Skoči na vsebino

MotoGP 2011


Cartman

Priporočene objave

Pejdmo še mal k temiiii...

Glede ,da sem pristaš Yamahe ne obrajtam pa glih Lorenca,pa vseen mislim,da se peb ne bo kr dal,tu je še Spis,ki bo španu ko nor...a vseen mislim ,da bo Honda mešala štrene na stopničkah Pedrosa bo lovil dolgopričakovani naslov,Stoner pa tud kod tim bojo sigurn najmočnejši,roko na srce tud moped je dober..Ducati pa pomoje nima glih vlk šans sej bo Rosi rabu kr neki,da ga ma v malem prstu,bo pa tu in tam edn presenetu,odvisn od piste..

Stavu se glih nebi,plačam pa pjačo tistmu ko točn trofi... :beer2:

Aja...Paris je zakon,sam ne na moro pisti..,če pa da dnar,pa še kej zravn pa ni nič

narobe :010

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

I always liked fast bikes and 19-year old girls with no morals and low self esteem... Aja to ne paše glih sm :whistle:

Slikca pa že:

n517886_2010-parishilton.slideshow.jpg

Res huda mašina.. :l_01:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pejdmo še mal k temiiii...

Glede ,da sem pristaš Yamahe ne obrajtam pa glih Lorenca,pa vseen mislim,da se peb ne bo kr dal,tu je še Spis,ki bo španu ko nor...a vseen mislim ,da bo Honda mešala štrene na stopničkah Pedrosa bo lovil dolgopričakovani naslov,Stoner pa tud kod tim bojo sigurn najmočnejši,roko na srce tud moped je dober..Ducati pa pomoje nima glih vlk šans sej bo Rosi rabu kr neki,da ga ma v malem prstu,bo pa tu in tam edn presenetu,odvisn od piste..

Stavu se glih nebi,plačam pa pjačo tistmu ko točn trofi... :beer2:

Aja...Paris je zakon,sam ne na moro pisti..,če pa da dnar,pa še kej zravn pa ni nič

narobe :010

Tale Paris je res dobra mašina,verjetn jo je bolš gledat ko v živo prenašat(za probat bi blo)....a vseen je zgornja tema prva(he,he..).. bo pa vsej kmalu vse bolj aktualna.. :surrender: :surrender: ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha še vedno išče glavnega sponzorja. Mislim, da se bodo čedalje bolj zavedali kako vlogo je Rossi dejansko imel. Menim sicer, da bodo do začetka sezono že našli nekje nekoga. Lahko pa se zgodi, da bodo na prvih dirkah nastopali z tovarniško modro kot na začetku 2007.

Vir: Moja povezava

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha še vedno išče glavnega sponzorja. Mislim, da se bodo čedalje bolj zavedali kako vlogo je Rossi dejansko imel. Menim sicer, da bodo do začetka sezono že našli nekje nekoga. Lahko pa se zgodi, da bodo na prvih dirkah nastopali z tovarniško modro kot na začetku 2007.

Vir: Moja povezava

žalostno je ekipa, ki je v pretekli sezoni osvojila vse kar se je osvojiti dalo, ne najde glavnega sponzorja...

verjamem pa, da bodo našli sponzorja do 1. dirke, kot leta 07'

v nasprotnem primeru pa je to po mojem mnenju že znak za alarm in dorna bo morala nekaj storiti glede tega, če želi doseči

ideal 24-26 motorjev na štartu

jaz imam rešitev :D

1000cc

145kg

vsa elektronika prepovedana

32l goriva

rpm limit 16,500

povabit michelin nazaj v prenstvo

podvojiti določeno št. kompletov pnevmatik

in na koncu še podvojiti št. zimskih testiranj

Popravljeno . Popravil P182
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žalostno je ekipa, ki je v pretekli sezoni osvojila vse kar se je osvojiti dalo, ne najde glavnega sponzorja...

verjamem pa, da bodo našli sponzorja do 1. dirke, kot leta 07'

v nasprotnem primeru pa je to po mojem mnenju že znak za alarm in dorna bo morala nekaj storiti glede tega, če želi doseči

ideal 24-26 motorjev na štartu

jaz imam rešitev :D

1000cc

145kg

vsa elektronika prepovedana

32l goriva

rpm limit 16,500

povabit michelin nazaj v prenstvo

podvojiti določeno št. kompletov pnevmatik

in na koncu še podvojiti št. zimskih testiranj

Ali pa Rossi vsako dirko pri drugem moštvu:D hec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj? :?

