Skoči na vsebino

MotoGP 2011


Cartman

Priporočene objave

bikez letelo je na moj komentar na prejšnji strani x)

Probleme glede premalo kisika v možganih imaš na tem forumu, predvsem pa ravno v tej temi(kjer smo že pošteno zašli) ravno ti, kar si že večkrat dokazal.

Znanje na cesti ali pa na pisti pa je verjetno majhno ali nično. Vidim pa da voziš tisočaka..

no kar sem jaz dokazal sploh ni važno.... ampak tukaj ti dokazuješ svoje...

tako s temle mutenjem o 600 in 1000, ti je tudi bikez lepo povedal, da ima tudi 1000cc svoje prednosti...

ampak če imaš avto 1.0 in ti je preveč, potem itak ne razumeš tega, ker tudi tisto tvojo 1.0 škatljico tišiš precej bolj, kot bi pa recimo kak močnejši avto in porabiš ravno ene tolk bencina, pa še vožnja sama ni tako udobna, ampak bolj borba za preživetje, še posebi, če imaš v klanec gor za sabo kamion :kva2:

Popravljeno . Popravil KennyJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam v celoti. To prevažanje tisočakov po slovenskih cestah je eno samo zdravljenje sindroma majhnega lulčka.

sicer offtopic ampak...zakaj že voziš 750?...sj je 600 dovolj..ali celo 500....

PS1.:spet bo čistka:)

PS2.: spet mam preveč časa....

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda, predvsem zato ker imamo v lj. toliko strmih klancev, kjer se ti lahko na rit prilepi tovornjak.

Zlizane gume, s tem mislim na tiste, ki ravno s takimi gumami dokazujejo zakaj imajo motor. Velika razlika je ko vidiš nekoga ki ima pač obstrani še nekaj lufta ali pa nekoga ki ima gumo popolnoma zlizano samo po sredini(velikokrat ravno na tisočaku), saj ima motor za brezvezno tiščanje po ravninah. Motorja ne izkorišča za tisto čemer je namenjen in to mi gre na živce. Sploh pa če so to sinovi bogatih očetov, ki jim res ni problem vsake 2000km menjat gume. Tisti ki pa bi tak motor znali pripravit da bi vsaj približno služil svojemu namenu pa nimajo denarja zanj. Zadeva o sindromu s tem iz moje strani zaključena.

frips: Mam ga zato ker mi je ravno ta model všeč. 600 niso imele ravno posrečene barvne kombinacije. Mi je pa premočan za na cesto seveda ampak ga vseeno probam peljat kot se naj bi ga peljalo.

Popravljeno . Popravil matej22
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Družba, ne se kregat!

Vsi imamo prav. Preživeti je treba... Za grd padec, pa je včasih dost' že čist' navaden moped... :hmm: :yes: niti ni treba 750 ccm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda, predvsem zato ker imamo v lj. toliko strmih klancev, kjer se ti lahko na rit prilepi tovornjak.

Zlizane gume, s tem mislim na tiste, ki ravno s takimi gumami dokazujejo zakaj imajo motor. Velika razlika je ko vidiš nekoga ki ima pač obstrani še nekaj lufta ali pa nekoga ki ima gumo popolnoma zlizano samo po sredini(velikokrat ravno na tisočaku), saj ima motor za brezvezno tiščanje po ravninah. Motorja ne izkorišča za tisto čemer je namenjen in to mi gre na živce. Sploh pa če so to sinovi bogatih očetov, ki jim res ni problem vsake 2000km menjat gume. Tisti ki pa bi tak motor znali pripravit da bi vsaj približno služil svojemu namenu pa nimajo denarja zanj. Zadeva o sindromu s tem iz moje strani zaključena.

Se pravi, če si kupim tisočaka in se vozim po slovenskih cestah in imam samo po sredini zlizano gumo...Sem mogoče očkov sinček z veliko denarja, al pa en brezvezen luzerski pozer, ki ne ve čemu služi ta motor, in nisem pravi motorist, kljub temu da sm si kupu motor, ker mi je biu všeč?

