Skoči na vsebino

MotoGP 2011


Cartman

Priporočene objave

Zato ker tudi način vožnje posameznega dirkača se zelo razlikuje. Ducati je ustrezal Stonerjevemu stilu vožnje, Rossijevemu pa ne ustreza. Simpl ko pasulj. :whistle:

Je tako, poleg tega je Stoner čevap, Vale pa hrenovka po velikosti mislm :D in so pri tok vrhunskem dirkanju tudi tukaj najbrž potrebne spremembe al kva...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nene, brez skrbi, razumem kaj želiš povedat! Glej, dejstvo je, da tudi z Ducatijem je imel Stoner velike probleme, ni čutil kaj se dogaja s sprednjim delom motorja, ni dobil feedback-a, ni čutil oprijema in kaj vem kaj še vse. Dejstvo je, da vsi piloti v MotoGP so FENOMENALNI dirkači, torej so The BEST off the BEST. So pa med njimi razlike ja. Zakaj Rossija vsi tako povzdigujemo med oblake? Ker je v svoji karieri naredil OGROMNO, med novodobnimi dirkači največ, in dvomim, da bo hitro kdo premagal njegove rekorde in dosežke. Dejstvo pa je, to verjetno veš sam če si motorist, da ima vsak posameznik svoj stil vožnje, nekomu nekaj odgovarja nekaj ne. Pri tem športu pa ni neke kako bi se reklo zlate sredine. Tukaj so samo zelo natančne lastnosti in zmogljivosti, ki jih vsak posameznik drugače sprejema in drugače izkoristi. Torej, je zelo specifično, za vsakega posameznika popolnoma drugače. Zato pa se mora vsak motor kolikor se le da prilagoditi pilotu, da lahko potem potegne maksimum iz motorja in seveda sebe. Rossi je to do zdaj zelo dobro znal, upam da bo še naprej. Traja pa to svoj čas, žal. :worship:

No lepo da si razumel, kaj sem želel povedati, vsaj iz tega posta je razvidno (drugih ne poznam), da si eden od objektivnih tukaj gor, katerih pa je žal zelo malo. Je pa res, da je število objetvinih (kolikortoliko) komentarjev drastično naraslo po slabši predstavi rossija na prvem testiranju, in že prej ko je Lorenzo res pokazal predstave kot se šika.....le zakaj...

No pa da se vrnem na temo, recimo ko si rekel, da je imel Stoner težave s sprednjim delom, to se je po forumih (razen redkih izjem) prvič slišalo po Rossijevem testu, ko je pač tudi rossi potrdil to težavo. Popolnoma v stilu tistih nedonošenih rossijevih navijačev, torej recimo 80 procentov ljudi po raznih forumih. Prej je bil za padce kriv izključno Rolling Stoner, Kamenko, ki se rad igra v pesku,....

Vsi vemo da je Rossi naredil ogromno, seveda najvč od sedanjih dirkačev (razlika v letih), glede tega, ali bo kdo ga v tem premagal je pa brezeveze govorit, saj se da pilote primerjat le, če bi vozili v istem času v istih teamih. Tako so uspehi Rossija po mojem mnenju veliko več vredni kot Dosežki Agostinija, in tudi recimo doseči 7 naslovov v kraljevskem razredu v konkurenci, kot jo imamo sedaj pomeni veliko več kot Rossijevi dosežki v kraljevskem razredu.

Glede stila vožnje pa mislim da je bilo že iz mojega prejšnjega posta razvidno da stvar popolnoma razumem, moti me samo to, da tega 80 procentov ljudi (vemo od koga navijači so) ne ve oziroma noče vede ko se govori o rossijevih konkurentih in te stvari počasi postajajo že patetične.

Pa da zaključim in še malo spodbodem večino:

Glede na videno zadnje čase lahko pridemo do nespornega zaključka, da je VERJETNO trenutno vsaj Lorenzo boljši pilot od Rossija. S poudarkom na verjetno, ker tega pač nemoremo vedeti.

