RVT Objavljeno November 8, 2011 Opozori Objavljeno November 8, 2011 Alo fantje, neki mi sam ne gre v glavo... Khm, ja sem tut Rossifan, ne me popluvat. Zakaj pa Ducati ne proba nekaj na osnovi 1199, 1198, 1198R al pa kej od tega, pač hudo predelano verzijo road legal motociklov? Čist tko, bedasto vprašanje :surrender: , al so dejansko te MotoGP verzije motociklov svetlobno leto pred predelanimi tovarniškimi zadevami? Such as SBK.. Hvala za pojasnitev. Zato ker majo 1199, 1098, 1198 dvesto kubikov preveč in je dvovaljna zasnova z isto prostornino nekonkurenčna štirivaljnikom in druga stvar je ta ki si že sam napisal... She 1
rot Objavljeno November 8, 2011 Opozori Objavljeno November 8, 2011 (popravljeno) Alo fantje, neki mi sam ne gre v glavo... Khm, ja sem tut Rossifan, ne me popluvat. Zakaj pa Ducati ne proba nekaj na osnovi 1199, 1198, 1198R al pa kej od tega, pač hudo predelano verzijo road legal motociklov? Čist tko, bedasto vprašanje :surrender: , al so dejansko te MotoGP verzije motociklov svetlobno leto pred predelanimi tovarniškimi zadevami? Such as SBK.. Hvala za pojasnitev. Si kar prav povedal. GP motorji so v primerjavi z motorjem za SBK prvenstvo tako, kot je F1 vs. DTM cars. Polek tega, pa dvovaljnik enostavno ne more dosegati takega performansa, kot štirivaljnik. Honda je že vozila v času dvotaktnih motorjev z dvovaljnim agregatom, pa se nekako ni obneslo. Ducati ima v SBK prvenstvu omogočeno nastopati z 20% večjo delovno prostornino od konkurence, na račun dveh valjev. V GP prvenstvu, pa te možnosti nimajo, pa kljub 20% večji prostornini, na vikend porabijo 4-5 agregatov. Agregat je že sedaj navit do skrajnih meja. In tu se pojavi še druga težava, v GP prvenstvu pravilnik določa, koliko agregatov letno lahko ekipa zamenja. Ducati bi to kvoto, z tem agregatom izkoristil v enemu samemu vikendu . Popravljeno November 8, 2011. Popravil rot She 1
orcus Objavljeno November 8, 2011 Opozori Objavljeno November 8, 2011 Si kar prav povedal. GP motorji so v primerjavi z motorjem za SBK prvenstvo tako, kot je F1 vs. DTM cars. Polek tega, pa dvovaljnik enostavno ne more dosegati takega performansa, kot štirivaljnik. Honda je že vozila v času dvotaktnih motorjev z dvovaljnim agregatom, pa se nekako ni obneslo. Ducati ima v SBK prvenstvu omogočeno nastopati z 20% večjo delovno prostornino od konkurence, na račun dveh valjev. V GP prvenstvu, pa te možnosti nimajo, pa kljub 20% večji prostornini, na vikend porabijo 4-5 agregatov. Agregat je že sedaj navit do skrajnih meja. In tu se pojavi še druga težava, v GP prvenstvu pravilnik določa, koliko agregatov letno lahko ekipa zamenja. Ducati bi to kvoto, z tem agregatom izkoristil v enemu samemu vikendu . Mislim da je Preziosi še ne davno govoril o tem, da je prepričan, da sta dva valja boljša izbira za njegov dirkalnik, ampak v pravilih so določeni vsaj štirje.... morda sem narobe razumel , ampak dva valja v motoGp no-go
Buzdovan Objavljeno November 8, 2011 Opozori Objavljeno November 8, 2011 Kje ste sneli tele rezultate? Na motogp strani pise, da je bil prvi dan testiranj najhitrejsi Dani Pedrosa (1.32.186 v 40. krogu) in ne Stoner, kot tukaj navajate.
