IBA Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 (popravljeno) Mene je pa presenetil ta Josh Hayes!!!! Ko so pri Tech3 napovedali zamenjavo sem spet debelo gledal....Kaj za vraga jim bo v MotoGp "neizkušen" voznik in še 37 let star... Nekako bi pričakoval, da posadijo kakšnega mladca, na katerega mogoče računajo v prihodnjih sezonah. Pričakoval sem konkretno zadnje mesto. A kot se je izkazalo ima fant dober občutek. Malo na roko so mu sicer šle vremenske razmere......no vsaka mu čast! Popravljeno November 7, 2011. Popravil IBA hilton 1
Pervy Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 meni pa samo gre na živce, da je denar tako očitno tudi v motogp vladar kar se vidi predvsem pri pedrosi. 100 let ima že hondo, ki je letos najboljša, vsa leta pa je bila vsaj zelo konkurenčna pa ne naredi nič razen tu in tam kašnega prebliska ampak tako ne moreš bit prvak, lahko si samo konstantno med prvimi štirimi. No Honda se tega zaveda zato so morali privlečt Stonerja in Simoncelliju dat tovarniško podporo (RIP) ampak vseeno so zaradi Repsola obdržali Pedroso in šutnili Dovija, ki obeta dosti več. Zdaj se že ve da bo 2013 prišel Markez na hondo ker za njim stoji repsol, medtem ko se bo Bradl moral zelo truditi da bo dobil sedež v kakšni dobri motogp ekipi. dosti boljših voznikov je že bilo kot pedrosa pa so šli, on je pa aboniran na repsolki. no dokler ne pride Markez, potem pa bo lahko šel v penzijo ker dvomim da ga bo kdo drug vzel. bajsi, DRVOWP in hilton 3
Gizmo_ Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 meni pa samo gre na živce, da je denar tako očitno tudi v motogp vladar kar se vidi predvsem pri pedrosi. 100 let ima že hondo, ki je letos najboljša, vsa leta pa je bila vsaj zelo konkurenčna pa ne naredi nič razen tu in tam kašnega prebliska ampak tako ne moreš bit prvak, lahko si samo konstantno med prvimi štirimi. No Honda se tega zaveda zato so morali privlečt Stonerja in Simoncelliju dat tovarniško podporo (RIP) ampak vseeno so zaradi Repsola obdržali Pedroso in šutnili Dovija, ki obeta dosti več. Zdaj se že ve da bo 2013 prišel Markez na hondo ker za njim stoji repsol, medtem ko se bo Bradl moral zelo truditi da bo dobil sedež v kakšni dobri motogp ekipi. dosti boljših voznikov je že bilo kot pedrosa pa so šli, on je pa aboniran na repsolki. no dokler ne pride Markez, potem pa bo lahko šel v penzijo ker dvomim da ga bo kdo drug vzel. 2013 bo Marquez težko prišel na Repsolko. Bo mogu najprej eno leto bit v Poltovarniškem moštvu. Baje po besedah naših vrlih komentatorjev naj bi bili 2013 itq CRT dirkalniki... Tako, da bo lahki Dani še ene 2 leti vlekel Hondino plačo...
BREITNER Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 Pervy, glede na to, da je Bradl z ekipo Viessmann Kiefer Racing, pomeni da je že v dobri ekipi in potrebe po iskanju "še boljše" ekipe ni potrebno. Normalno, da je najlepša kombinacija vsakega moštva to, da imajo voznika iz države, od koder prihaja tudi moštvo. Nemško podjetje z nemškim voznikom .... ista kombinacija kot jo ima Rossi. Tako da ... zakaj bi Viessmann odslovil "kokoš", ki jim nosi zlata jajca?? Viessman Racing timu je ta naziv dal dodatne motivacije, tako da mislim, da drugo leto ne bo nekih bistvenih razlik na vrhu: ali Markez ali Bradl, čeprav so tudi ostali zelo konkurenčni.
IBA Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 Tako da ... zakaj bi Viessmann odslovil "kokoš", ki jim nosi zlata jajca?? Viessman Racing timu je ta naziv dal dodatne motivacije, tako da mislim, da drugo leto ne bo nekih bistvenih razlik na vrhu: ali Markez ali Bradl, čeprav so tudi ostali zelo konkurenčni. Ja samo Bradlo to nič ne pomaga za njegovo pot v MotoGp. Urbii 1
tom Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 Bradlu se mogoče vseeno obeta prestop v MotoGP, čeprav bi naj imel že pogodbo z Viessmanom. Govori se, da bi naj v torek in sredo testiral LRC Hondo. Bomo videli kaj bo iz vsega skupaj. Sicer pa je letošnja sezona ful čudna glede prestopov. Zdi se mi, da se je prejšnja leta ob zadnji dirki vedelo za vse, kje bodo dirkali naslednjo sezono, letos pa je še kar nekaj nejasnosti.