Žal pa večina tukaj gor absolutno ve, da je Rossi najboljši....žalostno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno vprašanje za večino pametnjakovičev tukaj gor.

Letos proti koncu leta je bil Ducati z Stonerjem motor za zmagat.

Vi pravite da je veliko število padcev krivda Stonerja in ne motorja.

Pravite tudi, da je Rossi bog, in vse oh in sploh in mu nihče ne seže do kolen.

Torej vprašanje se glasi: Zakaj je treba Ducatija poštimat da bo Rossi hiter gor?

posledica padcev stonerja je njegova psihična nestabilnost in nič druga....

potrdim da je dober dirkač... ampak do vrhunskega pa še mu vrjetno manjka enih 8 naslovov :rolleyes:

ja in rossi je glede na število osvojenih naslovov bog motociklizma........ :worship:

ostali se pa bodo še mogli dokazat( upam da enkrat........)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadnji komentar je pa res iz ust pravega poznavalca :notworthy: :notworthy: :notworthy:

:wallbash:

ej si razmišljal da bi si mogoče umislil ortodonta?

ker glede na to da imaš dolg jezik se zna zgodit kdaj da ti kdo polepša... nasmeh....

malce dlje sem na tem lepe svetu, tako da sem videl najmanj 3 krat toliko dirk po tv in mislim da za enih 1000000 dirk v živo....... več kakor ti....

tak da buzz off na 24 ur kenny pa tam prodajaj tvoje pravljice alisa strokovna mnenja.......

se opravičujem vsem ostalim da morejo ta povst prebrat... :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh, take ostre, našpičene komentarje sem bral nazadnje, ko je bila še borba Schumacher:Hakkinen - umri ali zmagaj, recimo Spa 2000. Pa mogoče Rossi:Biaggi 2002-2003 :whistle:

Taka je slika na motogp.com:

preview.2011.slideshow.jpg

Lorenzo spredaj, blizu Pedrosa, 3. Rossi in 4. Stoner. Ne vem, a je naključje, da je to nekdo takole nafotošopal? :naughty: Pomoje oni gledajo v kako kristalno kuglo z ebaya. Pa se je med transportom iz Hong Konga mal frderbala, pa ne kaže prav...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:unsure: rs01=kenijr?

okrog bologne majo te dni zelo slab zrak, ker en Avstralec na robu živčnega zloma kuri tone karbona. :)

o debati si mislim tole. letos je bil Lorenzo najboljši. najhitrejša kombinacija motor/dirkač je bila najbrž honda/Pedrosa. ampak tako kot fenomenalnemu stonerju v aragonu in philip islandu ti božjastna brzina na treh dirkah ne pomaga popolnoma nič.

moje videnje odnosa med ducatijem in stonerjem pa tudi njune enigmatične forme, sad je ima sad je nema, je takole: Stoner je izredno hiter ko se vse poklopi. zdi pa se mi, da skupaj z ekipo niso bili sposobni ugotoviti točno zakaj je tako hiter, in ko so zašli, nikakor niso znali ugotoviti kaj točno je narobe. vedet moramo, da 2007 stoner desmo16 ni razvijal. nan se je usedel in razturil. enako je blo na testih s hondo. usedel se je na dodelan stroj, in razturil. Skrivnostna bolezen in padci tipa brno 2008 qatar 2010 so bli krasna iztočnica/izgovor da je kriva stonerjeva glava, ne pa nesposobnost razvijat stroj in z ekipo uspešno analizirat probleme.