RVT Objavljeno November 8, 2011 Opozori Objavljeno November 8, 2011 (popravljeno) Si kar prav povedal. GP motorji so v primerjavi z motorjem za SBK prvenstvo tako, kot je F1 vs. DTM cars. Polek tega, pa dvovaljnik enostavno ne more dosegati takega performansa, kot štirivaljnik. Honda je že vozila v času dvotaktnih motorjev z dvovaljnim agregatom, pa se nekako ni obneslo. Ducati ima v SBK prvenstvu omogočeno nastopati z 20% večjo delovno prostornino od konkurence, na račun dveh valjev. V GP prvenstvu, pa te možnosti nimajo, pa kljub 20% večji prostornini, na vikend porabijo 4-5 agregatov. Agregat je že sedaj navit do skrajnih meja. In tu se pojavi še druga težava, v GP prvenstvu pravilnik določa, koliko agregatov letno lahko ekipa zamenja. Ducati bi to kvoto, z tem agregatom izkoristil v enemu samemu vikendu . Res je, tle se pa da videt nekaj slik in podatkov NSR 500 V2: http://www.2-takt.ne.../99500nsrv2.htm Popravljeno November 8, 2011. Popravil RVT
Dejanx Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 Evo kaj pravi rossi na duceta http://www.crash.net/motogp/news/174732/1/rossi_not_bad_for_a_first_taste.html lp
Zok Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 Res je, tle se pa da videt nekaj slik in podatkov NSR 500 V2: http://www.2-takt.ne.../99500nsrv2.htm hm, zanimivo... ce se prav spomnim so imeli V4 500 2T agregati proti koncu "dvotaktnih casov" tudi ze po 190 HP in baje ogrooomen navor?
Be wild Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 Hvala vsem za obrazložitev. Rossi-tova druga izjava: http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sportresults/MotoGP/2011/November/nov0811-rossi-big-problems-remain-with-ducati/
Be wild Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 Sm pa vesel tut za njega: http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sportresults/MotoGP/2011/November/nov0811-dovizioso-satisfied-with-yamaha-debut/
orcus Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 Danes bi morali biti Rossijevi rezultati bistveno boljši od včerajšnjih. Preziosi je potlačil svoj ponos in se odrekel svojemu "otroku" z katerim se je znal igrat le "Stoner". Če Burgessu in Rossiju ne uspe zmanjšati začaranih 1,6 sec, ki se vlečejo že skoraj celo sezono, bomo sigurno videli slike, kako oba letita pred enim jeznim na vozičku... T 1
mini Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 Bautista uradno na Gresini Hondi. Puniet vrjetno na Suzukiju...
rot Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 hm, zanimivo... ce se prav spomnim so imeli V4 500 2T agregati proti koncu "dvotaktnih casov" tudi ze po 190 HP in baje ogrooomen navor? 1997 Honda NSR500 engine Liquid-cooled 499.27cc V4 engine. 6-speed transmission. 185PS / 12,000rpm Razvoj dvotaktnih motorjev se je vršil do leta 2001. V sezoni 2002 pa so že vozili 1000 ccm, štiritaktne.
