Skoči na vsebino

HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER


Priporočene objave

  • 10 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Danes sem imel na testu tole Hondo. V intenzivnem iskanju novega motorja je na mojem spisku želja pristala tudi ta Honda. Prijazno so mi jo posodili v AS Domžale.

Zjutraj sem jo odpeljal na Rakitno in čez preval do Cerknice, Babnega polja in nazaj do Stare pošte, na koncu sem jo vrnil z mešanimi občutki.

Zakaj ?

Ker nimam pojma kam bi tole Hondo razvrstil. Obnaša se predvidljivo kot vsi Hondini low budget motorji, čeprav ta nikakor ni to, vsaj po ceni ne. Na prvi pogled izgleda kot neki križanec med enduro in cestakom. Pogled iza krmila na števce ti daje občutek, da sediš na kakšnem večjem skuterju. Prav neokusna se mi zdi odprtina med sicer preglednim števcem in plastiko okoli krmila, kot pri marsikaterem motorju je na pretek prostora kamor bi lahko dodali kazalnik prestav, pa nimam pojma zakaj vse bolj in bolj to pogrešam. Tudi kakšen predalček za mobi, denarnico ali prometno bi bil dobrodošel, pri stilu motorja kot naj bi bil. Razen plastike okoli krmila je vse po Hondino natančno obdelano. Prednji del me bega, ker zares ne vem kaj so hoteli s tako obliko.

Seveda, ko sem na začetku zagnal agregat mi je poskočil utrip ob znanem zvoku vfr 800. Pozicija sedenja je logično neprimerno boljša kot pri vfr. V začetnih spoznavnih km sem z razočaranjem ugotovil, da se za moj okus sprednji del preveč potaplja in niha zaradi premehkih vilic, ki nimajo možnosto nastavljanja, škoda, pri tej ceni bi to pričakoval. Verjetno je moj način vožnje preveč šarf in so mi ob tej opazki pri vrnitvi mojstri ob vrnitvi predlagali še test cb 1000 r. Ampak, ker sem pred kratkim vozil Tuono mi tudi cb 1000r ne diši več, nekaterim bo to znano zakaj. Zadnji del je nasprotno odličen in bi za moj okus kar pustil tovarniško nastavitev.

Po začetnem vihanju nosa nad motorjem, sem pa začel uživati v tem kar dobiš v paketu kot je. V sončnem vremenu je proti Rakitni užitek v malo hitrejšem ritmu štrikati ovinke in z veseljem sem prehitel na tej meni domači cesti plastičarja ravno na delu kjer se priključi makadamska cesta iz smeri Kamnika. Seveda mu to ni bilo všeč in je pognal na silo za menoj. Zanimivo, da mu ni uspelo do vrha kjer sem se ustavil za fotkanje. Ja fant, sem mu rekel, ko ga držiš čez 7000 obratov ti vtec solidno pomaga. Po kratkem pogovoru, mi je zaupal, da je tudi on imel vfr 800 in se mu je zdela hitro preveč kravasta, odlična sicer ampak pretežka. Spregovorila sva še par besed in se odpravila vsak na svoj konec, jaz naprej, on pa nazaj v Maribor in na Golico kot mi je zaupal. Moja nadaljna vožnja je minila hitro in razen radarja v Martinjaku nisem videl plavcev. Motor se je lepo obnašal in v zahvalo mi je požrl presenetljivo več kot bi si mislil, povprečna poraba je bila 8,8 na 100.

Meni se to ne zdi preveč, ker nima smisla gledat na to, če uživaš ob vožnji na vse ostalo pozabiš. Vetrna zaščita se mi zdi tako tako, pričakoval sem manj vetra v čelado, verjetno bi bilo bolje, če bi premaknil vetrobran. Gume conti sport atack na katerih sedi motor so zanesljive do skrajnega roba, tačke imajo še kar nekaj lufta do asfalta. Zavore so solidne in abs deluje še v precej globokem nagibu, kar sem mora sprobati zaradi srnice pred Staro pošto. Kot sem prej že omenil pa trpi ciklistika in zavorni učinek zaradi meni pretirano mehkega prednjega dela. Škoda, da so tule preveč šparali. To in premehak sedež se mi zdi kiks Honde, tudi zaradi cene bi pričakoval v tem boljše komponente.

Na koncu lahko rečem, da je tole zelo soliden motor, s preizkušenim agregatom in boljši kot je zame edini direktni konkurent tdm 900, čeprav ima yamaha nastavljive sprednje vilice!

