lazni Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 (popravljeno) bradl na 800cc htrejši od bautiste na 1000cc pedrosa in stoner pa podobno hitra Tudi Alvaro je vozu 800cc. Pa Edwards ne bo vozu za Tech3 ampak za Forward Racing. Popravljeno November 9, 2011. Popravil lazni
doctor1 Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 po teh prvih testiranjih,bi lahko reku da bo zgodba drugo leto identična letošnji, oziroma zelo zelo podobna! Honda na čelu s Stonerjem spredaj,nato s kake pol sekunde zaostanka Pedrosa,Lorenzo morda še Spies,medtem ko bo Ducati ostal točno tam kjer je letos,se pravi sekundo in pol zadaj! Sicer nisem neki jaki strokovnjak,ampak zaostanek 1,5 sekunde ne vem če je komu sploh uspelo izničiti v zimskem času,do pomladnih testiranj,upam pa da se motim!!!! Moje videnje za drugo leto je torej tako : Stoner,Lorenzo,Pedrosa,Spies,Rossi,Bautista,Dovizioso,....,,,kaj bi blo dobr da bi full zgrešu!!!
RVT Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 Kot zanimivost primerjava časov ( Valencija prva testiranja 1000 in časi kvalifikacij v Valenciji 2002 v prvi sezoni štiritaktnih tisočakov) Test 2011 Valencija MotoGP 1000: 1. Dani Pedrosa, Repsol Honda Team 1m31.807s (Wed) 2. Casey Stoner, Repsol Honda Team 1m31.968s (Wed) +0.161s 3. Ben Spies, Yamaha Factory Racing 1m32.338s (Wed) +0.531s 4. Cal Crutchlow, Monster Yamaha Tech3 1m32.550s (Wed) +0.743s 5. Andrea Dovizioso, Monster Yamaha Tech3 1m33.256s (Wed) +1.449s 6. Valentino Rossi, Ducati Team 1m33.332s (Wed) +1.525s 7. Karel Abraham, Cardion AB Motoracing 1m33.433s (Wed) +1.626s 8. Randy de Puniet, Rizla Suzuki MotoGP 1m33.544s (Tue) +1.737s 9. Hector Barbera, Pramac Racing Team 1m33.648s (Wed) +1.841s 10. Alvaro Bautista, San Carlo Honda Gresini 1m33.814s (Wed) +2.007s 11. Stefan Bradl, LCR Honda MotoGP 1m34.142s (Wed) +2.335s 12. Kousuke Akiyoshi, Repsol Honda Team 1m34.546s (Wed) +2.739s 13. Franco Battaini, Ducati Team 1m34.840s (Wed) +3.033s 14. Carmelo Morales, TeamLaglisse (CRT) 1m35.911s (Wed) +4.104s 15. Ivan Silva, BQR Inmotec (CRT) 1m36.695s (Wed) +4.888s 16. Yonny Hernandez, BQR FTR (CRT) 1m37.279s (Wed) +5.472s 17. Federico Sandi, Grillini Team (CRT)1m38.680s (Wed) +6.873s 18. Gianluca Nannelli, Grillini Team (CRT) 1m39.173s (Tue) +7.366s 2002 QP2 Valencija: 1. Max Biaggi Marlboro Yamaha 1m33.211 2. Alex Baross West Honda 1m33,584 3. Dajira Karo Fortuna Honda 1m33,641 4. Gary McCoy Red Bull Yamaha 1m33,794 5. Carlos Checa Marlboro Yamaha 1m33,815 6. Valentino Rossi Repsol Honda 1m33,855 SBK 2002 Valencija QP2 ( tisti k ne vejo: vsi štiritaktni in 1000 kubični) 1. Ben Bostrom Ducati 1m34,649 2. Colin Edwards Repsol Honda 1m34,860 3. Ruben Xaus Ducati 1m34,927 4. Troy Bayliss Ducati 1m34,936 5. Noriyuki Haga Aprilia 1m35,030 Kljub 10 let razlike v letih ni neki drastičnega razlike v časih ( Biaggi bi biu s svojo Yamaho 2002 pred Spiesom z Yamaho 2012 :grim )