KennyJR Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 Kje ste sneli tele rezultate? Na motogp strani pise, da je bil prvi dan testiranj najhitrejsi Dani Pedrosa (1.32.186 v 40. krogu) in ne Stoner, kot tukaj navajate. te časi pač niso končni... tolk težko dojet?? drugač pa... jst prčakujem, da se rossi počasi pobere in začne dosegat mal boljše čase, ker nek napredek enostavno mora bit, ne bo pa to to... ne govorim samo za danes, ampak za obdobje do začetka sezone... na drugi strani se mi zdi, da bo dovi zelo dobro peljal yamaho, kar bo dalo nekako vedeti, da dovi ni tako slab in da tudi honda ni v taki premoči... srčno upam, da bo randy suzukija peljal še bolje kot bautista, škoda edino da še nimajo 1000cc motorja... glede bautiste pa... hm... u bistvu se bo sedaj pokazalo kam dejansko sodi
KennyJR Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 (popravljeno) Updated: 11:33 Local Time Po. Name TeamGap First 1Stoner C.Repsol Honda Team1:32.123 2Spies B.Yamaha Factory Racing+0.407 3Pedrosa D.Repsol Honda Team+0.569 4Crutchlow C.Monster Yamaha Tech 3+1.310 5Dovicioso A.Monster Yamaha Tech3+1.603 6Rossi V.Ducati Team+1.665 7Barbera H.Pramac Racing Team+1.916 8Abraham K.Cardion AB Motoracing+2.124 9Bautista A.San Carlo Honda Gresini+3.280 10Battaini F.Ducati Team+3.956 11Bradl S.LCR Honda MotoGP+4.638 12Silva I.BQR Inmotec+6.008 stoner že po treh krogih 1.32.1 danes bo očitno šlo precej hitreje tudi spies ni počasen škoda ker ni lorenza :/ takole se pa pelje 1000cc eni očitno lahko tud z eno roko: še komu zgleda čudno? je bradl res tolk velik al sam tko zgleda? Popravljeno November 9, 2011. Popravil KennyJR gsx750f, LRR, svobodnaptica01 in 4 others 7
blabla Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 Session 2 as of 12:30 - 09/11/11 Pos Rider Team Fastest lap Prev. Gap Lead. Gap Laps 1 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 1:31.807 - - 12 2 Casey Stoner Repsol Honda Team 1:31.968 +0.161 +0.393 16 3 Ben Spies Yamaha Factory Racing 1:32.530 +0.562 +0.955 24 4 Cal Crutchlow Monster Yamaha Tech 3 1:33.433 +0.903 +1.858 19 5 Hector Barbera Pramac Racing Team 1:33.648 +0.215 +2.073 23 6 Andrea Dovizioso Monster Yamaha Tech3 1:33.726 +0.078 +2.151 23 7 Valentino Rossi Ducati Team 1:33.788 +0.062 +2.213 14 8 Karel Abraham Cardion AB Motoracing 1:34.042 +0.254 +2.467 37 9 Stefan Bradl LCR Honda MotoGP 1:34.616 +0.574 +3.041 17 10 Alvaro Bautista San Carlo Honda Gresini 1:34.682 +0.066 +3.107 15 11 Franco Battaini Ducati Team 1:34.840 +0.158 +3.265 33 12 Carmelo Morales TeamLaglisse 1:37.376 +2.536 +5.801 18 13 Ivan Silva BQR Inmotec 1:38.131 +0.755 +6.556 15 14 Federico Sandi Grillini Team 1:39.702 +1.571 +8.127 11
KennyJR Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 bradl na 800cc htrejši od bautiste na 1000cc pedrosa in stoner pa podobno hitra
IBA Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 Ducati pa že pod 1.6 .....mater to je zdaj že uspeh......kaj kdo ve al so satelitski ducatiji tudi z alu okvirjem????