Še opozorilo vsem, ki se peljete proti Cerknici od Rakitne naprej! Na novem delu ceste od jezera v Rakitni do Pikovnika je precej drseč asfalt, previdnost ni odveč tudi na suhi cesti, na mokri pa še posebej !

post-3412-0-93558000-1315850335_thumb.jpg

post-3412-0-59170600-1315850352_thumb.jpg

post-3412-0-43328400-1315850366_thumb.jpg

post-3412-0-99528900-1315850383_thumb.jpg

post-3412-0-58678600-1315850435_thumb.jpg

post-3412-0-13791300-1315850455_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Dadi
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No jaz sem jo vzel pa za tabo in šel do obale :grrr . Popravil bi te pri gumah, obuta je v model Continental Road attack.

Mene je malo "motil" prehod med delovanjem motorja, sem mislil da se manj občuti.

Objavljeno

Zanimiva vsestranska zadeva, le dizajn-sprednji spojler je preveč nemški=mimo.

Malo še barve poživijo pa bo.

Objavljeno

No jaz sem jo vzel pa za tabo in šel do obale :grrr . Popravil bi te pri gumah, obuta je v model Continental Road attack.

Mene je malo "motil" prehod med delovanjem motorja, sem mislil da se manj občuti.

Imaš prav, gume so road attack, hvala za popravek. Meni se zdi, da pri vfr 800 tale vtec precej bolj sune in je tule malo popeglan.

  • 3 let pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Ob sprejemljivi ceni zna biti zanimiv motor, pa naj ima svojo temo (da se ne drenja skupaj z bolj športno sestro VFR 800F):

 

Torej:

 

 

COLORI

  • Candy Arcadian Red
  • Matt Gunpowder Black Metallic
  • Pearl Glare White

 

ACCESSORI 

  • Cambio rapido ‘quickshifter ‘
  • Cavalletto centrale
  • Kit presa 12 V
  • Portapacchi posteriore
  • Bauletto da 45 litri in tinta
  • Bauletto da 31 litri in tinta
  • Valigie laterali in tinta da 29 litri
  • Protezioni tubolari
  • Set luci fendinebbia a LED
  • Parafango posteriore a filo ruota
  • Allarme antifurto
  • Borse interne per bauletto e valigie laterali
  • Antifurto meccanico a U

 

SCHEDA TECNICA

MOTORE

 

Tipo

4 cilindri a V di 90°, 4 tempi, 16 valvole, raffreddato a liquido (DOHC)

Cilindrata

782cc

Alesaggio x Corsa

72 x 48mm

Rapporto di compressione

11,8 : 1

Potenza massima

78 kW (106 CV) @ 10.250 giri/min

Coppia massima

75Nm @ 8.500 giri/min

Capacità totale olio

3.9L

ALIMENTAZIONE

 

Tipo

Iniezione elettronica PGM-FI

Capacità serbatoio carburante

20,8 litri

Consumo di benzina

18,8 km/l (ciclo medio WMTC)*

IMPIANTO ELETTRICO

 

Avviamento

Elettrico

Capacità batteria

12V/11AH (YTZ-12S)

Potenza Alternatore ACG

427W

TRASMISSIONE

 

Frizione

Multidisco a molle in bagno d’olio

Cambio

A 6 rapporti

Trasmissione finale

A catena con O-ring

TELAIO

 

Tipo

A diamante, doppio trave in alluminio, “pivot-less”

CICLISTICA

 

Dimensioni (L´L´A)

2.190 x 870 x 1.360 mm

Interasse

1.475mm

Inclinazione cannotto di sterzo

26,5°

Avancorsa

103 mm

Altezza sella

835 / 815 mm

Altezza da terra

165 mm

Peso in o.d.m. e con il pieno

242 kg

SOSPENSIONI

 

Anteriore

Forcella telescopica a cartuccia HMAS da 43mm, regolabile nel precarico molla in continuo e in estensione idraulica su 10 posizioni, escursione 131 mm, corsa 145 mm

Posteriore

Pro-Link con monoammortizzatore caricato a gas HMAS, regolabile nel precarico molla con manopola su 35 posizioni e in estensione idraulica in continuo, escursione 148 mm

RUOTE

 

Anteriore

A 10 razze in alluminio pressofuso

Posteriore

A 10 razze in alluminio pressofuso

Cerchio anteriore

17M/C x MT3.5

Cerchio posteriore

17M/C x MT5.5

Pneumatico anteriore

120/70 R17 (58V)

Pneumatico posteriore

180/55 R17 (73V)

FRENI

 

Tipo

A disco, con ABS a 2 canali

Anteriore

Dischi flottanti da 310 x 4,5 mm con pinze radiali a 4 pistoncini e pastiglie in metallo sinterizzato

Posteriore

Disco da 256 x 6 mm con pinza a 2 pistoncini e pastiglie in metallo sinterizzato

LUCI ED EQUIPAGGIAMENTO

 

Cruscotto

Tipo digitale LCD, con: indicatore livello carburante, trip computer, indicatore temperatura liquido di raffreddamento, indicatore marcia inserita, indicatore riscaldamento manopole, indicatore temperatura ambiente, orologio, tachimetro, contakm con due parziali, contagiri

Sistema di sicurezza

HISS

Impianto luci

Full-LED

 

La nuova Honda Crossrunner MY2015 sarà disponibile da gennaio 2015, il prezzo è ancora da definire.