ker bi zadostovali klasično vodeni ventili in drag pnevmatski sistem nebi bil potreben

z rpm-ji in uporabo eksotičnih materialov pa cene konkurenčnih agregatov in z njimi povezano vzdrževanje, rastejo v višave...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor, a potem lahko rečemo tudi, da naj dajo kar serijske agregate, pa bo še ceneje. :)

A ima Ducati tudi pnevmatsko vodene ventile?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malenkost, ni za kaj...

za vse informacije in predloge pa piši na MotoGP.com :)

a med prazniki ni bilo nič :pos: da si sedaj mene našel?

problemček? PM

Popravljeno . Popravil P182
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P182; pri takih omejitvah se vsi pobijejo, ker bi imel motor na gumi enih 250 konjev in brez TCja je to dokaj delikatno...

fp4492; kolikor vem ima Ducati dezmodromično vodenje ventilov. Razen če so tudi tukaj prekršili tradicijo in uporabili pnevmatiko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P182; pri takih omejitvah se vsi pobijejo, ker bi imel motor na gumi enih 250 konjev in brez TCja je to dokaj delikatno...

fp4492; kolikor vem ima Ducati dezmodromično vodenje ventilov. Razen če so tudi tukaj prekršili tradicijo in uporabili pnevmatiko.

Kar se TC-ja in ostale elektronike tiče, je že Stoner lepo povedal. Trenutno stanje je tako, da ni variante da bi se la ta prepovedala. Sploh ker misli, da sama elektronika ne pomaga pri boljših časih, ampak le pri tem da ne delajo neumnosti in posledično ostanejo zdravi.

Jap. Ducati pa še ima mehansko krmiljene ventile. To je po mojem eden od razlogov, da si lahko privoščijo pet motorjev na gridu. Kar za najmanjšo tovarno ni mačji kašelj. Dvomim da bi imeli tako število ob uporabi pnevmatskih ventilov.

Popravljeno . Popravil jest7
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se TC-ja in ostale elektronike tiče, je že Stoner lepo povedal. Trenutno stanje je tako, da ni variante da bi se la ta prepovedala. Sploh ker misli, da sama elektronika ne pomaga pri boljših časih, ampak le pri tem da ne delajo neumnosti in posledično ostanejo zdravi.

Jap. Ducati pa še ima mehansko krmiljene ventile. To je po mojem eden od razlogov, da si lahko privoščijo pet motorjev na gridu. Kar za najmanjšo tovarno ni mačji kašelj. Dvomim da bi imeli tako število ob uporabi pnevmatskih ventilov.

To jaz ne veramem. morda en krog v kkvalifikacijah, ne rečem, ampak celo dirko, lap by lap? TC je tam, dirkač misli eno stvar manj in sproti varčuje gume. pomoje ni varjante da brez TC dirko odpelejo v istem tempu.

tale druga pa je. . .zelo smiselna :hmmm: niko pomislil na to. živel sem v nekem prepričanju de Ducati služi z rentanjem satelitskim moštvom, in tako krpa svoj budget. je pa možno da so zarad že doteranega desmo patenta cenejši/dostopni za uporabo tudi privatnikom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

@ P182: odlična ideja, zagovarjam :OK:

bi jim pa pustil elektroniko za vžig in ajnšpric :P omejil benz na 26 litrov, in poleg Michelina povabil še Dunlop ;)

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap. Ducati pa še ima mehansko krmiljene ventile. To je po mojem eden od razlogov, da si lahko privoščijo pet motorjev na gridu. Kar za najmanjšo tovarno ni mačji kašelj. Dvomim da bi imeli tako število ob uporabi pnevmatskih ventilov.

A ni desmotronika, kar se tiče visokih vrtljajev, še vedno boljša?

Saj pnevmatika ne počne nič drugega kot dodatno pomaga vzmetem pri vračanju ventilov v izhodiščno (zaprto) lego, tako ne pride do t.i. 'lebdenja ventilov' (prevod prosto po meni, angleški izraz je 'valve float').

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni desmotronika, kar se tiče visokih vrtljajev, še vedno boljša?

