno Oktober 1, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 (popravljeno) Ob sprejemljivi ceni zna biti zanimiv motor, pa naj ima svojo temo (da se ne drenja skupaj z bolj športno sestro VFR 800F): Torej: COLORI Candy Arcadian Red Matt Gunpowder Black Metallic Pearl Glare White ACCESSORI Cambio rapido ‘quickshifter ‘ Cavalletto centrale Kit presa 12 V Portapacchi posteriore Bauletto da 45 litri in tinta Bauletto da 31 litri in tinta Valigie laterali in tinta da 29 litri Protezioni tubolari Set luci fendinebbia a LED Parafango posteriore a filo ruota Allarme antifurto Borse interne per bauletto e valigie laterali Antifurto meccanico a U SCHEDA TECNICA MOTORE Tipo 4 cilindri a V di 90°, 4 tempi, 16 valvole, raffreddato a liquido (DOHC) Cilindrata 782cc Alesaggio x Corsa 72 x 48mm Rapporto di compressione 11,8 : 1 Potenza massima 78 kW (106 CV) @ 10.250 giri/min Coppia massima 75Nm @ 8.500 giri/min Capacità totale olio 3.9L ALIMENTAZIONE Tipo Iniezione elettronica PGM-FI Capacità serbatoio carburante 20,8 litri Consumo di benzina 18,8 km/l (ciclo medio WMTC)* IMPIANTO ELETTRICO Avviamento Elettrico Capacità batteria 12V/11AH (YTZ-12S) Potenza Alternatore ACG 427W TRASMISSIONE Frizione Multidisco a molle in bagno d’olio Cambio A 6 rapporti Trasmissione finale A catena con O-ring TELAIO Tipo A diamante, doppio trave in alluminio, “pivot-less” CICLISTICA Dimensioni (L´L´A) 2.190 x 870 x 1.360 mm Interasse 1.475mm Inclinazione cannotto di sterzo 26,5° Avancorsa 103 mm Altezza sella 835 / 815 mm Altezza da terra 165 mm Peso in o.d.m. e con il pieno 242 kg SOSPENSIONI Anteriore Forcella telescopica a cartuccia HMAS da 43mm, regolabile nel precarico molla in continuo e in estensione idraulica su 10 posizioni, escursione 131 mm, corsa 145 mm Posteriore Pro-Link con monoammortizzatore caricato a gas HMAS, regolabile nel precarico molla con manopola su 35 posizioni e in estensione idraulica in continuo, escursione 148 mm RUOTE Anteriore A 10 razze in alluminio pressofuso Posteriore A 10 razze in alluminio pressofuso Cerchio anteriore 17M/C x MT3.5 Cerchio posteriore 17M/C x MT5.5 Pneumatico anteriore 120/70 R17 (58V) Pneumatico posteriore 180/55 R17 (73V) FRENI Tipo A disco, con ABS a 2 canali Anteriore Dischi flottanti da 310 x 4,5 mm con pinze radiali a 4 pistoncini e pastiglie in metallo sinterizzato Posteriore Disco da 256 x 6 mm con pinza a 2 pistoncini e pastiglie in metallo sinterizzato LUCI ED EQUIPAGGIAMENTO Cruscotto Tipo digitale LCD, con: indicatore livello carburante, trip computer, indicatore temperatura liquido di raffreddamento, indicatore marcia inserita, indicatore riscaldamento manopole, indicatore temperatura ambiente, orologio, tachimetro, contakm con due parziali, contagiri Sistema di sicurezza HISS Impianto luci Full-LED La nuova Honda Crossrunner MY2015 sarà disponibile da gennaio 2015, il prezzo è ancora da definire. Popravljeno Oktober 1, 2014. Popravil Fazer03 Kmet2 in sayo 2
biker77 Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 242 Kg..Kmet2 ga ne bo kupu k mu je adventure z 220 Kg pretežak..
Kmet2 Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 Duhovito Biker77 zelo,rad bi tebe vidu z zdrobljenim kolenom :glare:
biker77 Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 Duhovito Biker77 zelo,rad bi tebe vidu z zdrobljenim kolenom :glare: Jebemu..nism tebe zajebaval..hotu sm neki druzga povedat ;-) Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 Pol se pa opravičujem Ja res je težek za takšen motorček
Fazer03 Objavljeno Oktober 7, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 7, 2014 Lep moped, sam majhen ... in pa predrag. AS je napisal ceno v oglasu: 11.000 €
Cartman Objavljeno Oktober 7, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2014 ... in pa predrag. AS je napisal ceno v oglasu: 11.000 € A ni to pričakovana cena? NC je 7, ta je 11 in ta velik bo 15 kek.