marko55 Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 Kljub 10 let razlike v letih ni neki drastičnega razlike v časih ( Biaggi bi biu s svojo Yamaho 2002 pred Spiesom z Yamaho 2012 :grim ) Tuki si se mal zaštriku; Ben je imel čas 1:32 Biaggi iz 2002 pa 1:33; še vedno pa je impresivno dejstvo, da so v 10 letih napredovali zelo malo. In pa seveda precej male razlike med prvih 6; samo 0,5 s. Danes pa 1,5s. še bolj impresivno pa je dejstvo, da so SBK stroji iz 2002 bili hitrejši kot CRT stroji. She in iom 2
RVT Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 Tuki si se mal zaštriku; Ben je imel čas 1:32 Biaggi iz 2002 pa 1:33; še vedno pa je impresivno dejstvo, da so v 10 letih napredovali zelo malo. In pa seveda precej male razlike med prvih 6; samo 0,5 s. Danes pa 1,5s. še bolj impresivno pa je dejstvo, da so SBK stroji iz 2002 bili hitrejši kot CRT stroji. Od kje teb te rezultati, ker jest mam uradne tako svoje kot na uradni strani : http://www.worldsbk.com/en/season/results
KennyJR Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 (popravljeno) ja al pa če je eno veliko dejstvo tudi to, da so pravila od 2002 pa do danes precej spremenjena in je letos precej več omejitev kot pa leta 2002... recimo poraba itd... pa recimo kako sekundo mogoče celo 2 dodajo še gume, ki sedaj niso več kvalifikacijske v tistem primeru pa je šlo za kvalifikacije, pa čase bi seveda lahko še mal spustili, če bi se letos šli na nož itd itd... eno je pa tudi to, da se napredek počasi ustavi... če bi šel napredek v nedogled, bi verjetno 1x vozili čase okrog minute, kar je pa še za 4 kolesa nedojemljivo... torej ko je enkrat stvar tako izpopolnjena se jo težko tako suveredno izboljšuje... ampak mislim da so ene 3 sekunde med 2002 pa 2012 ziher... Popravljeno November 10, 2011. Popravil KennyJR
danci1973 Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 Od kje teb te rezultati, ker jest mam uradne tako svoje kot na uradni strani : http://www.worldsbk..../season/results Ti si jih objavil: 1. Dani Pedrosa, Repsol Honda Team 1m31.807s (Wed) 2. Casey Stoner, Repsol Honda Team 1m31.968s (Wed) +0.161s 3. Ben Spies, Yamaha Factory Racing 1m32.338s (Wed) +0.531s 1. Max Biaggi Marlboro Yamaha 1m33.211 2. Alex Baross West Honda 1m33,584 3. Dajira Karo Fortuna Honda 1m33,641 Verjetno pa gre nekaj tudi na račun tega, da so zgoraj rezultati testiranja novih mopedov, spodaj pa rezultati kvalifikacij z mopedi, ki so jih rihtali celo sezono... D.