Saj pnevmatika ne počne nič drugega kot dodatno pomaga vzmetem pri vračanju ventilov v izhodiščno (zaprto) lego, tako ne pride do t.i. 'lebdenja ventilov' (prevod prosto po meni, angleški izraz je 'valve float').

D.

prednost je predvsem ta, da desmo ne stiska nobenga fedra, nobene pnevmatike, in tam pol ni izgub. zato je v 2007 stoner lahko bežal celo dirko, z odlično porabo goriva, poleg tega je še izredno točen, zamika dejansko ni.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malenkost, ni za kaj...

za vse informacije in predloge pa piši na MotoGP.com :)

a med prazniki ni bilo nič :pos: da si sedaj mene našel?

problemček? PM

Ni potrebe po pisanju predlogov z moje strani :)

tudi nisem tebe "našel" za zajebavanje, pač zanimalo me je. Problemov tudi nimam ... :whistle:

fp4492; kolikor vem ima Ducati dezmodromično vodenje ventilov. Razen če so tudi tukaj prekršili tradicijo in uporabili pnevmatiko.

To vem tudi jaz, zato je bilo moje vprašanje malo tako "tricky", ker je bilo razloženo, da se za tako visoke obrate potrebuje pnevmatsko krmiljenje ventilov. :whistle:

Da pa ne bom modroval o nečem, kar mi ni posebej poznano, pa se bom vrnil k samim dirkačem (laično seveda). V 2011 bom navijal za #27 ter #69 kot letos, najbolj pa bom navijal za napete dirke brez padcev in poškodb.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To jaz ne veramem. morda en krog v kkvalifikacijah, ne rečem, ampak celo dirko, lap by lap? TC je tam, dirkač misli eno stvar manj in sproti varčuje gume. pomoje ni varjante da brez TC dirko odpelejo v istem tempu.

tale druga pa je. . .zelo smiselna :hmmm: niko pomislil na to. živel sem v nekem prepričanju de Ducati služi z rentanjem satelitskim moštvom, in tako krpa svoj budget. je pa možno da so zarad že doteranega desmo patenta cenejši/dostopni za uporabo tudi privatnikom.

Trenutno se TC najbolj uporablja za - pazi to - varčevanje goriva in gum. Vsi piloti na gridu znajo odpeljati počez iz ovinka, problem je da guma ne zdrži do konca, predvsem pa zmanjka goriva. TC preprečuje prekomerno vrtenje v prazno in s tem porabo, ki si jo s trenutno omejitvijo ne morejo privoščit. Kurjenje gume iz ovinka kot so to prakticirali včasih je žal hudo potratno z bencinom.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... elektronike tiče, je že Stoner lepo povedal. Trenutno stanje je tako, da ni variante da bi se la ta prepovedala. Sploh ker misli, da sama elektronika ne pomaga pri boljših časih, ampak le pri tem da ne delajo neumnosti in posledično ostanejo zdravi...

To jaz ne veramem. morda en krog v kvalifikacijah, ne rečem, ampak celo dirko, lap by lap? TC je tam, dirkač misli eno stvar manj in sproti varčuje gume. pomoje ni varjante da brez TC dirko odpelejo v istem tempu.

Sm res malo neumno napisal. Govoril sem za ukinitev elektronike (TC, launch control, anti-wheelie system,...). Za to sem hotu napisat, da se ne bo še tako kmalu ukinlo (nekdo pred mano predlagal). To pa predvsem iz varnostnih razlogov. Se pa strinjava da se brez elektronskih pomagal ne da odpelajti istih časov oz. bolje enako KONSTANTNIH časov. Verjamem da bi kater dirkač kak krog, dva brez elektronike odpeljal bolje kakor z njo. Samo kaj ko bi v naslednjem pa nekaj zaj... To je bil moj point. Pa še to se sam strinajm s tole izjavo:Stoner o elektroniki Bi bilo pa brez elektronike precej bolj zabavno za nas :yea1:

A ni desmotronika, kar se tiče visokih vrtljajev, še vedno boljša?

Saj pnevmatika ne počne nič drugega kot dodatno pomaga vzmetem pri vračanju ventilov v izhodiščno (zaprto) lego, tako ne pride do t.i. 'lebdenja ventilov' (prevod prosto po meni, angleški izraz je 'valve float').

prednost je predvsem ta, da desmo ne stiska nobenga fedra, nobene pnevmatike, in tam pol ni izgub. zato je v 2007 stoner lahko bežal celo dirko, z odlično porabo goriva, poleg tega je še izredno točen, zamika dejansko ni.