Rossi tukaj ne pušča nobenega dvoma. z ekipo bodo stvarem prišli do dna. Če se spomnimo epske lagune sece in catalunije pa tudi letošnjega motegija vemo, da mu v dogfightu ni para, na ducatiju bo tudi supermotiviran, če ne bo poškodb, je zelo resen kandidat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:unsure: rs01=kenijr?

okrog bologne majo te dni zelo slab zrak, ker en Avstralec na robu živčnega zloma kuri tone karbona. :)

o debati si mislim tole. letos je bil Lorenzo najboljši. najhitrejša kombinacija motor/dirkač je bila najbrž honda/Pedrosa. ampak tako kot fenomenalnemu stonerju v aragonu in philip islandu ti božjastna brzina na treh dirkah ne pomaga popolnoma nič.

moje videnje odnosa med ducatijem in stonerjem pa tudi njune enigmatične forme, sad je ima sad je nema, je takole: Stoner je izredno hiter ko se vse poklopi. zdi pa se mi, da skupaj z ekipo niso bili sposobni ugotoviti točno zakaj je tako hiter, in ko so zašli, nikakor niso znali ugotoviti kaj točno je narobe. vedet moramo, da 2007 stoner desmo16 ni razvijal. nan se je usedel in razturil. enako je blo na testih s hondo. usedel se je na dodelan stroj, in razturil. Skrivnostna bolezen in padci tipa brno 2008 qatar 2010 so bli krasna iztočnica/izgovor da je kriva stonerjeva glava, ne pa nesposobnost razvijat stroj in z ekipo uspešno analizirat probleme.

Rossi tukaj ne pušča nobenega dvoma. z ekipo bodo stvarem prišli do dna. Če se spomnimo epske lagune sece in catalunije pa tudi letošnjega motegija vemo, da mu v dogfightu ni para, na ducatiju bo tudi supermotiviran, če ne bo poškodb, je zelo resen kandidat

:notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

When the flag drops, the bullshit stops!

Komaj čakam začetek, da bomo nehal razvijat teorije, izgovore, ugibanja, itd itd...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:unsure: rs01=kenijr?

Ne.

Sklepam, da iz te enačbe izhaja tvoje prepričanje da govorim traparije in samo proti Rossiju. ( pa kenyjr da neboš mislil, da s tem hočem povedat, da ti tako govoriš, takšno je prepričanje večine tukaj gor) Lahko se o tvojem razmišljanju motim, če pa se ne, bi te pa prosil, da mi poveš,kje je moje razmišljanje napačno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

posledica padcev stonerja je njegova psihična nestabilnost in nič druga....

potrdim da je dober dirkač... ampak do vrhunskega pa še mu vrjetno manjka enih 8 naslovov :rolleyes:

ja in rossi je glede na število osvojenih naslovov bog motociklizma........ :worship:

ostali se pa bodo še mogli dokazat( upam da enkrat........)

Torej si je težave s sprednjim delom pri Ducatiju, ki ga pilot ne čuti in nemore vedeti točno kje je meja po Stonerju izmislil še Rossi?

To, da Stonerju do vrhunskega manjka še 8 naslovov.......popolnoma neosnovana izjava....sicer so pa vsi v motogp vrhunski

da je Rossi bog motociklizma.....absolutno ni res, je pa seveda tisti, ki je od zdajšjih pilotov daleč največ dosegel v svoji karieri.

Glede ostalih..če komu v teji konkurenci uspe zbrati še recimo 5 naslovov prvaka, mu priznam da je verjetno najmanj toliko dosegel kot Rossi (seveda bi se pilote dalo primerjati edino če bi celo kariero vozili v enakih razmerah)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... skupaj z ekipo niso bili sposobni ugotoviti točno zakaj je tako hiter, in ko so zašli, nikakor niso znali ugotoviti kaj točno je narobe...

Lepo napisano. Pri citatu zgoraj pa bi vseeno dodal, da je eden od možnih razlogov tudi "neznanje" & "neizkušenost" ekipe. Glede na to, da je Ducati newcomer (od sedanjih tovarn se je najkasneje pridružil karavani) se mi zdi, da vsaj kar se prototipnih motorjev tiče, da imajo druge tovarne krepko prednost v znanju in izkušnjah. Prav tukaj vidim enega od glavnih prednosti Rossija in Ducatija. S prihodom Rossija in ekipe so pri italijanih dobili ogromno preizkušenega znanja in izkušenj. Samo upam da ga bodo znali izkoristit.