Po tem sklepanju more vsak litraš obvladat saj približno Rakitno, Ride, Dvor, Golico, Marijo reko. Da bo meu gume od roba do roba...fajn :P Če se kdo najde v postu naj proda litraša ter kupi cruiserja... :D

Zanimivo... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni ta tema namenjena MOTO GP-ju ? :D

aja mimogrede če čes vozit tisočko ni dovol samo guma do roba. pri tisočki mora še bit posvaljkana na straneh za ziher:D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo pa ste še motogp temo zasvinjali. vidim da se bom moral umaknit iz MS do poletja ker vas že pošteno abstinenca daje. probajte si kak hobi čez zimo omislit al pa žensko da vam bo lažje :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da nadaljujemo kreganje v motoGP stilu in da se vrnemo na temo. Jst pravim, da je Rossi moralni zmagovalec v letošnji sezoni...

.

.

.

.

.

.

sicer nisem tega mnenja, ampak bo naprej isto zanimivo, da ne zaidemo iz naslovne niti :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je Stoner reku, da če bojo vsi mogl vozit CRT dirkalnike zapušča MotoGP, je Rossi podal prošnjo na Dorno, če lahko CRT za vse uvedejo že drugo sezono :P:D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je Stoner reku, da če bojo vsi mogl vozit CRT dirkalnike zapušča MotoGP, je Rossi podal prošnjo na Dorno, če lahko CRT za vse uvedejo že drugo sezono :P:D

Ja to zato, ker mu na konkurenčem motorju ni konkurenčn :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to zato, ker mu na konkurenčem motorju ni konkurenčn :P

Če bodo pri Ducatiju vozili z 999R, potem ni problema, če bodo pa imeli wild ticket kot v SBK in vozili z 1098R potem pa preneham gledat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bodo pri Ducatiju vozili z 999R, potem ni problema, če bodo pa imeli wild ticket kot v SBK in vozili z 1098R potem pa preneham gledat!

Pomoje ima FTR že naročila za par alu okvirjev v katerega bo šel navit Panigale agregat ( sanje Preziosa k še zmer verjame v dva cilindra ), Stoner pa na CBR 1000 in Lorenzo na R1 :whistle: in pol spet Rossi :hooray:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bodo pri Ducatiju vozili z 999R, potem ni problema, če bodo pa imeli wild ticket kot v SBK in vozili z 1098R potem pa preneham gledat!

Maš srečo, da boš lahko vse izvedel tuki gor, ker gledal očitno ne boš več :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje ima FTR že naročila za par alu okvirjev v katerega bo šel navit Panigale agregat ( sanje Preziosa k še zmer verjame v dva cilindra ), Stoner pa na CBR 1000 in Lorenzo na R1 :whistle: in pol spet Rossi :hooray:

Če ne bo Italija prej propadla :(! Aja, pa traction control je treba ukinit, da vidimo kdo je iz pravega testa ;)

Maš srečo, da boš lahko vse izvedel tuki gor, ker gledal očitno ne boš več :D

Hehehe, če gledal ne bom, potem tudi komentiral ne bom :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne bo Italija prej propadla :(! Aja, pa traction control je treba ukinit, da vidimo kdo je iz pravega testa ;)

S tem se ne strinjam. Velika pridobitev za nas "pussy" voznike dvokolesnikov je uvedba TC. Če nebi tega razvili za motoGP in kasneje tudi za SBK in SS še danes nebi videli teh pripomočkov na cestnih strojih. In po mojem jih mi rabimo bolj kot oni.

Upam da bo šel razvoj tudi v motoGP naprej in da bomo kakšno tehnološko noviteto še kdaj videli tudi v serijskih strojih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem se ne strinjam. Velika pridobitev za nas "pussy" voznike dvokolesnikov je uvedba TC. Če nebi tega razvili za motoGP in kasneje tudi za SBK in SS še danes nebi videli teh pripomočkov na cestnih strojih. In po mojem jih mi rabimo bolj kot oni.