Cartman Objavljeno November 7, 2011 Avtor Opozori Objavljeno November 7, 2011 HoHo. Revolušn! Izredo obveščeni David Emmet takole tvita :"All Ducati riders will have the twin spar chassis from tomorrow included satélite teams And there will be a narrower V angle for the Ducati as well"
payback Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 a je kter tko prjazn da mal razjasni pojme (kratice) RCV,LRC,CRT....zadnja mi se prb se nekot svita da mal razsirimo obzorja da bomo potem lahko pametovali hehe joke xD je pa skoda ja pedrose k nezna bit konstanten nikol nws ka bo...v valenciji je kr prehit obupu ceprav je prvo polovico dobro drzal
tom Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 a je kter tko prjazn da mal razjasni pojme (kratice) RCV,LRC,CRT....zadnja mi se prb se nekot svita da mal razsirimo obzorja da bomo potem lahko pametovali hehe joke xD je pa skoda ja pedrose k nezna bit konstanten nikol nws ka bo...v valenciji je kr prehit obupu ceprav je prvo polovico dobro drzal LCR - LCR Honda team, privatno moštvo v MotoGP, katerega ustanovitelj in vodja je Lucio Cecchinello. Letos je za njih vozil Toni Elias, lani dePuniet. RCV - oznaka dirkalnega motorja: RC - tradicionalna hondina oznaka za 4 taktne dirkalne motorje, V - motor z V postavitvijo valjev HRC - Honda Racing Corporation CRT - Claiming Rule Teams toliko na hitro iz glave
orcus Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 HoHo. Revolušn! Izredo obveščeni David Emmet takole tvita :"All Ducati riders will have the twin spar chassis from tomorrow included satélite teams And there will be a narrower V angle for the Ducati as well" torej Duconda po novem?
Pervy Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 jaz sem govoril o markezu in bradlu glede prestopa v motogp klaso v 2013 ker drugo leto baje (tako pravi hoffman na sport1) oba ostajata v moto2. markezu bo repsol že zrihtal "poltovarniško" moštvo z tovarniškim motorjem ali dober CRT če bodo pač CRT samo takrat. bradl moram molit da bo BMW vstopil v motogp ali se res dobro vozit da bo lahko šel v konkurenčno ekipo v motogp.
tom Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 (popravljeno) jaz sem govoril o markezu in bradlu glede prestopa v motogp klaso v 2013 ker drugo leto baje (tako pravi hoffman na sport1) oba ostajata v moto2. markezu bo repsol že zrihtal "poltovarniško" moštvo z tovarniškim motorjem ali dober CRT če bodo pač CRT samo takrat. bradl moram molit da bo BMW vstopil v motogp ali se res dobro vozit da bo lahko šel v konkurenčno ekipo v motogp. Sem poslušal včeraj Hoffmana in je res govoril o tem, vendar so se stvari očitno nekoliko spremenile. "Der frisch gebackene Moto2-Weltmeister Stefan Bradl darf sich nach seinem Titelgewinn offenbar doch wieder berechtigte Hoffnungen auf eine Aufstieg in die MotoGP machen. Nach SPORT1-Informationen wird er am Dienstag in Valencia eine Maschine für die Königsklasse testen. Am Mittwoch soll dann entschieden werden, wo Bradl in der Saison 2012 fährt. Honda-Sportdirektor Livo Suppo bestätigte gegenüber SPORT1, dass der Moto2-Champion eine Option für Honda ist. Noch am Samstag deutete alles darauf hin, dass Bradl auch im nächsten Jahr für sein Kalex-Team fahren würde." Tako pišejo na sport1.de Če na kratko povzamem: Bradl bo v torek testiral motor GP razreda. V sredo pa se bi naj odločilo, kje bo nadaljeval kariero, čeprav je še v soboto vse kazalo, da se ostal v Moto2. Popravljeno November 7, 2011. Popravil tom
IBA Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 No nekako bi bilo lepo, če pride v MotoGp, kot zmagovalec moto2 klase. Pa tudi Eliasovo in Aoyamino mesto se bo spraznilo.....