Fazer03 Objavljeno Oktober 7, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 7, 2014 Ja lahko bi bilo pa tudi 5 ali 6, pa 9 in 13 000 €. Seveda so pa to le pobožne želje.
Cartman Objavljeno Oktober 7, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2014 Ja lahko bi bilo pa tudi 5 ali 6, pa 9 in 13 000 €. Seveda so pa to le pobožne želje. ne more bit. Hondo podcenjujejo samo Slovenci. Flagship ti za 12k prodata Suzuki in Kawasaki. Honda in Yamaha pač ne. Hierarhija je čist jasna.
Fazer03 Objavljeno Oktober 7, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 7, 2014 Ja potem imam pa kar srečno roko pri izbiri: če odštejem Tomosa in MZ-ja ostanejo 4 Honde in 5 Yamah do današnjih dni ... no vsekakor še vedno mislim, da je 11000 € kar lep znesek; potem je pa tu še treba prišteti prtlažnik in enega ali pa vse tri kufre ....
PrimozC Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 Meni zgleda zelo fajn, bo treba sprobat masinco....11k€ za tak motor...hmmm kaj pa GS in Tiger kolk sta....pa sta isto 800ccm, ce smo ze pri tem... lp
lukec Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 cena je čist primerna kar obljubljajo,ter seveda znamka doda svoje
Fazer03 Objavljeno Oktober 28, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 28, 2014 Kot se da videt na motociclismo.it so jo že vozili (po reg.tablicah očitno v Španiji). "Adventure si, off road no" so napisali. Ponujali pa jo bodo (kot je sedaj vse bolj v modi) poleg osnovne še s tremi "paketi" : sport, adventure in touring. Po prvih slikah prav tako nove Yamahe MT 09 X (ali kakor koli se že bo imenovala "privzdignjena" MT 09 (meni se zdi, da sta si kar primerljiva motorina) moram priznati, da mi Honda deluje bolj skladna.
ELO Objavljeno Oktober 30, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2014 res je da je honda bolj skladna in polnega videza. tudi meni je precej všeč. še preveč... enim je ta polnost všeč. tudi meni, btw. nikoli se miso dopadli motorja tipa bmw adventure, kjer ves čas gledaš v zvarjen okvir... zna biti, da bo med obema (crossrunner / MT09x? ) opazna razlika v teži ter da se bo dosti ljudi odločevalo zaradi razmerja km/kg. Fazer03 1
John2005 Objavljeno Oktober 31, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2014 test: http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/first-ride-2015-honda-vfr800x-crossrunner-review/25807.html
Fazer03 Objavljeno Januar 11, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Januar 11, 2015 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9239921&show=2 Na ogled in otip ....
Fazer03 Objavljeno Marec 17, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Marec 17, 2015 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9509787&show=1 MALOPRODAJNA CENA MOTOCIKLA: 10990€ MALOPRODAJNA CENA ADVENTURE PAKETA: 2984€ AKCIJSKA MALOPRODAJNA CENA ADVENTURE PAKETA: 2000€ AKCIJSKA MALOPRODAJNA CENA MOTOCIKLA Z ADVENTURE PAKETOM: 12990€ ADVENTURE PAKET VSEBUJE: - CENTRALNO STOJALO HONDA - TOP KOVČEK 45L Z NOSILCI HONDA - STRANSKA KOVČKA 29L HONDA - CEVNA ZAŠČITA HONDA - LED DODATNE LUČI Z NAPELJAVO HONDA Kera cena .... A se hecajo ? Ne, če bi se hecal bi rekli: "Se peljeta skupaj po cesti Crossrunner Adv. in GS 800 Adv. in Honda vpraša Bavarca: A so tvoji kufri tud tok dragi k da so pozlačeni ??? " thumper in Motocaster 2
VS800 Objavljeno Marec 17, 2015 Opozori Objavljeno Marec 17, 2015 (popravljeno) Ne, če bi se hecal bi rekli: "Se peljeta skupaj po cesti Crossrunner Adv. in GS 800 Adv. in Honda vpraša Bavarca: A so tvoji kufri tud tok dragi k da so pozlačeni ??? " Ti pa dost v lidla hodš ane, al pa so ti sam reklame od lidla všeč........ Popravljeno Marec 17, 2015. Popravil VS800 Kmet2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se