Upam da bo šel razvoj tudi v motoGP naprej in da bomo kakšno tehnološko noviteto še kdaj videli tudi v serijskih strojih.

Potrebno je ločiti, kaj se potrebuje na cesti in kaj na dirkališču! Je že res, da novitete počasi pridejo k nam navadnim smrtnikom, nažalost pa vse novitete ne pridejo. Ali si slišal kaj je rekel šef Honde, ko so ga vprašali ali bo kdaj ta menjalnik, ki ga uporabljajo v moto GP v serijskem motorju? Odgovor je bil približno takšen: Nikoli, ker je enostavno predrag!

TC na serijskem motorju podpiram v moto GP ne, prav tako ABS nima kaj iskati v moto GP, medtem ko ga na serijskih motorjih imamo, pa še tega kritizirajo navadni smrtniki, ki vozijo po dirkališču, češ da so boljši od ABS-a, tako da ta tvoja trditev nekako ne drži vode v celoti. TC v moto GP ne podpiram zato, ker brez TC-ja vidimo kdo obvlada, kdo pač ne. Prav tako bi po mojem Super Sic še danes živel, če ne bi imel TC-ja. Splet okoliščin je bil tak, da je tragično preminil, mnenje moje pa je, da če ne bi imel TC-ja, da bi samo odletel iz proge in to bi bilo to, vendar tega ne morem trditi, ker pač nimam točnih podatkov.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebno je ločiti, kaj se potrebuje na cesti in kaj na dirkališču! Je že res, da novitete počasi pridejo k nam navadnim smrtnikom, nažalost pa vse novitete ne pridejo. Ali si slišal kaj je rekel šef Honde, ko so ga vprašali ali bo kdaj ta menjalnik, ki ga uporabljajo v moto GP v serijskem motorju? Odgovor je bil približno takšen: Nikoli, ker je enostavno predrag!

TC na serijskem motorju podpiram v moto GP ne, prav tako ABS nima kaj iskati v moto GP, medtem ko ga na serijskih motorjih imamo, pa še tega kritizirajo navadni smrtniki, ki vozijo po dirkališču, češ da so boljši od ABS-a, tako da ta tvoja trditev nekako ne drži vode v celoti. TC v moto GP ne podpiram zato, ker brez TC-ja vidimo kdo obvlada, kdo pač ne. Prav tako bi po mojem Super Sic še danes živel, če ne bi imel TC-ja. Splet okoliščin je bil tak, da je tragično preminil, mnenje moje pa je, da če ne bi imel TC-ja, da bi samo odletel iz proge in to bi bilo to, vendar tega ne morem trditi, ker pač nimam točnih podatkov.

Ampak TC-ja nebi nikoli imeli pri serijskih motociklih, če ga nebi razvijali v motoGP. In TC v motoGP je sigurno vsaj 100x dražji kot TC v serijskem motociklu. Razvoj v MotoGP in v SBK sigurno v nekem delu pripelje novitete tudi na serisjke motocikle.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak TC-ja nebi nikoli imeli pri serijskih motociklih, če ga nebi razvijali v motoGP. In TC v motoGP je sigurno vsaj 100x dražji kot TC v serijskem motociklu. Razvoj v MotoGP in v SBK sigurno v nekem delu pripelje novitete tudi na serisjke motocikle.

To sigurno ne drži v celoti. V moto GP tudi nimajo ABS-a, pa ga imamo na motorjih. Torej se tehnologija prenaša tudi iz avtomobilov. Pa tudi honde imajo CBS, ki ga v moto GP ni nikoli bilo. Torej tehnologija prihaja ,malo od tu, malo od tam, ne pa samo iz moto GP. Visoke tehnologije iz moto GP pa nažalost ne boš nikoli videl na serijskem motorju oz. mogoče čez kakšno desetletje, ko se tehnologija poceni ali pa material itd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!