sergini Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 Moje mnenje je, da bi si Mark zaslužil sedež na honda grisini. Škoda, da je priŠlo do njegove poŠkodbe in se nista mogla z Bradlom udarit do konca za naslov. V začetku letoŠnje sezone sem se odločil, da bom navijal za honda team in moj favorit je bil Pedrosa. Še posebno po uni nesreči s Sicom, se mi je Dani zameril, Še bolj pa me je pritegnil Sic. In tako sem iz dirke v dirko bolj držal pesti za Sica, ker mi je bil kot medijska osebnost najbolj simpatičen in brezkompromisen pilot. Kolikor sem uspel spremljat vso to dogajanje v motoGP, imam občutek, da je zrastel tudi Lorenzo (pa ne v viŠino). Da ne bo pomote, letos si je res zmago zaslužil Stoner, ker je bil to res super paket. Prihajajočo sezono bom držal pesti za Rossija, ker upam, da bo Ducati spet huda konkurenca Hondi in Yamahi. Škoda pa, da ne bom več mogu navijat za #58... Urbii in mini 2
bajsi Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 Mene pa bolj skrbi dejstvo, da se starejša generacija vse bolj umika iz MotoGP (Edwards, ki bo presedlal na CRT, Capirex, ki je odšel, dobro za Eliasom in Aoyamo ne žalujem ravno preveč) in da je sedežev absolutno premalo, pa jih vseeno nima kdo zapolnit. Meni osebno, svetovno prvenstvo v katerem se vozi 13 ali pa 18 voznikov (od teh so 3 ali 4 vesoljci, ostali pa pač napolnijo grid), ni ravno svetovno prvenstvo. Da gre drugače že dolga leta dokazujejo v SBK in SS prvenstvu, zadnji dve leti pa tudi Moto2. Sam bi si želel cenejšega dirkanja in manj tehnično podprtega (beri prototipi s strašno elektroniko) pa bolj šoferskih obračunov. Ker mi vse skupaj po malem smrdi na tovarniško tekmo med Hondo in Yamaho. Ducati, z izjemo Stonerja (govorim za dobo 800ccm) in pa Suzuki sta bolj za število v tej zgodbi. Kawasaki se je umaknil. BMWja še zgleda en lep čas ne bo (vsaj ne s kompletnim motorjem), Aprillja je s Cubom nehala. Manjka konkurence, tako ali drugače, ni konkurenčnih motorjev in velikega števila voznikov, ki bi bili sposobni posegati po prvem mestu. Mogoče me malo zgodovina z velikimi imeni in njihovimi epskimi boji malo razvaja in zavaja, ampak v preteklosti tudi Rossi ni "sam" vozil in je imel vedno konkurenco, letos sem imel občutek, da je samo Lorenzo bil dejanska protiutež napram Stonerju pa še to bolj bogo. Vedno manj atraktiven je ta šport, vsaj meni. LP Bajsi exe`FZS, rumenicestak, sergini in 4 others 7
Pervy Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 bajsi prijatelj, lepo si povedal! ko so pred leti napovedali da grejo na 1000 ccm 4T motorje sem bil vesel ker je bilo pri 500 ccm jasno, da ne bo nobena fabrika več vlagala v razvoj tržno nezanimivih dvotaktnih motorjev in je postajalo to bolj honda pokal, enako kot aprilia pokal pri 125 in 250. no motoGP je potem res bil ful atraktiven in kazalo je odlično potem pa enako kot pri formuli pred leti. par velikih odkrije vse čare elektronike in se začnejo igrat do onemoglosti. stroški rastejo v nebo in nekateri ne zmorejo več, drugi pa se odločijo da se te igre ne grejo ker tudi če danes še zmorejo čez kakšno leto ali dve ne bodo več. čeprav naj bi bil ta razred neomejen kar se tiče "naj se vidi kaj je največ mogoče naredit z dvokolesnikom" je to že preveč. po moje neka mini spremenjena pravila in omejevanje ne bodo uspešna. naj ven poberejo vso elektroniko in naj se fantje vozijo kot znajo. če je že res tako nevarno zaradi moči pa naj naredijo en traction control, ki bo preprečeval ekstreme ampak naj bo od dorne in zapečaten, da ne bodo mogle ekipe šarit po njem. naj pogledajo tudi kako bi zadevo pocenili drugje, recimo na stroških potovanj (recimo dorna zakupi tovornjake in letala in vozi itd.), da bodo lahko mali tudi sodelovali. ni pa mi všeč da mislijo prototipe čisto prepovedat do 2013 ali tam nekje in da bodo samo CRT. Nekaj svobode more bit da lahko kakšni genialni inžinirji še kaj izumijo. Urbii, bojc84, flero in 3 others 6
exe`FZS Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 Na začetku pišeš, da bi prepovedal razvoj, (oz. bolj točno elektroniko) v drugem delu pa o neki inženirski svobodi. Če ti je všeč ali ne, elektronika je sestavni del motocikla in mora biti zraven. Moje mnenje je, da bi morali biti popolnoma neomejeni pri elektroniki, svojih inovacij pa nebi smeli skrivati, ker če gre za dobro rešitev se itak slej ko prej prenese na vse ostale znamke, le da to naredijo pod pretvezo nakupov inženirjev konkurenčnih moštev. Se pa vsekakor strinjam z mnenjem o klestenju stroškov s potovanji in pa seveda licencami, ki so po moje še najdražje (ugibam?). Moje mnenje..