:unsure: rs01=kenijr?

... ker en Avstralec na robu živčnega zloma kuri tone karbona...

... Rossi tukaj ne pušča nobenega dvoma. z ekipo bodo stvarem prišli do dna...

Napisal si dva razloga, ki me skrbita pri uspehu Rossija v tej sezoni. Prvo, denar. Ne poznam finančne situacije ampak upam, da se tisto kurjenje ne bo maščevalo. Glede da so najmanjša tovarna najbrž nimajo tako velikih resoursov kot drugje. Upam da se Burgesu in Rossiju ne bodo uprli, ker bi bilo kaj predrago oz preveliko tveganje (največja ovira pri katerem koli razvoju, ekonomisti pač :wallbash: )

V Rosija in njegovo ekipo ne dvomim. Rešili bi/bojo vse probleme. Vprašanje pa je samo, če bodo imeli dovolj časa. Z omejitvijo testiranj se je močno omejil tudi razvoj. In če ti določene rešitve ne klapajo, nimaš časa da bi poiskal boljše. To se mi zdi glavni razlog letošnjih težav Ducatija s prednjim koncem. Nekaj so sicer poskušali s tistimi krilci. Samo to je nekaj na hitro in bolj ali manj neučinkovito. Časa, da bi pa kaj drugega preiskusili, pa niso imeli. Da bi pa reskirali na dirkalni vikend se mi pa ne zdi smiselno (mogoče samo pri Suzukiju , ki itak ni imel več kaj za izgubit).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napisal si dva razloga, ki me skrbita pri uspehu Rossija v tej sezoni. Prvo, denar. Ne poznam finančne situacije ampak upam, da se tisto kurjenje ne bo maščevalo. Glede da so najmanjša tovarna najbrž nimajo tako velikih resoursov kot drugje. Upam da se Burgesu in Rossiju ne bodo uprli, ker bi bilo kaj predrago oz preveliko tveganje (največja ovira pri katerem koli razvoju, ekonomisti pač :wallbash: )

Mislim da so v Ducatiju pripravljeni na vse, kar se tiče denarja. To kaže tudi dejstvo, da so razpustili tovarniško ekipo v WSBK.

Kot kaže so se odločili, da je njihova prioriteta dvig imena Ducati, in se odločili, da vse posvetijo Rossiju in dosegu naslova prvaka v MotoGP (pod vse mislim predvsem na vsa razpoložljiva finančna sredstva ki so na voljo za dirkaški program). Predvidevam, da s tem pričakujejo tudi dvig prodaje civilnih motorjev, drugače vse skupaj nima nobenega smisla.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da so v Ducatiju pripravljeni na vse, kar se tiče denarja. To kaže tudi dejstvo, da so razpustili tovarniško ekipo v WSBK.

Kot kaže so se odločili, da je njihova prioriteta dvig imena Ducati, in se odločili, da vse posvetijo Rossiju in dosegu naslova prvaka v MotoGP (pod vse mislim predvsem na vsa razpoložljiva finančna sredstva ki so na voljo za dirkaški program). Predvidevam, da s tem pričakujejo tudi dvig prodaje civilnih motorjev, drugače vse skupaj nima nobenega smisla.

