tadejct Objavljeno November 8, 2010 Opozori Objavljeno November 8, 2010 Na Fiat Marei Weekend mi je utrgalo jermen in povilo ventile. Popravilo se ne splača, zanima me pa če je na tehničnem kak problem če zamenjam motor z natanko enakim (isti tip po številki, kubikaža, konji, vse isto. kakšno dokumentacijo moram urediti? imam kupoprodajno pogodbo avtomobila ki bo daroval motor.
biker77 Objavljeno November 8, 2010 Opozori Objavljeno November 8, 2010 Na Fiat Marei Weekend mi je utrgalo jermen in povilo ventile. Popravilo se ne splača, zanima me pa če je na tehničnem kak problem če zamenjam motor z natanko enakim (isti tip po številki, kubikaža, konji, vse isto. kakšno dokumentacijo moram urediti? imam kupoprodajno pogodbo avtomobila ki bo daroval motor. ne rabiš nič.. sej v prometni itak piše samo tip motorja.. kupoprodajno darovalnega avta pa le obdrži..just in case
tadejct Objavljeno November 8, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 8, 2010 samo na šasiji je udarjena tudi serijska številka motorja, ali se motim?
Frips Objavljeno November 8, 2010 Opozori Objavljeno November 8, 2010 Številka motorja ni pomembna...pomembna je številka šasije...
tadejct Objavljeno November 8, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 8, 2010 hvala lepa za pomoč! zdej pa šravfat....... zdej k vidim da ste majstri - obstaja kakšna posebnost pri tehničnem delu menjave fiatovih motorjev, kaj na kar moram biti pozoren, al je zadeva dokaj standardna? moram resetirat računalnik? je centrala kodiranega vžiga direktno na ključavnici ali ima tam samo čitalec? darovalec je fiat marea weekend 1.8elx 83kw l. 1997 prejemnik l. 2000.
Frips Objavljeno November 8, 2010 Opozori Objavljeno November 8, 2010 ehmm..bi bilo bolje na kakšnem fiatovem forumu vprašat
Bojč Objavljeno November 8, 2010 Opozori Objavljeno November 8, 2010 Nč se ne rabiš sekirat za te stvari. Ti sam prešraufej, pa bo. Pa nov jermen montiraj, da ne boš SPET iskal motorja čez 5000 km. Fajn zrihtej,
tadejct Objavljeno November 8, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 8, 2010 sm že nabavu jermen, šponarje in pumpo... se ne pustim več na suho nategnit vsaka šola.......tri pikce.... DXR16 1
k0ci Objavljeno November 8, 2010 Opozori Objavljeno November 8, 2010 samo na šasiji je udarjena tudi serijska številka motorja, ali se motim? to je bilo včasih ja, ko je imel motor svojo serijsko številko, ampak takrat so motorji zdržali tudi po 1mio km in več....danes pa je tudi motor ˝potrošni material˝, zato je udarjen samo tip motorja, če je tip motorja isti ti samo menjaj, nobeden ne bo nič kompliciral
YamahafanR6 Objavljeno November 11, 2010 Opozori Objavljeno November 11, 2010 Točno tko kot so že rekli. Pomembni sta samo številka šasije in TIP motorja. Če je motor enak kot si ga imel (ber: isti TIP) potem ga lahko menjaš v nedogled brez kakršnihkoli homologacij, pregledov, vpisov, etc
stuhec Objavljeno November 11, 2010 Opozori Objavljeno November 11, 2010 kako dolgo pa nisi menjal jermena ? pa veš na kolko se sploh menja
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se