exclan Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 Kmetija na motosvetu oziroma v temi MotoGP vaški veljaki so se razkokodakali ob rujnem vinčku! Moje mnenje.... LRR 1
Pervy Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 prinesi vino ali še boljše pivo, res mam že nekam suho grlo :glare: kaj pa ti, bi sodeloval pa si že preveč nažgan in samo momljaš? orcus, MoTo G_P in bajsi 3
suzuki Objavljeno November 8, 2011 Opozori Objavljeno November 8, 2011 Hola, hmnja... najbrž se bodo morala pri Dorni prej ali slej odločit kaj bi radi: a bo MotoGP klasa svetovno prvenstvo motociklov, al svetovno prvenstvo voznikov?? ko so nekaj let nazaj ustanovili HondaCup namesto klase 250 so meni s tem pokazali, da bi radi naredili svetovno prvenstvo voznikov (v tej klasi); vedno večji poudarek na elektroniki v MotoGP klasi pa meni zaenkrat kaže da gredo v smer svetovnega prvenstva motociklov - tako da če bo šlo to še naprej, pričakujem čez nekaj let ASIMA na Hondi jasno da razvoja ne moreš kar ustaviti, lahko pa sprejmeš neke smiselne omejitve, če želiš poudariti vlogo pilota (npr elektronika je lahko dovoljena za vžig in ajnšpric ) lahko pa namenoma greš v drugo smer... a če (elektronskih) omejitev ne bo, bomo prej ali slej končali pri ASIMu poleg tega se mi zdi smiselno - kadar hočeš imet nekaj, čemur rečeš svetovno prvenstvo - da razmišljaš o takih pogojih, da se jih udeleži večina proizvajalcev, ne le štirje (in vsaj 28 pilotov v klasi!) Dorna je pa IMHO zmedena kot kurji drek, ker so do sedaj zmerno do pretežno razmišljali samo o denarju ki ga bodo vtaknili v žepe, in samo flikajo luknje... IMHO, seveda
tom Objavljeno November 8, 2011 Opozori Objavljeno November 8, 2011 No, tako pa gleda Ducati z aluminijastim okvirjem.
sergini Objavljeno November 8, 2011 Opozori Objavljeno November 8, 2011 Tudi Spies se gre plankanje KennyJR, GoUpC in casper7 3
Dejanx Objavljeno November 8, 2011 Opozori Objavljeno November 8, 2011 Kaj casov ni se nikjer objavlenih?na gp strani ni nic informacij o testih me cusi glede na to da so uradni? Upam samo da imajo suho vreme da bojo bol realni rezultati.
gandi Objavljeno November 8, 2011 Opozori Objavljeno November 8, 2011 Časi: 1. Ben Spies USA Yamaha Factory Racing 1m 34.800s (14 laps) 2. Valentino Rossi ITA Ducati Marlboro 1m 34.900s (7) 3. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing 1m 39.691s (5) 4. Ivan Silva ESP BQR 1m 47.401s (4) 5. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro 1m 51.702s (4) 6. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 1m 52.378s (10) Vir: http://www.crash.net/motogp/results/174716/1/valencia_motogp_test_times_-_tuesday_11am.html She 1
jest7 Objavljeno November 8, 2011 Opozori Objavljeno November 8, 2011 (popravljeno) Časi ob 11:50 1Spies B.Yamaha Factory Racing1:34.142 2Rossi V.Ducati Team+0.149 3Barbera H.Pramac Racing Team+1.159 4Crutcholow C.Monster Yamaha Tech3+1.464 5Abraham K.Cardion AB Motoracing+1.556 6Dovicioso A.Monster Yamaha Tech3+1.672 7Bradl S.LCR Honda MotoGP+2.899 8Pedrosa D.Repsol Honda Team+4.548 9Silva I.BQR+5.223 10Mannelli G.Grillini Team+13.144 11Hayden N.Ducati Team+17.560 Popravljeno November 8, 2011. Popravil jest7
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se