RVT Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 ja al pa če je eno veliko dejstvo tudi to, da so pravila od 2002 pa do danes precej spremenjena in je letos precej več omejitev kot pa leta 2002... recimo poraba itd... pa recimo kako sekundo mogoče celo 2 dodajo še gume, ki sedaj niso več kvalifikacijske v tistem primeru pa je šlo za kvalifikacije, pa čase bi seveda lahko še mal spustili, če bi se letos šli na nož itd itd... eno je pa tudi to, da se napredek počasi ustavi... če bi šel napredek v nedogled, bi verjetno 1x vozili čase okrog minute, kar je pa še za 4 kolesa nedojemljivo... torej ko je enkrat stvar tako izpopolnjena se jo težko tako suveredno izboljšuje... ampak mislim da so ene 3 sekunde med 2002 pa 2012 ziher... Sama poraba pri takratnih kvalifikacijah in sedajšnjih testiranjih ne igra nevemkako velike vloge ( tudi če ciljaš na to, da so motorji sedaj na račun tega švohnejši ne igra tok vloge v Valenciji, ker je zelo tehnična pista in moč ne pride dosti do izraza ) Glede kvalifikacijskih gum je res, da jih sedaj ni več samo tut sedajšnja testiranja so na mehkejših zmeseh in tudi časi z dirk so si dosti blizu in v samih dirkah 10 let nazaj niso verjetn mogl dirk vozit na kvalifikacijskih guma ( edin, če je bla kšna dirka dolga 4 kroge )
RVT Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 Ti si jih objavil: 1. Dani Pedrosa, Repsol Honda Team 1m31.807s (Wed) 2. Casey Stoner, Repsol Honda Team 1m31.968s (Wed) +0.161s 3. Ben Spies, Yamaha Factory Racing 1m32.338s (Wed) +0.531s 1. Max Biaggi Marlboro Yamaha 1m33.211 2. Alex Baross West Honda 1m33,584 3. Dajira Karo Fortuna Honda 1m33,641 Verjetno pa gre nekaj tudi na račun tega, da so zgoraj rezultati testiranja novih mopedov, spodaj pa rezultati kvalifikacij z mopedi, ki so jih rihtali celo sezono... D. Aja jest sm mislu, da je mislu na BENA BOSTROMA ne BENA SPIESA Ja mal sm zajebu
RVT Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 (popravljeno) Ti si jih objavil: 1. Dani Pedrosa, Repsol Honda Team 1m31.807s (Wed) 2. Casey Stoner, Repsol Honda Team 1m31.968s (Wed) +0.161s 3. Ben Spies, Yamaha Factory Racing 1m32.338s (Wed) +0.531s 1. Max Biaggi Marlboro Yamaha 1m33.211 2. Alex Baross West Honda 1m33,584 3. Dajira Karo Fortuna Honda 1m33,641 Verjetno pa gre nekaj tudi na račun tega, da so zgoraj rezultati testiranja novih mopedov, spodaj pa rezultati kvalifikacij z mopedi, ki so jih rihtali celo sezono... D. To je res sam vseen bi človek več razlike pričakoval glede na ves razvoj v tem cirkusu... pa še to je bla njihova prva sezona z štiritaknimi stroji sedaj pa imajo s temi dirkalniki že desetletje izkušenje Popravljeno November 10, 2011. Popravil RVT
KennyJR Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 (popravljeno) Torej kako naj bi zdej izgledal grid 2012? Repsol honda: Stoner, Pedrosa Gresini honda: Bautista, Pirro (CRT)?? LCR honda: Bradl Yamaha: Lorenzo, Spies Tech 3 yamaha: Dovizioso, Crutchlow Ducati: Rossi, Hayden Pramac ducati: Barbera (samo on?) Abraham ducati: Abraham Aspar ducati: ??? Suzuki: de Puniet (ni še ziher?) Forward racing (CRT, BMW+suter) Edwards še kakšna ekipa s kakšnim voznikom? da jih nebo nakoncu 13 Popravljeno November 10, 2011. Popravil KennyJR
lazni Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 Za Aspar se govor da bo za 2012 imel dva CRTja (FTR Aprilia). Iannone je že potrdu da ostaja v moto2, sedaj pa ga povezujejo z Gresinijem oziroma lastno CRT ekipo. Letos je res še ogromno neznank, se mi zdi da je v preteklosti blo Novembra že vse določen. Kar se pa Moto3 tiče je pa sploh še čista neznanka.