Mojstra tukaj pa vama manjka par podatkov.

"Desmotronika" je desmodromic valve system in ni neko elektronsko čudo (kar sklepam po končnici besede v narekovajih). Gre za preprost mehanski sistem prisilnega odpiranja in zapiranja ventilov (slika). Je pa res pri višjih obratih boljši. In to ravno zaradi prisilnega zapiranja in odpiranja. Problem z običajnimi vzmetenimi ventili ni valve float(vsaj glavni ne) ampak valve bounce(ventil se zaradi svoje vztrajnosti in karakteristeike vzmeti ne usede kar takoj v sedež ampak še malo zaniha okoli, posledica je izguba moči). Kar pa se pri desmodromik sistemu ne pojavi, ker ventil zapre odmična gred prek vzvoda. Zato Ducatiju ni treba uporabljati pnevmatike.

In desmodromik TUDI uporablja vzmeti. Samo da te niso tako močne, ker jim ni treba vračati ventila ampak samo vzvod s katerim se zapre ventil. Tudi tukaj tukaj ne pride do porabe energije, ki se jo lahko tako prenese na kolo.

Kar pa se samih pnevmatskih ventilov tiče. Inžinirji so jo začeli uporabljati zato, da so nadomestili vzmeti in ne da jim pomaga. Pri pnevmatskem odmikanju ventilov ni prisotnih vzmeti. Razlog zakaj so jo začeli uporabljati pa je ravno valve bounce. Pri višjih obratih je le ta še bolj izrazit in zato vzmeti za ta režim delovanja niso primerne. Velika hitrost ventila pomeni veliko vztrajnost, kar ima posledico da se ventil še težje ustali v sedežu. Velike hitrosti bi pomenile tudi močnejše vzmeti, kar privede do težav z zanesljivostjo (bolj kot je vzmet obremenjena in velika, manjša je njena življenska doba).

post-21466-0-44263700-1293472220_thumb.jpg

post-21466-0-59885600-1293472226_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojstra tukaj pa vama manjka par podatkov.

"Desmotronika" je desmodromic valve system in ni neko elektronsko čudo (kar sklepam po končnici besede v narekovajih). Gre za preprost mehanski sistem prisilnega odpiranja in zapiranja ventilov (slika). Je pa res pri višjih obratih boljši. In to ravno zaradi prisilnega zapiranja in odpiranja. Problem z običajnimi vzmetenimi ventili ni valve float(vsaj glavni ne) ampak valve bounce(ventil se zaradi svoje vztrajnosti in karakteristeike vzmeti ne usede kar takoj v sedež ampak še malo zaniha okoli, posledica je izguba moči). Kar pa se pri desmodromik sistemu ne pojavi, ker ventil zapre odmična gred prek vzvoda. Zato Ducatiju ni treba uporabljati pnevmatike.

In desmodromik TUDI uporablja vzmeti. Samo da te niso tako močne, ker jim ni treba vračati ventila ampak samo vzvod s katerim se zapre ventil. Tudi tukaj tukaj ne pride do porabe energije, ki se jo lahko tako prenese na kolo.

Kar pa se samih pnevmatskih ventilov tiče. Inžinirji so jo začeli uporabljati zato, da so nadomestili vzmeti in ne da jim pomaga. Pri pnevmatskem odmikanju ventilov ni prisotnih vzmeti. Razlog zakaj so jo začeli uporabljati pa je ravno valve bounce. Pri višjih obratih je le ta še bolj izrazit in zato vzmeti za ta režim delovanja niso primerne. Velika hitrost ventila pomeni veliko vztrajnost, kar ima posledico da se ventil še težje ustali v sedežu. Velike hitrosti bi pomenile tudi močnejše vzmeti, kar privede do težav z zanesljivostjo (bolj kot je vzmet obremenjena in velika, manjša je njena življenska doba).

to o valve floatu in bouncu nisem debatiral, ker o tem nisem dost bral, bral sem da je velik problem velikih in trdih fedrov velika potrošnja energije, ker se v motorju vsa energija dobi na glavni gredi, tud ta za stiskanje fedra, je tolko manj pride na kolo.

na tvoji slikci desmo patenta ne vem kje je vzmet. pod kero cifro je skrita?

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!