LRR Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 Še neuradni rezultati v Moto2: Unofficial Moto2 Lap Times, Day 2, Valencia (provided by teams): Julian Simon (Mapfre Aspar, Suter), 1'36.0 Yuki Takahashi (Gresini Racing, Moriwaki), 1'36.2 Andrea Iannone (Speed Master, Suter), 1'36.3 Thomas Luthi (Interwetten Paddock M2 Racing, Suter), 1'36.4 Marc Marquez (Catalunya Caixa Repsol, Suter), 1'36.6 Michele Pirro (Gresini Racing, Moriwaki), 1'36.6 Scott Redding (Marc VDS Racing, Suter), 1'36.6 Simone Corsi (Ioda Racing Project, Ioda), 1'36.6 Alex De Angelis (JiR Moto2, Motobi), 1'36.8 Stefan Bradl (Viessmann Kiefer Racing, Kalex), 1'36.8 Mika Kallio (Marc VDS Racing, Suter), 1'37.0 Jules Cluzel (Forward Racing, Suter), 1'37.1 Randy Krummenacher (GP Team Switzerland Kiefer Racing, Kalex), 1'37.4 Raffaele de Rosa (G22 Racing, Moriwaki), 1'37.5 Yonny Hernandez (Blusens STX, FTR), 1'37.5 Mike DiMeglio (Tech 3 Racing, Tech 3), 1'37.6 Esteve Rabat (Blusens STX, FTR), 1'37.7 Xavi Forés (Mapfre Aspar, Suter), 1'37.7 Claudio Corti (Italtrans, Suter), 1'37.8 Alex Baldolini (Forward Racing, Suter), 1'37.8 Bradley Smith (Tech 3 Racing, Tech 3), 1'38.0 Kev Coghlan (Motorsport 69, FTR), 1'38.0 Mattia Pasini (Ioda Racing Project, Ioda), 1'38.3 Max Neukirchner (MZ Racing, MZ), 1'38.5 Dominque Aegerter (Technomag CIP, Suter), 1'38.6 Santiago Hernández (SAG Team, FTR), 1'38.6 Anthony West (MZ Racing, MZ), 1'38.8 Kenny Noyes (Avintia STX, FTR), 1'38.9 Robertino Pietri (Italtrans, Suter), 1'39.4 Vir: http://www.ultimatem...-2-test-results A tole so časi od moto2 testov? Če so, mi je čudno ker vozi Marquez, glede na to da en dan prej zaradi poŠkodbe ni vozil dirke in tudi rečeno je bilo da bo testiral motogp hondo. Če je fit za vožnjo na moto2 nevem zakaj ga ne gledamo na hondi. Mu je Bradl prevzel testni motor? LP
skopusnik Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 Kdo pa gre iz Tech 3 če je prišel Dovi, a gre Edwards v penzijo?
moto rider Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 (popravljeno) Updated: 11:33 Local Time Po. Name TeamGap First 1Stoner C.Repsol Honda Team1:32.123 2Spies B.Yamaha Factory Racing+0.407 3Pedrosa D.Repsol Honda Team+0.569 4Crutchlow C.Monster Yamaha Tech 3+1.310 5Dovicioso A.Monster Yamaha Tech3+1.603 6Rossi V.Ducati Team+1.665 7Barbera H.Pramac Racing Team+1.916 8Abraham K.Cardion AB Motoracing+2.124 9Bautista A.San Carlo Honda Gresini+3.280 10Battaini F.Ducati Team+3.956 11Bradl S.LCR Honda MotoGP+4.638 12Silva I.BQR Inmotec+6.008 stoner že po treh krogih 1.32.1 danes bo očitno šlo precej hitreje tudi spies ni počasen škoda ker ni lorenza :/ takole se pa pelje 1000cc eni očitno lahko tud z eno roko: še komu zgleda čudno? je bradl res tolk velik al sam tko zgleda? Maaaater bo HUDO...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Komaj čakam! Kaj bo dolga zima..................... :yes: Popravljeno November 9, 2011. Popravil moto rider RobiRoberto 1
KennyJR Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 Kdo pa gre iz Tech 3 če je prišel Dovi, a gre Edwards v penzijo? edwards bo dobil CRT dirkalnik (BMW&suter) in bo vozil posebej v tech 3 ekipi...
musaschi64 Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 Sam Bradl pa zgleda čist odfukan na tisteli sliki!
Al3š Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 Sam Bradl pa zgleda čist odfukan na tisteli sliki! Je Stoner dobil močno konkurenco, po stilu sodeč.
jvalant Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 Je Stoner dobil močno konkurenco, po stilu sodeč. No ja, se balanco se bo moral navadit sukat nekam u nedoloceno smer... (ki ni smer voznje) Zok in She 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se