lazni Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 iz gpone.com 1 Casey Stoner Honda RC213V Repsol Honda 4 Andrea Dovizioso Yamaha YZR-M1 Monster Tech 3 Yamaha 5 Colin Edwards Suter - BMW NGM Forward Racing CRT 8 Hector Barbera Ducati GP12 Pramac Ducati 9 Danilo Petrucci FTR? - Aprilia IODA Racing 11 Ben Spies Yamaha YZR-M1 Yamaha Factory Racing 17 Karel Abraham Ducati GP12 Cardion AB 19 Alvaro Bautista Honda RC213V San Carlo Gresini 26 Dani Pedrosa Honda RC213V Repsol Honda 35 Cal Crutchlow Yamaha YZR-M1 Monster Tech 3 Yamaha 46 Valentino Rossi Ducati GP12 Ducati Marlboro 69 Nicky Hayden Ducati GP12 Ducati Marlboro 77 James Ellison FTR? - Aprilia Paul Bird CRT 99 Jorge Lorenzo Yamaha YZR-M1 Yamaha Factory Racing Still to be confirmed: 65 *Stefan Bradl Honda RC213V LCR Honda 51 Michele Pirro Ten Kate - Honda CBR San Carlo Gresini CRT 68 Yonny Hernandez FTR - Kawasaki BQR 22 Ivan Silva? Inmotec BQR 41 Aleix Espargaro? Suter - BMW/Aprilia Mapfre Aspar Suter - BMW/Aprilia Mapfre Aspar 31 Carmelo Morales? Suter - BMW Team Laglisse Suter - BMW Team Laglisse 14 Randy de Puniet? Suzuki GSV-R 800 **Rizla Suzuki *Waiting for an official announcement ** Suzuki has until the end of the week to confirm their participation in next year's championship
KennyJR Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 20 vse skupaj? od tega 7 crtjev in še suzuki s staro mašino... ja zakon.. letos se je iz 17 motogp motociklov zadeva skrčila na ubogih 13
payback Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 (popravljeno) ttli CRT dirkalniki k so kao(kawasaki,bmw,aprilia,honda cbr) to bojo samo agregati na motociklu ostale zadeve bodo osnovne kot so pac predpisane za motoGP????...to bodo agregati od motorjev ki so legalni in ze uporabljeni za cestno uporabo nafrizirani za motoGP??? me veseli da nebodo samo 4 znamke motociklov v igri :Pme zloo zanima kako se bodo obnesli in kko bodo konkurencni specialkam Popravljeno November 10, 2011. Popravil payback
marko55 Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 ttli CRT dirkalniki k so kao(kawasaki,bmw,aprilia,honda cbr) to bojo samo agregati na motociklu ostale zadeve bodo osnovne kot so pac predpisane za motoGP????...to bodo agregati od motorjev ki so legalni in ze uporabljeni za cestno uporabo nafrizirani za motoGP??? me veseli da nebodo samo 4 znamke motociklov v igri :Pme zloo zanima kako se bodo obnesli in kko bodo konkurencni specialkam Glede na teste bodo ti CRT stroji ena velika polomija. Če pogledamo podatke, ki jih je navedel RVT na prejšnji stani, vidimo, da so bili WSBK stroji iz leta 2002 bolj konkurečni kot CRT stroji letnika 2012.
RVT Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 Glede na teste bodo ti CRT stroji ena velika polomija. Če pogledamo podatke, ki jih je navedel RVT na prejšnji stani, vidimo, da so bili WSBK stroji iz leta 2002 bolj konkurečni kot CRT stroji letnika 2012. Pomoje da bo tko z temi CRT motorji k z Ducatijem pr SBK. Če bojo prepočasni jim bojo mal prilagodil pravilnik v prid, če bojo pa začel preveč v vrh segat jih bojo pa mal omejil.
