Skoči na vsebino

MotoGP 2011


Cartman

Priporočene objave

Zdej si mi pa dal en hint :). Ni mi jasno zakaj ne vozijo dizlov, ker po p-V diagramu je dizl bolj učinkovit motor od bencinarja, zato je poraba manjša. Mogoče zato, ker Japonci pač ne vozijo dizlov :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej si mi pa dal en hint :). Ni mi jasno zakaj ne vozijo dizlov, ker po p-V diagramu je dizl bolj učinkovit motor od bencinarja, zato je poraba manjša. Mogoče zato, ker Japonci pač ne vozijo dizlov :).

Hehe, ma sej jih majo tud... Ceprov je men smesno tole, mislm da ma Honda z priznano masino oznako CDTI? C kot Commom rail, D kot Diesel, T kot Turbo in I kot Injection... ehm sami nejaponski izumi :P

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, ma sej jih majo tud... Ceprov je men smesno tole, mislm da ma Honda z priznano masino oznako CDTI? C kot Commom rail, D kot Diesel, T kot Turbo in I kot Injection... ehm sami nejaponski izumi :P

Bolj sem mislil zakaj ni moto GP strojev dizlov, če hočejo omejit porabo :).

Še bolj hecn je, da ima Opel isto oznako :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj sem mislil zakaj ni moto GP strojev dizlov, če hočejo omejit porabo :).

Še bolj hecn je, da ima Opel isto oznako :).

Hej ,sej porabo lohka v motoGP ju cist omejijo... sam pol bodo na sceno stopile nove firme, svezi ljudje: Schwin, Scott, Univega, Rog (jupi!), Giant, Legnano itd ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej ,sej porabo lohka v motoGP ju cist omejijo... sam pol bodo na sceno stopile nove firme, svezi ljudje: Schwin, Scott, Univega, Rog (jupi!), Giant, Legnano itd ;)

Kaj pa moj Focus, pa ne Ford :).

P.S. Dejva nehat, ker to nikakor več ne spada pod moto GP :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, tuki se pogovarjate kot da vsak sedi na 100 mio €. Izvadite pare, pa pejte dirkat, če vam CRTji niso dovolj čistokrvni dirkalni stroji. Kr neki!

Če samo leasing Honde stane 4.5 miljonov € na leto in to je samo motor, ki ga po koncu sezone vrneš in nič ne smeš tikat na njem. V kompletu prideta 2 inženirja, ki ti ves čas gledata pod prste in delata vse kar je pomembnega na motorju. Vseeno pa je treba plačat še gume, prevoze, osebje, hospitality. In s tem motorjem si daleč od konkurenčnega voziš se okoli 10. mesta.

Torej, 10 mio na leto za 10. mesto?

Ali pa en miljon za CRT motor, ki je samo kako sekundo počasnejši.

de Puniet je peljal 2.8 s počasneje od Lorenzovega pola na Apriliji RSV4 iz SBK, namenjena in malo predelana za CRT, ki je imela obute Bridgestonke in karbonske bremze. Kdo je rekel da bodo vsaj 3 s zadaj? Pa morajo še naredit novo šasijo, ki mora bit prilagojena gumam in to da še recimo sekundo, dodelati aerodinamiko, ker so serijski oklepi premajhni, mogoče lahko še agregatu kaj dodajo...

Proizvajalci so pa sami krivi, da bodo dovolili CRTje, ker hočejo take nenormalne denarje za leasing motorjev in grid se je pač precej skrčil. Suzuki je odpadel, Kawasaki tudi, ker je vse tako drago ratalo zaradi omejene porabe, nelogične kubature in nestabilnih pravil.

V začetnih letih GPja, se je kupilo cestni motor, se ga predelalo in šlo dirkat. Pa tako je bilo do 80ih let. še kupivne verzije iz fabrike so obstajale, ki so jih zasebniki kupili in predelovali. CRTji, praktično.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Proizvajalci so pa sami krivi, da bodo dovolili CRTje, ker hočejo take nenormalne denarje za leasing motorjev in grid se je pač precej skrčil. Suzuki je odpadel, Kawasaki tudi, ker je vse tako drago ratalo zaradi omejene porabe, nelogične kubature in nestabilnih pravil.

Word!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@MihaJ. Sej ravno te stotinke toliko koštajo. 3 sekunde so velik problem. Priti do dveh še večji, priti do ene še malo večji, priti vštric pa zelo velik problem in to denarni + tehnični problem.

Japonci se ne bi spokal, če ne bi nastopla kriza + nesreča. Zdej pa je potrebno nekaj narediti, da se rešijo oz. da bodo naprej služili, se ve kdo. Zdej kaj bodo naredili mi smrtniki ne vemo. Za to imajo druge, mi bomo spremljali zadevo. Če ne bo zanimiva bom pa spet gledal bolj intenzivno SBK, katerega lastnik je :).