 

 

 

 

 

 

Popravljeno . Popravil Fazer03
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

242 Kg..Kmet2 ga ne bo kupu k mu je adventure z 220 Kg pretežak..

Objavljeno

Duhovito Biker77 zelo,rad bi tebe vidu z zdrobljenim kolenom :glare:

Objavljeno

Duhovito Biker77 zelo,rad bi tebe vidu z zdrobljenim kolenom :glare:

Jebemu..nism tebe zajebaval..hotu sm neki druzga povedat ;-)

Objavljeno

Pol se pa opravičujem :blush:


Ja res je težek za takšen motorček ;)

Objavljeno

Lep moped, sam majhen

 

... in pa predrag. AS je napisal ceno v oglasu: 11.000 € :eek:

Objavljeno

... in pa predrag. AS je napisal ceno v oglasu: 11.000 € :eek:

 

 

A ni to pričakovana cena? NC je 7, ta je 11 in ta velik bo 15 kek.

Objavljeno

Ja lahko bi bilo pa tudi 5 ali 6, pa 9 in 13 000 €. Seveda so pa to le pobožne želje.

Objavljeno

Ja lahko bi bilo pa tudi 5 ali 6, pa 9 in 13 000 €. Seveda so pa to le pobožne želje.

 

 

ne more bit. Hondo podcenjujejo samo Slovenci. Flagship ti za 12k prodata Suzuki in Kawasaki. Honda in Yamaha pač ne. Hierarhija je čist jasna. 

Objavljeno

Ja potem imam pa kar srečno roko pri izbiri: če odštejem Tomosa in MZ-ja ostanejo 4 Honde in 5 Yamah do današnjih dni ... no vsekakor še vedno mislim, da je 11000 € kar lep znesek; potem je pa tu še treba prišteti prtlažnik in enega ali pa vse tri kufre ....

Objavljeno

Meni zgleda zelo fajn, bo treba sprobat masinco....11k€ za tak motor...hmmm kaj pa GS in Tiger kolk sta....pa sta isto 800ccm, ce smo ze pri tem...

 

lp

Objavljeno

cena je čist primerna kar obljubljajo,ter seveda znamka doda svoje

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Kot se da videt na motociclismo.it  so jo že vozili (po reg.tablicah očitno v Španiji). "Adventure si, off road no" so napisali. Ponujali pa jo bodo (kot je sedaj vse bolj v modi) poleg osnovne še s tremi "paketi" : sport, adventure in touring.

 

Po prvih slikah prav tako nove Yamahe MT 09 X (ali kakor koli se že bo imenovala "privzdignjena" MT 09 (meni se zdi, da sta si kar primerljiva motorina) moram priznati, da mi Honda deluje bolj skladna.

Objavljeno

res je da je honda bolj skladna in polnega videza. tudi meni je precej všeč. še preveč... :)

 

enim je ta polnost všeč. tudi meni, btw.

nikoli se miso dopadli motorja tipa bmw adventure, kjer ves čas gledaš v zvarjen okvir...

 

zna biti, da bo med obema (crossrunner / MT09x? ) opazna razlika v teži ter da se bo dosti ljudi odločevalo zaradi razmerja km/kg.

  • 2 mesecev pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9509787&show=1

 

MALOPRODAJNA CENA MOTOCIKLA: 10990€

MALOPRODAJNA CENA ADVENTURE PAKETA: 2984€
AKCIJSKA MALOPRODAJNA CENA ADVENTURE PAKETA: 2000€

AKCIJSKA MALOPRODAJNA CENA MOTOCIKLA Z ADVENTURE PAKETOM: 12990€

ADVENTURE PAKET VSEBUJE:
- CENTRALNO STOJALO HONDA
- TOP KOVČEK 45L Z NOSILCI HONDA
- STRANSKA KOVČKA 29L HONDA
- CEVNA ZAŠČITA HONDA
- LED DODATNE LUČI Z NAPELJAVO HONDA

 

Kera cena ....

 

A se hecajo ?

 

Ne, če bi se hecal bi rekli: "Se peljeta skupaj po cesti Crossrunner Adv. in GS 800 Adv. in Honda vpraša Bavarca: A so tvoji kufri tud tok dragi k da so pozlačeni ???  "

 

 

 

 

 

 

 

post-1569-0-95811400-1426587876_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Ne, če bi se hecal bi rekli: "Se peljeta skupaj po cesti Crossrunner Adv. in GS 800 Adv. in Honda vpraša Bavarca: A so tvoji kufri tud tok dragi k da so pozlačeni ???  "

Ti pa dost v lidla hodš ane, al pa so ti sam reklame od lidla všeč........ :ninja:

Popravljeno . Popravil VS800

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!