KennyJR Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 (popravljeno) samo da strojev iz leta 2002 niso vozili Silva, Hernandez, Morales in Sandi, ampak takrat najboljši piloti na svetu... pa seveda spet Q gume itd itd... če bi sedaj vozili CRT mašine stoner, pedrosa, lorenzo, mogoče rossi, bi bili časi verjetno okrog 1,33-4 oz drugače povedano vsaj 2 sekundi hitreje od tehle fantov in samo 2 sekunde počasnejši od top specialk motogp razreda... kar bi bilo za nepreizkušene nove (serijske) motocikle zelo velik uspeh Popravljeno November 10, 2011. Popravil KennyJR
RVT Objavljeno November 11, 2011 Opozori Objavljeno November 11, 2011 samo da strojev iz leta 2002 niso vozili Silva, Hernandez, Morales in Sandi, ampak takrat najboljši piloti na svetu... pa seveda spet Q gume itd itd... če bi sedaj vozili CRT mašine stoner, pedrosa, lorenzo, mogoče rossi, bi bili časi verjetno okrog 1,33-4 oz drugače povedano vsaj 2 sekundi hitreje od tehle fantov in samo 2 sekunde počasnejši od top specialk motogp razreda... kar bi bilo za nepreizkušene nove (serijske) motocikle zelo velik uspeh Najboljši pokazatelj kok so CRT stroji konkurenčni bo Colin Edwards . Če se bo vozu med 5-10 so primerljivi z GP strojem drugač niso za v to klaso. iom 1
KennyJR Objavljeno November 11, 2011 Opozori Objavljeno November 11, 2011 moje mnenje je takšnole: glede na to, da so stvari že tako naprej v razvoju, da nekega velikega napredka na agregatih ni in so celo serijski agregati zelo blizu motogp mašinam, razlike precej velike nebi smelo biti, sploh ker bodo agregati za CRT motorje precej spedenani... naprimer veliko pove dejstvo, da je tudi aoyama recimo z nekoliko starejšim motorjem precej konkurenčen na ravnini ostalim hondam... na drugi strani ti trije litri goriva pomenijo ogromno, saj so motogp agregati ravno zaradi porabe goriva precej zabremzani in je to prednost za serijske agregate, ki bi bili s tem še bolj konkurenčni... veliko bo odvisno od proizvajalcev šasij... če bodo pripravili dober material, bi se s tem materialom verjetno dalo peljati zelo dobro... seveda pa so po mojem mnenju tukaj največji problem šoferji... u bistvu je samo edwards tisti, ki je od zgoraj omenjenih kolikor toliko zanimiv... in on mislim da bi lahko peljal ta CRT dirkalnik z zmogljivim bmw-jevim agregatom in pa suterjevo šasijo (ki ima vsaj na papirju potencial) vsaj tako dobro kot pa privatna motogp moštva... sepravi sigurno med 10 ali pa še višje... škoda ker na ostalih CRZ motorjih ne bodo sedeli bolj konkurenčni piloti
bikez Objavljeno November 12, 2011 Opozori Objavljeno November 12, 2011 moje mnenje je takšnole: glede na to, da so stvari že tako naprej v razvoju, da nekega velikega napredka na agregatih ni in so celo serijski agregati zelo blizu motogp mašinam, razlike precej velike nebi smelo biti, sploh ker bodo agregati za CRT motorje precej spedenani... Tle si ga precej vžgal mimo.
rot Objavljeno November 12, 2011 Opozori Objavljeno November 12, 2011 To je res sam vseen bi človek več razlike pričakoval glede na ves razvoj v tem cirkusu... pa še to je bla njihova prva sezona z štiritaknimi stroji sedaj pa imajo s temi dirkalniki že desetletje izkušenje Mislim, da daleč največji del zasluge za izboljšane čase, gre pripisati gumarski industriji. Enostavno se ne da več odkriti tople vode, kar se tiče amortizacije in same ciklistike. Pri moči agregata se še vedno najde kak procent izboljšav, žal pa te bistveno ne vplivajo na sam končni rezultat na dirkališčih, razen na izjemno hitrih, ki pa jih spet ni tako veliko. iom 1
jest7 Objavljeno November 14, 2011 Opozori Objavljeno November 14, 2011 Kdo ve kako se je odločil Suzuki? Do petka so imeli "deadline", da se zjasnejo kaj bodo počeli v 2012.
tom Objavljeno November 14, 2011 Opozori Objavljeno November 14, 2011 Kdo ve kako se je odločil Suzuki? Do petka so imeli "deadline", da se zjasnejo kaj bodo počeli v 2012. nemški motorsport-magazin.com poroča, da bi se naj po neuradnih informacijah suzuki umaknil iz motogp-ja. obstaja pa možnost, da se leta 2014 vrnejo z 1000 kubičnim strojem.
fp4492 Objavljeno November 14, 2011 Opozori Objavljeno November 14, 2011 Hm, kakor tule piše, ostajajo v MotoGP povezava
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se