Zraven vsega spada še ta komad

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mislm, da se teli CRT motorji ne bodo obnesl. Če jih bojo s pravilnikom "spustil bliz" tovarniškim strojem bo šlo to tovarnam v nos, ki mečejo enormne količine denarja za razvoj, če pa CRT ne bojo konkurenčni se bo pa tut CRT moštvom neumn zdel neki vlagat pa razvijat, če nimajo možnosti in so tm sam za cifro, da štart ni prazen in da bojo tovarniški motorji kazal njihovo premoč in po domač ,norca z njih delal. Pravilnik priredit "zlati sredini" je v tem primeru skoraj nemogoč. Če bojo čez par let vsi CRT pa to ne bo več MOTO GP ampak ena klasa, ki ga je nadomestila. Tle ne bojo skup pršli z pravilnikom tko k zdej v SBK ne odkar ma ducati spet prednost kubikov več, pa ga zapirajo pa odpirajo tko k zglasujejo taglavni glede na kako se sezona odvija :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mislm, da se teli CRT motorji ne bodo obnesl. Če jih bojo s pravilnikom "spustil bliz" tovarniškim strojem bo šlo to tovarnam v nos, ki mečejo enormne količine denarja za razvoj, če pa CRT ne bojo konkurenčni se bo pa tut CRT moštvom neumn zdel neki vlagat pa razvijat, če nimajo možnosti in so tm sam za cifro, da štart ni prazen in da bojo tovarniški motorji kazal njihovo premoč in po domač ,norca z njih delal. Pravilnik priredit "zlati sredini" je v tem primeru skoraj nemogoč. Če bojo čez par let vsi CRT pa to ne bo več MOTO GP ampak ena klasa, ki ga je nadomestila. Tle ne bojo skup pršli z pravilnikom tko k zdej v SBK ne odkar ma ducati spet prednost kubikov več, pa ga zapirajo pa odpirajo tko k zglasujejo taglavni glede na kako se sezona odvija :BUA:

Natanko tako! Ta zadva ne bo špilala. Imam občutek, da je to samo premostitev časa, ker nimajo prave rešitve oz. se jo ne da poiskati čez noč. Po mojem bodo zbrali vse skupaj, tudi te ki so odšli, da pogruntajo kako naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

, ti pa bodo ostali kr eni, k npr. 24ur Lemana, kjer vidiš svega i svačega, gleda pa zadevo ravno ene par ljudi.

poglej si kakšno dirko 24 ur Le mansa, ko sem jaz zadnjo spremljal v živo V Le mansu je bilo čez vikend 400.000 ljudi, ki je kupilo karto, ne kar tak malo na pamet govorit

LP Bajsi

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da o BMW nit ne govorimo. edini SS motor ki se prodaja, v športu praktično ni konkurenčen. omeni normalnemu človeku Ayrtona Badovinija. Kdo je to?

Uf tale je bla mal kruta no.........BMW zmaguje povsod kjer je možno razen v samem vrhu SBK tam se žal še malo lovijo, Badovini je lanski svetovni prvak v stocku 1000 z njim če kaj vem?! Če gledaš rezultate italjanskega CIV ali nemškega IDM pa itak tko zgleda kot "BMW cup"

V bistvu ne vem če je sploh še kakšen tisočak tolk konkurenčen na vseh možnih tekmovanjih kot ta?! J....ga moje mnenje :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf tale je bla mal kruta no.........BMW zmaguje povsod kjer je možno razen v samem vrhu SBK tam se žal še malo lovijo, Badovini je lanski svetovni prvak v stocku 1000 z njim če kaj vem?! Če gledaš rezultate italjanskega CIV ali nemškega IDM pa itak tko zgleda kot "BMW cup"

V bistvu ne vem če je sploh še kakšen tisočak tolk konkurenčen na vseh možnih tekmovanjih kot ta?! J....ga moje mnenje :)

res hud motor, za na cesto zmagajo trenutno europejci pred japonci za kakšno klaso ali dve, kar se pozna tudi v motoGP (ni več Kawsakija ne Suzukija)....

je pa res da bi BMW dal vsaj kakšen prst če ne pol roke za zmage v WSBK...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf tale je bla mal kruta no.........BMW zmaguje povsod kjer je možno razen v samem vrhu SBK tam se žal še malo lovijo, Badovini je lanski svetovni prvak v stocku 1000 z njim če kaj vem?! Če gledaš rezultate italjanskega CIV ali nemškega IDM pa itak tko zgleda kot "BMW cup"

V bistvu ne vem če je sploh še kakšen tisočak tolk konkurenčen na vseh možnih tekmovanjih kot ta?! J....ga moje mnenje :)

v maniri zdej aktualnih političnih flosku, bom rekel, da si mojo trditev iztrgal iz konteksta :D

Repliciral sem na ta stavek:

Tovarne, poudarjam tovarne hočejo pokazati npr. to smo mi Honda ali Yamaha ali Ducati, mi zmoremo, mi smo šampijoni, prvi v mestu, drugi so prvi na vasi, kupite nas in to se prodaja!