Še nekaj kar mi ni všeč in sem jim zelo zameril. Če so tako na tesnem da so morali razpustit skoraj cel SBK program za zagotavljanje motoGP podpore, se mi zdi to precejšnje tveganje. Očitno jim novi SBK naslovi ne pomenijo nič in je motoGP naslov večvreden. Upam da se niso kje zakalkulirali in da se motim.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh, take ostre, našpičene komentarje sem bral nazadnje, ko je bila še borba Schumacher:Hakkinen - umri ali zmagaj, recimo Spa 2000. Pa mogoče Rossi:Biaggi 2002-2003 :whistle:

Taka je slika na motogp.com:

preview.2011.slideshow.jpg

Lorenzo spredaj, blizu Pedrosa, 3. Rossi in 4. Stoner. Ne vem, a je naključje, da je to nekdo takole nafotošopal? :naughty: Pomoje oni gledajo v kako kristalno kuglo z ebaya. Pa se je med transportom iz Hong Konga mal frderbala, pa ne kaže prav...

Fotka ja no..konckoncu se bo okol teh štirih vse sukal,pa še kaka dva zravn,mal bojo mesta pozamenjal pa bo...."važn" ,da bo fajt :fight1: ,druga pa vidmo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Taka je slika na motogp.com:

preview.2011.slideshow.jpg

Lorenzo spredaj, blizu Pedrosa, 3. Rossi in 4. Stoner. Ne vem, a je naključje, da je to nekdo takole nafotošopal? :naughty: Pomoje oni gledajo v kako kristalno kuglo z ebaya. Pa se je med transportom iz Hong Konga mal frderbala, pa ne kaže prav...

Hola mojster,

hmnja, ne vem, ne vem... če so sfalili že pri Lizičarjevem (glavnem) sponzorju, potem je tale kristal IMHO bolj švoh (zgleda bi morali vzet radgonskega :P ) skratka, mene niso prepričali, mislim da vrstni red na koncu sezone 2011 ne bo takle ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje bo Stoner opral Pedroso :) Enako želim Spiesu glede Lorenza, samo mislim, da je za kaj takega še malo prezgodaj. Upajmo, da se bo Rossi čimbolje in čimprej ujel z Dučetom, da bo mešal štrene na samem vrhu, sicer pa mislim, da bosta glavna kandidata za naslov Lorenzo in Stoner.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne.

Sklepam, da iz te enačbe izhaja tvoje prepričanje da govorim traparije in samo proti Rossiju. ( pa kenyjr da neboš mislil, da s tem hočem povedat, da ti tako govoriš, takšno je prepričanje večine tukaj gor) Lahko se o tvojem razmišljanju motim, če pa se ne, bi te pa prosil, da mi poveš,kje je moje razmišljanje napačno.

sklepaš narobe. keni je ignoran user, in reko vidim kak njegov post, ima pa zelo jasno enačbo rossi=nenormalno precenjen povprečnež->car careva=stoner!!

zarad poplave shizofrenih multinick userjev na tem forumu ti še zmer ne verjamem čist ;)

Lepo napisano. Pri citatu zgoraj pa bi vseeno dodal, da je eden od možnih razlogov tudi "neznanje" & "neizkušenost" ekipe. Glede na to, da je Ducati newcomer (od sedanjih tovarn se je najkasneje pridružil karavani) se mi zdi, da vsaj kar se prototipnih motorjev tiče, da imajo druge tovarne krepko prednost v znanju in izkušnjah. Prav tukaj vidim enega od glavnih prednosti Rossija in Ducatija. S prihodom Rossija in ekipe so pri italijanih dobili ogromno preizkušenega znanja in izkušenj. Samo upam da ga bodo znali izkoristit.

Napisal si dva razloga, ki me skrbita pri uspehu Rossija v tej sezoni. Prvo, denar. Ne poznam finančne situacije ampak upam, da se tisto kurjenje ne bo maščevalo. Glede da so najmanjša tovarna najbrž nimajo tako velikih resoursov kot drugje. Upam da se Burgesu in Rossiju ne bodo uprli, ker bi bilo kaj predrago oz preveliko tveganje (največja ovira pri katerem koli razvoju, ekonomisti pač :wallbash: )