S1000RR je najlepši dokaz, da se stvar prodaja, če je dobra. Čeprav v športu ta stroj ni še dosegel rezultatov na najvišjem nivoju, je zelo dober, in prodajne številke mu rastejo! Kar japonska konkurenca zadne dve sezoni lahko samo sanja.

Ayrton je razturil prvenstvo STOCK 1000, prav ponižal je konkurenco. ampak kdo je to? komu so njegovi uspehi prodali motor? Takim kot si ti, ki veš zakaj ga rabiš, točno veš, da je THE rocket, in bi ga kupil, tudi če Badovini ne bi zmagal nikoli. Letos, ko BMW italija ne vozi v STOCK 1000 BMW ni zmagal nič!!!

Državnih prvenstev nebi jemal kot neko merilo. IDM je peskovnik za BMW in KTM, CIV pa za Ducati in Aprilijo. Za CIV vem, da je med prvih deset v seštevku devet italjanov in en japonc.

Vse kar klobasam je moje mnenje, in je komot predmet diskusije.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suterja kupiš pri Eskilu Suterju v švici, FTR pa v Angliji. Stvari so na trgu, in niso edini proizvajalci moto2 okvirjev. Kupiš lahko tudi Moriwakija, Kalexa. . . VSE lahko kupiš. Pred nekaj tedni sem v Milanu gledal španski cevni okvir za moto2. AJR okrog 30000€ za rolling chasis.na španskem državnem so konkurenčni in dobro zastopani. Ja, Japonska, španija in Italija že vozijo državna prvenstva v tej klasi. Če se greš ambiciozno dirkanje (pa ne amatersko državno) lahko moto2 kupiš, in si z njim konkurenčen. Pejt, pa kupi M1. al pa RCV212,

Naprimer kej takšnega :

http://suchen.mobile...de&pageNumber=3

Popravljeno . Popravil RVT
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam tole pa ni prav dost denarja za tak moped, al se sam men zdi?

Ja tole je motor od Reddinga, ampak agregat ni taprav, ta je od cbr 600rr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tole je motor od Reddinga, ampak agregat ni taprav, ta je od cbr 600rr.

Ja sej takšni so tudi v vseh trenutnih moto2 strojih, le da so plombirani in z manj konji kot tisti v supersportu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej takšni so tudi v vseh trenutnih moto2 strojih, le da so plombirani in z manj konji kot tisti v supersportu.

It's Scott Redding's 2010 Moto2 machine. The bike is exactly as it was raced, with the exception of the engine. We used a standard CBR600 motor for testing.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S1000RR je najlepši dokaz, da se stvar prodaja, če je dobra. Čeprav v športu ta stroj ni še dosegel rezultatov na najvišjem nivoju, je zelo dober, in prodajne številke mu rastejo! Kar japonska konkurenca zadne dve sezoni lahko samo sanja.

Moraš vedet, da Japoncem ne pomaga visok jen, zato so postali nekonkurenčni s cenami.

Letos bil na morju. Prišli kolegi. En od teh ima S1000RR in Aprilio RSV (vse kupljeno letos). Model je rekel, da BMW odhaja od hiše, ker je za po cesti nevozen, Aprilia ostane. Pa da ne bo jamranja, da ne zna vozit naj povem, da vozi po pistah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po tem kar jaz slišim so vsi "amaterji" po evropi mahnjeni na S1000RR za amatersko uporabo na pisti, se pravi vsa tekmovanja kjer ni ravno nivo vsaj evropskega prvenstva.

bikez: kaj pa tvoj kolega vozi po pisti če gre S od hiše ker ni za na cesto in torej predvidevam da z njim ne hodi na pisto?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bikez, da ni ta tvoj kolega iz litve/estonije? se ne spomnim točno iz kje je bil un. nam je en na motogpju (brno) v kampu razlagal, da je R1 karjola proti RSV4. Da vidš ko ti en tujc reče če veš kaj je karjola. Umrl od smeha. Pa tudi proti S1000RR je rekel da je RSV4 boljša, da konstantno vleče od 5000rpm, BMWja da moraš pa vrtet prek 10000. Tko da za kratke ravnine je rekel da je RSV4 boljša...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po tem kar jaz slišim so vsi "amaterji" po evropi mahnjeni na S1000RR za amatersko uporabo na pisti, se pravi vsa tekmovanja kjer ni ravno nivo vsaj evropskega prvenstva.

bikez: kaj pa tvoj kolega vozi po pisti če gre S od hiše ker ni za na cesto in torej predvidevam da z njim ne hodi na pisto?

Mogoče se nisem pravilno izrazil. Za po cesti je nevozen, za pisto je OK. Aprilia pa za na cesto in pisto menda OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!