V Rosija in njegovo ekipo ne dvomim. Rešili bi/bojo vse probleme. Vprašanje pa je samo, če bodo imeli dovolj časa. Z omejitvijo testiranj se je močno omejil tudi razvoj. In če ti določene rešitve ne klapajo, nimaš časa da bi poiskal boljše. To se mi zdi glavni razlog letošnjih težav Ducatija s prednjim koncem. Nekaj so sicer poskušali s tistimi krilci. Samo to je nekaj na hitro in bolj ali manj neučinkovito. Časa, da bi pa kaj drugega preiskusili, pa niso imeli. Da bi pa reskirali na dirkalni vikend se mi pa ne zdi smiselno (mogoče samo pri Suzukiju , ki itak ni imel več kaj za izgubit).

kar morejo zakurit, naj zakurijo takoj. kdo je tam pravzaprav vodil razvoj mi ni popolnoma jasno. zdi se mi da tehnologija in izdelava v ducatiju nebi smela bit problem, in tudi sama izdelava, ne požre miljard. Drago je če si primoran v razvoj po načelu hit and miss, pa sploh ne veš kaj ciljaš. HRC je odličen primer da $$$$ niso vse. Tu je velika prednost ekipe Burgees&co pred ostalimi. imajo izrednega pilota ki je sposoben izjemno natančnih zaznavanj in je fantastičen razvojni pilot, imajo najbrž najboljše elektronike na gridu, in debelo knjigo podatkov od hondinih šampionskih časov z NSR do lanske zmagovalne M1. fantje ne bodo preveč ugibali, oni vedo kako se problemi rešijo.

zato so bili testi po sezoni ključni. Rossi je takrat kljub počasnim krogom naredu analize ki jih Stoner ni sposoben v treh letih.

Razpustitev WSBK ekipe jim tud jez zelo zamerim, ampak, pljunimo istini u oči. kdo se spomni Rocheja? Polena? Hodgsona? vsi prvaki z ducatijem. Še Foggy, merilo uspešnosti je skor pozabljen. Criville pa še kar prodaja repsolove majčke. WSBK naslov je tolažilna nagrada. No, meni je WSBK ljubši kot motogp, in upam de bo drugo leto tale beast ras na gridu.

post-1354-0-89320100-1294425562_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... kdo se spomni Rocheja? Polena? Hodgsona? vsi prvaki z ducatijem. Še Foggy, merilo uspešnosti je skor pozabljen. Criville pa še kar prodaja repsolove majčke. WSBK naslov je tolažilna nagrada. No, meni je WSBK ljubši kot motogp, in upam de bo drugo leto tale beast ras na gridu.

Vseh se res ne spomnim (sm očitno premlad :) ), ampak Hodgson pa King Carl sta mi pa znana. Pa Chilijevi podvigi v Imoli in Monzi. Pa Xaus k je bil Neil-ov teammate. A Baylisa si pa pozabu :evilgrin: ? Vsekakor se mi zdi SBK bolj zanimivo tekmovanje. Zato z veseljem pogledam posnetke starih dirk. Medtem ko sem Classics zbirko na motoGP.com samo nas hitro preletel.

A si tole beštijo kje v članku vidu? Bi rad prebral. Kak link mogoče? Že drugo leto? A niso napovedi za nov SBK model pri Ducatiju šele za 2012?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sklepaš narobe. keni je ignoran user, in reko vidim kak njegov post, ima pa zelo jasno enačbo rossi=nenormalno precenjen povprečnež->car careva=stoner!!

zarad poplave shizofrenih multinick userjev na tem forumu ti še zmer ne verjamem čist ;)

kar morejo zakurit, naj zakurijo takoj. kdo je tam pravzaprav vodil razvoj mi ni popolnoma jasno. zdi se mi da tehnologija in izdelava v ducatiju nebi smela bit problem, in tudi sama izdelava, ne požre miljard. Drago je če si primoran v razvoj po načelu hit and miss, pa sploh ne veš kaj ciljaš. HRC je odličen primer da $$$$ niso vse. Tu je velika prednost ekipe Burgees&co pred ostalimi. imajo izrednega pilota ki je sposoben izjemno natančnih zaznavanj in je fantastičen razvojni pilot, imajo najbrž najboljše elektronike na gridu, in debelo knjigo podatkov od hondinih šampionskih časov z NSR do lanske zmagovalne M1. fantje ne bodo preveč ugibali, oni vedo kako se problemi rešijo.

zato so bili testi po sezoni ključni. Rossi je takrat kljub počasnim krogom naredu analize ki jih Stoner ni sposoben v treh letih.

Razpustitev WSBK ekipe jim tud jez zelo zamerim, ampak, pljunimo istini u oči. kdo se spomni Rocheja? Polena? Hodgsona? vsi prvaki z ducatijem. Še Foggy, merilo uspešnosti je skor pozabljen. Criville pa še kar prodaja repsolove majčke. WSBK naslov je tolažilna nagrada. No, meni je WSBK ljubši kot motogp, in upam de bo drugo leto tale beast ras na gridu.

Praviš, da mi še vedno ne verjameš da nisem Niky....torej mi povej, kje sem napisal kaj v stilu: "rossi=nenormalno precenjen povprečnež->car careva=stoner!!"

S to izjavo se seveda ne strinjam, mislim pa da je verjetno, ponavljam, verjetno, Stoner trenutno boljši od Rossija. Ponavljam, verjetno, tega seveda nemorem vedeti, kot večina tukaj gor žal ve da je Rossi najboljši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Praviš, da mi še vedno ne verjameš da nisem Niky....torej mi povej, kje sem napisal kaj v stilu: "rossi=nenormalno precenjen povprečnež->car careva=stoner!!"

S to izjavo se seveda ne strinjam, mislim pa da je verjetno, ponavljam, verjetno, Stoner trenutno boljši od Rossija. Ponavljam, verjetno, tega seveda nemorem vedeti, kot večina tukaj gor žal ve da je Rossi najboljši.

V 2010 sezoni sta le dva boljša od Rossija in Stoner ni eden od njiju. :rolleyes: Če pa je Stoner 'verjetno trenutno' boljši v kvačkanju, kleklanju ali čem drugem, pa je čisto vseeno.

Da bomo videli, kaj bo v sezoni 2011, bomo pa morali še malce počakati. :(

Večina tukaj gor pač ni kriva, da je Rossi najboljši, smo se pa s tem sprijaznili. :P

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vseh se res ne spomnim (sm očitno premlad :) ), ampak Hodgson pa King Carl sta mi pa znana. Pa Chilijevi podvigi v Imoli in Monzi. Pa Xaus k je bil Neil-ov teammate. A Baylisa si pa pozabu :evilgrin: ? Vsekakor se mi zdi SBK bolj zanimivo tekmovanje. Zato z veseljem pogledam posnetke starih dirk. Medtem ko sem Classics zbirko na motoGP.com samo nas hitro preletel.

A si tole beštijo kje v članku vidu? Bi rad prebral. Kak link mogoče? Že drugo leto? A niso napovedi za nov SBK model pri Ducatiju šele za 2012?

vsi prvaki=blo mišljeno vsi so bili, in ne to so vsi prvaki z ducatijem :D

Baylisa ne morm pozabit, čeprav je šla njegova PI replica letos v penzijo :) 07 ni še tako daleč.

slikca je iz ene taljanske revije, mali, a5 format. :blush: ne spomnim se kako se kliče.

in ja, govorili so o 2012. drugo leto, a ne? :)

če mal poguglaš jo vrže ven!

ko omenjam 2007, takrat je bil suzuki še hudo solidna ekipa, njihov prvi pilot J. Hopkins je bil četrti v skupnem seštevku, po hudi krizi in poškodbah je letos pristal v BSB. :(

@Danci1973: hvala. bolš kot ti jaz nebi znal povedat.

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!